Mijn houten eiken vloer laten opschuren en oliën. Na een offerte te hebben aangevraagd kon ik gelijk een eerste (oriëntatie) afspraak maken. Prijs afgesproken en binnen twee weken kwam er een specialist langs om al te beginnen. Leuke spontanen mannen die goed luisteren naar wat de klant wil. Dit hebben ze na een dag werken ook waargemaakt en ik ben dan ook zeer tevreden met het resultaat. Deze mannen tonen aan dat laminaat niet kan tippen aan een parketvloer!! Tevens ben ik voorzien van goede adviezen. Ik raad iedereen vloer optimaal aan.

• Wat hebben we bij u gedaan: Parket renovatie

Uitmuntend advies en zeer vakkundige en precieze uitvoering. Mijn parket en stenen vloeren zien er weer als nieuw uit. Niet verder zoeken.... je zult net als ik heel tevreden zijn

• Wat hebben we bij u gedaan: Parket renovatie

Na een zorgvuldige analyse van Marcel is onze massief eiken vloer door Dylan en Frank geschuurd, gerepareerd, gepolijst en in de lijnzaadolie gezet. Wij zijn zeer blij met het resultaat en de goede en praktische adviezen van deze experts. De vloer is als nieuw. Alles binnen de vooraf afgesproken offerte en tijdlijn nagekomen. Een super bedrijf met oog voor kwaliteit. Bedankt en succes verder.

• Wat hebben we bij u gedaan: Overige

Sneller dan het geluid heeft Vloeroptimaal onze eiken houten vloer geschuurd en "als nieuw" weer achter gelaten. Dit alles in een tijdsbestek van 3 dagen ...... Mail, offerte, afspraak, langskomen, werken en afronden.... Hulde. Wij zijn er blij mee.

• Wat hebben we bij u gedaan: Overige

goede en heldere uitleg; afspraken zijn stipt nagekomen.De vloeren zien er prachtig uit. Een klein verbeterpuntje ( reeds gemeld) om de zakken voor het schuurafval iets minder te vullen, zodat zij eenvoudiger in de afvalcontainer passen.

• Wat hebben we bij u gedaan: Parket renovatie

Ik wilde als leek graag informatie en mogelijkheden voor een oude lelijke parketvloer. Na persoonlijk contact en advies wist ik meteen dat vloeroptimaal bij mij de vloer mocht komen renoveren. Goede services, meedenkendheid, leuke prijzen en fijne mensen!

• Wat hebben we bij u gedaan: Parket renovatie

Binnen een dag de vloer geschuurd en in de olie gezet. Volgende middag konden we de meubels alweer terug zetten. Vloer ziet er weer als nieuw uit. Afdeklijsten konden ze nog niet plaatsen. Die komen ze over 2 weken nog doen. Dan is de vloer helemaal af. Zeer tevreden!!

• Wat hebben we bij u gedaan: Parket renovatie

Parketvloer laten schuren door Vloeroptimaal! Zeer vriendelijk en professioneel geholpen. Zeker een aanrader!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Wij hebben zeer slechte ervaringen met Vloeroptimaal opgedaan. Het advies van Vloeroptimaal was niet voldoende voor een vakman. Vloeroptimaal heeft ons niet gezegd dat kleuradvies eigenblijk op de vloer zelf moet worden gedaan omdat elk hout aparte eigenschappen heeft - advies op basis van stalen zoals door Vloeroptimaal gedaan is niet vakkundig. Helaas hebben wij daarop vertrouwd. Dus moesten wij uiteindelijk in twee kamers de vloer opnieuw laten scheuren en oliën omdat de kleur die wij op basis van de Vloeroptimaal stalen hebben gekozen (licht grijs) op onze vloer donker bruin/zwart was. Maar wat nog veel erger was, Vloeroptimaal heeft on sin de steek gelaten: Een medewerker heeft de vloer bekeken en een offerte gegeven die wij hebben aanvaard. Op de dag van uitvoering is Vloeroptimaal echter zonder met ons te overleggen na 2 uur uit het huis vertrokken. Pas later ontvingen wij een telefoontje dat de sleutel in de brievenbus is en dat men niet in staat zou zijn om de werkzaamheden uit te voeren - de spijkers zouden de groot zijn en het scheuren van de vloer daarom onmogelijk. Dat was onzin, een ander bedrijf heeft dat zonder problemen kunnen doen. Echter bleek later dat de offerte van Vloeroptimaal was gebaseerd op 2 dagen werk en dat dat een fout was - het heeft uiteindelijk 4,5 dagen geduurd. Het is ogenschijnlijk dat Vloeroptimaal dat heeft gezien op de eerste dag en daarom de werkzaamheden niet heeft uitgevoerd. Van een goed bedrijf verwacht ik dat zij dan met mij spreken ipv vertrekken. Het gedrag van Vloeroptimaal heeft ons veel geld en stress gekost omdat wij ivm de verhuizing op korte termijn een ander bedrijf moesten vinden en veel zelf moesten regelen. Dus: Vloeroptimaal is niet betrouwbaar, unfair, geeft slecht advies en wij bevelen hen zeker niet aan.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Snelheid/levertijd N.v.t.
  • Wat hebben we bij u gedaan: Parket renovatie

