Alle tijd genomen bij de verkoop, prima service bij snelle levering.

Deskundig en betrouwbaar

Prettig zakelijk

Keurige levering van de nieuwe matrassen, duidelijke uitleg erbij en de oude matrassen netjes afgevoerd. Enne… weer heerlijk geslapen op de nieuwe matrassen!

Uistekende service van Kwakernaat

Nadat we al eerder fantastische bedden hadden aangeschaft, die ook door de gasten van onze B&B als geweldig worden ervaren, hebben we voor de extra kamer in de B&B een mooi 1 persoons Auping bed aangeschaft. Gisteren is dat geplaatst en het ziet er prima uit!. Vanwege het schuine dak was verstelbaar helaas niet handig. Maar zeker weten dat je daar lekker in kunt slapen. Daarnaast hebben ze uitstekende service gegeven door het vorige bed mee te nemen en onze andere bedden te voorzien van een voorziening waardoor het verstellen nog beter gaat. We zijn er erg blij mee!

Prima service en goede levering

Prima begeleiding bij het maken van de keuze voor een nieuwe boxspring. Goede en vriendelijke levering en montage.

Geweldig !

We werden heel goed geholpen. Snelle levering. Onze eerste nacht hebben we heerlijk geslapen dus zijn erg blij met deze matrassen. Levering stipt op tijd.

Goede informatie en gratis service voor afvoer van de oude matrassen

Mooie winkel, goed advies!

Ik ben heel blij dat ik Kwakenaat-bedden heb gevonden op mijn zoektocht naar een nieuw bed. Heel goed advies gekregen, uitgebreide collectie en de service is TOP!

Top personeel

Goede kwaliteit, ben er blij mee

Erg positief

Zeer vriendelijk

We hebben 2 toppers besteld. Deze zijn op de afgesproken tijd geleverd. De verpakking en de oude toppers zin gratis meegenomen.

Ik ken dit bedrijf al vele jaren en zoals altijd bijzonder tevreden over kwaliteit, kennis van producten en zeer goede service

prima goed verzorgd

heel goed geholpen

Vriendelijk en kennis van zaken

Zie boven

Uitstekend advies en service

Wat een mooie nieuwe winkel op de nieuwe markt in centrum Roosendaal.

uitstekend

Zeer klantgericht, meedenkend (ook tav de prijs).

Afspraak perfect

Vriendelijk en vakkundig geholpen

Vragen en wensen worden volledig opgevolgd.

Topservice. Supervriendelijke en behulpzame mensen.

In de showroom volledige meting met de computer gedaan en matras op maat laten maken. Fijn geholpen! Met telefonische hulp zelf wat aangepast en later ook nog de toplaag vervanger door een iets zachtere.

Klasse winkel

Klant vriendelijk Goede service

Super geholpen, vriendelijk, in alle rust, alle tijd, en misschien wel het allerbelangrijkste, super nazorg.

Deskundig en goed advies!

De matrassen die wij in het verleden al bij Kwakernaat Bedden hadden gekocht waren aan vervanging toe. Met onze goede ervaring uit het verleden hebben wij opnieuw voor Kwakernaat Bedden gekozen. Omdat er in de loop van de jaren ook in de wereld van de matrassen het nodige is veranderd, hebben wij ons uitgebreid laten informeren naar de mogelijkheden anno 2023. Wij hebben een lits-jumeaux van één ledikant met twee matrassen. Het uiteindelijke advies aan ons is geworden, om matrassen met verschillende hardheid te nemen, de één een soft matras en de ander een medium. Een bijzonder advies, wat goed heeft uitgepakt. De matrassen hebben wij nu ruim een maand in gebruik en wij zijn beide zeer tevreden over het resultaat. Door het vriendelijke personeel zijn wij deskundig en goed geadviseerd. Prima dus!

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling en goed om te horen dat alles naar wens is. Vriendelijke groeten, Linda

Super fijne uitleg en deskundig

Uitgebreid deskundig advies gehad en duidelijke communicatie over de levering.

Blij om te horen dat u tevreden bent, wij wensen u een goede nachtrust toe. Vriendelijke groeten, Linda

top niks mis mee

Alles volgens afspraak

Bedankt voor uw mooie beoordeling. Vriendelijke groeten, Linda

Topervaring

Goed, vriendelijk en vakkundig

Bedankt voor uw mooie beoordeling. Wij wensen u een fijne nachtrust.

Boulevard 118 4701 EZ Roosendaal

0165-56 44 02