Zeer netjes werken.

Zeer professioneel bedrijf, afspraken worden netje uitgevoerd. Goede communicatie en advies.

Snel en correct te werk

Dit is de derde keer en telkens bij een ander huis van ons en altijd bij het rechte eind wat betreft het probleem ,ga zo door.

Professioneel geholpen

06-10-22 om 19.15 uur gebeld voor een verstopte riolering. Om 21.00 uur opgelost. Vakmanschap. Goed vervolg advies gekregen. Respect voor de mensen die dit werk uitvoeren. Nick, nogmaals bedankt namens Birgit en mijzelf. Frank

Uitstekende service en vakwerk

Prettige ervaringen, betonvloer uitgehakt om Bij de overstort te kunnen, super service

Na het prima werk alles keurig netjes achtergelaten

Heel snel gereageerd en gewerkt met prima resultaat.

Na ons telefoontje i.v.m. een verstopt toilet stond de auto van Versteeg al na anderhalf uur voor onze deur. De twee voortvarende jonge werkers hadden de diagnose gauw gesteld en het probleem met een half uur verholpen. En dat op zaterdag, geweldig!

Het was perfect

In alle stress die we hadden brachten de werknemers van Versteeg rust. Wat een aardige mensen en wat accuraat in alles. Zeer behulpzaam en er werd meegedacht om de problemen op te lossen. In een woord: geweldig.

Vakkundig, meedenkend

Goed geadviseerd in complex hemelwater afvoer probleem. Ik sluit niet uit dat het veranderende klimaat de gekozen oplossing op de proef stelt. IK zal niet aarzelen opnieuw contact te zoeken.

Snel geholpen.

Na gebeld te hebben nog dezelfde dag geholpen en dat net voor de kerst. Nadien met de camera gecontroleerd en helemaal schoongemaakt. Helemaal top.

Net bedrijf

Goede ervaringen mee vanuit gemeente West Betuwe

Rioolverstopping

Vrijdagmiddag 17.00 uur gebeld. Volgende morgen probleem verholpen.

Prima werk geleverd!

Herstel rioleringsput is verricht geheel volgens afspraak en conform de duidelijke offerte.

Ik ben dik tevreden.

Super klantgericht en ook nog eens met gewenst resultaat. Ik ben dik tevreden.

onderhoud aan rioleringssysteem professioneel, schoon en snel uitgevoerd

Afspraak voor periodiek leegmaken van septictank en schoonmaken van de riolering vlot en correct kunnen maken. planning van tijdstip heel goed gemaakt en uitgevoerd. Dit was van belang ivm parkeerdruk op parkeerterrein waar de pompwagen moest staan. Werkzaamheden heel netjes en snel uitgevoerd. Resultaat is perfect.

Gewoon top

Hij komt binnen, hoort me aan. Waar is het kruipgat? Overall aan, lantaarn mee. Komt bovengronds. Slang erop. Gaat niet goed. Te lang gewacht (ontstopper gebruikt? NOOIT MEER DOEN). Weer onder de grond, alles stroomt over, maar de boel is los. Geen schade en een goed verhaal. Gewoon TOP.

Alles volgens afspraak correct en vakkundig en netjes uitgevoerd.

buitengewoon goede ervaring.

bij rioolprobleem gebeld, komen snel met moderne gereedschappen, gaan overtuigend te werk en rekenen ook nog eens een redelijk tarief!

Afspraak is afspraak

Netjes gebeld van tevoren door het bedrijf en daarnaar gehandeld.

Prima werk uitgevoerd, de grasmat weer netjes dichtgemaakt na het werk

Goede service!

Snelle en goede service

Soepel verlopen en doortastend aangepakt

Contact met kantoor verliep soepel en werd vlot opgepikt. Wij zijn tevreden met de aangedragen oplossing en uitvoering.

Altijd voor je klaar staan .

Altijd met je mee denken ook als het op of met een werk een keer anders loopt . Ze ontlasten je als opdrachtgever ze leveren netjes werk met een zeer goede afwerking .

Snelle oplossing van het probleem

Echt snelle oplossing voor het probleem met de riolering. Snel ter plaatse en snel opgelost.

Het werk is naar volle teverdenheid uitgevoerd conform de offerte.

Zie hierboven.

Prima!

Netjes geregeld wat er geregeld moest worden.