Professioneel advies op maat

Winnie heeft veel kennis op het gebied van indeling van de woning, interieur en kleurstelling. Zij maakt echt een advies op maat, passend bij je eigen voorkeursstijl. Ook heeft ze mooie “out of the box” ideeën voor de inrichting van je huis. Ze zet je aan het denken, inspireert en stimuleert zonder te pushen. Ik heb ontzettend veel goede input gekregen van haar die zeker worden doorgevoerd!

• Ervaring met: Interieuradvies

Dank voor je beoordeling. Fijn om te horen dat je mijn "out of the box" ideeën zult gaan gebruiken! Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Fantastisch interieuradvies op maat!

We gaan een verbouwing tegemoet en daarna een nieuw interieur. En dan wil je eigenlijk uit je hokje breken en een soort van om denken. Dus we zijn op zoek gegaan naar een interieurdesigner en na goede aanbevelingen van collega's kwamen we uit bij Stijlidee. Winnie kwam bij ons langs en wist heel gestructureerd tot een prachtig ontwerp te komen met uitgebreide tekening van indeling, lichtplan en kleurstalen en we kunnen niet wachten tot de verbouwing klaar is om het plan in leven te roepen. Winnie, heel erg bedankt voor deze supertoffe en veel gezelliger indeling met onze hoge plafonds! We hebben veel geleerd en zodra het klaar is ontvang je de foto's! Groetjes, Esther en Rogier

• Ervaring met: Interieuradvies

Hartelijk bedankt voor jullie mooie beoordeling! Wat leuk dat ik via collega's nu ook bij jullie in Almere interieuradvies, lichtadvies en kleuradvies mocht geven en dat jullie zo enthousiast zijn over alle nieuwe ideeën! Binnenkort ontvangen jullie de globale offerte voor de gordijnen inclusief het elektrisch bedienbare systeem via mijn gordijnenleverancier. Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Geen seconde spijt

Na lang twijfelen besloten om mezelf toch maar een styliste cadeau te doen. Alle (on)mogelijkheden qua indelingen en kleuren werden me een beetje teveel. Ik mailde na wat googelen naar Winnie en kreeg al snel reactie. Ze kon ook al snel langskomen, wat ik prettig vond. Winnie kwam 3 uur langs, voor mij waren die 3 uur perfect. Ik heb alles kunnen vragen wat ik wilde en zelfs meer. Winnie dacht heel goed mee. Heeft een duidelijke eigen mening maar is vooral gericht op wat je zelf mooi vind en geeft goede, onderbouwde adviezen. Daarnaast heeft ze ook hele leuke creatieve ideeen zoals een bedstee maken van de huidige ingebouwde kast. Erg leuk en dat ga ik zeker doen! Resultaat na 3 uur was dat ik precies wist wat ik wilde, welke kleuren verf en hoeveelheden ik nodig heb, de indeling op kaart met alle adviezen heel duidelijk daarbij gezet en heel veel andere leuke ideeen voor de toekomst. Super! Een hele zorg minder in een verhuizing waarin je al zoveel keuzes moet maken. Ik heb er geen seconde spijt van dat ik Winnie heb gevraagd mee te denken!

• Ervaring met: N.v.t.

Heel veel dank voor de geweldige beoordeling. Wat fijn om te horen dat ik je goed heb kunnen helpen bij het maken van keuzes voor je nieuwe interieur en inrichting. Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Alweer een goed advies passend bij onze smaak!

Wij kennen Winnie al vanaf 2015 toen ze voor ons de huiskamer, tussenkamer en keuken heeft aangepakt. We zijn heel blij met het advies qua meubels en kleuren waar ze ons supergoed mee geholpen heeft. Omdat we heel tevreden zijn hebben we haar in 2018 weer benaderd voor advies betreffende een kantoorruimte, en ook dat is heel goed geslaagd. Omdat we nu weer een andere ruimte in te delen hebben is Winnie weer geweest en volgende week komt ze om gezelligheid en sfeer aan te brengen in een nieuwe bedrijfslocatie. Winnie geeft ons goed advies, inspiratie en mooie ideeën. Echt een aanrader!

