Super Top de Max Fantastisch!!!

Super begeleiders, leuke groep, top activiteiten, fantastische locatie, lekker eten, gezellig.... Ook al was er wat minder wind om te kiten, toch top-ervaring!

Fantastische week; goede, ervaren en gezellige begeleiding, het is compleet!

2e jaar bij O'neill: Goede en fijne ontvangst wat direct vertrouwen schept. Goede, ervaren en gezellige begeleiding die het kind 'ziet en begrijpt'. Een goed georganiseerd kamp met humor. Golfsurfkamp vist doorgaans iets meer achter het net qua alternatieve activiteiten t.o.v. de anderen, maar dat is natuurlijk weersafhankelijk. Golfsurfers: de rit er naar toe kost veel tijd en de busjes moeten 2x heen en weer om kinderen te brengen / op te halen. Deze busritjes waren wel gezellig! Maaltijden zijn goed georganiseerd en gezond. Gezond tussendoortje bij terugkomst eind van de middag zou welkom zijn; bijv. een kan met limonade en rauwkost. Eigen tent is ideaal. Hierdoor minder kans op onrust. Men let goed op het voorkomen van slaaptekort. Duidelijke regels. Rik, Willemijn en Pieter Bram verdienen een podium; super enthousiast, ze 'zien' je echt, je kan ze alles vertellen, ze hebben humor, zorgen voor sfeer en staan voor je klaar. Kortom: uitstekende organisatie.

Mooiste kamp ooit!

Dat was de reactie van onze dochter toen we haar ophaalden van dit kamp. Het combi kamp is afwisselend en een goede keuze als je je voor het eerst opgeeft voor dit kamp. De kids kunnen goed bekijken welke tak van de surfsport ze het leukste vinden. Onze dochter is een golfsurfer maar ze vond het heel leuk ook eens te kiten en te windsurfen. Verder doen ze trouwens nog veel meer leuke dingen. De O’Neill surfkampen zijn goed geregeld, van inschrijving tot afronding. Het jonge team staat alle dagen voor de kids klaar om ze een onvergetelijke tijd te bezorgen. Ze zijn super enthousiast / stoked.. Onze dochter wil volgend jaar in ieder geval weer!

Super leuk sociaal kamp waar alles goed geregeld is!

Het is een heel leerrijk kamp met super toffe instructeurs waar iedereen welkom is!!!

Er werd veel gepest. Activiteiten waren leuk. Het wetsuit zat niet lekker.

Er werd veel gepest. Activiteiten waren leuk. Het wetsuit zat niet lekker. Eten was lekker.

Weet niet

Ik had het gevoel dat de kampleidkng er een beetje door heen zat, logisch, te warm en in het midden van de hele zomervakantie. Ook weinig wind, daar kan niemand wat aan doen. Maar het had iets gezelliger en minder negatief kunnen zijn. Mijn zoon voelde zich van het begin neergezet als ingewikkeld en is als reactie ook minder gezellig geworden. Ik ken hem, hij is meestal de meest enthousiaste en is ook opgevoed om zich te gedragen maar dat was nu niet het geval. En ik begrijp eigenlijk ook wel de wisselwerking, is niet nodig. Wild eigenlijk weet niet zeggen voor aanbevelen

tegenvallend

Onze zoon had zich zeer verheugd, als ervaren surfer, om naar jullie kamp te gaan. Helaas was er weinig wind, daar kunnen jullie niets aan doen. Maar het materiaal en de piepkleine locatie boden weinig uitdaging op windsurf gebied. De rest van het kamp vond hij wel leuk. Maar hij kwam echt voor het surfen en hij vond dat dit onderdeel echt ondergesneeuwd is. Ook wilde hij graag zijn CWO 3 halen, daar bleek geen aandacht aan te worden besteed.

Ik vond het een gezellig en leuk kamp!

Ik vond het een zeer gezellig kamp met leuke instructeurs en activiteiten. Naast het surfen zijn er genoeg andere activiteiten op het water en op het land. Ook als je alleen naar het kamp gaat is het net zo gezellig want er zijn altijd wel kinderen van jouw leeftijd. Het eten is ook allemaal goed geregeld, ook als je bijvoorbeeld een allergie hebt.

Super leuke week

Ondanks dat er geen wind en golven waren was het een super leuke week met veel verschillende activiteiten!

Een te leuke ervaring!!

