Goed advies en snel geleverd

Monteur goed en voorzichtig te werk gegaan. En nog een kleine reparatie onder de vloer uitgevoerd. Top.

Goede communicatie en netjes gemonteerd

Men neemt de tijd voor je, bij thuisbezoek worden alle opties netjes doorlopen en krijg je een vrijblijvende aanbieding die passend is aan de thuis situatie, montage kon vrij snel gebeuren. Duidelijke uitleg door zeer kundige monteur, alles netjes weggewerkt. Top geregeld.

Topservice!

Binnen een week geregeld! Goede prijs, snel geleverd en super service.

Gewedig

Doet precies wat het moet doen; ontkalken. Ook nog eens snelle installatie.

Vooraf ben ik ad hoc bij Amysoft Leek langs geweest en daar werd ik goed geholpen en werden mijn vragen beantwoord. Al binnen 2 weken (had zelfs eerder gekund) is het apparaat geplaatst en inbedrijfgesteld. Hele vriendelijk monteur en netjes en snel gewerkt. Het apparaat werkt uitstekend. Geen spatje kalk meer op onze zwarte tegels in de badkamer en de vrouwelijke familieleden heel blij met zacht haar :-)

Fantastische service van aanvraag tot en met montage

Via mijn buurman getipt dat hij door Amysoft een waterontharder ging laten plaatsen. Zelf daarna met Amysoft contact opgenomen en dezelfde dag voorstel en week later gemonteerd. Top service. Leon en Jolanda de Haan

Goed geholpen en de monteur heeft het netjes gemonteerd

Zeer netjes en snel geholpen, de waterontharder is in de trapkast geplaatst en de monteur heeft netjes gewerkt. Wij zijn blij met de ontharder, lekker met douche en geen kalk meer op de tegels.

Op maandag afspraak en duidelijke uitleg over de waterontharder. Direct besteld. Zou binnen paar weken geïnstalleerd kunnen worden. Op dinsdag werden wij al gebeld of het op woensdag al kon. Gingen wij mee akkoord. Op woensdag systeem in in meterkast geïnstalleerd en nogmaals goede uitleg van de monteur en net werk afgeleverd. We merken direct al goede werking. Dus tot nu toe erg tevreden.

Prettige communicatie en fijn product

Na een prettig oriënterend gesprek, waarin goed werd meegedacht over de mogelijkheden qua plaatsing, een kundige plaatser aan huis gehad. Erg tevreden met de kennis en kunde van beide medewerkers. Overigens ontzettend snelle levering na aanvraag, binnen 3 weken was alles geregeld. Water voelt direct zachter aan!

Fijn contact gehad met verkoper van Amysoft, rustige uitleg en duidelijke informatie

Prima bedrijf voor een waterontharder

Op zaterdag de winkel van Amysoft bezocht. Prima uitleg gekregen over het gebruik en de voordelen van de waterontharder. Na aanschaf binnen een week al geplaatst. Allemaal zeer netjes geplaatst en goed uitleg gekregen over het gebruik van de waterontharder. Zeer tevreden over de service van dit bedrijf.

Snelle levering, professionele en goede installatie.

Goede informatie, snelle levering, professionele en keurige installatie. Bij amysoft heb je geen omkijken meer als je de keus hebt gemaakt. Ontharder maakt wel wat meer geluid in de nacht dan verwacht.

Het kost wel wat maar dan heb je ook iets goeds

Het water smaakt beter, je huid wordt zachter en je hebt minder zeep nodig Snelle afwikkeling Dag 1 bezoek en offerte, dag 8 de installatie aangebracht

In een woord geweldig.

Snelle levering, net werkende monteur en lekker zacht water! Ik kan het iedereen aanbevelen

geweldig hadden we veel eerder moeten doen

water smaakt lekker en hoeven overal minder zeep en wasmiddelen te gebruiken

Zoals afgesproken uitgevoerd het kan niet beter

Het water is nuzo we het hadden verwacht

Tot nu toe verloopt het allemaal goed.

Het is een aantal weken geleden geplaatst.

Snelle levering, snelle montage, geen gezeur

In de showroom heb ik me laten informeren over welke keuze voor ons het beste is. Deze is geleverd en geïnstalleerd en alles werkt perfect. Voordeel is dat er weinig keuze is, zodat je heel snel klaar bent.

voldoet uitstekend

Heerlijk zacht water

Beter dan mijn verwachtingen

Na jaren van aarzelen eindelijk de knoop doorgehakt en een Amisoft waterontharder aangeschaft. Dat had ik dus jaren eerder moeten doen! Ik had mij goed ingelezen, waardoor het gesprek met de verkoper soepel verliep. Uiteraard kreeg ik toen allerlei beloftes, die ik met een korreltje zout nam. "Mijnheer de bestaande kalk verdwijnt". Jaja, dacht ik. Nou het is wel waar, de kalkaanslag in de douche, de waterkoker en bij de kranen neemt al na paar weken zichtbaar af. Aan de smaak merk ik niet veel, maar dat zal aan mij liggen. De installatie verliep ook op rolletjes, al had de verkoper dat iets te rooskleurig voorgesteld. Gelukkig wist degene die hem moest plaatsen hoe hij het netjes en vlot moest doen. Alles bij elkaar.... zeer tevreden!

De huidklachten die er voorheen waren verdwijnen langzaam aan. Wat voor ons de voornaamste reden voor aanschaf waren. Daarbij is geen kalkaanslag ook een verademing. Evenals dat de koffie etc lekkerder is.

De verkoper is aan huis geweest om samen met ons te kijken waar hij kan staan. En welke het beste bij on past. Hij heeft alles goed uitgelegd en binnen 2 weken werd hij geplaatst door een vakkundige monteur. Ook de monteur heeft alles goed uitgelegd en netjes afgewerkt. En wij hadden direct na goed instellen kalkvrij water, dit met een tester ons laten zien. Wij zijn enorm tevreden en raden het zeker aan. Amysoft bedankt!!

Geweldige service en super enthousiaste prettige medewerkers

Snelle actie, zowel bij de aanschaf (dat wil bijna elk bedrijf wel) maar ook bij de uitvoering en zeer punctueel. Prettige medewerkers en alles is bespreekbaar.

Snelle installatie

Vrijdag gesprek thuis gehad. Woensdag geinstalleerd. Prima uitleg, duidelijk.

Van der Waalspark 3 9351VC Leek

088-1181900