• Ervaring met: Interieuradvies

Super bedankt voor jullie geweldige beoordeling! Erg leuk om weer met jullie mee te mogen denken en nieuwe plannen te mogen uitwerken hoe jullie nieuwe interieur en bedrijfslocatie het beste kan worden ingericht en gerestyled! Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Prima deskundig advies

Afspraak ten aanzien bezoek prima nagekomen. Luisterend oor en behendig in het maken van oplossingen voor het interieur voor zowel kleur als samenstelling. Hartelijke groet Joke en Wout van Galen

• Ervaring met: Kleuradvies

Hartelijk bedankt voor jullie beoordeling. Wat fijn dat mijn oplossingen voor nieuwe kleuren in jullie woonkamer en keuken en het advies over de samenstelling van meubelen, materialen en styling jullie goed is bevalen. Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Aanrader!

Voor ons nieuwbouwhuis moesten we al veel keuzes maken aan het begin van de bouw. Voor ons was het erg lastig om de mogelijkheden te bedenken van een huis met alleen een tekening. Winnie heeft fijn met ons meegedacht en had goede ideeën over de indeling, wat wel kan en wat niet. Toen het huis bijna klaar was heeft ze een kleuradvies gegeven. Deze kleuren zouden we zelf nooit zo hebben gekozen maar staan zo mooi. Ons huis voelt warm aan, zoals we dit wilden maar ook eigentijds en rustig. Wij zijn er blij mee!

• Ervaring met: Interieuradvies

Dank voor jullie goede beoordeling. Wat leuk om te lezen dat STIJLIDEE's interieuradvies en kleuradvies jullie zo goed bevallen is en dat jullie nu genieten van een warm, eigentijds en rustig interieur! Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Gezellige en sfeervolle woonkamer

Door de nieuwe uitbouw en keuken werd de ruimte groter maar minder gezellig. Door de aanpak en het kleuradvies van Winnie is onze woonkamer nu erg sfeervol geworden. Met verschillende basiskleuren (wit en grijs) en 2 accentkleuren (paars en geel) krijg ik vaak complimenten van gasten over hoe mooi de kleuren op de muren passen bij de inrichting. Winnie, super bedankt!

• Ervaring met: Kleuradvies

Hartelijk bedankt voor de mooie beoordeling. Wat goed om te horen dat de kleuren zo mooi in de nieuwe uitbouw passen! Het is vaak even wennen aan nieuwe kleuren in huis maar juist de combinatie van warme en koele tinten zorgt voor een gezellig en sfeervol geheel. Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Geen ruimtelijk inzicht

Wij hebben nu al meer dan een half jaar een conflict met dit bedrijf. Kleur advies is prima via STIJLIDEE, maar interieur advies moet je niet afnemen. Bestelde banken bleken op basis van de geadviseerde afmetingen te groot om samen in de woonkamer te kunnen staan De tafel voor de keuken bleek uiteindelijk ook meer dan 50 centimeter te groot te worden voor de ruimte. Gelukkig hadden wij deze nog niet besteld. Wanneer je aangeeft dan de afmetingen niet kloppen wordt je afgesnauwd dat je zelf maar had moeten nameten. Daar neem je toch geen advies voor? Helaas kunnen dit soort zaken niet netjes worden afgehandeld met STIJLIDEE.

• Ervaring met: Interieuradvies

Ik ben zeer verbaasd uw negatieve reactie hier te lezen, U liet mij eerder weten tevreden te zijn met mijn interieuradvies, kleuradvies en lichtadvies. Voordat u een meubel koopt in een woonwinkel is het raadzaam de gewenste afmetingen nogmaals na te meten in uw nieuwe huis. U bent hier zelf verantwoordelijk voor want u heeft STIJLIDEE geen opdracht tot het inkopen van uw meubelen gegeven. Destijds ben ik uitgegaan van de afmetingen door u aangeleverd op de plattegronden van Funda. Uit coulance heb ik u inmiddels een voorstel gedaan omdat ik de ontstane situatie bijzonder vervelend voor u vindt. Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Bijzonder inspirerend!

