Gezellig

Er waren een aantal kinderen van vorig jaar die er nu weer waren en de begeleiding was ook heel gezellig.

geweldige week

Onze 2 kinderen hebben een super leuke week gehad, zowel windsurfkamp als kite kamp gedaan. Leuke instructeurs en veel weer geleerd. Een nadeel de camping was echt verder fietsen, dat was wel jammer vonden ze... verder toffe tijd gehad! Kinderen vonden het zelfs leuker dan vorig jaar!

Surfen top, faciliteiten camping not

Begeleiding en surfen was allemaal super. Camping was onder het niveau van wat je van O’Neill verwacht. Eten was zeer matig tot slecht. Drank keuzes zeer beperkt, cola, fanta, ranja of water. Douche faciliteiten slecht, 4 douches voor zo’n grote groep bleek te weinig.

Superleuke en active week

Onze zoon (15) heeft een leuke week gehad met zijn vrienden. Hij heeft leren surfen, nieuwe vrienden gemaakt en een hele leuke week gehad.

Super leuk

Het was een kei leuk kamp! De monitoren waren super! Alles werd goed aangeleerd op een goeie en een leuke manier! Volgend jaar kom sowieso!

Supervet en ik heb heel veel geleerd.

Hele leuke week en ik heb superveel geleerd. De begeleiders zijn heel aardig en lief. De avondactiviteiten waren heel vet en leuk. Vooral de dropping en de silent disco.

Een aangename week.

Zoon van 12 heeft zich prima geamuseerd tijdens het kitesurf kamp. Leuke monitors, goede begeleiding, lekker eten. Zeker voor kite surfen is het belangrijk dat er valabele alternatieven worden geboden omdat de omstandigheden het vaak niet toelaten om te kiten.

Top week!

Mijn heeft een top week gehad en kwam met zeer enthousiaste verhalen thuis. Het was een zeer gezellige groep met goede en aardige instructeurs. Naast het windsurfen heeft hij ook veel andere leuke activiteiten gedaan. Volgend jaar hopelijk weer!

Super gezellig

Avond activiteiten mogen soms iets leuker maar was voor de rest erg leuk

Gezellig en veel nieuwe windsurf technieken geleerd

Erg leuk windsurfkamp. Helaas stond er niet veel wind maar daarmee heb ik wel veel technieken kunnen leren. De sfeer was goed. Er waren genoeg leuke dingen te doen op de camping zelf, longboarden, pingpongen, steppen.

Super leuk

Beste week van mijn leven. De begeleiding was echt super aardig en helpte je heel goed als je het voor de eerste keer deed

Onze zoon heeft het ontzettend naar zijn zin gehad en wil volgend jaar zeker weer. Goede organisatie en leuke instructeurs!

het was weeral TOP

zalige vibes, toffe crew, lekker eten, mijn diploma behaald, ik wil monitor worden!

Erg leuke week gehad, maar helaas erg weinig gekitesurft

Onze zoon Mike Wannet heeft een erg leuke week (8-8 tot 13-8)gehad en leuke ervaringen opgedaan. De groep sloot goed op elkaar aan en ze hebben onderling een leuke week gehad. Nadeel was de wind deze week, die was (in de ochtend) te zacht om te kunnen kitesurfen en dus werden er andere activiteiten gedaan. Helemaal top natuurlijk. Nu hield ik (vader van Mike) de windgegevens deze week ook in de gaten en zag ik dat aan het einde van de middag de wind wel toenam, dus ik ging ervanuit dat de jongens dan op het water stonden. Achteraf blijkt dat Mike effectief 1 uur kitesurfles heeft gehad, omdat ze einde middag terug gingen voor het eten dat blijkbaar op een vaste tijd gepland stond? Mijn advies zou zijn hier op basis van de windvoorspellingen flexibeler mee om te gaan, zodat op het moment dat de wind er wel is, de leerlingen klaar staan om hun kitesurf ervaring op te doen. De week was erg gezellig begrijp ik, maar er was ook teleurstelling dat er zo weinig gekitesurft is......... Waarbij ik natuurlijk ook begrijp dat het weer niet te bepalen is, maar zoals gezegd hield ik de wind ook in de gaten en was ik zelf een paar dagen in Renesse en tussen 16 en 18 uur stond er best wat wind (11-16 knopen).... Aansluitend nog een vraag/verzoek? Doordat er zo weinig effectief gekitesurft is wil ik Mike graag nog 1 - 2 lessen laten volgen, zodat hij niet alleen de theorie heeft, maar ook de ervaring zelf. Kunnen jullie hiervoor (mede door de situatie) een speciaal aanbod in doen? Om hierin tegemoet te komen....... verneem graag van jullie Ronald Wannet 06-28823600

