prima werk

ziet er goed en strak uit. Het werk gebeurde in overleg met mij en werd daarna uitgevoerd. Alles is prima verlopen en het werkt.

Volgens verwachting

15 panelen laten plaatsen door 4 vakmannen! Eerst een kop koffie gedronken en plan van aanpak mogen aanhoren met allerlei technische details. Daarna zijn ze meteen op het dak begonnen met het plaatsen van de montage materialen. Tussentijds met de technische man wat details doorgenomen waar de omvormer mag komen te hangen en waar de kabels het beste uit het dakplafond mogen worden doorgevoerd. Einde middag was alles gereed en begon de installatie al energie te leveren. Omdat de dakpannen al wat gedateerd zijn, waren er een aantal gesneuveld. Reserve pannen door de mannen teruggeplaatst en de gesneuvelde pannen zijn netjes meegenomen als extra service! Blij dat ik voor kwaliteit ben gegaan ☀️

Professioneel en zorgvuldig

Goed advies en planning. Het duurde even voordat we een tijdslot kregen voor de installatie (vanwege de beschikbaarheid van materiaal en personeel), maar toen we eenmaal waren ingepland, verliep de installatie snel en zonder problemen. De zonnepanelen en omvormer werken prima.

Zeer gedegen en betrouwbare firma!!!

Zeer aangenaam en deskundig personeel van zowel de verkoop t/m de installatie.

Alles strak gepland en goed geinstalleerd.

Prima en strakke planning. Alles geleverd volgens afspraak. De eerste opbrengst KwH lopen al binnen

Alles precies naar wens verlopen.

Er was een wachttijd voordat de panelen konden worden geplaatst. Ik ben over de plaatsing regelmatig op de hoogte gehouden. Panelen liggen mooi strak op het dak. Ben zeer tevreden over de service.

Ontzorgend

De advisering vooraf was prima. Ik heb bewust gekozen voor een bedrijf dat een langere wachttijd liet prevaleren boven consessies aan de kwaliteit. Er werd op de dag zelf overlegd en afgestemd voordat de installatie gestart werd. Er werd rustig en zorgvuldig gewerkt en ook tijdens het werk steeds afgestemd. Zowel technisch als communicatief een zeer goed team.

Mijn ervaring met de Zonnefabriek is zeer goed

De Zonnefabriek stelde mij goed op de hoogte per mail met goede informatie en de uitvoering van mijn Zonnepanelen op mijn dak is voortreffelijk gedaan, mede alsook de technische man en ik ben zeer tevreden

Prettig zaken gedaan met de zonnefabriek!

Behalve de wachttijd van 7 maanden zijn wij uiterst tevreden met het offertetraject, de info m.b.t. de voortgang en de levering & uitvoering ter plaatse. Bijzonder aardig en kundig personeel ook!

niet de goedkoopste, maar in alle opzichten en van begin tot eind gedegen en betrouwbaar

plezierig en goed

communicatie naar installatieteam kan beter

De installatie was op zich prima. Echter, het was jammer dat de installateurs niet wisten wat er afgesproken was, zoals bijv. niet door het dak boren en leidingen buitenom naast de afvoerpijp plaatsen. Ons werd nadrukkelijk gevraagd foto's van het dak aan te leveren, die het installatieteam vervolgens niet gezien heeft. Verder werkt de "app" (het is eigenlijk een webpagina) niet goed. De "app" blijft maar rondjes draaien en een enkele keer krijg je daadwerkelijk de opbrengst te zien. Deze "app" vraagt om verbetering.

Vriendelijk en professioneel

Vriendelijk en professioneel

Alles helemaal top geregeld!

Sinds kort hebben we een eigen zonnefabriek, geïnstalleerd door het bedrijf Zonnefabriek. We hebben goed advies gekregen, goed op de hoogte gehouden tijdens het wachten en het is erg professioneel geinstalleerd. Over twee dagen hebben vele medewerkers heel veel werk verricht om het geheel naar perfectie af te ronden. Zelfs de elektra nog goed nagelopen en gecorrigeerd... blijkbaar waren er verkeerde aansluitingen gebruikt vanuit de oorspronkelijke bouw van het huis. Fijn, dat dit nu ook weer naar behoren is aangesloten! Stuk voor stuk hele fijne medewerkers. Een absolute aanrader!

Van A tot Z zeer goede service, het wachten waard!

