prima ervaring

Goed en vakkundig advies bij het bepalen van onze keuze voor een tuinkas. Werd keurig en volgens afspraak geplaatst door vakbekwame en vriendelijke medewerkers, rekening houdend met onze persoonlijke wensen.

Zeer goede service en erg klantvriendelijk!

Een T Junior Janssen aangeschaft. Zeer hulpvaardig en juiste informatie. Correcte aflevering en hulp bij het monteren. Gewoon prettig om zaken mee te doen!

Zeer positieve ervaring met Buiten Goed,

We zijn zeer content met de plaatsing van balkonbeglazing door de firma Buiten Goed. Snelle afspraak voor inmeting kunnen maken en daarna vlotte levering en plaatsing van de balkonbeglazing. De bijzonder kundige monteurs hebben vakwerk afgeleverd. Ook vriendelijke en fijne mannen om over de vloer te hebben. We genieten nu al volop van een windvrij balkon!

Perfecte kwaliteit en alles volgens afspraak!

HIER IS DE KLANT NOG KONING, ECHT GOEDE KWALITEIT EN PERFECTE LEVERING. HIERVOOR DANK EN PRIJS IS OOK OKE.

Deze mensen zijn erg vakkundig en komen afspraken na. Ook het plaatsen van de kas is volgens afspraak naar wens verlopen Hartelijk dank

Snelle en prettige opbouw.

Plezierige mensen die vlot de kas hebben opgebouwd, met voldoende overleg over onze wensen.

Gewoon lekker recht voor de raap

Zonder directe plannen naar binnen gegaan en met goede gedegen uitleg een kas rijker toen we buiten stapten

In overleg de kas besteld. Vriendelijk personeel. Netjes en snel gemonteerd. Nu groenten kweken in

Fijne mensen die afspraken goed na komen

Tuinkasje netjes geplaatst op afgesproken tijd/dag. Vriendelijk deskundig personeel.

Mooie Kas

De uitstekende advisering door Anne Weststrate in de showroom van Buiten-Goed heeft ons doen besluiten om daar een Jansen kas te kopen. Plaatsen van de kas verliep wat rommelig maar het resultaat mag er zeker zijn. Al met al zou ik de een eventuele volgende keer zeker weer een kas kopen bij Buiten-Goed bv

Alles goed gegaan. Goed advies

Goed advies in de winkel en kas eerder gekomen dan verwacht

Deskundige uitleg

Wel een 3x keer om een binnenmaat van de kas moeten vragen. Het was een beetje rommelig allemaal. Kas kwam wel maar kas kwam niet Rekening al ruim voor levering. Wel goed opgelost allemaal. Nu super tevreden. Prachtige kas met duidelijke uitleg. Foto's volgen

Alles naar wens door Jan en Kees

Super blij met deze Helios 24. Al heerlijk in het voorjaarszonnetje uit de wind gezeten. Met dank aan Jan en Kees.

Degelijk kasje en goed advies

Er werd tijd genomen voor informatie bij aankoop en het plaatsen verliep vlot. Prettige mensen en harde werkers die de klus klaarden

goed advies, kennis van zaken en vlotte plaatsing met terzake kundige medewerkers

Plezierig!

Snel, compleet, duidelijk

Ik ben heel tevreden! Van harte aanbevolen!

Vlot, duidelijk, vriendelijk, op tijd, kwaliteit

Van begin, het uitzoeken van een kas, tot eind, de plaatsing en oplevering, alleen maar een heel positieve ervaring. Goede en vriendelijke mensen die de kas en de betonranden hebben geplaatst. Ik kan het bedrijf van harte aanbevelen!!

Onze tuinkamer is professioneel en zorgvuldig geplaatst. Wij zijn heel.blij met het resultaat. En hopen hier heel veel plezier van te hebben.

Fijn bedrijf met vriendelijke vakkundige mensen.

Goed advies en perfect afspraken nagekomen. Kan hen ten zeerste aanbevelen.

snel en duidelijk

zeer tevreden met eind resultaat

Keurig en meedenkend geholpen

Doordat we de eerste keer goed geholpen en geadviseerd zijn hadden we de keus al gemaakt om bij Buiten-goed te kopen. Dus belangrijk wat de eerste indruk doet in combinatie met de advisering. En dat ging goed, complimenten en doorgaan zo!!!!

Goed en duidelijk bij de bestelling en op de afgesproken levertijd , geleverd en super opgebouwd. We zijn erg tevrede

klantvriendelijk.

verstand van zaken, mooie showroom. klantvriendelijk.

Prima geholpen met uitzoeken van de juiste kas. Zeer servicegericht!

In de showroom erg goed geholpen met het uitzoeken van een tuinkas. Mw wist er veel van en kon me op alle vragen en overwegingen duidelijke antwoorden geven. Toen mijn bestelde kas werd bezorgd bleek na uitpakken van de dozen er twee onderdelen niet aanwezig te zijn. Deze werden na melding binnen enkele dagen alsnog geleverd. Probleem opgelost! Zeer tevreden over dit bedrijf met vriendelijke medewerkers. Het in elkaar zetten van de kas is een heel gepuzzel, Moeilijker dan een IKEAkast…. En dat voor 2 handige mensen zoals mijn man en ik zijn. Goed de tijd voor nemen! Laat de zomer maar komen.

Goede afstemming van de wensen

Nadat onze eerste kas met de storm tegen de vlakte is gegaan hebben we toch weer een nieuwe besteld. Nadat de expert was geweest de andere dag een nieuwe besteld. Omdat ik een offerte nodig had voor de verzekering gebeld en dezelfde dag offerte in huis. Dienstverlening is prima.