Eenmaal geld binnen ben je klant af

In eerste instantie offerte naat volle tevreden heid gekregen. Maar wilde er naderhand van af zien omdat de vloer voor een lichte kleur in veel te slechte staat was. Kon er niet vanaf en dreigde zelfs met een advocaat. Dus door laten gaan en gelukkig heeft men de keuken en hal afgekeurd omdat die echt te slecht was. Offerte aangepast en aan de werkzaamheden begonnen. Helaas heb ik niet alles gecontroleerd maar waren de gaten vergeten te vullen en onder de radiatoren te oliën. Kwam daar later op terug maar zagen het probleem niet. Om me tegemoet te komen zou ik shampoo krijgen het het bedrag voor het vullen van de gaten terug. Niets meer van vernomen. Dus voor mij geen vloer-optimaal maar vloer-minimaal.

Beste Peter, Bedankt voor uw beoordeling van Vloeroptimaal. Het spijt me te horen dat u niet helemaal tevreden was met onze service. Staat u mij toe een paar punten voor u te verduidelijken. Ten eerste willen we verduidelijken dat ons team nooit heeft gedreigd met juridische stappen tegen u. We hebben enkel gewezen op de overeenkomst die wij samen hebben. Ons team heeft hard gewerkt om uw opdracht zo snel mogelijk in te plannen en uit te voeren. U kunt begrijpen dat het annuleren van een opdracht op het laatste moment kostbaar en onhandig kan zijn voor een bedrijf. U wilde namelijk de opdracht enkele dagen van te voren annuleren, terwijl de opdracht al maanden vaststond. Hiervoor hebben wij uiteraard kosten gemaakt. Dit staat ook duidelijk in de algemene voorwaarden. Daarnaast hebben we u geïnformeerd dat u 30% van de oorspronkelijke offerte in rekening zou worden gebracht, aangezien we omzet zouden mislopen door de vertraging in de uitvoering. We hebben ook werknemers die salaris moeten krijgen en huur moeten betalen, dus ons prijsbeleid is eerlijk en redelijk. Hierop gaf u aan de vloer toch te willen laten renoveren. De offerte werd op ons verzoek aangepast zodat deze voor u betaalbaarder zou zijn en na 2 dagen uitvoering was u zeer tevreden met het eindresultaat. Pas na ruim een maand nam u contact met ons op om te zeggen dat u de vloer niet mooi vond. U kunt begrijpen dat dit een aparte manier van communiceren is. Als tegemoetkoming, terwijl wij dit niet verplicht zijn, hebben wij u onderhoudsproducten aangeboden. in plaats van een normale communicatie heeft u besloten om een review te plaatsen met onwaarheden. Het spijt ons als er onderweg misverstanden of miscommunicaties waren, maar we zijn ervan overtuigd dat we onze belofte zijn nagekomen en een dienst van hoge kwaliteit hebben geleverd dat aan uw verwachtingen voldeed. We hopen dat u nog eens nadenkt en ons nog een kans geeft om uw zaken in de toekomst te verdienen. mvg, Vloeroptimaal

Prachtige vloer geworden

Na 20 jaar onze eiken vloer laten schuren en opnieuw in de olie laten zetten. Het resultaat is prettig, en vakkundig gedaan. De vloer kan er nog eens 20 jaar tegen.

Zeer tevreden.

Ben blij de nieuwe vloer. Vloer is geschuurd en gelakt in maart 2022. Top gedaan!! 1 collega was ziek op de afgesproken datum, maar toch alles naar tevredenheid uitgevoerd.

Goede ervaring

Goede afspraken en ze komen ze ook na . De werkzaamheden zijn naar tevredenheid uitgevoerd.

heel prettig

vriendelijke en hardwerkende jongens. Resultaat van de vloer was ook goed. Zie de jonge gozer te houden ,hij gaat echt de hele tijd door met werken.Moest hem bijna dwingen om af en toe wat te drinken en eten.

Vloer laten schuren en oliën echt vakmanschap geleverd in een dag grote huiskamer en studeerkamer gedaan ziet er weer uit als nieuw! Heel blij mee!!

prachtige nieuwe vloer

Afgelopen week onze eiken houten vloer laten schuren en met olie laten behandelen. Zeer deskundig en vriendelijk. Ook een paar kleine oneffenheden achteraf vlot hersteld. Zeer tevreden.

Zeer tevreden.

Vakmanschap. Goede communicatie. Prachtig resultaat.

Mijn ervaring is heel fijn en vlot geholpen te zijn

Onze eikenhouten vloer is weer heel erg mooi geworden! We zijn er erg blij mee!

Top kwaliteit!

Dit bedrijf heeft een enorme ervaring en leveren wat ze beloven en overtreffen de verwachtingen.

Geweldige vloer door echte vakmannen

wij zijn uiterst tevreden, een parketvloer met groeven is eerst puntgaaf geschuurd en op de knieen bewerkt. Daarna 3 x gelakt en het is onwaarschijnlijk mooi geworden. Wij hebben weer een nieuwe vloer. Wat een vakmanschap en keiharde werkers.

