Zacht water van de Amysoft is een meerwaarde in huis

We hebben sinds enkele weken een Amysoft waterontharder en zijn verrast door het effect van het gebruik van zacht water. Kleine kalkresten in bijvoorbeeld de douche zie je kleiner worden na elke douchebeurt. Die zijn naar verwachting op korte termijn helemaal verdwenen. Je hoeft minder wasmiddelen te gebruiken. De Amysoft is heel deskundig en zeer netjes geplaatst door een medewerker van Amysoft.

Van verkoop tot en met installatie perfect verlopen!!

Vriendelijke vertegenwoordiger, alles uitstekend uitgelegd! Ook de installatie verliep vlekkeloos en zelfs binnen één week! Het enige minpuntje is dat het water beetje bitter smaakt!

Professioneel

Duidelijk over de aangeboden producten, vriendelijke medewerkers, pro actief

Goede voorlichting .

Goed overleg i.v.m. de plaatsing door de monteur. Keurig en fatsoenlijk gewerkt door de monteur. Je merkt snel resultaat van de zachtheid van het water na het plaatsen. Ik ben tevreden.

Prima.

Duidelijke voorlichting en offerte. Vakkundige installatie in overleg met de klant.

Goede en snelle levering/plaatsing.

Na een goed adviesgesprek werd na 2 dagen de waterontaarden al geplaatst. Dit gebeurde op een nette en vlotte manier. Dus zeer te spreken.

Keurig bedrijf!

Van afspraak met vertegenwoordiger tot het geheel plaatsen door monteur,supertevreden! Alles volgens afspraak gegaan.

geweldig

Wij hadden al jaren ervaring met amysoft daarom hebben wij nummer drie gekocht bevalt prima Dank U

Snel en kundig

Op vrijdag kwam er een verkoper langs voor een adviesgesprek. De donderdag erop werd de waterontharder al geplaatst. Alles strak afgewerkt.

Super tevreden met onze waterontharder!

Last van kalk? Schaf een waterontharder aan en gegarandeerd minder werk van + geen kalk meer aanwezig (nergens niet!) En mijn haar is er mooier op geworden.

Gewoon heerlijk zacht water

Het was een flinke uitgave maar zijn er uiteindelijk heel blij mee!

Geweldig, hadden wij veel eerder moeten doen.

Goede service!

Goede planning

Komen afspraken na. Apparaat goed gemonteerd. Je merkt direct het verschil.

Van info tot aanschaf en plaatsing, supergoed geholpen

Met meerdere appartement eigenaren een waterontharder aangeschaft. De keuze was reuze, uiteindelijk bleven er drie over waar een keuze uit gemaakt werd. Dit werd de Amysoft en ik heb van alle appartement houders alleen maar positieve berichten gehoord.

snelle offerte en installatie

Zonder meer blij met de aanschaf van de Amysoft unit. Mijn dochter - ook eigenaar van een Amysoft (9403RX52) - bracht ons op het idee. Helaas is het aanmelden (door iemand met een Amysoft ontharder) er in alle drukte van de verhuizing / verbouwing bij in geschoten. Heb geprobeerd om de VVV bon alsnog te verkrijgen en krijg helaas 'geen gehoor' / geen medewerking. Tocht te gek om los te lopen ! Een 'missed opportunity' voor mij en voor jullie. Heb dit aspect eerder al bij de service monteur Yoni Even-Zur gemeld en verzocht de bon alsnog te verschaffen echter zonder het verwachte resultaat. Teleurstellend - dus ik probeer het nu nogmaals. Snelle service na aanmelding voor een afspraak en ook fijn dat jullie snel hebben kunnen schakelen voor de installatie. Hoop dat jullie alsnog de VVV bon kunnen verstekken aan mijn dochter die de initiatief nemer is geweest. Hiervoor alvast dank.

Goed advies en snel geleverd

Monteur goed en voorzichtig te werk gegaan. En nog een kleine reparatie onder de vloer uitgevoerd. Top.

Goede communicatie en netjes gemonteerd

Men neemt de tijd voor je, bij thuisbezoek worden alle opties netjes doorlopen en krijg je een vrijblijvende aanbieding die passend is aan de thuis situatie, montage kon vrij snel gebeuren. Duidelijke uitleg door zeer kundige monteur, alles netjes weggewerkt. Top geregeld.

Topservice!

Binnen een week geregeld! Goede prijs, snel geleverd en super service.

Gewedig

Doet precies wat het moet doen; ontkalken. Ook nog eens snelle installatie.

Vooraf ben ik ad hoc bij Amysoft Leek langs geweest en daar werd ik goed geholpen en werden mijn vragen beantwoord. Al binnen 2 weken (had zelfs eerder gekund) is het apparaat geplaatst en inbedrijfgesteld. Hele vriendelijk monteur en netjes en snel gewerkt. Het apparaat werkt uitstekend. Geen spatje kalk meer op onze zwarte tegels in de badkamer en de vrouwelijke familieleden heel blij met zacht haar :-)

Fantastische service van aanvraag tot en met montage

Via mijn buurman getipt dat hij door Amysoft een waterontharder ging laten plaatsen. Zelf daarna met Amysoft contact opgenomen en dezelfde dag voorstel en week later gemonteerd. Top service. Leon en Jolanda de Haan

Goed geholpen en de monteur heeft het netjes gemonteerd

Zeer netjes en snel geholpen, de waterontharder is in de trapkast geplaatst en de monteur heeft netjes gewerkt. Wij zijn blij met de ontharder, lekker met douche en geen kalk meer op de tegels.

Op maandag afspraak en duidelijke uitleg over de waterontharder. Direct besteld. Zou binnen paar weken geïnstalleerd kunnen worden. Op dinsdag werden wij al gebeld of het op woensdag al kon. Gingen wij mee akkoord. Op woensdag systeem in in meterkast geïnstalleerd en nogmaals goede uitleg van de monteur en net werk afgeleverd. We merken direct al goede werking. Dus tot nu toe erg tevreden.

Prettige communicatie en fijn product

Na een prettig oriënterend gesprek, waarin goed werd meegedacht over de mogelijkheden qua plaatsing, een kundige plaatser aan huis gehad. Erg tevreden met de kennis en kunde van beide medewerkers. Overigens ontzettend snelle levering na aanvraag, binnen 3 weken was alles geregeld. Water voelt direct zachter aan!