Fijn bedrijf

Mijn ervaring is zeer positief, zowel het gesprek en het plaatsen, wel de tijd er tussen die erg lang was Had ik afentoe het idee dat ik vergeten was. Maar dat kan ook aan mij liggen. Laat de zon nu maar schijnen

Zonnefabriek adviseert en installeert vakkundig PV installaties

na een advies op maat (opbrengsten vs afmetingen) was het even wachten op de levering van de panelen. de installatie is vakkundig aangebracht en ondanks het weer en de schemer netjes afgerond.

Efficient installation and support

Sales person (Jesper) very knowledgeable and practical, installation team were quick, friendly and high quality from what I can see. The app is rudimentary, I see competitor apps with way more information, nicer visuals and ux

• Would you recommend us? Yes

De (totaal)service van de Zonnefabriek is perfect!

Ik beoordeel de service van de Zonnefabriek als perfect! Ik heb de Zonnefabriek ervaren als buitengewoon servicegericht, behulpzaam en meedenkend. Dit geldt overigens in gelijke mate voor de personen die de Zonnefabriek inschakelt bij de uitvoering van het werk. Ik ben ook bijzonder tevreden over de installateurs van The Switch. Wat ik bovenal heb gewaardeerd: de uiterst correcte communicatie. Het feit dat er al die tijd zo goed contact is geweest (op vragen kreeg ik vrijwel direct antwoord) en dat afspraken werden nagekomen is haast bijzonder te noemen. Het goede contact heeft bijgedragen aan een algeheel vertrouwen, maar ook veel stress voorkomen. Voor zover ik het kan beoordelen, is de installatie keurig uitgevoerd. Ik heb er alle vertrouwen in dat die aan de (wettelijke) eisen voldoet.

Perfect from the first contact to the installation

Very professional, friendly and serious

Uitstekend van begin/verkoop/advisering tot en met installatie

Bij de aanschaf en advisering is er goed meegedacht voor de mogelijkheden van zonnepanelen op ons dak. De uitvoering is ook heel goed verlopen. Zowel het plaatsen van de panelen op het dak als de werkzaamheden binnen (voor de omvormer op zolder en bekabeling in de meterkast) zijn ook keurig afgewerkt en er werd netjes opgeruimd na de werkzaamheden. Alles is uitgevoerd zoals vooraf was afgesproken.

Buitengewoon tevreden

Door de grote drukte duurde het wat langer dat de panelen geplaatst werden. Het was het wachten echter waard. Zeer vakkundige en vriendelijke mannen en ook de communicatie verliep vlekkeloos. Een ongelukje waarbij een bloempot sneuvelde is keurig opgelost met een tegoedbon (wat helemaal niet had gehoeven wat mij betreft). Al met al een zeer prettige ervaring en ik kan de zonnefabriek dan ook zeker aanraden!

Perfecte ervaring!

Van begin tot eind was het een buitengewone ervaring die mijn huis en mijn kijk op hernieuwbare energie echt heeft getransformeerd. In de eerste plaats was het overlegproces uitzonderlijk. Het team nam de tijd om mijn energiebehoeften grondig te beoordelen en de voordelen van zonne-energie op een duidelijke en begrijpelijke manier uit te leggen. De installatie zelf was ronduit indrukwekkend. De technici waren professioneel, efficiënt en nauwgezet in hun werk. Ze behandelden elk aspect van de installatie met precisie en zorgden ervoor dat de panelen optimaal werden gepositioneerd voor maximale blootstelling aan zonlicht.

Uitstekend!!

Van adviseur tot tussentijdse service en monteren van de gehele installatie een dikke pluim!

Goede keuze,

> zorgvuldige advisering en voorbereiding > afspraken worden goed nagekomen > medewerkers zijn vriendelijk, netjes en werken hard > er vindt goed overleg met de klant (mij) plaats, zoals over bekabeling > nette afwerking > de installatie werkt goed.

Perfect, serviceverlenend, vriendelijk personeel

Ik, Piet Veldhuisen penningmeester van Zuiderbogen gebouw C te Badhoevedorp, ben uitermate tevreden over het verloop vanaf aanvraag offerte t/m plaatsing 41 zonnepanelen. Vriendelijk en vakkundig personeel

Goed werk

Heldere communicatie, netjes gewerkt. Een team om zuinig op te zijn!

ervaren

Goede vaklui, betrokken bij hun werk, altijd anders.

Zowel mijn collega Piet Veldhuisen (secr./p.m.) als ik, Freek Ottenhof t.z. hebben de samenwerking met alle installateurs als zeer prettig ervaren en hun vakmanschap heel erg op prijs gesteld. Ook de wisselwerking met de dames van de planning en adm. op kantoor verliep geweldig. Namens het gehele bestuur heel hartelijk bedankt voor de geweldige uitvoering en service.

Zowel de voorbereider (schouwer) als de installateurs hebben uitstekend werk geleverd.

Heel zorgvuldige schouw en uiterst vriendelijke en vakkundige installateurs.

Installatie verliep matig.

