Freek en Fanny, onze teckels black & tan, hebben geweldig genoten van hun vakantie bij Happy Tail. We hebben ze eergisteren opgehaald maar ze zijn nog steeds aan het bijkomen. Ze hebben volop kunnen spelen en kunnen kennismaken met soortgenootjes. Thuis is dit niet altijd mogelijk. De verzorging van de honden en de aandacht die ze krijgen, is echt uniek bij Happy Tail. Complimenten aan iedereen aldaar. Maar vooral aan Petra. Wat een passie toont deze leuke vrouw voor haar pension en de gasten die er verblijven.

• Ervaring met: Pension

Onze hond kwam tevreden thuis. Ze heeft drie dagen bij moeten komen van al dat rennen! Naar mijn idee heeft ze het prima gehad, met alle soortgenoten. Wij komen van ver, maar zeer de moeite waard om je hond in dit pension onder te brengen.

• Ervaring met: Pension

Naar ons idde erg goed. Lekker moe nemen we hem mee naar huis.

• Ervaring met: Pension

Bono is er nu voor de derde keer op vakantie geweest. Bij het ophalen zag de hond er goed uit.

• Ervaring met: Pension

Boy ( boxer) heeft genoten van zijn verblijf bij Happytail. Bedankt voor al de goede zorgen.

• Ervaring met: Pension

Prima verblijf voor onze oudere hond! Met een paar leeftijdsgenoten heeft ze zich goed geamuseerd. Wij hebben van onze vakantie genoten in de wetenschap dat de hond goed verzorgd is.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik kan er nog weinig overzeggen, mijn hond is een paar dagen geweest, ik heb verder niets van een speelweide nog de verblijven gezien. maar de algemene indruk is goed.

• Ervaring met: Pension

Hoi KM, Je mag bij ons altijd alles zien, we hebben geen geheimen... De speelweide is gewoon voor iedereen zichtbaar als je bij ons binnen loopt en de binnen verblijven laten we je op verzoek graag zien..... volgende keer gewoon even aangeven! Groetjes Happy Tail Team

Hond heeft 2 dagen aan een stuk geslapen na terugkeer uit het pension (te vermoeiend) We werden heel vriendelijk ontvangen maar bij het ophalen was er iemand anders en de manier waarop we werden toegesproken door deze dame beviel ons helaas helemaal niet. Jammer!

• Hygiëne
  • Kennis van honden N.v.t.
  • Omgeving pension
  • Verzorging van honden N.v.t.
  • Ervaring met: Pension

Onze Sjors gaat 1 tot 2 x per week naar de dagopvang en vindt het er geweldig. Als we al in de buurt zijn zit ie al te blaffen in de auto. Heerlijk spelen en rennen met vriendjes in de speelweide en 's avonds voldaan en moe naar huis. Er wordt ook goed op hem gelet en dat geeft ons een gerust gevoel.

• Ervaring met: Dagopvang

Mijn hondje Lizzy is alles voor me en ze is 3,5 week in pension geweest. Lizzy is 7 jaar en dit was haar de 1e keer. De ontvangst was erg goed. Ze hadden het in de gaten dat ik moeite had om Lizzy achter te laten, maar gelukkig konden ze me gerust stellen. En ook Lizzy vond de mensen daar meteen erg leuk. Ik heb zelf regelmatig tijdens mijn vakantie gebeld om te vragen hoe het maar ging en ik moet zeggen dat ze erg geduldig met me waren. De gesprekjes waren voor mij erg geruststellend, want ik hoorde echt leuke verhalen waaruit hun liefde en toewijding voor honden bleek. Ook berichtjes via Messenger werden snel beantwoord. Na 3,5 week ging ik Lizzy ophalen en ik kreeg een vermoeid maar vrolijk hondje terug. Wij hebben beiden een goede vakantie gehad en het is fijn om een goede plek te hebben waar ik haar met een gerust hart naar toe kan brengen.

• Ervaring met: Pension + Trimsalon

Naar mijn idee prima, hij was lekker moe. Misschien wel een idee om hem toch 2x per dag eten te geven ipv 1x. Hij was toch een halve kilo afgevallen in 3 dagen. Hij is blijkbaar toch intensief bezig. Verder prima gegaan.

• Ervaring met: Pension

Bij het weg brengen van onze hond liep Bruno makkelijk mee. Hij vindt het spelen met andere honden helemaal leuk, de keren dat hij er was waren er genoeg andere honden hij heeft zijn hartje opgehaald

• Ervaring met: Pension

Prima ! Iedere keer weer ............ :)

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Mijn Hond Pascha , is goed behandeld. Alleen de prijslijst klopt niet met het bedrag wat gevraagt en door mij is betaalt. Redenen het gewicht van Pascha klopt niet volgens berekening van Happy Tail.

• Ervaring met: Pension

Hallo Rob, Pascha heeft het inderdaad altijd goed naar de zin als ie bij ons komt logeren. Ik neem aan dat je onze kennis over honden met een onvoldoende waardeert omdat je denkt dat we niet weten dat Pascha rond de 20 kg weegt en je daarom te veel in rekening gebracht hebben. Dat is echter niet het geval; wat er aan de hand is, is dat Pascha de laatst keer hier was tijdens de kerst; dan hanteren we een toeslag zoals die in de prijslijst gecommuniceerd word. (http://www.happytail.nl/pension/tarieven) Misschien had je dat niet in de gaten.....we zullen ook nog even telefonisch contact met je opnemen om eea persoonlijk aan je uit te leggen zodat er geen misverstanden meer zijn.

Billy heeft fijn elke dag achter andere hondjes aan kunnen rennen ;-) En kwam lekker fris gewassen en getrimd terug naar huis waar hij eerst twee dagen heeft geslapen om bij te komen van zijn actieve vakantie!