Goedemiddag! Bedankt voor de review, heel leuk om te horen! Mvg, Frank

zeer tevreden over onze weer nieuwe vloer

Onze parketvloer was langere tijd niet meer goed behandeld. Na het schuren en lakken van de vloer, ziet hij er weer als nieuw uit. We zijn zeer tevreden over het resultaat.

Mooie vloer, als nieuw

De oude geoliede beuken vloer is heel mooi gerenoveerd: geschuurd en afgewerkt met ultra matte lak. Als nieuw! De nieuwe witte plinten maken het helemaal af. Het is even een klus maar ben erg blij dat we het gedaan hebben. Goed werk geleverd door Vloeroptimaal. Als ik dan toch een verbeterpuntje mag noemen: communicatie naar de mannen die het uitvoeren. Ik heb zelf alsnog aangegeven dat de kiertjes die de oude vloer had, gevuld moesten worden. Voor het opleveren van een perfecte vloer vind ik dat vanzelfsprekend. Het is goed opgelost.

Zeer tevreden over service en resultaat

Vloer gecleand en in de olie gezet. Vriendelijk meedenkend personeel. Op één dag alles gedaan met als resultaat een houten vloer die er weer prachtig uitziet. Opvallend: het nauwkeurig, zorgvuldig handelen en werken.

Professioneel van a tot z

Snel, netjes en perfect gedaan!

Erg tevreden! Familiebedrijf met passie voor het vak en de klant!

Al in offerte traject erg goed gevoel; duidelijk, meedenkend en je krijgt echt het gevoel met vakmensen te praten. De vloer ziet er nu echt weer prachtig uit en de plinten zijn echt superstrak!

uitstekend vakwerk

Onze eikenhouten lamelparktvloer was in de loop van de jaren donker bruin geworden. Aanvankelijk wilden wij de vloer in de woonkamer laten schuren en wit verven. Op advies van Vloeroptimaal hebben we gekozen voor schuren, logen en white wash behandeling. We zijn voor een aantal dagen in een vakantiehuisje gaan zitten. Toen we terugkwamen konden we onze ogen niet geloven. Ons huis was omgetoverd van een bruin cafe in een oase van licht.De kamer leek wel twee keer zo groot. En omdat de houtnerf nog zichtbaar is na het logen en white washen, heeft de vloer toch nog de warme gloed van hout. We zijn er ontzettend blij mee. De mensen van Vloeroptimaal hebben hard gewerkt en ook het huis netjes voor ons achtergelaten. We denken erover om deze zomer ook de parketvloer van de bovenverdieping door hen te laten opknappen met dezelfde behandeling.

Mooi resultaat en fijne service!

Prachtig resultaat, fijn contact en goede service! Aan iedereen aan te raden!

Zeer tevreden over professionele service!

Een tweede keer onze vloer laten behandelen (schuren en lakken) door Vloeroptimaal. Goede service door ervaren vakmannen, komen afspraken goed na, zijn betrouwbaar en aardig bovendien. En het belangrijkste: ze leveren een goed resultaat!

Dik tevreden‼️‼️

Onze Karbala vloer beschadigd door stukadoor, is naar volle tevredenheid geschuurd en gelakt door Vloer Optimaal, goede voorlichting i.v.m. verzekering en verhuisbedrijf en niet te vergeten de vriendelijkheid van dit fam. bedrijf. Hartelijk dank voor dit alles Jan en Adrie Weijers ‘s Gravendeel‼️‼️

Professioneel vakkundigbedrijf

We zijn erg tevreden over het bedrijf duidelijke uitleg wat er mogelijk was

Zo blij dat we de vloer hebben laten opknappen

Onze vergeelde eikenhouten vloer had heel veel krassen en zwarte plekken (de vloer was voorheen mat gelakt). Nu de vloer is geschuurd en in de olie gezet is, is het alsof we een nieuwe en totaal andere vloer hebben. Heel mooi, we krijgen van iedereen complimenten. Ook hebben we nieuwe hoge witte plinten laten plaatsen. We vonden in eerste instantie de prijs hiervan nogal hoog (zeker in vergelijking met wat de vloer schuren en olien kostte) maar het was het geld zeker waard. Wat hebben die mensen vakkundig en netjes gewerkt, ongelooflijk! Ik zal dit bedrijf dus aan iedereen aanraden.

Vloer ziet er weer top uit!

professionele en aardige vakmensen. Mega blij vloer ziet er weer top uit!

Super goed!!

Onze travertin vloer was hard aan een opknapbeurt toe. En echt, vloeroptimaal heeft de vloer weer als nieuw gemaakt. Dank je wel hiervoor!,,

Heel blij met het resultaat!

Na getwijfeld te hebben om onze parketvloer eruit te halen, toch eerst Vloeroptimaal benaderd. Toen besloten om toch de vloer te laten schuren en oliën. En het resultaat mag er zijn. De vloer is veranderd van een lelijke oubollige parketvloer in een mooie, lichte, hedendaagse vloer. Ook werden de afspraken keurig nagekomen.