Het is altijd jammer als er maar een kant van de zaak belicht wordt. Wij hebben inderdaad de opdracht teruggeven omdat de condities anders waren dan op het moment van de beoordeling van de vloer. De klant was overigens op dat moment niet bereikbaar. Als deze heer vind dat hij het niet eens was met onze opstelling dan had hij het CBW kunnen inschakelen. Wij hebben ons juist aangesloten bij deze branche-organisatie aangesloten om een onafhankelijke beoordeling te kunnen krijgen, voor beide partijen. De klant heeft gekozen voor een apart voorstel richting ons. Of we maar even 1000 euro wilden overmaken dan wilde hij de zaak wel laten vallen. Uiteraard gingen we met deze aparte werkwijze niet in zee. Daar is een woord voor. Vandaar deze actie waarschijnlijk. Jammer want de klant had ook de keuze om een objectief antwoord te krijgen van de Geschillencommissie maar de klant wilde geld! Spijtig

Goede service, snelle en nette afhandeling

• Wat hebben we bij u gedaan: Overige

Zeer goed werk afgeleverd, zeer vriendelijk en correct geholpen, raad iedereen dit bedrijf aan!

• Wat hebben we bij u gedaan: Parket renovatie

Prima gasten met veel kennis en vakmanschap. Hele mooie vloer besteld en geïnstalleerd. Hele goede afwerking en precies zoals gevraagd.

• Wat hebben we bij u gedaan: Overige

Uitstekend werk geleverd. Prima vakwerk en werkzaamheden uitgevoerd zoals ik had verwacht. Top! Aanrader.

• Wat hebben we bij u gedaan: Overige

Vanaf eerste gesprek goed gevoel en veel vertrouwen. En dat hebben ze volledig waargemaakt. Heel fijn (familie)bedrijf! Snel, prachtig werk, fijne mensen. Top!

• Wat hebben we bij u gedaan: Parket renovatie

Onze eerder geverfde vloer hebben we laten schuren, polijsten, opnieuw laten verven en lakken. Naast een goed advies heeft Vloeroptimaal ook uitstekende service geleverd en zelfs extra lagen verf aangebracht om goede dekking te krijgen.

• Wat hebben we bij u gedaan: Parket renovatie

In December onze parketvloer laten doen door Vloeroptimaal. Gevonden na wat zoeken op internet. Eerste afspraak erg prettig geweest, goede kennis van zaken en eerlijk advies, zonder enige opdringerigheid. Daarna op korte termijn de vloer laten schuren en laten behandelen in de kleur distressed. Vloer ziet er weer uit als nieuw! Absoluut een aanrader de mannen van vloeroptimaal.

• Wat hebben we bij u gedaan: Parket renovatie

Vloeroptimaal levert vakwerk, zij hebben veel verstand van vloeren. Zeer klantvriendelijk, komen afspraken na. goede nazorg. Vloeroptimaal is zeer aan te bevelen!

• Wat hebben we bij u gedaan: Parket renovatie

Komen eerst ter plaatsen kijken , geven een deskundig advies. Leveren vakwerk,hebben veel verstand van vloeren . Zijn zeer correct. Komen afspraken na. Ik kan vloeroptimaal aanbevelen

• Wat hebben we bij u gedaan: Parket renovatie

Als prettig ervaren, goede uitleg en snelle service . Klantvriendelijke benadering.

• Wat hebben we bij u gedaan: Steen renovatie

De houten vloer is schoongemaakt en in de olie gezet. Ziet er weer prachtig uit. We zijn zeer tevreden over de service en de uitvoering van het werk.

• Wat hebben we bij u gedaan: Overige

Zijn erg blij met de door jullie bewerkte vloer! Daarbij ook met de geboden oplossing voor het raken/beschadigen van de muren. Groeten, Milton

• Wat hebben we bij u gedaan: Parket renovatie

Binnen 2 dagen is ons parket gerenoveerd door het te schuren en te oliën. Het ziet er prima uit. Complimenten. Ontspannend contact met de Vloeroptimaal. Wat hadden als eerste keus een gelakte afwerking van de vloer, tijdens het werk bleek een hoek vochtig te zijn geweest en verkleurd. Waarna werd geadviseerd ivm de kleur over te stappen naar een geoliede afwerking. Het resultaat bleek dat het de juiste keuze was. Dus een goed advies. We zijn erg te vreden met het resultaat. Pluim voor Vloeroptimaal.

• Wat hebben we bij u gedaan: Parket renovatie

• Afspraken nakomen N.v.t.

Margiethof 91 3355EK Papendrecht