Rosa en Fientje zijn met de Pasen voor het eerst geweest....wat spannend voor hun maar ook voor ons. Het contact met de verzorgers en Petra was heel erg prettig en open en het was fijn om te horen dat de dames het erg naar hun zin hadden. Vandaag heb ik ze weer fris en fruitig opgehaald! Wat een fijn adres! In mei boeken we weer een weekje

• Ervaring met: Pension

Bandit vindt het erg leuk dat hij veel kan spelen met andere honden

• Hygiëne N.v.t.
  • Kennis van honden N.v.t.
  • Omgeving pension
  • Verzorging van honden N.v.t.
  • Ervaring met: Pension

Onze afghaanse windhond Hashin is voor de eerste keer 3 dagen wezen logeren bij hondencentrum Happy Tail.Door de professionele ontvangst,begeleiding,verzorging en advies van Petra enhaar team,heeft Hashin een geweldige tijd gehad door te rennen en spelen in de zeer grote speelweide.Dat dit spelen en rennen ook nog op film en foto is vastgelegd is helemaal super. De nachten heeft hij doorgebracht met een soulmate waardoor hij niet alleen was in de schone droge verblijven.Thuis aangekomen ging hij moe maar voldaan uitrusten in zijn mand. Ondertussen hebben wij al een nieuw verblijf geboekt bij dit geweldige hondencentrum HAPPY TAIL.Nogmaals bedankt voor de goede zorgen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Onze Joep is nu 2x bij jullie geweest en volgens mij heeft hij het naar zijn zin gehad. Thuis gekomen is hij helemaal totall los.

• Ervaring met: Pension + Trimsalon

Nela heeft het fantastisch naar haar zin by Happy Tail! Ze gaat 's ochtends kwispelend naar binnen en als ik haar aan het eind van de dag weer ophaal is ze blij en tevreden. Ze leeft zich helemaal uit in de speelweide en op het filmpje van Happy Tail is te zien dat ze het met de andere honden heel erg leuk heeft.

• Ervaring met: Dagopvang

Benghi is reeds vaker te gast geweest. Altijd met veel plezier, zowel voor kortere als langere tijd. Goed verzorgd.

• Ervaring met: Pension

Fantastische plek! Paar pensions gehad, maar bij Happy Tails staat de hond écht voorop! Mooie speelweide en medewerkers die het hart op de juiste plaats hebben! Mijn Blue vindt het altijd leuk om naartoe te gaan!

• Ervaring met: Pension

Onze hond was niet gewend om met andere honden om te gaan. Ze wist niet goed hoe ze zich in een roedel moest gedragen. Dit heeft ze bij Happy Tail geleerd. Het spelen in de speelweide is helemaal super, kan ze lekker los.....! Plaats genoeg. Ze is al een aantal keren geweest en loopt altijd kwispelend en vrolijk naar binnen.

• Ervaring met: Pension

Mijn hond gaat hier altijd met plezier naartoe.. De honden hebben een super speelweide en goede slaapverblijven !! Ik breng met een gerust hart onze Baer hier naartoe

• Ervaring met: Pension

Volgens mij heeft CAS zich goed geamuseerd. Is na het verblijf vriendelijker tegen andere honden geworden. Want CAS is een dominante hond tegen andere honden

• Ervaring met: Pension

Noortje zag er goed en verzorgd uit bij ophalen!

• Ervaring met: Pension

Onze Jack Russell Bertje gaar hier graag naartoe. Goede verzorging en deskundig personeel. Komt moe en voldaan weer naar huis.

• Ervaring met: Pension

we brengen onze hond altijd met een gerust hart weg, hij heeft het daar erg leuk en gaat iedere keer weer kwispelend bij happy tail naar binnen

• Ervaring met: Pension + Trimsalon

Onze twee beagles Guusje en Kira gaan sinds oktober 2015 2x in de week naar Happy Tail voor dagopvang. Ze hebben het daar super naar de zin. Gaan blij heen en halen ze moe en voldaan weer op. Vandaag 5-1-16 na twee weken vakantie voor het eerst weer naar de dagopvang. Guusje was al de hele weg heen erg onrustig in de auto. Toen ik daar aangekomen de deur van de auto open deed stonden er twee blij kwispelende beagles op de achterbank van de auto. Of ze me wilde zeggen: Yeahh we mogen weer lekker spelen. Zo fijn om weer twee happy beagles met een gerust hart voor dag bij Happy Tail achter te laten. Zou niets anders meer voor onze schatten willen.

