Zeer tevreden over de medewerking en communicatie

In goed overleg met Robin Kassels gekomen tot een goede claim en afhandeling daarvan. Naast de praktische kant van de zaak was er vanuit Robin ook veel aandacht voor de persoonlijke aspecten.

Heel goed geholpen door jullie

Tevens goede advies

Erg blij !

Ik ben na mijn ongeval super goed geholpen door letselschade expert Sebastian. Hij was erg vriendelijk, weet veel en kon me goed begeleiden in het maken van beslissingen rondom de case.

Neemt zorgen uit handen!

Ik ben na mijn scooterongeval bijgestaan door mw mr. K Gajadin. Het enige wat ik hoefde te doen was informatie aanleveren. Verder heeft zij de zaak volledig uit handen genomen. Dat zorgde ervoor dat ik niet aan zaken hoefde te denken en verder kon gaan zoals altijd. Ik heb het dan ook ervaren als een zeer prettige samenwerking. Hartstikke bedankt voor uw hulp!

Betrouwbaar, vriendelijk, duidelijk, steun in de rug, kort om een "DESKUNDIGE MET HET GENEESMIDDEL"

Ik wil mevrouw.... (Weet niet of ik haar naam mag noemen) Hartelijk bedanken voor de goede zorg! Kwam heel betrouwbaar over omdat ze zegt wat ze doet, en doet wat ze zegt! Denk meer als mee is oplossings gericht te werk gegaan en de zorgen die ik had heeft zij vele malen minder gemaakt. Ik wil veelste veel vertellen maar kort om.. Na een vervelende zware mentale breakdown was dit echt het hulp, steun en advies wat een ieder verdiend! Nogmaals bedankt!

Hele fijne contact gehad met Anika. Alles volgens plan gelopen. Snelle en een succesvolle zaak! Bedankt voor alles!

Top bureau, dat helpt!

Erg blij met mijn keuze Mevrouw Peters heeft mij erg goed geholpen bij mijn zaak.

Een top jurist, super vriendelijk, uitstekende service

Zeer vriendelijke jurist die mij uitstekend heeft geholpen. Een 10☆ met een griffel. SUPER BEDANKT voor de goede afwikkeling.

Duidelijk geholpen

De procedure werd duidelijk uitgelegd. Je wordt overal goed van op de hoogte gehouden. Je kon altijd bellen als er iets niet duidelijk was. Het bureau is goed bereikbaar. Ik ben fijn en goed geholpen door mevrouw Turney en netjes afgerond. Bedankt

Super geholpen

Ik ben zeer tevreden over de hulp welke ik heb gekregen van Kirtanya Gajadin. Kirtanya Gajadin heeft in een lastige tijd na het ongeluk altijd zelf het contact met mij onderhouden en mij gericht de juiste vragen gesteld over mijn welzijn en herstel. Ik ben haar zeer dankbaar voor haar inzet en de afwikkeling.

Geweldig geholpen

Op mijn vragen kreeg ik snel antwoord. De bereikbaarheid was uitstekend, de geboden hulp was duidelijk en zeer meedenkend. Een 10 met een griffel!

Duidelijk en eerlijk!

Het was zo fijn om in contact te komen met dit bedrijf. Vanaf moment 1 werd mij alles uitgelegd en stond de Heer Perik paraat om vragen van mij te beantwoorden of onduidelijkheden, uit te leggen. De stress van het hele process nam de Heer Perik volledig weg door altijd snel en duidelijk te antwoorden op mijn situatie. Hij is zeer deskundig en erg duidelijk in zijn uitleg en stappen die er worden ondernomen. Ik ben echt heel erg zeer tevreden!

Ik ben erg tevreden. Het is een meedelend bureau en halen eigelijk alle zorgen bij je weg. Bovendien zijn de medewerkers erg vriendelijke en behulpzaam. Ik ben blij dat ik bij jullie terecht ben gekomen. Heb louter positieve ervaringen met jullie. Ga zo door en bedankt voor alles.

Beste

"Geweldige ervaring met JBL&G! Mijn toegewijde advocaat, Niek van Dalen, behandelde mijn zaak met professionaliteit en expertise. JBL&G toont flexibiliteit en klantgerichtheid, wat hun toewijding aan cliënttevredenheid benadrukt!"