Nooit eerder een styliste geraadpleegd.. Maar mocht je twijfelen? Het is echt een aanrader! Goed kleur advies gekregen van kleurencombinaties waar ikzelf nooit op gekomen was. Ook het advies over de indeling en gordijnen ga ik toepassen, erg blij dat besloten heb hulpen te roepen, Winnie is een fijn persoon, houd rekening met wensen en heeft veel kennis van zaken! Blij mee!

• Ervaring met: N.v.t.

Super bedankt voor de geweldige beoordeling! Fijn dat het gordijnadvies ook goed is bevallen. Succes met alle veranderingen in jullie interieur! Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Meteen aan de slag!

Ons nieuwbouwhuis heeft een opfrisser nodig! Winnie heeft ons enorm geholpen met advies over de indeling, styling, gordijnen en kleuren. Leuk dat we ook meteen aan de slag gingen met meubels verschuiven, daar houd ik van! Een kleine aanpassing, het verplaatsen van het speelhoekje van onze dochter, had al een groot effect. Winnie leefde zich goed in in onze woonstijl: minimalistisch, Scandinavisch en industrieel. Ze kwam met leuke ideeën van bijv. Pinterest en wist precies te vertellen bij welke winkels bepaalde producten te koop zijn. We gaan ermee aan de slag en sturen t.z.t. zeker foto's van het resultaat. Hartstikke bedankt, Winnie!

• Ervaring met: Interieuradvies

Veel dank voor je mooie beoordeling! Geweldig om te zien dat de nieuwe plek van de speelhoek voor je dochter al direct na onze meubelschuif-actie door haar in gebruik werd genomen! Bovendien komt zo jullie kast veel mooier uit op de nieuwe kleur muur! Foto's van het eindresultaat zijn uiteraard meer dan welkom tzt! Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Fijn dat we eindelijk verder kunnen nadat we er zelf niet meer uitkwamen....

Na al een half jaar over kleuren (muur, stoelen, kozijnen etc.) nagedacht te hebben en daarin geen keuzes hebben kunnen maken, liepen we eigenlijk een beetje vast en gebeurde er dus niets meer. Des te onrustiger werd ik... Gelukkig vonden we Winnie en zij kon al snel bij ons thuis komen. Dat vond ik vooral belangrijk, aangezien ik ook vragen had over de akoestiek, lichtinval en de indeling. Mijn partner was in eerste instantie "tegen" een stylist ("Is dat wel nodig..., kunnen we toch wel zelf?") Gelukkig was hij, toen ze eenmaal gearriveerd was en al wat leuke tips gegeven had, snel om en vond hij het ook een hele leerzame ochtend. Ze heeft goed geluisterd naar onze wensen en daar is uiteindelijk een heldere tekening uit gekomen. We weten nu waar we aan toe zijn en zijn de volgende dag ook meteen stoelen gaan uitzoeken. Nu kunnen we eindelijk verder met onze inrichting!! Bedankt Winnie!

• Ervaring met: N.v.t.

Hartelijk bedankt voor je mooie beoordeling! Leuk om te lezen dat je partner in eerste instantie dacht dat een stylist niet nodig was maar al zo snel overtuigd raakte van de meerwaarde en dat ik jullie zoveel tips heb kunnen geven! Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Heel persoonlijke en vriendelijke service

We zijn heel blij dat we de hulp van Winnie hebben ingeroepen. Zij heeft ons prachtige ideeen gegeven waar we zelf nooit opgekomen zouden zijn. Het is goed gelukt om onze verschillende smaken in een stijl te krijgen.

• Ervaring met: Stylingadvies

Wat fijn dat jullie zo blij zijn met het interieuradvies en de stylingtips die ik gaf voor jullie nieuwe huis. Goed om te horen dat de verschillende elementen uit jullie interieur nu veel beter met elkaar matchen qua smaak en woonstijl. Succes met de verhuizing deze zomer! Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Enthousiast, eerlijk en perfect stijladvies.

