Board niet 100% afgewerkt.

Niet goed te openen aan de achterzijde.

Beste Peter, Bedankt voor uw beoordeling. Jammer dat het hoofdbord aan de achterkant niet helemaal naar uw wens is. Als wij hiermee verder kunnen helpen horen wij het graag.

Beddenwinkel met zeer goede service en kwaliteit producten.

Wij zijn heel vriendelijk en vakkundig geholpen. Zeer goede service en kwaliteit producten.

Bedankt voor het schrijven van deze positieve beoordeling. Fijn dat wij u goed hebben kunnen helpen.

Perfect!

Prima service, netjes afgeleverd en geplaatst.

Bedankt dat u tijd heeft genomen om ons te beoordelen en fijn dat u zo tevreden bent.

Een goede beddenspeciaalzaak

Bij het aanschaffen van nieuwe matrassen zijn we heel goed en deskundig geholpen Ze namen er de tijd voor om je te woord te staan De bezorging van de matrassen werd door Eigen mensen gedaan en verliep heel netjes en de oude matrassen namen ze ook gelijk mee Na enkele weken was er een klein probleempje met een van de matrassen en dat werd binnen een aantal dagen opgelost Kortom ..een goede beddenspeciaalzaak met deskundige en goede service !

Hartelijk dank voor het schrijven van de mooie beoordeling. Wij wensen u een goede nachtrust toe.

Doen wat ze zeggen en veel meer.

Zeer correcte en klant vriendelijke hulp bij het adviseren. Komen hun afspraken na en plaatsen het bed nemen alle verpakkingen mee. Super

Wat leuk om te horen dat alles naar wens is en veel plezier gewenst van uw bed.

zeer goed

zeer vakkundig, zeer goede dienstverlening, zij nemen alle tijd om een goede keuze te kunnen maken. Het installeren van het bed, bedbodem en het matras is naar volle tevredenheid gedaan en ze hebben het oude bed mee genomen.

Vriendelijk geholpen, snelle levering, ook fijn om gratis de matrassen mee te nemen

Vertrouwlijk

Fijne zaak, fijne mensen, maar wel heel duur, (ik snap ook wel dat dat spul allemaal heel duur is), ook al heeft t niet die uitstraling.

Prettige service/begeleiding van vriendelijke mensen

Kundig

Kundig advies . Tijdige levering conform afspraak. Op een correcte en zeer vriendelijke manier geholpen.

Goede adviezen in de winkel en perfecte levering thuis

gewoon goed

alles op afspraak geleverd

Geweldige service

Goede service met veel kennis van zaken, tussentijdse communicatie verloopt vlot, als ook levering!

Een leuke aankoop ervaring !

Zowel bij de aankoop als het plaatsen / monteren van het door ons aangekochte bedden, hier hebben we een leuke prettige ervaring aan over gehouden, belangrijk te melden hierbij vind ik, dat alle afspraken worden nagekomen !

geweldig

Prima advies, zeer behulpzaam, vriendelijk en perfecte uitleg. Ook het afleveren was top.

Geweldige service

Geweldige service en heel netjes

Klantgericht van gesprek tot aflevering

Prima, klantvriendelijk en meedenkend. Mochten we nog iets nodig hebben dan gaan we hier zeker terug naar toe.

Ervaring, kundigheid en de tijd genomen

Je merkt aan alles dat dit familiebedrijf zeer kundig is in hun vak. Ervaring en vakbekwaamheid helpt bij het uitkiezen van het juiste bed/matras. Heel fijn dat er geen druk achter zit maar de tijd wordt genomen om goede uitleg te geven. Super blij met mijn aankoop wat bijdraagt aan een goede nachtrust :)

Geweldige service

In de winkel heel vriendelijk ontvangen en op alle vragen over bedden en matrassen, kregen wij een tevreden antwoord. Er werd erg veel tijd besteed aan het liggen op verschillende matrassen en hebben een juiste keuze gemaakt op aanraden van Dick en Linda. De levering was ook zoals afgesproken.

Topservice

Wij werden zeer vriendelijk ontvangen en men had alle tijd voor ons. Levering was vlot en netje, net als de installatie. Leveren top producten

Wij zijn goed geholpen en het matras is een week eerder geleverd en het oude matras meegenomen top winkel

Goede service.

Alles netjes afgeleverd/ gemonteerd en netjes en opgeruimd achtergelaten. En na montage nog duidelijk alles toegelicht.

Professioneel en behulpzaam

Volgens afspraak geleverd, netjes en behulpzaam

Zeer klantvriendelijk

Goed advies en klantenservice

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel niet opdringerig en zeer professioneel

Boulevard 118 D

4701 EZ Roosendaal