In hele korte tijd weet Winnie een vrij compleet beeld te schetsen van de mogelijkheden. Ze heeft een goede mix van luisteren naar de wensen van de klant en vervolgens haar expertise inzetten. Ik had niet verwacht dat ze in zo'n korte tijd zo ver zou komen met haar stijladvies. We zijn er heel blij mee en huren haar graag nog een keer in o.a. voor lichtadvies.
  • Ervaring met: STIJLIDEE Interieurontwerp

Hartelijk bedankt voor de mooie beoordeling! Wat grappig om te horen dat je onze afspraak van 3,5 uur heel kort vond duren! Sommige mensen zijn verbaasd te horen dat een interieuradvies minimaal 3 uur tijd kost. Ik kom graag nog eens terug voor een lichtadvies! Succes met de verhuizing. Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Ik ben heel tevreden over het advies van Winnie. Winnie kwam bij mij heel professioneel en kundig over. Als zij weggaat heeft ze alles al op papier getekend en gezet met kleuradvies, dit in overleg. Ik zou haar zeker in mijn omgeving recommanderen. Winnie is een prettige persoonlijkheid en wat mij betreft klikte het gelijk.
  • Ervaring met: STIJLIDEE Interieurontwerp

Super bedankt voor de mooie beoordeling! Leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent over mijn interieurontwerp voor jullie appartement! Ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat. Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

We waren erg aan het stoeien met de kleuren en waar ga je je meubels neerzetten in ons nieuwbouwhuis. Winnie heeft in een ochtend tijd een heel compleet plan geschetst en kwam met ideeen waar we zelf nooit opgekomen waren. Ook de kleurcombinaties zijn prachtig, we zijn al een het shoppen geslagen! Kortom echt een aanrader en eyeopener!
  • Ervaring met: STIJLIDEE Interieuradvies

Wat leuk om te horen dat jullie al aan het shoppen zijn geslagen en dat mijn interieuradvies jullie zo goed is bevallen! Als alles straks af is kom ik graag eens kijken. Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Van te voren wist ik niet zo goed wat ik kon verwachten en of ik een interieuradviseur in moest zetten - de afspraak heeft mij zeer positief verrast. Ik heb een veel beter beeld van de ruimte, mogelijkheden en kleuren combinatie. Aan de hand van dit advies kan ik heel goed verder. Ik heb zowel advies gehad in indeling, kleur en ook heb ik advies gehad in het lichtplan :)
  • Ervaring met: STIJLIDEE Interieuradvies

Heel erg bedankt voor de mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

De een was bang voor de wachtkamer van de tandarts, de ander was bang voor 'die wil ook zo nodig een kleurtje'. Dankzij het deskundige advies van Winnie kunnen we nu niet wachten om te beginnen aan de inrichting van ons nieuwe huis. Ook zijn we nu tot ideeën gekomen waar we anders niet zo snel aan hadden gedacht.
  • Ervaring met: STIJLIDEE Interieurontwerp

Fijn om te horen dat ik jullie op nieuwe ideeën voor de inrichting en styling van jullie nieuwe huis heb kunnen brengen. Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

• Ervaring met: STIJLIDEE Interieuradvies

Veel dank voor de mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

We hebben voor ons nieuwbouwhuis advies gevraagd over een goede inrichting en stijl voor onze woning. Winnie wist onze ideeën hee goed te vertalen naar een bruikbaar plan. Ze weet hoe je verschillende meubels in de ruimte kwijt kunt zonder dat je het gevoel van ruimte verliest. Ook kwam ze met suggesties waar we niet zo snel aan zouden hebben gedacht, maar die wel heel goed bleken te werken. Zo kwam ze met originele kleuren voor de bank en de stoelen: kleuren die we niet direct gekozen zouden hebben, maar bij elkaar echt prachtig uitpakken. We kunnen nu dankzij dit advies veel gerichter gaan shoppen en zijn minder bang om een miskoop te doen. Ik kan het iedereen aanraden!
  • Ervaring met: STIJLIDEE Interieuradvies

