Onze hond gebracht tijdens onze vakantie. Door de verschillende honden die er verblijven had onze hond van 10 maanden snel een maatje gevonden en kon zich lekker uitleven. Helaas wel een klein ongelukje gehad maar dat is door de ervaring die ze hebben goed opgelost waardoorer nu niets meer van te zien is.

• Ervaring met: Pension

Hij verheugt zich weer op zijn volgende vakantie. Hij v ook nog het weer geweldig met slechts die andere honden te spelen.

Moe maar voldaan

Prima hoor!!

• Ervaring met: Pension

We brengen onze 2 honden al vanaf dat ze pup waren naar Happy Tail en ze komen daar nu al 16 jaar! Het is een vertrouwd adres voor ze, waar we ze met een gerust hart achter kunnen laten en waar ze zich thuis voelen. Petra is betrokken en deskundig. We zijn happy met Happy Tail

• Ervaring met: Pension + Trimsalon

Ik denk heel goed. Heeft genoten van het kunnen omgaan met andere honden. Denkt nu alleen wel dat hij overal met iedere hond mag spelen.

• Ervaring met: Pension

Naar ons idee heeft onze hond een leuke tijd gehad. Helaas hebben ze hem wel soms appart moeten zetten omdat hij rijgedrag had. Er was op dat moment ook een loops teefje bij. Dus misschiebn daarom. de keren daarvoor was dat niet zo.

• Ervaring met: Pension

Sam is niet te houden van enthousiasme als hij doorheeft dat hij weer naar Petra en al die andere honden toe mag! Hij vindt het altijd heel leuk om met andere honden te rennen en ravotten met een eindeloze energie en enthousiasme. Hij kan zich bij Happy tail dus heerlijk uitleven! Er wordt echt naar de hond gekeken, grote kennis en ervaring en goed advies. Petra denkt echt met je mee als je vragen hebt of als ze iets bijzonders merkt. Keurig verzorgd krijgen we Sam terug en een week lang hebben we er geen ' hond' aan... Ik kan niet in z'n kop kijken maar je zou denken dat hij z'n maatjes mist... Niets dan lof!!

• Kennis van honden
  • Omgeving pension N.v.t.
  • Ervaring met: Pension + Trimsalon

Ik weet niet hoe Kyra het ervaren heeft, ze was een aantal weken hees van het blaffen maar ze zag er goed verzorgd. Volgens Petra was het goed gegaan. We hebben voor de zomer weer een afspraak gemaakt. Dus onze mening was positief.

• Ervaring met: Pension

Bo, onze border Collie gaat hier graag naar toe. Hij is wel een eenling. Ligt het liefst dicht bij de mensen en anders graag alleen in een hok. Ondanks dat hij niet veel met andere honden speelt, gaat hij kwispelend naar binnen en loopt zelf naar achteren toe.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Naar mijn idee hebben ze het prima naar hun zin gehad, en voor mij een heel rustig en fijn gevoel geweest om de hondjes hier achter te laten, zou het iedereen aanbevelen, had de indruk als of ze daar thuis waren.

• Speelweide N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Ervaring met: Pension

Drie honden hebben in de meivakantie gelogeerd bij happy tail. 1 daarvan heeft verlatingsangst maar heeft de tijd van haar leven gehad. Ook de andere twee hebben een prima tijd gehad!!

• Ervaring met: Pension

Onze Jack Russel met de roepnaam Bertje gaat graag naar dit dierenpension. De verzorging is hier prima.

• Ervaring met: Pension

Vigo onze lagotto is inmiddels vaste klant geworden. Hij gaat er blij naar toe en komt heropgevoed thuis. Is veel meer ontspannen, blaft nauwelijks en probeert niet meer ons de baas te zijn. Na een tijdje denken we, we zullen maar weer eens gaan.

• Ervaring met: Pension

Kun je met een gerust gevoel je hond naar toe brengen.

• Ervaring met: Pension

Jazz gaat graag naar Happy Tail en het is super fijn dat de mogelijkheid er is dat ze schoon, fris, getrimd en blij is als ze weer opgehaald wordt!

• Ervaring met: Pension + Trimsalon

Lola is in de Meivakantie bij jullie geweest, en het heeft heel goed gegaan. Voir ons was het heel spannend maar voor Lola ook. Wij zijn heel tevreden. Ik vind het ook super leuk dat er regelmatig foto's op facebook staan, mooi om te zien hoe goed de honden zich amuseren. En zeker leuk om Lola dan terug te zien op de foto's. Voor ons is dit een fijn gevoel als Lola goed ondergebracht is als wij op vakantie zijn. Top Happytail !

• Ervaring met: Pension

onze hondjes gaan er graag naar toe, zien er altijd verzorgd uit na het verblijf zeer tevreden.

• Ervaring met: Pension

Onze Tein is er nu al 4 keer geweest en wij zijn vol lof over zijn verblijf , hij ook want hij begroet ons amper !!!

• Ervaring met: Pension

Sjakie gaat graag naar het pension. Als we aan komen wil die meteen naar achteren naar de speelweide. Ziet ons nog niet meer staan als die binnen is. Ook krijgen we goede adviezen nu die wat ouder wordt om zijn stramheid te beperken. Fantastische plek waar die lekker vrij rond kan lopen de hele dag net als thuis. Geen ren geen bench.

• Ervaring met: Pension

Onze honden hebben goed gehad zelf onze oude hond

• Ervaring met: Pension + Trimsalon

Baer vindt het iedere keer weer een feest om te komen .. Hij kan niet wachten om de speelweide in te gaan .. En is bekaf bij het ophalen 😉

• Ervaring met: Pension

Hoe de hond t heeft ervaren geen idee...Hij wilde heel graag naar de speelweide terug toen we hem kwamen halen dus gok wel goed...Vooral wij hebben t idee gehad dat hij t goed gehad heeft en das t belangrijkste! Voor ons was de reden om voor happy rail te kiezen dat ze veel lis mogen met andere honden EN altijd met n maatje in m hok zitten en niet alleen. Zou helemaal fantastisch zijn als er nog water op de speelweide was voor onze waterrat om in te zwemmen of spelen. Wij komen zeker terug!

• Ervaring met: Pension

Onze hond was gewoon op zijn gemak toen ze weer thuis was. Dit heb ik wel eens anders meegemaakt niet met Jelka want ze was voor het eerst in het pension.Onze vorige hond was wel eens compleet anders na een vakantie.

• Ervaring met: Pension

Hummer heeft zijn "proef" weekendje hartstikke goed doorstaan en heeft het super naar zijn zin gehad. Bij het ophalen was hij meer bezig met hoe hij terug naar buiten kon naar de andere honden dan dat hij met ons mee terug naar huis wilde, dus volgens mij is er geen duidelijker teken mogelijk, toch? Hij gaat zeker vaker logeren!