Ik voelde me echt gehoord

Een auto ongeval is super naar om mee te maken. Naast het psychische en lichamelijke stuk waar je van moet herstellen, komen er een hoop randzaken bij kijken met verzekeringen en materiële schade. Nicole Dijkshoorn heeft mij alles uit handen genomen. De communicatie en samenwerking was echt top. Hierdoor kon ik mij focussen op mijn herstel en werden mijn belangen goed behartigd door Nicole Dijkshoorn van JBLG. Eerlijk en transparant, menselijk en betrokken; dat is mijn ervaring. Je voelt je erg kwetsbaar na zo’n ervaring en dan is het fijn dat iemand de praktische zaken in mijn belang goed voor mij regelt. Ik ben dankbaar voor de hulp en inzet van Nicole en JBLG.

Fantastische jurist

Goede jurist heeft me uitstekend bij gestaan.

Goede begeleiding en adviezen

Goede begeleiding en adviezen Altijd bereikbaar

Is super

Ik ben heel goed geholpen en heb goede adviezen gehad , snelle reactie op vragen

Vasthoudend en begripvol

Zelfs toen ik het niet meer zag zitten was het Sebastian Siegburg en zijn collegae die de zaak niet losliet en met vasthoudendheid vol hield. Ik zal dan ook het juridisch bureau aan ieder aanbevelen. En overtuigen dat dit de beste keuze is . Mvg Marcel

Doortastend

Goede communicatie

Heel goed geregeld fijn communicatie

Van begin tot einde fijn geholpen door dhr Robin Kassels was zeen professioneel en duidelijk Dankjewel

Eindelijk kunnen afsluiten!

Ik werd gebeld door JBL of zij mijn schade mochten behandelen. Proces verbaal en alle papieren snel ingeleverd, maar toch duurde het ruim 7 maanden voordat ik een schadevergoeding kreeg terwijl de toedracht al meteen liet zien dat ik geen schuld had aan het ongeluk. Vaak moeten mailen en bellen en dan bleek de tegenpartij te traineren. Dit is slecht voor de verwerking van het slachtoffer! Maar uiteindelijk is het mevrouw Magielse toch gelukt de schade goed af te sluiten.

Shanara Turney heeft mij goed geholpen.

Prima geholpen

Zeer correct en snel met alles.

Dag, Suzan heeft ons heel fijn geholpen en nam hiervoor ook alle tijd. De hele letselschade afhandeling is prima omschreven, mede ook de smartengeld vergoedingen was boven verwachting. We zijn heel tevreden met de gehele afwikkeling! Suzan nogmaals bedankt.

Uitstekende ervaring en proffesioneel

Ik heb een uitstekende ervaring gehad ook al duurde het bijna 4 jaar. Dat het zo lang duurde was vooral de tegenpartij die niet wilde erkennen maar Nicole laat het daarbij niet liggen dat is wel duidelijk.

Goede snelle hulp, door vriendelijke ervaren mensen.

Na een aanrijding op de fiets hebben wij contqct opgenomen. We werden snel geholpen alles werd goed uitgelegd. Alles werd voor ons geregeld ook dingen waar je zelf niet zo snel aan denkt. Het heeft voor ons een grote zorg weggenomen.

Zeer prettig persoonlijk contact

Na mijn scooterongeluk in contact gekomen met JBL. Vanaf het begin heel duidelijk en persoonlijk geholpen waarbij men zelfs thuis bij je langskomt. Gaven aan waar je wel een geen rekening mee moest houden en hebben mij gedurende het hele traject van 4,5 jaar zeer fijn geholpen. Dachten mee in oplossingen en hebben de zaak prima voor mij weten af te handelen. Suzanne en Robin gaven mij echt het gevoel er voor je te zijn. Werd snel en kundig op mails gereageerd en/of terug gebeld. Kortom, je hoopt het nooit nodig te hebben maar heb je juridische hulp nodig zou ik zeker naar JBL letselschade gaan.

Professionele begeleiding

Er was een heldere communicatie, stappen waren duidelijk en werden goed bijgestaan

Ik ben professioneel geholpen.

Door een vriend van mij ben ik bij Valentijn terecht gekomen. Meteen werd ik tot in de puntje geholpen met het auto ongeluk die heb ik gehad. Het voelde uitermate prettig dat je serieus genomen word. Alles word in detail met je besproken en indien nodig ook per mail of telefonisch als er nog vragen bleken te zijn. De reactie hierop was altijd binnen max 2 dagen. Ik raad Valentijn ook zeker aan anderen omdat hij begripvol en zijn vak verstaat.

Voelde mij gehoord en begrepen !

Heel prettig om al het gedoe uit handen te kunnen geven aan een kundig persoon.

Snel en overzichtelijk

Werkwijze is duidelijk, na aanlevering van de gegevens , zonder al te veel heen en weer communicatie , snel afgehandeld. Ook specifieke door mij aangedragen punten zijn goed meegenomen in de claim

Snelle professionele hulp!

Doen wat ze beloven! Ik ben ontzettend goed geholpen. Een fijne, snelle communicatie en ze nemen je als cliënt zeer serieus! Je weet waar je aan toe bent. Wat ik erg belangrijk vond. Bedankt!

Positieve ervaring in gesprekken en afhandelingen

Ik ben tevreden over de afhandeling en hoe de gesprekken ervoor zijn geweest al moet ik wel zeggen dan het contact op het eind steeds minder werd en op zich liet wachten maar dat hoort er ook wel beetje bij mvg

Vertrouwen en steun

Na enige aarzeling of ik wel een letselschadejurist zou inschakelen heb ik dit toch gedaan. Wat een goede dienstverlening was er. Afspraken werden stipt nagekomen. Helderheid in de communicatie. Steun voor het mentale gedeelte. Kortom: ik ben blij dat ik de stap gezet heb en dat het zo goed geholpen heeft! Complimenten!

Zorgvuldig. Belangen goed behartigd.

Na een verkeersongeval ben ik uitstekend bijgestaan in de afhandeling van alle schade. Fysiek, praktisch en mentaal.

Heel tevreden

Ben erg blij hoe de gan van zaken is gegaan ,altijd op de hoogte gesteld

Goed en nauwkeurig in hun vak

Zeer goed geadviseerd en ook zeer goed geholpen ,

Veel geduld

Veel geduld en goeie uitleg en een uitstekende manier van afhandelen Goed invoelen in niet alleen fysieke schade maar ook het mentale deel

Very positive

The lawyer helped me a lot after my bike accident. She was always available to respond to my questions and explained me the procedure very well. Another important point is that they have compassion for your situation, which some people might need depending on the severity of the accident they have been through. In the end I received a decent compensation from the insurance

Ijsbaanpad 9 1076 CV Amsterdam