Fantastische week!

Super goeie sfeer op het kamp. Professionele begeleiding. Volgend jaar weer!

Geweldig en voor herhaling vatbaar

Bij het wegbrengen was mijn dochter wat nerveus omdat het voor haar de 1e keer was dat ze op kamp ging. Bij het ophalen raakte ze niet uitgepraat over de vele leuke dingen die ze heeft meegemaakt en de nieuwe vrienden. Ook werd ik door de begeleider af en toe op de hoogte gehouden omdat ze nog niet zo lang ervoor in het ziekenhuis had gelegen. De foto's die op Instagram en FB werden geplaatst waren ook leuk om te zien en heel fijn dat je naderhand een link kreeg met alle foto's. Zeker voor herhaling vatbaar!

Super gezellig!!

Ik heb een super leuke gezellige week gehad met super activiteiten en hele fijne begleiders! Het is lekker actief met de hele dag surfen en ‘s avond leuke avond activiteiten. Het eten is goed en lekker! Persoonlijk vond ik het heel fijn dat we in een eigen tent sliepen. Ik heb een top week gehad en waarschijnlijk kom ik volgend jaar weer!

Super gave week met leuke mensen!

Ik heb enorm genoten van deze week. Er was veel gezelligheid en super goede instructeurs die mij hebben leren kitesurfen. Veel gelachen, heel veel leuke dingen gedaan en lekker gegeten. Alles was top georganiseerd. Dus... hopelijk tot volgend jaar!

TOF en verzorgd

Gewoon te gek geweest

Volgend jaar weer!

Het was heel leuk.

mijn zoon vond het helemaal geweldig!

Stijn kwam helemaal enthousiast thuis. Hij had echt genoten van het samen zijn, de activiteiten en het kiten. Hij wil graag volgend jaar weer! en daar sta ik helemaal achter.

Geweldige, leerzame en gezellige week!

Super veel nieuwe mensen ontmoet, die ik anders niet gekend had. De surf lessen waren top geregeld en heb veel geleerd! Wil zeker verder gaan met surfen!

Het was geweldig!

Mijn zoon was voor het eerst op een zomerkamp met overnachting en dan ook nog zonder vriendjes, maar dat is allemaal perfect gegaan. Dat kwam door aardige en professionele leiding met veel persoonlijke aandacht, super leuke sfeer en afwisselende en uitdagende activiteiten. Kortom fantastisch!

Volgens Jack ; SICK !!

Jack heeft een Top week gehad !! Ondanks dat er weinig golven waren wisten jullie er toch een feest van te maken! Tot volgend jaar =)

Onze zoon heeft het weer heerlijk gehad!

Onvergetelijke week met volop toffe activiteiten

Goede organisatie. Veel leuke enthousiaste begeleiding . Zeer actief en vol werkprogramma met super leuke activiteiten . Zou dit combi-kamp zeker aanraden en hopelijk volgend jaar nog eens deelnemen met wat vrienden , al maak je op het kamp zo nieuwe vrienden. Gewoon leuk en doen!

super tof kamp

super tof kamp, leuke begeleiders, heel gezellig. Volgend jaar weer (5e keer)!

superleuk kamp

Ik hoorde van mijn dochter vrolijke verhalen, leuke leiding, goed eten, goede tenten etc. Het enige min puntje was een beetje te weinig wind, maar daar kunnen jullie niet zoveel aan doen;-)

Super toffe week

Geen dag verveelt vond het heel gezellig en leuk

Onvergetelijke, gezellige, leerzame, fantastische en avontuurlijke week.

Het was spannend om alleen als 11-jarige op kamp te gaan, maar al snel voelde ik me helemaal thuis door de lieve en behulpzame begeleiding. Ook had ik snel vrienden in de groep, zowel binnen de golfsurfgroep als met de andere kamp deelnemers. Ik vond alles gaaf en heb me geen moment verveeld of alleen gevoeld. Ik wil nogmaals alle begeleiding, Ula, Rick, Willemijn, Roef en Alejandro, enorm bedanken voor deze magische en onvergetelijke week. Alejandro super thnx for pushing me on my bike to the waterjump and teaching me tricks on the long board, Willemijn omdat je zo lief bent en gezellig en super blij met onze handshake. Roef voor t me optillen in de moshpit en je aanstekelijke enthousiasme, Rick voor je pranks in de zee (relaxen maar me dan de golf op duwen) en Ula voor de tips op de eerste dag, waardoor de rest van de week een eitje was.

Fantastisch !

Zoals vorig jaar was het fantastisch, ondanks mindere weersomstandigheden.

top

mijn zoon komt al jaren naar jullie kamp en telkens weer een top ervaring!

'Beste kamp dat ik ooit heb gedaan!!', Fee, 12 jaar

Super goede instructeurs, heerlijk eten en geweldige avondactiviteiten. De kampplaats is ook tof ingericht. Vlotte organisatie van een sportieve week onder nieuwe vrienden. Een kamp om nooit te vergeten en om elk jaar naar terug te keren om een pro-surfer te worden. :))

Een onvergetelijke week.

Ik heb een ontzettend leuke week gehad. Er was niet genoeg wind om de hele week te kiten, maar ze hebben er toch een feest van kunnen maken door andere activiteiten te verzinnen. We gingen bijvoorbeeld naar een wipe-out. Dat was geweldig. Ik heb veel vrienden kunnen maken. En er een mooie week van kunnen maken met mijn nieuwe vrienden.

Super leuk

Aardige begeleiders, leuke sfeer, genoeg surftijd.

geweldig!

Ik deed een week golfsurfen en het was super gezellig. We gingen allemaal verschillende activiteiten doen naast golfsurfen! De begeleiders waren ook echt super gezellig en gingen ook mee met golfsurfen wat het leuker maakte! Ik zou het zeker aanraden want die week die je daar krijgt vergeet je nooit meer!

Helemaal super!

Geweldige week. Volgend jaar weer.

geweldig!!

Dit kamp is echt geweldig!! De sfeer is leuk, de begeleiders zijn gezellig en gaan leuk met iedereen om! Alles is heel erg goed geregeld. Je doet super leuke activiteiten en er is altijd wel wat te doen. Super kamp!!!

Het was de leukste week van bet jaar!

Ik heb heel veel bij geleerd en iedereen was super vriendelijk. Bedankt om deze week zo fantastisch te maken. Groetjes Noor D

Grevelingenhout 7 4311 NL Bruinisse