Wat een top bedrijf

Mijn schetsen afgeleverd om vier watertanks te laten maken voor onze expeditietruck. Na een aantal wijzigingen van mijn kant “wat elke keer geen enkel probleem was” werden ze volgens afspraak geleverd. Na aflevering is er nog een kleine wijziging aangebracht. Ook dit was geen probleem en werd als service gewoon gedaan terwijl ik erop kon wachten. Wat een leuk bedrijf, wat een service. Dank Debby, Mitzy en medewerkers. Gr. Tony

kundig in kunststof en zeer (klant)vriendelijk

Mijn ervaring met van Damme was zeer positief. Ik ben vandaag langsgeweest in de werkplaats voor een reparatie van een HD-PE vat op afspraak (als particulier). Het viel me op dat er een goede sfeer hing en dat de werknemers kundig zijn en proactief meedenken. De meneer die mijn vat repareerde had een aanstekelijke passie voor werken met kunststof, en ik ben geinteresseerd van aard, dus ik heb in ons gesprek van alles geleerd over HDPE lassen. Ik heb meteen nog een passende kraan kunnen kopen, dus het vat is nu weer klaar voor gebruik. Ik raad van Damme van harte aan.

Geweldige service

Voor het plaatsen van 2 nieuwe accu's in mijn boot heb ik bij Damme 1 accubak laten maken. Helaas had men een foutje gemaakt en de binnenmaat als buitenmaat aangehouden. Iedereen maakt wel eens een fout. Zo denkt men bij Damme waarschijnlijk ook. Binnen enkele dagen heeft men voor mij een nieuwe gemaakt en ook al ontvangen. Wat een super service zeg! Prachtige stevige bak met een overhangend deksel. Superbak! Bedankt!

Blij met Damme kunststof partner

Vanaf dag 1 heb ik een meer dan positieve ervaring met het hele team. Wat mij opvalt is de bereidheid om goed mee te denken, kritisch zijn daar waar nodig, maar vooral de omgang én kwaliteit van het afgeleverde. Op dit moment laat ik veel onderdelen van kunststof maken ipv een ander materiaal. Kortom, ik ben zeer content met Damme kunststoffen!

Goed, snel, kundig maar vooral vriendelijk!

Geweldig! Jullie zijn een erg prettige partij om mee samen te werken, afspraak is afspraak, kwaliteit is erg goed en altijd vriendelijk en snel! Dank daarvoor! Groet, Nathan

ik rijd ervoor vanuit het oosten van het land naar toe, dat zegt genoeg

Gewoon een heel goed bedrijf, ben super blij wat ze leveren, en hoe ze voor je klaar staan, een voorbeeld, en hele fijne mensen hoe ze je helpen en meedenken de dames op kantoor en de heren in de werkplaats

Kwaliteit en snelle service!

Spatscherm in me E klasse en S klasse laten plaatsen. Super service en alles werd netjes schoongemaakt. Dit is waar voor je geld!!

Zeer goef

Voor onze taxi zochten we een plexiglas afscherming, soort kuchschot. We zijn bij Damme Kunststoffen echt uitstekend geholpen. We hebben een prachtig spatscherm, die door een aardige werknemer keurig werd geïnstalleerd! Dank voor de goede service

2 sterren: slechter dan verwacht

Ik heb bij Damme Kunststoffen besteld en uitdrukkelijk via mail aangegeven dat ik de watertank op ging halen. Echter kreeg ik het voor 17,50 ex btw toch thuis bezorgd. Men was niet bereid om de gemaakte fout te corrigeren door de verzendkosten in zijn geheel voor eigen rekening te nemen.

• Assortiment
  • Kennis & vakmanschap N.v.t.

Zeer snelle levertijd.

• Nazorg en garantie N.v.t.
  • Bedrijfsnaam: Visser Leeuwarden B.V.

Onlangs een maatwerk lekbak laten maken bij Damme Kunststoffen. Goed advies gekregen en zodoende de juiste keuze gemaakt. Eerlijke prijs en buitengewoon snel geleverd. Al met al erg tevreden!

• Bedrijfsnaam: V-Wood International

De perspexkappen die we voor ons museum hebben besteld zijn mooi op maat gemaakt en tot aan onze deur afgeleverd. Ze waren netjes verpakt met alle maten er duidelijk op geschreven.