Hoi Ronald, Dank je wel voor je feedback. Allereerst goed om te horen dat Mike het goed naar zijn zin heeft gehad bij ons. Het waaide vorige week inderdaad minder dan we hadden gehoopt en hebben daarom onze alternatieve activiteiten ingezet voor het kitesurfkamp, zoals o.a. wakeboarden en funtube varen met onze boot. Het punt met betrekking tot flexibiliteit en verschuiven van de les naar de avond gaan we zeker meenemen als verbeterpunt. Mike kan na het seizoen, bijvoorbeeld in september, bij ons terecht voor kitesurflessen. Ik wil je vragen om voor verdere informatie en afspraken hierover contact met ons op te nemen door een mailtje te sturen naar [email protected].

Hele leuke week gehad!

Ik en mn vrienden hebben echt ontzettend genoten van deze week! We hebben echt goed kunnen leren surfen en hebben het echt super gezellig gehad. P.S love naar de begleiders Groetjesss van Esra

Geweldig leuk goed georganiseerd kamp op een mooie locatie

Het begon bij een super vriendelijke en goed georganiseerde ontvangst. Een geweldig activiteiten programma met een enthousiaste staff. Er werd heel goed rekening gehouden met allergieën. Een gezellige en veilige sfeer. De camping was ook goed geregeld. Elke dag werd er een verslag gestuurd naar de ouders met prachtige foto’s en na het kamp werd een link met alle foto’s gestuurd. Als herinnering kregen de kinderen een bidon en twee kwalitatief mooie shirts. Een aanrader dus!

Geweldige ervaring en top verzorgd

Met een gerust hart mijn kinderen op kamp laten gaan. het was Top verzorgd. Ze hebben een geweldige tijd gehad, veel geleerd en nieuwe vrienden gemaakt.

Fantastisch!

Nina heeft genoten! Ze wil volgend jaar weer!

Veel vrienden gemaakt, leuke kampleiding.

Het surfen was erg leuk en het was heel gezellig.

Leuk, leerzaam en divers!

Onze zoon heeft het super naar zijn zin gehad. Er zijn goede instructeurs die naast kundig ook ontzettend leuk zijn. Voor herhaling vatbaar!

Top kamp!!!! Volgend jaar graag weer

Wat een top kamp, kan niet wachten op volgend jaar, dan windsurfen Voor het eerst op kamp met slapen, was top geregeld, eigen tentje, eigen veilige plek Giso heeft dik genoten Vertelt er nog steeds over

Wij vonden het een gezellige, energieke week.

Het was heel gezellig en we waren echt een groep met elkaar.

superleuk kamp met allemaal verschillende erveringen!

Elke dag was er wat anders te doen (bij mijn combi-kamp). We deden verschillende surf-sporten, maar daardoor konden we voor elke sport de beste dag uitkiezen. Zo hebben we perfecte wind meegepakt voor het windsurfen en de aller beste golven voor het golfsurfen!

Super leuk!

Goed georganiseerde week, leuke mensen en veel leuke dingen te doen. Iets meer fruit zou ik wel willen, David

Matig

De mensen en begeleiders waren erg aardig, maar het kamp zelf was er matig… omdat er geen wind was konden we nauwelijks kiten. Dit is natuurlijk het risico van dit kamp, maar als je dan vervolgens als kamp weet dat dit kan gebeuren hoop je toch dat ze iets van een andere activiteit klaar hadden staan? Dit was helaas niet het geval waardoor de kinderen vaak uren op het kamp niks aan het doen waren!