Top service en advies

Erg vriendelijk en goed geadviseerd. Eerst telefonisch en later in de showroom. Fijn bedrijf

"Gewoon "toevoegen

ik zou het logo uitbreiden met : Gewoon Dus schroom niet om te zeggen Buiten gewoon -Goed We genieten er nu al van helemaal naar wens en verrijking van woongenot en uitstraling

Prima advies en keurig werk

Goed geadviseerd en snel en netjes gemonteerd

Betrouwbaar

De overkapping is mooi geworden en is uiteindelijk geleverd volgens afspraak. Er ging weliswaar wat mis in de levering, waardoor vertraging dreigde, maar alles is uiteindelijk goed opgelost. Ook de communicatie verliep zeer prettig. En het resultaat mag er zijn. Als extra service hebben ze ook nog twee terraslampen aangesloten en geplaatst. Kortom ik ben zeer tevreden.

Wat ze beloven, maken ze waar

Wij hebben een mooie schuifwand en kozijnen laten plaatsen, keurig netjes gedaan, goede kwaliteit, een goed bedrijf zeker een aanrader.

Prima service over het gehele traject!

Goede informatie vooraf. Vragen worden altijd snel beantwoord. Installatie verliep zeer voorspoedig, monteurs aardig en netjes werkend. De vouwwand is geweldig. Niet goedkoop, maar dat is terug te zien in de zeer solide kwaliteit. Pronkstuk van onze aanbouw. Kortom, zeker geen spijt van deze aankoop.

Onze ervaring was prima!

Nette vaklieden met verstand van zaken.

Perfecte service en heel vriendelijk personeel

Plaatsen ging zo snel en perfect, zeer goed op elkaar ingespeelde mensen, de carport was zeer snel geplaatst en netjes afgewerkt ook de nog niet zo lang geleden gelegde bestrating werd weer perfect gelegd.

mijn ervaring met buitengoed is prima montage en afwerking

mijn ervaring met buitengoed is prima montage en afwerking met het personeel vakkundig en betrokken top

Professioneel, zeer vriendelijk, servicegericht en betrouwbaar

zie boven

Goede Samenwerking

Goede Samenwerking

Goed advies, tijdige levering en deskundige montage.

Goed advies, duidelijke offerte en deskundige montage.

Buitengoed is absoluut goed.

Bijzonder tevreden over Buiten-goed. Ik ben er netjes geholpen en heb goed advies gehad. Uiteindelijk gekozen voor de rolluiken van Warema. De kleur was van het staaltje moeilijk te zien maar deze is zeer goed uitgepakt. Exact de kleur die ik wou. De keurige “vaste” monteurs (ja heel belangrijk) waren zeer vakkundig en hebben de luiken netjes opgehangen, in- en afgesteld. Na het missen van nog een laatste instelling op de wandschakelaar zijn ze dezelfde middag nog terug gekomen om die erbij te plaatsen. Dik tevreden!

Het lijkt op t 1e gezicht overdreven al die 10en maar ik ben nog nooit zo goed geholpen van begin tot eind. Perfect advies, men denkt echt met je mee. Ruime keuze , in mijn geval plissé gordijnen. Communicatie is perfect gelopen zoal voor de plaatsing als erna. Wat beloofd was is ook gebeurt. Mooie scherpe prijs voor perfecte kwaliteit. Montage werd gedaan door 2 vakkundige mannen die weten van aanpakken. Kortom een aanrader!

• Ervaring met: Anders

Vanaf het eerste bezoek aan de showroom tot en met de montage van de carport ben ik lovend over de ontvangst, zorgvuldigheid tav van het opmeten tot en met de montage. de betrouwbare informatie , communicatie en plaatsing was geweldig. Ook het afsluitende telefoontje van meneer de Boer heb ik zeer op prijs gesteld. Nogmaals heel hartelijk dank voor alles, ik ben er zo blij mee, ook de reacties uit mijn omgeving zijn buitengewoon positief. Met vriendelijke groet. Willemien Plasmeijer.