Ik heb erg lang moeten wachten op de installatie van mijn panelen (9-10 maanden)! Ook heb ik niet mogen profiteren van de tariefsdalingen van de panelen in die periode. Verder verliep de installatie chaotisch - vier mensen waren bezig met deels onduidelijke zaken in het hele huis plus buiten. Ze lieten rommel achter in de kruipruimte en de omvormer (bedrading) was slordig gemonteerd, waardoor er op zolder een kleine lekkage ontstond. De app werkte niet zoals afgesproken. De ondersteuning vanuit de technische dienst op kantoor was wèl goed.

Beste Max, Vervelend dat uw installatie niet geheel naar wens is verlopen. Wij nemen uw feedback uiterst serieus en zijn hard aan het werk om de doorlooptijd van de panelen in te korten. Inmiddels is de levertijd maximaal 16 weken. We zorgen dat uw feedback met het betreffende team besproken wordt zodat we hiervan leren. Onze afdeling Service heeft u een kwaliteitscontrole aangeboden, waarbij een gespecialiseerde monteur bij u langskomt om uw systeem na te lopen. Goed om te horen dat u de ondersteuning vanuit kantoor wel goed heeft ervaren. We wensen u nog veel zonnige jaren toe met uw eigen Zonnefabriek. Met vriendelijke groet, Zonnefabriek

Uitstekende service.

Kwaliteit

Komen afspraken na, goede service. Klantgericht.

Goed advies en keurig geplaatst.

Vertegenwoordiger kwam aan huis en heeft alles bekeken en gaf een duidelijk advies. Hij nam hier ook ruimschoots de tijd voor. Wel een tijdje moeten wachten voor dat deze geleverd konden worden. De montage is goed uitgevoerd en de monteur dacht ook mee om deze netjes af te werken. Al met al zeer tevreden.

Prima afspraken, idereen was er op de afgesproken tijd, top team van 4 installateurs die vliegensvlug en met veel plezier de klus klaarden en naderhand ook nog bereid waren tot verdere uitleg in details.

Nog steeds lange wachttijd

Ik heb zeven maanden moeten wachten voordat de installatie op het dak was. Ik wist van de lange wachhtijd, maar dat was nóg iets langer dan al was aangekondigd. Het zou nóg langer zijn als ik niet aan de bel had getrokken. Ik vind dat in deze tijd van een afgekoelde markt moelijk te verkopen. Positief waren wel het voorgesprek aan het begin van het traject en ook de dag van installlatie. Dat was een leuk (en kleurrijk) team: netjes, beleefd en sympathiek. En voor zover ik kan beoordelen liggen de panelen en netjes en strak op Er bleek achteraf wel iets niet goed te zijn gegaan met het verbinden met de app. Die werkte pas na nogal wat gedoe. Achteraf kwam het probleme neer op een administratief detailfoutje. Verder is de telefonische bereikbarheid matig.

Bij aanmelding goed en deskundig advies welke zonnepanelen het beste passen bij jouw situatie. Kundig en goed vakwerk plaatsing v/d zonnepanelen en alles wordt na afloop goed uitgelegd. Afval wordt netjes opgeruimd.

werkt goed volgens de planning/afspraken

Tevreden

Er is hard gewekt in de vrieskou, en netjes. Ik ben zee tevreden. Zonnefabriek houd zich aan afspraken

Lange wachttijd, rommelige plaatsing over 3 of 4 dagen, slechte communicatie

Ze liggen er op, maar de weg ernaar toe is verschrikkelijk. In het voortraject nog enige vorm van communicatie, maar bij de start begon het ter rommelen. Afgesproken was 19-12-2023, na telefonische contact werd dit de 18-12-2023. Uiteindelijk zonder communicatie de 19e gestart. Het binnen gedeelte aangesloten en wegens de regen na 12 uur vetrokken. Vervolgens werd het stil. Geen communicatie Toen een telefoontje, nieuwe afspraak. 10:00 uur aanwezig, 15:00 uur naar huis. Een aantal bevestigings stroken bevestigd op 1 na. Weer wachten op een telefoontje, 3e dag 9:15 uur aanwezig, 17:30 uur vertrokken. afhandeling met de app moest ik maar regelen met de Zonnefabriek afd. service. Bij vrienden en kennissen was het in 1 dag geregeld, bij mijn 3 dagen met een waardeloze communicatie. Op de nieuwsmedia ging de ronde dat er mensen ontslagen moesten worden, omdat er weinig opdrachten waren. Waren ze de 18-12 op tijd gekomen was het misschien in 1 dag klaar. Vandaar dat ik bij aanbeveling NEE het ingevuld. En dat vooral voor de plaatsing. Jammer.

Beste Ids, Bedankt voor uw feedback. De communicatie vanuit onze afdeling planning had beter gekund, onze excuses daarvoor. Het was een hectische tijd met veel installaties en slecht weer. We hebben uw case met de betrokkenen geëvalueerd en onze les hieruit gehaald. We hopen dat u een zorgeloze toekomst met veel zonnestroom tegemoet gaat. Met vriendelijke groet, Zonnefabriek

Daniel Goedkoopstraat 23 A

1096 BD Amsterdam