Mijn ervaring met is beter dan ik ooit had kunnen bedenken

28 augustus 2020 werd ik, lopend op het zebrapad aangereden, de automobilist had mij niet gezien. Met een afgebroken heup werd ik per ambulance naar het Diakonesse ziekenhuis in Utrecht gebracht, daar de volgende dag geopereerd, titaniumpennen in bovenbeen en heup. Na 5 dagen werd ik voor revalidatie naar het Zonnehuis in Doorn overgeplaatst waar ik 4 weken heb doorgebracht met ondertussen fysio en "leren lopen". Begin september belde de verzekeraar van de automobilist ivm een bedrag letsenschade waar ik recht op zou hebben, ik was verrast maar dacht later dat ik hier wel verder info over moest hebben, b.v. wat mijn rechten zijn! Daarom naar de ANBO gebeld, misschien kon ik daar hulp krijgen maar zij konden mij op dit gebied niet helpen, er werd geadviseerd om een bureau met juridische hulp te zoeken. Ik ben gaan googlen, het 1e bureau reageerde niet op mijn mail, daarna kwam ik bij JBL&G terecht. Er werd gelijk gereageerd op mijn mail, ik kreeg goede info waarna in ik overleg met man en zoons ermee in zee ben gegaan. Kort daarna was het 1e telefonische contact met Maarten Klok. Dat voelde gelijk goed, mijn eerste gevoel klopte helemaal! Wat ben ik blij dat hij op mijn pad kwam. Ik heb 3.5 jaar, vaak heel intensief contact met Maarten gehad. Eigenlijk kan ik gewoon zeggen dat ik blij ben met alle steun die in van hem heb gekregen maar dat zou de lading niet dekken! Het waren best moeilijke jaren met div. operaties, veel pijn aan heup en kort na het ongeluk begonnen ook de schouders mee te doen. Ik kon steeds met alles bij Maarten terecht, ook met mijn zorgen voor de toekomst. Het verdriet om niet meer de Zwitserse bergen in te kunnen gaan was maar één van die dingen. Hij nam altijd de tijd, had een luisterend oor en advies, het waren jaren van steun en hulp! Zonder hem was alles ivm de afwikkeling van de tegenpartij nooit zo gelopen, ik ben daarom nog steeds dankbaar en blij met zijn steun en hulp! Ik ga het contact met Maarten zeker missen!

Uitstekend geholpen!

We zijn erg blij dat Robin Kassels ons geholpen heeft! We kunnen alleen maar vol lof over hem spreken. Hij luistert goed naar de klant en we zijn blij dat alles in overleg netjes afgerond is! Hele fijne ervaring gehad! We kunnen JBL&G zeker aan iedereen aanbevelen. Bedankt Robin voor alles!

prima bijgestaan en behandeld

ruim 6 jaar na een bedrijfsongeval (met ernstig letsel en uiteindelijk te zijn afgekeurd) deze gehele periode uitstekend bijgestaan met advies en handelingen in de complexe juridische wereld van schade/letsel/smartegeld. tot onze volle tevredenheid zijn alle zaken met de verzekeraar afgehandeld

Super goed geholpen

Prima en eerlijk

Goede service, goed geholpen en netjes afgewikkeld!

Heel goed geholpen

Vriendelijke, duidelijke en prettige communicatie

Ik voelde me echt gehoord

Een auto ongeval is super naar om mee te maken. Naast het psychische en lichamelijke stuk waar je van moet herstellen, komen er een hoop randzaken bij kijken met verzekeringen en materiële schade. Nicole Dijkshoorn heeft mij alles uit handen genomen. De communicatie en samenwerking was echt top. Hierdoor kon ik mij focussen op mijn herstel en werden mijn belangen goed behartigd door Nicole Dijkshoorn van JBLG. Eerlijk en transparant, menselijk en betrokken; dat is mijn ervaring. Je voelt je erg kwetsbaar na zo’n ervaring en dan is het fijn dat iemand de praktische zaken in mijn belang goed voor mij regelt. Ik ben dankbaar voor de hulp en inzet van Nicole en JBLG.

Fantastische jurist

Goede jurist heeft me uitstekend bij gestaan.

Goede begeleiding en adviezen

Goede begeleiding en adviezen Altijd bereikbaar

Is super

Ik ben heel goed geholpen en heb goede adviezen gehad , snelle reactie op vragen