Afgelopen week kennisgemaakt met Winnie i.v.m. een kleur- en indelingsadvies. De samenwerking was prettig. Winnie dacht goed mee over mogelijkheden en gaf goede en eerlijke adviezen. Helemaal blij met deze geslaagde metamorfose!

• Ervaring met: Kleuradvies

Heel erg bedankt voor de TOP beoordeling! Fijn om te lezen dat jullie mijn advies zo waarderen en kunnen gaan genieten van een geslaagde interieur metamorfose! Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Geweldig, dit hadden we zelf nooit zo kunnen verzinnen

Precies goed, onze voorkeursstijlen passen nu eindelijk bij elkaar. Ook het kleuradvies past goed bij onze smaak. Winnie is een vakvrouw met jarenlange ervaring en dat merk je meteen. Ze geeft heel veel tips waar je meteen wat mee kunt doen. Handige shoppinglijst kregen we erbij, plus plattegrond met kleurplan en nieuwe en bestaande meubels erop. Wij zijn blij!

• Ervaring met: Interieuradvies

Super bedankt voor de geweldige beoordeling! Ook leuk om een nieuw interieurplan te mogen bedenken waar ook de bestaande meubelen weer in worden hergebruikt. Door de nieuwe kleuren en styling zal het er vast prachtig worden. Foto's zijn t.z.t. van harte welkom! Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Accuraat, attent, snel, sluit goed aan.

Winnie heeft zelfs in korte tijd advies kunnen geven!

• Prijs/Kwaliteitsverhouding

Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

• Ervaring met: STIJLIDEE Styling

Veel dank voor je beoordeling. Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Wij hebben een interieur-, kleur- en lichtadvies gekregen van Winnie. Winnie heeft veel kennis en brengt dit enthousiast over. Wij gaan zeker gebruik maken van haar adviezen.

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding N.v.t.
  • Ervaring met: STIJLIDEE Interieuradvies

Hartelijk bedankt voor jullie beoordeling. Ook al duurt het nog ruim een jaar voordat jullie de sleutel krijgen van jullie nieuwe huis, toch was het een goed idee om nu al een interieuradvies in te plannen. Zo konden we belangrijke wijzigingen nog op tijd doorgeven zoals de aansluitingen voor verlichting, electra en water. Bovendien kunnen jullie nu met de shoppinglijst aan de slag om meubelen en accessoires in jullie woonstijl te gaan shoppen volgens ons interieurplan. Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Tijdens de afspraak met Winnie heeft zij goed naar mijn wensen geluisterd en samen met mij bekeken hoe dit te realiseren.De adviezen en tips die ik van Winnie kreeg zijn verrassend en zeer waardevol. Prettig mede door haar enthousiasme en creativiteit. Ik ga er mee aan de slag!

• Ervaring met: STIJLIDEE Interieuradvies

Veel dank voor de mooie beoordeling. Wat leuk dat je met alle nieuwe ideeën en tips aan de slag gaat! Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Volgens een vaste procedure van start om te laten aangeven wat precies aanspreekt. Daarna indeling, kleuren op papier. Heel gestructureerd maar in onze 3 uur nog niet volledig (bekleding ramen, verlichting nog niet aan bod gehad).

• Ervaring met: STIJLIDEE Interieuradvies

Bedankt voor de beoordeling. In het STIJLIDEE Basisadvies van 3 uur starten we met indeling en kleuradvies. Uiteraard is het interieuradvies dan nog niet volledig. We kunnen desgewenst wel op basis van uurtarief een vervolgafspraak maken voor verlichtingsadvies en gordijnadvies. Ik hoor via email graag naar welke datum en tijd jullie voorkeur uitgaat. Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Heel prettig om Winnie als adviseur te hebben. Het moment als ze binnen komt lijkt het alsof ze al gaat werken (in haar hoofd). Ze luistert goed naar de wensen en reageert daar heel erg snel en trefzeker op. Ik was erg onder de indruk van haar professionaliteit. Het contact is heel natuurlijk en prettig. Kortom niks dan lof. Top !