• Bedrijfsnaam: Fundashon Mangazina di Rei

Damme kunstoffen heeft ons voortreffelijk geholpen en ook snelle afhandeling en snelle correcte levering.

• Bedrijfsnaam: Bakkerij Roland van Oers

Hoewel vrij duur levert deze firma kwaliteit af en neemt bij de minste twijfel over afmetingen, enz. onmiddellijk contact op. Liever wat meer betalen voor kwaliteit.

• Nazorg en garantie N.v.t.

t voelt gewoon goed, betrouwbaar en ben zeer tevreden!

• Bedrijfsnaam: litterator

Perfecte kwaliteit geleverd van plexiglas kappen voor onze computers.

• Bedrijfsnaam: Studio Zest

Ook ik als particulier ben goed geholpen door damme kunststoffen. Goede service, snel antwoord en betrouwbaar. Ik ben zeer tevreden over de service.

• Nazorg en garantie N.v.t.

Damma Kunststoffen is een firma dat meedenkt met de klant, om tot passende oplossing te komen. Daarbij worden de op maat gemaakte producten, zoals afgesproken gemaakt en geleverd. Door de ondersteuning van Damme, kunnen wij ook onze klanten een kwalitatief goed product leveren.

• Bedrijfsnaam: Barbondog

Bijzonder tevreden over het resultaat van onze displays voor ijsbekers. Van Damme heeft meegedacht met het ontwerp waardoor het er professioneel uitziet.

• Bedrijfsnaam: IJssalon Vincenzo

Ik zocht als orthodontist wat specifieke producten die praktisch moesten zijn maar ook op het gebied van hygiëne aan flink wat eisen moesten voldoen. Maatwerk bleek al snel de enige oplossing. Na een paar keer heen en weer mailen waren we eruit en binnen 4 weken na mijn eerste contact staan ze te stralen in de praktijk! Er werd meegedacht en de uitvoering was keurig, ik ben heel erg blij.

• Nazorg en garantie N.v.t.
  • Bedrijfsnaam: Ortho Maarssen (www.orthomaarssen.nl)

Beste Nop, een geweldige reactie. Met veel plezier hebben we je geholpen. Onze sterkste kant is maatwerk, veel succes!

Erg leuk te woord gestaan! Men neemt de tijd voor je! Ook voor custommade producten voor ons HET ADRES!

• Bedrijfsnaam: Interster International BV

Beste mevrouw Roverts, fijn om te horen dat u goed geholpen bent. We proberen tijd aan onze klanten te besteden, zodat de klant ook precies krijgt wat zij in hun hoofd hebben. Mocht u ons nogmaals nodig hebben dan weet u, dat u altijd kan bellen.

Perfecte kwaliteit geleverd van plexiglas kappen voor onze modellen.

• Bedrijfsnaam: Ned. Stoommachinemuseum

Beste heer van Gelderen, wat een geweldige scoren heeft u ons gegeven. We zijn daar heel blij mee. Dat zijn de leuke kanten van het werk. Een tevreden klant maakt onze dag weer goed. Heeft u ook het schoonmaakadvies gekregen? Stofkappen nooit met Glassex schoonmaken of met ander agressief schoonmaakmiddel. Het beste is met warm water met groene zeep of antistatisch schoonmaakmiddel gebruiken. Dan blijven de kappen vele jaren mooi! Succes met het museum.

Damme heft met een spoedbestelling laten zien een voorlwaardige partner te zijn voor Damen Shiprepair Amsterdam.

• Bedrijfsnaam: Damen Shiprepair Amsterdam

Beste heer Kouwenberg, wij zijn zeer tevreden met zo'n prachtige beoordeling en zeer trots dat wij voor Damen Shiprepair mogen werken! We hopen dat we nog jaren iets voor elkaar kunnen betekenen.

Zeer goede service. Heb bij hun mijn aquarium laten maken en ben zeer tevreden over de kwaliteit van het glas. Zeer vriendelijk personeel, bij het ophalen ben ik gastvrij ontvangen en heb ik zelf een tasje koffie gekregen.

• Nazorg en garantie

Wordt altijd goed en prettig geholpen. Wanneer het echter te technisch wordt is het soms handiger om direct contact met de werkplaats te hebben.

• Bedrijfsnaam: COT bv