Het heeft even geduurd voordat ik aan de beurt was (bijna een jaar), maar sinds vorige week hebben we de zonnepanelen van Zonnefabriek. Buiten de lange wachttijd, was de service fantastisch. We werden regelmatig op de hoogte gehouden door de planning, we hoefden pas aan te betalen nadat de materialen daadwerkelijk binnen waren en de installatie kon starten, en tenslotte, alle zaken die in gang konden worden gezet (zoals registratie voor de app, registratie bij energie-provider platform, etc.) werden allemaal direct en proactief uitgevoerd. Ook het team dat de installatie verzorgde werkte top. Nette mensen, met respect voor je wensen en zeer precies in de afwerking. Kortom, een klantenbeleving die je graag altijd wenst te hebben! Dus, denk je zonnepanelen, denk dan vooral aan Zonnefabriek, die dit werk al meer dan 15 jaar doen.

uiteindelijk zeer tevreden

In het voortraject was Zonnefabriek het meest klant focussed, dacht mee en had geduld voor de vergunning en VVE trajecten zonder tussentijds de prijzen de verhogen. Zeer gewaardeerd. Alhoewel de installatie in eerste instantie zeer succesvol leek te zijn, alles werkte en er werd elektriciteit op gewekt bleken er toch een aantal installatie fouten te zijn gemaakt. De onderaannemer had zijn werk niet goed gedaan. Helaas en teleurstellend. MAAR daarna heeft zonnefabriek er alles gedaan om installatie in overleg en volledig op eigen kosten te corrigeren. Geen discussie, er werd eigenaarschap genomen en problemen opgelost. De project leider Gerben Sikkema speelde hierbij een sleutel rol. Ik ben een tevreden klant.

Vriendelijke en professionele service

Vriendelijke installateurs. We hebben wel bijna een jaar mogen wachten voordat de panelen geïnstalleerd werden.

Alles goed geregeld!

Offertetraject prima en duidelijk. Wel lang wachten tot alles eindelijk kon worden geïnstalleerd. Daar kan Zonnefabriek mss niks aan doen. Installatie ging snel, kundig, in overleg. Alles netjes aangelegd.

Service is zo helder als de zon(-nefabriek)

Duidelijk voortraject. Glasheldere afspraken. Geen onverwachte/onvoorziene situaties....kortom na de installatie een zonnige toekomst.

Uitstekend.

Gisteren geplaatst. Materiaal ziet er fantastisch uit, werkt zo te zien uitstekend. "Sunny Boy" doet zijn werk goed en heeft ook nog een gezellige naam. Als enige nadeel zou kunnen gelden dat we er - vonden we - lang op hebben moeten wachten, maar dat is het wel meer dan waard.

Positief maar niet op alles

Vanaf advisering t/m bestelling t/m op het hoogte houden van status was prima. Afspraak voor installatie gemaakt. Vanuit de professionaliteit van onze eigen E-installateur hebben we ze nog van wat tips kunnen voorzien mbt kabel trekken :-) De installatie mannen hebben zich keurig gedragen. De installatie is over meerdere dagen verspreid uitgevoerd. Al met al zijn we tevreden met het geleverde produkt, nu hopen dat ‘t ook echt 40 jaar mee gaat en voldoende blijft opleveren. Ik mis alleen nog een tool om de prestatie en status per paneel te zien, dat heeft SMA helaas niet.

Wij zijn zeer tevreden

Na deskundig advies van Ramon hebben wij gekozen voor Zonnefabriek. Installatie verliep netjes, goed afgewerkt. Vriendelijk en kundig installatieteam. Wij zijn zeer tevreden.

Professioneel

Goede intake, duidelijke offerte, lang wachten (8 mnd) en soepele installatie

Helemaal tevreden

Goede service, installatie prima verlopen.

Beleefde en kundige medewerkers

Aangezien de panelen pas vijf dagen liggen kan ik nog geen ervaring delen over de kwaliteit van het systeem. De medewerkers van De Zonnefabriek hebben ons uitstekend geïnformeerd en waren zeer vriendelijk plus beleefd.

Alles perfect van begin tot het eind.

Alles is perfect verlopen, Martin super advies uitgebracht en de monteurs "de twee friezen uit Drachten" top geïnstalleerd. De installatie draait inmiddels 2 maanden en werkt super

Daniel Goedkoopstraat 23 A

1096 BD Amsterdam