• Ervaring met: STIJLIDEE Kleuradvies

Hartelijk bedankt voor de mooie review. Fijn om te horen dat het kleuradvies zo goed is bevallen!  Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Door vrienden geattendeerd op StijlIdee. Super goed advies gehad en nu is het tijd om alles in de praktijk uit te voeren.

• Ervaring met: STIJLIDEE Kleuradvies

Wat fijn om te horen dat mijn advies jullie zo goed is bevallen! Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

We hebben het bezoek van Winnie als heel prettig ervaren. Ze geeft structureel en overzichtelijk advies. Dat krijg je uitgewerkt in een mapje met kleuren en maten van meubels en dat was voor ons een belangrijk houvast. Dat ging ook steeds mee naar de betreffende winkels.

• Ervaring met: STIJLIDEE Interieuradvies

Superbedankt voor de goede review! Goed om te horen dat jullie STIJLIDEE's Shoppinglijst en Kleurenplan goed konden gebruiken tijdens het kopen van de meubelen en accessoires in de betreffende woonwinkels. Zojuist de foto's van jullie nieuwe interieur ontvangen, het ziet er geweldig mooi uit! Fijn dat jullie je nu helemaal thuis voelen in jullie nieuwe huis. Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Winnie ingeschakeld voor kleuradvies, daarmee heeft ze ook meteen een interieuradvies gegeven. Leuke ideeën opgedaan en de meeste adviezen zullen we overnemen. Ben benieuwd straks naar het eindresultaat. Op kleine vlakjes is het moeilijk om je voor te stellen hoe de kleuren op een groot vlak uitpakken. Haar adviezen zullen zich bewijzen in het eindresultaat.

• Ervaring met: STIJLIDEE Kleuradvies

Dank voor je mooie review. Fijn dat ik je leuke ideeën heb kunnen geven en dat jullie de meeste adviezen zullen gaan overnemen. Een handige tip om te zien hoe de nieuwe kleur uitpakt is om een groot stuk karton van 1 x 1 meter alvast in de juiste kleur te schilderen en zowel bij daglicht als bij kunstlicht te bekijken hoe deze nieuwe kleur combineert met de rest van je interieur. Veel succes! Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Deskundig advies wat ons veel ideeën heeft gegeven voor de inrichting van onze woonkamer. We zijn dan ook direct aan de gang gegaan!

• Ervaring met: STIJLIDEE Interieuradvies

Dank voor jullie review. Wat leuk om te horen dat jullie direct met STIJLIDEE's ideeën aan de slag zijn gegaan! Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Zeer nuttig en efficient adviesgesprek waarin wij onze ideeën konden toetsen en ook nieuwe ideeën hebben opgedaan. Klantgerichte en vriendelijke benadering.

• Ervaring met: STIJLIDEE Interieuradvies

Bedankt voor de beoordeling. Fijn om te lezen dat mijn werkwijze als klantgericht en vriendelijk wordt ervaren. Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Hooft Graaflandstraat 23 3525 VM Utrecht

Over STIJLIDEE

STIJLIDEE is een onafhankelijk en professioneel interieuradvies bureau uit Utrecht en geeft interieuradvies, kleuradvies, styling, lichtadvies, gordijnadvies en shoppingadvies aan particulieren en bedrijven. Stylist en Interieurontwerper Winnie Helmes-Ham (1970) heeft met haar bedrijf ruim 15 jaar ervaring en helpt je graag met een interieuradvies op maat op samen van je huis een stijlvol thuis te maken. STIJLIDEE geeft advies in alle woonstijlen: van modern tot landelijk. Zelf woont Winnie in een jaren 30 huis in Utrecht en combineert ze graag design met vintage. Bekijk hier STIJLIDEE's Woonstijlen 2022 >> https://www.stijlidee.nl/woonstijlen/ Bekijk hier recente projecten uit STIJLIDEE's portfolio >> https://www.stijlidee.nl/projecten/ Maak nu een afspraak via [email protected] voor een interieuradvies op maat.