Bedankt voor de beoordeling. Wat leuk om te horen dat ik een miskoop heb kunnen voorkomen. Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Verhelderend gesprek met goede adviezen!
  • Ervaring met: STIJLIDEE Interieuradvies

Super bedankt voor de mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Wij zijn heel blij met het kleuradvies en alle interieurtips die Winnie ons heeft gegeven. Het is erg mooi geworden en past helemaal bij de rest! Dit hadden we totaal niet zelf kunnen bedenken en aangedurfd.
  • Ervaring met: STIJLIDEE Kleuradvies

Wat leuk om te horen dat jullie zo blij zijn met STIJLIDEE's Kleuradvies. Geweldig om te zien dat jullie mijn adviezen inmiddels stap voor stap hebben gerealiseerd, het is prachtig geworden. Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Was een leuke middag met een mooi plan. Ben heel benieuwd als de keuken geplaatst is en de vloer geschuurd hoe de kleuren gaan staan, denk zelf erg mooi. Mocht het verder inrichten toch nog moeilijk zijn, ook al heb je een plan voor mij gemaakt dan neem ik zeker contact met je op. IK zal als het klaar is een aantal foto,s naar je mailen. Groeten, KArin
  • Ervaring met: STIJLIDEE Kleuradvies

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling en succes met alle veranderingen. Foto's zijn van harte welkom. Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Na lang zoeken en twijfelen heb ik toch, voor het eerst in mijn leven, besloten om interieuradvies en kleuradvies in te winnen van een styliste. Op internet kom je een hoop stylistes tegen, maar obv uitstraling website ben ik uiteindelijk terecht gekomen bij Winnie. Wat een eye-opener zeg! Winnie is echt een ontzettend leuk, lief mens en daarbij ook nog eens super creatief, professioneel en behulpzaam. Slechts in 1 ochtend is er een hele nieuwe wereld voor mij opengegaan vwb mogelijkheden en kleurcombinaties. Dmv een moodboard met bijbehorende kleurstaaltjes wordt alles inzichtelijk voor je gemaakt. Als ik naar mijn door Winnie gemaakte moodboard kijk, kan ik nu alles visualiseren en is het maken van interieur- en kleurkeuzes nu een heel stuk makkelijker geworden. Super blij met het advies van Winnie en ik kan en zal haar dan ook zeker bij iedereen aanraden. Nogmaals hartelijk dank Winnie.
  • Ervaring met: STIJLIDEE Interieuradvies

Wat leuk om te horen dat mijn interieuradvies zo'n eye-opener voor je was en dat het nieuwe interieurplan zo visueel voor je is geworden met de kleurstalen, materialen en het moodboard. Veel succes met alle veranderingen. Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

In bestaande huis zocht ik naar creatieve, out of the box nieuwe ideeën. En die heb ik ook gekregen!!!
  • Creativiteit
  • Snelheid van reageren N.v.t.
  • Ervaring met: STIJLIDEE Interieuradvies

Fijn om te horen dat mijn out-of-the-box ideeën over je nieuwe interieur je zo aanspreken. Ik ben heel benieuwd naar het resultaat straks! Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Voor mij was het de eerste keer dat ik een kleuradvies liet doen dus kan ik niet beoordelen over de prijs-/kwaliteitsverhouding. Met de geadviseerde kleuren gaat het thuis voelen in dit nieuwe huis vast helemaal lukken.
  • Prijs-/ kwaliteitsverhouding N.v.t.
  • Ervaring met: STIJLIDEE Kleuradvies

