Luka als patiënt is altijd heel correct en netjes behandeld geworden. Ik,als begeleidend ouder ben ook altijd goed te woord gestaan zowel ter plekke als ook telefonisch. Er zijn natuurlijk behandelende personen bij,waarvan de een je meer ligt als de ander,maar aan hun kennis en kundigheid is niks op aan te merken en dat is in deze plaats het belangrijkste!! Onze dochter komt ook nog aan de beurt en dan kiezen wij absoluut weer voor deze professionele praktijk!!!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

IK zou het duidelijker vinden als EEN orthodontist de controles deed. Nu krijg je vaak verschillende meningen en behandelingen dan wat eerst de andere orthodontist had gezegd...

Zeer goed.

Pucciniplein 1

6371 LV Landgraaf

Over Patiëntenvertellen 2024

Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie