Zeer nuttig en efficient adviesgesprek waarin wij onze ideeën konden toetsen en ook nieuwe ideeën hebben opgedaan. Klantgerichte en vriendelijke benadering.

• Ervaring met: STIJLIDEE Interieuradvies

Bedankt voor de beoordeling. Fijn om te lezen dat mijn werkwijze als klantgericht en vriendelijk wordt ervaren. Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Leuk om eens buiten de gebaande paden interieur tips en kleuradvies te krijgen! Op deze manier doe je andere en in ons geval meer gedurfde ideeen op zowel qua indeling als kleur. Natuurlijk luistert Winnie ook naar onze eigen inbreng. Nu is het aan ons om hiermee aan de slag te gaan. En dat doen we!

• Ervaring met: STIJLIDEE Interieuradvies

Hartelijk dank voor je enthousiaste recatie. Heel benieuwd hoe ver jullie uiteindelijk buiten de gebaande paden zullen gaan uitkomen met jullie indeling en kleurgebruik. Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Mijn huiskamer totaal opnieuw ingericht en kon maar niet de gezelligheid creëren. Zat compleet op een dood spoor. Ten einde raad op internet naar een stylist gezocht en gezien de goede reviews, Winnie uitgekozen. Het resultaat is, dat ze me totaal weer nieuwe energie en inzicht heeft gegeven. Ze heeft zelfs een heel kleurenplan opgezet waar ik veel aan heb en deze ook helemaal heb geraadpleegd. Kortom, ben heel blij met haar komst geweest.

• Ervaring met: STIJLIDEE Styling

Heel erg bedankt voor de mooie review. Wat fijn dat je ook mijn kleurenplan helemaal hebt geraadpleegd. Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Leuke ochtend gehad met heel veel tips en ideeën die Winnie aandroeg over kleur, licht en inrichting. Haar enthousiasme werkt aanstekelijk en bijna alle ideeën gaan tot uitvoering komen. Sommige winkeladviezen zijn ons te prijzig, maar de richting waarin we kunnen zoeken is wel veel duidelijker geworden in 3 uur tijd. Dank je wel! De verbouwing is in volle gang, dus het resultaat is er nog niet, maar is veelbelovend!

• Ervaring met: STIJLIDEE Interieuradvies

Veel dank voor de mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Ik ga verhuizen naar een andere woning en wil daarin graag een frisse start maken en direct de juiste kleur en inrichting toepassen. Ik blokkeerde echter volledig en kon geen besluit nemen over de juiste inrichting, kleur etc. Uiteindelijk heb ik samen met Winnie gezeten en zij heeft mij heel erg geïnspireerd en een geweldig advies gegeven. Met veel passie en energie heeft zij alles geschetst. De drie uurtjes voelden als een rollercoaster van informatie en vlogen om. Ik heb nu veel zin om aan de slag te gaan en heb er alle vertrouwen in dat mijn nieuwe huis mijn gedroomde paleisje gaat worden.

• Ervaring met: STIJLIDEE Interieuradvies

Super bedankt voor de goede beoordeling! Heel fijn dat ik je voldoende heb kunnen inspireren en dat je zo blij bent met mijn interieuradvies. Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Wij hebben Winnie leren kennen via vrienden; zij hebben een prachtig ingericht huis en vertelden dat ze geadviseerd waren door Winnie. Dat wilden wij ook! Met een nieuw huis in het vooruitzicht en als twee gezinnen komend uit twee huizen met eigen meubels en allemaal eigen smaken wilden wij ook wel wat advies. Winnie gaat vervolgens heel kordaat aan de slag: na een kijkje te nemen in ons nieuwe huis, zijn we aan de slag gaan met stylingkaarten, hielp ze te bepalen wat echt belangrijk voor ons was, kregen we advies over de inrichting, kleuren en een lichtplan. Een mooi 'bouwplan' lag binnen een aantal uren klaar en we kregen praktische tips over verkooppunten. Wij gaan met een goed gevoel aan de slag!! Zeker aan aanrader! Prima prijs-kwaliteit verhouding.

• Ervaring met: STIJLIDEE Interieuradvies

Veel dank voor de mooie beoordeling! Wat fijn om te horen dat de prijs-kwaliteit verhouding zo goed is. Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Wij hebben Winnie van Stijlidee ingeschakeld voor advies voor een make over van onze woonkamer. Een totaaladvies met een kleurplan , interieur-en meubeladvies en een lichtplan. Het heeft ons de handvatten gegeven om met dit plan zelf aan de slag te gaan met de nieuwe kleuren, meubels en de bijbehorende accessoires. Wij zouden Stijlidee willen omschrijven als, enthousiast, professioneel, creatief. Een aanrader voor iedereen die advies wil over kleur, interieur en licht in zijn woning.

• Ervaring met: STIJLIDEE Interieuradvies

Hartelijk dank voor jullie mooie beoordeling! Wat leuk om te lezen dat jullie mij zo goed beoordelen op mijn enthousiasme, professionaliteit en creativiteit, dat maakt mijn werk nog leuker. Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Winnie heeft een goed gevoel voor kleur en meubels en heeft ons goed en snel geholpen met een interieuradvies.

• Ervaring met: STIJLIDEE Interieuradvies

Veel dank voor de mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Ik kreeg een nieuw huis en wil daar een nieuwe start maken en van niks iets gaan maken. Aangezien ik geen enkele ervaring heb met het inrichten van een huis zocht ik op internet naar iemand die mij kon helpen. En zo kwam ik bij Stylist en Interieurontwerper Winnie Helmes-Ham van Stijlidee terecht. Ik kan de juiste stropdas bij het juiste overhemd niet vinden en dit geld ook voor het opnieuw inrichten van een huis. Winnie heeft in 3 uur waar ik bij zat een compleet plan getekend inclusief de kleuren die erbij horen. Ik weet nu waar de meubelen moeten staan, in welke kleur ik ze moet bestellen, wat voor soort en kleur gordijnen er in de huiskamer en slaapkamer moeten komen, waar de lampjes in de keuken, slaap en huiskamer moeten komen. Kortom aan elke detail denkt ze. Ik ben er waanzinnig blij mee en ze heeft een lijst met betrouwbare winkels en leveranciers waar je wel of niet gebruik van kan maken. Kortom alles wat met jouw huis inrichting te maken heeft, kleuradviezen bedenk het maar en ze heeft goede ideeën om jou te helpen. En heel betaalbaar.

• Ervaring met: STIJLIDEE Styling

Wat leuk om te horen dat je zo blij bent met mijn stylingadvies over je nieuwe huis! Ook goed om te weten dat de lijst met geadviseerde woonwinkels en leveranciers zo goed bevalt. Succes met de verhuizing binnenkort. Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

In hele korte tijd weet Winnie een vrij compleet beeld te schetsen van de mogelijkheden. Ze heeft een goede mix van luisteren naar de wensen van de klant en vervolgens haar expertise inzetten. Ik had niet verwacht dat ze in zo'n korte tijd zo ver zou komen met haar stijladvies. We zijn er heel blij mee en huren haar graag nog een keer in o.a. voor lichtadvies.

• Ervaring met: STIJLIDEE Interieurontwerp

Hartelijk bedankt voor de mooie beoordeling! Wat grappig om te horen dat je onze afspraak van 3,5 uur heel kort vond duren! Sommige mensen zijn verbaasd te horen dat een interieuradvies minimaal 3 uur tijd kost. Ik kom graag nog eens terug voor een lichtadvies! Succes met de verhuizing. Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Ik ben heel tevreden over het advies van Winnie. Winnie kwam bij mij heel professioneel en kundig over. Als zij weggaat heeft ze alles al op papier getekend en gezet met kleuradvies, dit in overleg. Ik zou haar zeker in mijn omgeving recommanderen. Winnie is een prettige persoonlijkheid en wat mij betreft klikte het gelijk.

• Ervaring met: STIJLIDEE Interieurontwerp

Super bedankt voor de mooie beoordeling! Leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent over mijn interieurontwerp voor jullie appartement! Ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat. Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

We waren erg aan het stoeien met de kleuren en waar ga je je meubels neerzetten in ons nieuwbouwhuis. Winnie heeft in een ochtend tijd een heel compleet plan geschetst en kwam met ideeen waar we zelf nooit opgekomen waren. Ook de kleurcombinaties zijn prachtig, we zijn al een het shoppen geslagen! Kortom echt een aanrader en eyeopener!

• Ervaring met: STIJLIDEE Interieuradvies

Wat leuk om te horen dat jullie al aan het shoppen zijn geslagen en dat mijn interieuradvies jullie zo goed is bevallen! Als alles straks af is kom ik graag eens kijken. Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Van te voren wist ik niet zo goed wat ik kon verwachten en of ik een interieuradviseur in moest zetten - de afspraak heeft mij zeer positief verrast. Ik heb een veel beter beeld van de ruimte, mogelijkheden en kleuren combinatie. Aan de hand van dit advies kan ik heel goed verder. Ik heb zowel advies gehad in indeling, kleur en ook heb ik advies gehad in het lichtplan :)

• Ervaring met: STIJLIDEE Interieuradvies

Heel erg bedankt voor de mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

De een was bang voor de wachtkamer van de tandarts, de ander was bang voor 'die wil ook zo nodig een kleurtje'. Dankzij het deskundige advies van Winnie kunnen we nu niet wachten om te beginnen aan de inrichting van ons nieuwe huis. Ook zijn we nu tot ideeën gekomen waar we anders niet zo snel aan hadden gedacht.

• Ervaring met: STIJLIDEE Interieurontwerp

Fijn om te horen dat ik jullie op nieuwe ideeën voor de inrichting en styling van jullie nieuwe huis heb kunnen brengen. Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

• Ervaring met: STIJLIDEE Interieuradvies

We hebben voor ons nieuwbouwhuis advies gevraagd over een goede inrichting en stijl voor onze woning. Winnie wist onze ideeën hee goed te vertalen naar een bruikbaar plan. Ze weet hoe je verschillende meubels in de ruimte kwijt kunt zonder dat je het gevoel van ruimte verliest. Ook kwam ze met suggesties waar we niet zo snel aan zouden hebben gedacht, maar die wel heel goed bleken te werken. Zo kwam ze met originele kleuren voor de bank en de stoelen: kleuren die we niet direct gekozen zouden hebben, maar bij elkaar echt prachtig uitpakken. We kunnen nu dankzij dit advies veel gerichter gaan shoppen en zijn minder bang om een miskoop te doen. Ik kan het iedereen aanraden!

• Ervaring met: STIJLIDEE Interieuradvies

Bedankt voor de beoordeling. Wat leuk om te horen dat ik een miskoop heb kunnen voorkomen. Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Verhelderend gesprek met goede adviezen!

• Ervaring met: STIJLIDEE Interieuradvies

Super bedankt voor de mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Wij zijn heel blij met het kleuradvies en alle interieurtips die Winnie ons heeft gegeven. Het is erg mooi geworden en past helemaal bij de rest! Dit hadden we totaal niet zelf kunnen bedenken en aangedurfd.

• Ervaring met: STIJLIDEE Kleuradvies

Wat leuk om te horen dat jullie zo blij zijn met STIJLIDEE's Kleuradvies. Geweldig om te zien dat jullie mijn adviezen inmiddels stap voor stap hebben gerealiseerd, het is prachtig geworden. Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Was een leuke middag met een mooi plan. Ben heel benieuwd als de keuken geplaatst is en de vloer geschuurd hoe de kleuren gaan staan, denk zelf erg mooi. Mocht het verder inrichten toch nog moeilijk zijn, ook al heb je een plan voor mij gemaakt dan neem ik zeker contact met je op. IK zal als het klaar is een aantal foto,s naar je mailen. Groeten, KArin

• Ervaring met: STIJLIDEE Kleuradvies

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling en succes met alle veranderingen. Foto's zijn van harte welkom. Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Na lang zoeken en twijfelen heb ik toch, voor het eerst in mijn leven, besloten om interieuradvies en kleuradvies in te winnen van een styliste. Op internet kom je een hoop stylistes tegen, maar obv uitstraling website ben ik uiteindelijk terecht gekomen bij Winnie. Wat een eye-opener zeg! Winnie is echt een ontzettend leuk, lief mens en daarbij ook nog eens super creatief, professioneel en behulpzaam. Slechts in 1 ochtend is er een hele nieuwe wereld voor mij opengegaan vwb mogelijkheden en kleurcombinaties. Dmv een moodboard met bijbehorende kleurstaaltjes wordt alles inzichtelijk voor je gemaakt. Als ik naar mijn door Winnie gemaakte moodboard kijk, kan ik nu alles visualiseren en is het maken van interieur- en kleurkeuzes nu een heel stuk makkelijker geworden. Super blij met het advies van Winnie en ik kan en zal haar dan ook zeker bij iedereen aanraden. Nogmaals hartelijk dank Winnie.

• Ervaring met: STIJLIDEE Interieuradvies

Wat leuk om te horen dat mijn interieuradvies zo'n eye-opener voor je was en dat het nieuwe interieurplan zo visueel voor je is geworden met de kleurstalen, materialen en het moodboard. Veel succes met alle veranderingen. Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

In bestaande huis zocht ik naar creatieve, out of the box nieuwe ideeën. En die heb ik ook gekregen!!!

• Creativiteit
  • Snelheid van reageren N.v.t.
  • Ervaring met: STIJLIDEE Interieuradvies

Fijn om te horen dat mijn out-of-the-box ideeën over je nieuwe interieur je zo aanspreken. Ik ben heel benieuwd naar het resultaat straks! Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Voor mij was het de eerste keer dat ik een kleuradvies liet doen dus kan ik niet beoordelen over de prijs-/kwaliteitsverhouding. Met de geadviseerde kleuren gaat het thuis voelen in dit nieuwe huis vast helemaal lukken.

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding N.v.t.
  • Ervaring met: STIJLIDEE Kleuradvies

Hartelijk bedankt voor de mooie beoordeling! Hoe eerder je je helemaal thuis zult voelen in je nieuwe huis hoe beter. Fijn dat mijn kleur- en interieuradvies daar een steentje in bij mag dragen! Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Winnie heeft ons geholpen met het interieur van onze nieuwe woning. Zij had snel door wat onze smaak is en dit omgezet in een mooi en concreet advies. Winnie komt met leuke, creatieve ideeën en zorgt ervoor dat alles op elkaar aansluit. Wij zijn zeer tevreden!

• Ervaring met: STIJLIDEE Interieuradvies

Veel dank voor jullie mooie beoordeling! Goed om te horen dat mijn creatieve ideeën jullie aanspreken in alle nieuwe interieurplannen! Fijne Paasdagen! Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Deskundig advies aangeboden gekregen, incl. veel tips en adressen waar juiste spullen (eventueel met korting) verkrijgbaar zijn. We zijn reuze benieuwd hoe het er in de praktijk uit ziet.

• Ervaring met: STIJLIDEE Interieuradvies

Wat fijn dat STIJLIDEE's Interieuradvies jullie zo goed bevallen is! Nu aan de slag met het shoppen van de nog ontbrekende meubelen en accessoires. Veel succes! Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Wij zijn heel tevreden, snel en doortastend advies direct met kleurmonsters, tekening waar welke kleur, top.

• Ervaring met: STIJLIDEE Interieuradvies

Hartelijk bedankt voor jullie mooie beoordeling na STIJLIDEE's Interieuradvies op maat. Fijn dat jullie zo tevreden zijn! Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Hooft Graaflandstraat 23

3525 VM Utrecht

Over STIJLIDEE

STIJLIDEE is een onafhankelijk en professioneel interieuradvies bureau uit Utrecht en geeft interieuradvies, kleuradvies, styling, lichtadvies, gordijnadvies en shoppingadvies aan particulieren en bedrijven. Stylist en Interieurontwerper Winnie Helmes-Ham (1970) heeft met haar bedrijf ruim 15 jaar ervaring en helpt je graag met een interieuradvies op maat op samen van je huis een stijlvol thuis te maken. STIJLIDEE geeft advies in alle woonstijlen: van modern tot landelijk. Zelf woont Winnie in een jaren 30 huis in Utrecht en combineert ze graag design met vintage. Bekijk hier STIJLIDEE's Woonstijlen 2022 >> https://www.stijlidee.nl/woonstijlen/ Bekijk hier recente projecten uit STIJLIDEE's portfolio >> https://www.stijlidee.nl/projecten/ Maak nu een afspraak via [email protected] voor een interieuradvies op maat.