Was weer een top week!!

super

Super leuke ervaring, een aanrader voor iedereen

Geweldige ervaring

Mijn dochter (13) is dit jaar voor het eerst op een zomerkamp geweest. Ze heeft gekozen voor het combikamp en het was een fantastische week. Het programma was goed en gevarieerd en bood structuur, Er werd lekker veel gesport. Het eten (in haar geval vegetarisch) was iedere dag goed. De begeleiding was aardig en kundig en de voorzieningen waren prima. Onderling met de andere jongeren was het ook gezellig. Volgend jaar wil ze weer, ze twijfelt alleen nog tussen het kitesurfkamp of weer een combikamp. Erg bedankt voor deze mooie ervaring!

Hartelijk lekker gesurft!

De activiteiten op kamp en vooral de surflessen waren echter top. Moira heeft het genoten en ze overweegt om volgend jaar weer te komen. Het eten was ook lekker en Rick, de surf guru van de golf surf group was heel tof en Moira heeft flink wat geleert van hem. Het enige wat minder was, is dat er geen enkel rust moment is op kamp. Een moment per dag en/of plek waar men zich kan terugtrekken van al de drukte, geluiden en bezigheid. Moira vond ook dat om 23:00 uur pas "rust" was veel te laat en zo kon ook niet vroeger gaan slapen want ja, het was gewoon druk om ze heen. Ook met oordopjes. Wat ook lastig was, was al de party’s en herrie van de mensen op de kamping naast jullie. Misschien als voorstel, om de bedtijden op de leeftijd van de kinderen af te stemmen. B.v.b. dat kinderen van 10 tot 13 jaar iets vroeger mogen/moeten slapen. En ook voor te zorgen dat er ergens een plek is voor kinderen die iets minder tegen de constante druk, geluiden, etc. kunnen, om zich kunnen terug trekken. Even, om weer op te laden. Hartelijke dank aan de hele leiding van de kamp, en vooral met name Rick, voor een fantastisch surf kamp en surf lessen! Moira & Fran

Super dochter slaapt nog steeds van de vermoeidheid

Zie hierboven

Quinten en Cédric vonden het wederom geweldig!

Leuk, leerzaam, gezellig en weer zeer geslaagd. Kortom "vet". Volgend jaar weer van de partij!

Heel leuk en gezellig en goede begeleiding

Goede begeleiding tijdens het surfen. Houden veiligheid goed in de gaten, houden oog op de groep (betrekken iedereen erbij. Leuk om bij de avondactiviteiten de deelnemers van de andere kampen te ontmoeten. Tip: pingpongtafel of buiten zetten of meer ruimte binnen. Indeling camping was vorig jaar beter.

SUPER!

Het was gewoon super, leuk, netjes veilig en heel veel geleerd en meegemaakt. Helemaal goed!

Heerlijke kampweek!

Mijn zoon heeft een heerlijke surfkampweek gehad en kwam moe en vol verhalen thuis. Van te voren vond hij het een beetje spannend, omdat hij er alleen heen ging, maar hij meldde dat hij zich thuis had gevoeld vanaf het moment dat hij op de camping kwam! De avond activiteiten waren goed, het eten was goed, de leiding was super tof, en de surf instructeurs waren goed, en hebben hem echt wat geleerd!

Super tof!

Super gave week gehad en veel geleerd! Goed geregeld en leuke instructeurs!

Mijn zoon van 11 heeft het geweldig gehad!

Veel leuke activiteiten, fijne leiding en lekker eten!

Super leuk en gezellig

Ze zijn daar echt super vriendelijk en ze helpen je graag. Ze geven je een warm welkom en ze stellen je op je gemak. Ook leer je daar surfen, ook dat wordt super goef uitgelegd.

Het was echt een super leuke week met leuke activiteiten en super mensen

Erg gezellig

Super lekker eten. Hele leuke en grappige begeleiders. Leuke avondactiviteiten.

Ik heb een geweldige week gehad!

Ik deed deze week het combikamp en had een hele leuke groep en leiders. Alle mensen op het kamp waren super aardig. Er was weinig wind dus konden we niet iedere dag surfen, maar er waren leuke andere activiteiten. Ik vond het een hele leuke week en kijk uit naar de foto’s!

Top week!

Heerlijke tijd gehad! Top campleiding top eten en super gelachen!

Grevelingenhout 7

4311 NL Bruinisse