• Ervaring met: Pension + Trimsalon

De hond is altijd blij als hij op het pension aan komt. Wel wordt er te weinig op gelet of onze hond genoeg eet. Hij is namelijk (na meerdere keren daar te zijn geweest) altijd graatmager... ook vinden wij het jammer dat je niet mag zien waar de hond verblijft als hij niet speelt op de speelweide. Verder is het personeel erg vriendelijk. En ook het maken van afspraken via de website en het mailbericht daarna is erg prettig!

• Ervaring met: Pension

Hallo, Omdat je deze recensie anoniem hebt geschreven en we dus niet weten over welke hond het gaat kan ik je niet persoonlijk bereiken en is het ook lastig om inhoudelijk te reageren op het te sterk vermageren van je hond. Het zou fijn zijn als je dit probleem bij een evt volgend pensionbezoek zou willen aangeven bij het brengen van je hond. Wij kunnen dit dan vanaf het begin extra in de gaten houden en je hond evt wat minder uurtjes laten! Voor sommige honden zijn die 6 tot 8 uur per dag te veel en krijgen ze het niet "bij gegeten of willen ze gewoonweg niet voldoende eten omdat de baasjes weg zijn. Overigens kun je bij ons gewoon door het raam de uitlaatweitjes zien, ook waar de honden verblijven die niet in de grote roedel kunnen. Je mag ons natuurlijk ook altijd even bellen naar aanleiding van een dergelijke ervaring of onbevredigd gevoel!! (Ook nu nog.)

Onze Bas gaat er altijd met plezier heen, hij komt er meerdere malen per jaar. Ze hebben aandacht voor de hond en ook verstand van zaken

• Ervaring met: Pension

Dustin heeft naar onze mening een gewelige tijd achter de rug. Ook hoe jullie konden inspelen op onze wensen. Ook hun ervaring met voer hebben we tot ons genomen en daarmee verandert. Een geweldige ervaring waarvan we zeker vaker gebruik van gaan maken! Wil je ervoor zorgen dat je huisdier het zeker leuk heeft als je jezelf het ook gunt, dan is happy tail zeker aan te bevelen!

• Ervaring met: Pension

prima ervaringen! Hond helemaal happy!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Hij is gebeten en daar is over gezwegen en ze willen hun verantwoordelijkheid vervolgens niet nemen

• Ervaring met: Pension

Beste Pieter en Jessie, Jullie hebben 2 beoordelingen gegeven over 1 verblijf, vandaar dat ik 2x de zelfde reactie plaats. Ik heb telefonisch contact gezocht met jullie om jullie ontevredenheid te bespreken; daaruit bleek dat jullie thuis een klein (bijna genezen) wondje hebben gevonden onder de buik van jullie keeshondje. Wij hebben dit wondje niet opgemerkt (dat is iets anders van verzwegen) en daarvoor hebben we excuses gemaakt en uit medeleven een compensatie aangeboden. Jullie geven aan hier geen gebruik van te willen maken...... Om niet nog meer in een welles nietes verhaal te belanden kiezen we ervoor om op deze plek niet verder in te gaan op alle andere aantijgingen....

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Hond kwam met bijtwonden terug wat wij zelf hebben moeten ontdekken. Na het plaatsen van een ontevreden recensie op facebook gebeld en dat gesprek gaf ook een slechte nasmaak achter. Er werd heel erg geprobeerd om de schuld niet bij henzelf te leggen maar allerlei excuses werden gezocht en of we niet aub die slechte recensie wilden wijzigen of verwijderen. Wat bleek, onze lieve hond werd gewoon bij een 'geredde' straathond gezet. Omdat onze hond nogal speels en nieuwsgierig is en niet alle honden dit kunnen waarderen, kan er natuurlijk zoiets gebeuren. Maar wij hadden vantevoren al aangegeven dat onze hond zo is!! Er werd gewoon niet geluisterd. Echt schandalig!! Op facebook ook meerdere mensen gezien bij wie hetzelfde is gebeurd. Ook dat werd niet serieus genomen. Sterker nog, ineens zijn alle recensies daar verwijderd. Oh wee als ze n slechte naam krijgen. Maar dat honden worden gebeten, "dat kan gebeuren"... walgelijk!!

• Ervaring met: Pension

Beste Pieter en Jessie, Als je een stok zoekt om te slaan vind je die altijd wel. Ik heb telefonisch contact gezocht met jullie om jullie ontevredenheid te bespreken; daaruit bleek dat jullie thuis een klein (bijna genezen) wondje hebben gevonden onder de buik van jullie keeshondje. Wij hebben dit wondje niet opgemerkt (dat is iets anders van verzwegen) en daarvoor hebben we excuses gemaakt en uit medeleven een compensatie aangeboden. Jullie geven aan hier geen gebruik van te willen maken...... Om niet nog meer in een welles nietes verhaal te belanden kiezen we ervoor om op deze plek niet verder in te gaan op alle andere aantijgingen....

Helemaal top! Speelweide is helemaal super! Ze vindt het wel spannend maar gaat met veel plezier 'op vakantie ', gerustellend voor ons wetend dat ze in goede handen is.

• Ervaring met: Pension

Perfectie tot in de puntjes

• Verzorging van honden

hij gaat er altijd vrolijk naar toe

• Ervaring met: Pension + Trimsalon

Whopper vond het wel leuk daar alleen de speelweide met veel grote honden niet zo, maar ze is ook maar klein en heeft wel een leuke tijd gehad met andere kleinere hondjes op een privé speelweide. Helemaal super! Ze heeft ook veel geknuffeld met de mensen van het pension!