• Ervaring met: Dagopvang

Hele fijne plek! De hond kan er veel uren buiten spelen, goede verzorging en aandacht voor de individuele hond.

• Ervaring met: Pension

Snow vond het heerlijk om een weekje in het pension te verblijven, ik kan voortaan met een gerust hart op vakantie gaan wetende dat m'n hond het ontzettend naar haar zin heeft!

• Ervaring met: Pension + Trimsalon

Wij hebben 2 smeerpoetsen die het bij Happy Tail gigantisch goed naar hun zin hebben. Op het einde van de vakantie een bad en trimbeurt en ze komen als herboren terug. We komen hier al jaren en ook onze vorige honden hadden het hier reuze naar hun zin.

• Ervaring met: Pension + Trimsalon

Bubbels,Engelse Bulldog en Sita, Jack Russel hebben de vakantie van hun leven gehad. Sita is geen makkelijk hondje tegenover andere honden maar het is door de goede begeleiding van het personeel prima gegaan. Wij hebben de rit vanuit Eindhoven hier graag voor over.

• Ervaring met: Pension

Goed pensioen, en de honden komen er heel graag!

• Ervaring met: Pension + Trimsalon

Het lijkt erop dat onze hond het verblijf goed ervaren heeft. Het pension komt professioneel over, vriendelijk en betrouwbaar. Ik heb de verblijven van de honden niet gezien, dat zou ik de volgende keer wel willen zien. Geweldige speelweide en erg leuk de foto's op fb. Het moment van ophalen had ik meer van verwacht/gehoopt, maar uiteraard kan dat niet altijd vanwege drukte.

• Ervaring met: Pension

Lastig om te beoordelen of de Hond het naar zijn zin heeft gehad. Na 3 wkn bij Happy Tail zag ze er gezond en blij uit.

• Ervaring met: Pension

Volgens onze vrienden die hem na zijn verblijf bij Happy Tail hebben opgehaald, was hij erg in zijn sas en zag er goed uit . Hij was de week bij hen erg rustig. Onze vrienden vonden het pension er prima uitzien en zouden zo zelf hun labrador daar willen laten logeren als ze ooit op vakantie zouden gaan. De honden liepen er allemaal lekker buiten en waren veel aan het spelen.

• Ervaring met: Pension

geweldig!!!! Tein onze boxer is er 2 keer geweest waar van de laatste keer 3 weken . hij zag er perfect uit er was van alles aan gedaan om zijn gewicht op peil te houden .En toen wij hem op gingen halen wist hij niet of hij naar Petra moest gaan of naar ons , hij koos voor Petra en toen voor ons !

• Ervaring met: Pension

Onze honden Sam en Sika hebben het reuze naar hun zin gehad bij Happy Tail. Ze hebben heerlijk gespeeld en gerend en waren na afloop moe en voldaan. Als je op zoek bent naar een pension waar ze kennis van zaken hebben, echte aandacht hebben voor de honden en inzien dat een hond niet de hele dag in een hokje thuishoort, maar lekker in een roedel moet kunnen rondrennen, spelen en natuurlijk gedrag vertonen, dan moet je absoluut bij happy tail zijn!

• Ervaring met: Pension

Heel goed, was in zijn nopjes, veel spelen en rennen. Veel aandacht, wat te zien is op de filmpjes die op facebook geplaatst worden. Onze Jason is vrolijk als we hem brengen en evenzo vrolijk als hij wordt gehaald. Hij verheugd zich erop om weer terug te gaan naar Happy Tail. Hij zal zeker nogmaals komen logeren.