• Ervaring met: Overkappingen / carports

Goede middag mevrouw Plasmeijer, Bedankt voor uw zeer positieve beoordeling. Dit horen wij graag. Met vriendelijke groet, Anneke Weststrate

Het doek van het zonnescherm is keurig vervangen en ook de hordeur ziet er strak uit. Alles werd keurig volgens afspraak geleverd en deskundig afgemonteerd. Wij zijn zeer tevreden!

• Showroom N.v.t.
  • Ervaring met: Anders

Goede middag Jeanette, Bedankt voor uw positieve ervaring met Buiten-Goed. Wij wensen u nog veel plezier met uw nieuwe doek voor het zonnescherm en de hordeur. Met vriendelijke groet, Anneke Weststrate

De tuinkas is in september 2018 netjes neergezet op het door ons zelf strak uitgevlakte deel van onze tuin. Richard had ons een mooie kas geadviseerd in de showroom. Het team dat de kas kwam plaatsen was kundig, werkte snel, beleefd en vriendelijk.

• Ervaring met: Tuinkassen

Goede middag Mike, Bedankt voor uw beoordeling op klantenvertellen. Wij zijn blij dat u zo tevreden bent en wensen u veel plezier met uw tuinkas. Met vriendelijke groet, Anneke Weststrate

• Showroom N.v.t.
  • Ervaring met: Tuinkassen

Goede middag, Bedankt voor uw beoordeling. Wij wensen u veel plezier met uw tuinkas. Met vriendelijke groet, Anneke Weststrate

Fijn advies gekregen en afspraken worden nagekomen. Monteurs werken ook nauwkeurig en netjes. Al met al, een zaak om terug te komen.

• Ervaring met: Overkappingen / carports

Goede middag Trees, Wij fijn om te horen dat u zo tevreden bent en dat u graag nog een terug wilt komen bij ons. Wij wensen u veel plezier met uw carport. En wie weet tot ziens. Met vriendelijke groet, Anneke Weststrate

Prettig advies, vlotte installatie en mooi eindproduct

• Ervaring met: Tuinkassen

Goede middag Evert, Bedankt voor uw beoordeling op Klantenvertellen. Wij zijn blij te lezen dat u zeer tevreden bent met ons. Wij wensen u veel plezier met uw tuinkas. Met vriendelijke groet, Anneke Weststrate

Een prettig-vlotte communicatie + rapportcijfer-montage: een 9 !

• Ervaring met: Tuinkassen

De flexibiliteit bij de uitvoering en de montage was bijzonder goed. Ondanks tegenslagen van weer en wind en het gemis van de opdrachtgever hebben zij de taken goed vervuld. wij vonden dat heel prettig.

• Ervaring met: Tuinkassen

HET GEHEEL IS PLEZIERIG VERLOPEN .heeft EEN TEVREDEN KLANT OPGELEVERD. MONTAGE BLEEK TOCH WAT LASTIGER TE ZIJN DAN GEDACHT. Bij een dergelijk bouwwerk miste ik wel wat afwerk details , zijn relatief eenvoudig uit te voeren, Nu moet ik zelf nog wat aan de bak Bijv Pur om de resterende tochtkieren op te vullen?

• Ervaring met: Solarlux schuif- en vouwwanden

Alle afspraken zijn nagekomen, alles binnen de tijd. Tijdens de montage goed doorgewerkt, de monteurs waren duidelijk op de hoogte en werkten goed en gestructureerd samen op een leuke en prettige manier. Goede instructie aan mij als gebruiker. De bouwplaats werd steeds opgeruimd gehouden en alle verpakkingsmateriaal is meegenomen. Hierdoor is het plezier dat ik vooraf in de kas had alleen maar toegenomen

• Ervaring met: Tuinkassen

We gingen spontaan naar de showroom om ons te orienteren op een kas en kregen uitstekend advies. Kas is daarna uitstekend geplaatst op 26 juni. We zijn dik tevreden met het resultaat. Ook de kwaliteit van de kas is helemaal goed. Als ik een heel klein puntje zou moeten melden voor verbetering, dan had de hor strakker in het frame geplaatst kunnen worden. Dat is echter niet storend.