Hartelijk bedankt voor de mooie beoordeling! Hoe eerder je je helemaal thuis zult voelen in je nieuwe huis hoe beter. Fijn dat mijn kleur- en interieuradvies daar een steentje in bij mag dragen! Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Winnie heeft ons geholpen met het interieur van onze nieuwe woning. Zij had snel door wat onze smaak is en dit omgezet in een mooi en concreet advies. Winnie komt met leuke, creatieve ideeën en zorgt ervoor dat alles op elkaar aansluit. Wij zijn zeer tevreden!
  • Ervaring met: STIJLIDEE Interieuradvies

Veel dank voor jullie mooie beoordeling! Goed om te horen dat mijn creatieve ideeën jullie aanspreken in alle nieuwe interieurplannen! Fijne Paasdagen! Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Deskundig advies aangeboden gekregen, incl. veel tips en adressen waar juiste spullen (eventueel met korting) verkrijgbaar zijn. We zijn reuze benieuwd hoe het er in de praktijk uit ziet.
  • Ervaring met: STIJLIDEE Interieuradvies

Wat fijn dat STIJLIDEE's Interieuradvies jullie zo goed bevallen is! Nu aan de slag met het shoppen van de nog ontbrekende meubelen en accessoires. Veel succes! Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Wij zijn heel tevreden, snel en doortastend advies direct met kleurmonsters, tekening waar welke kleur, top.
  • Ervaring met: STIJLIDEE Interieuradvies

Hartelijk bedankt voor jullie mooie beoordeling na STIJLIDEE's Interieuradvies op maat. Fijn dat jullie zo tevreden zijn! Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Prettige manier van werken. Op een schets zie je je huis qua indeling en toe te passen kleuren groeien. We kwamen op ideeën die we zonder jouw hulp en inzicht niet hadden ontwikkeld. En dat alles in één middag. Lekker efficient ook.
  • Snelheid van reageren

Goed om te horen dat STIJLIDEE's werkwijze jullie aanspreekt. Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Goed advies gekregen voor het verven van de woonkamer/keuken. ​De kleur Parallel van Histor staat heel mooi achter de grijze hoekbank. De schilders waren ook zeer enthousiast over de verf en hebben goed werk geleverd. De verf is over het bestaande vlies behang geverfd; dit was is goede staat en het resultaat is mooi. Ook de kleur Gelukzalig voor plafond en andere muren vormt een mooie combinatie. Ben hier heel blij meer want kleuren toepassen is best lastig.
  • Ervaring met: STIJLIDEE Kleuradvies

Wat fijn om te horen dat jullie zo blij zijn met de nieuwe kleuren na STIJLIDEE's Kleuradvies op maat! Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Goede inventarisatie van behoeften en smaken Concreet (inrichting)advies rekening houdend met bestaande meubels, inventaris en nieuw aan te schaffen items. Goed passend harmoniërend kleuradvies. Duidelijke rapportage. Fijne sfeer tijdens bezoek.
  • Prijs-/ kwaliteitsverhouding N.v.t.
  • Ervaring met: STIJLIDEE Interieuradvies

Veel dank voor jullie heldere weergave van STIJLIDEE's Interieuradvies. Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

We staan nog steeds verbaasd hoe je in zo’n korte tijd zo’n mooi advies kunt geven door te luisteren, interpreteren, verbeelden en vervolgens uit te tekenen. Tekst en uitleg erbij en dan ook nog even een lichtplan, want tijd over. Erg knap!
  • Ervaring met: STIJLIDEE Interieuradvies

Heel veel dank voor jullie mooie beoordeling! Heel benieuwd naar het eindresultaat straks, veel succes! Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Enkele jaren geleden Stijlidee gevraagd voor een interieuradvies. In een hele prettige sfeer heeft Winnie bij ons thuis een ontwerp gemaakt. Met behulp van dit ontwerp & kleurenschema is de woning de afgelopen periode compleet verbouwd/ gerestyled vrijwel geheel volgens het advies. We zijn erg tevreden over het eindresultaat en bevelen haar graag aan.
  • Ervaring met: STIJLIDEE Interieuradvies

Hartelijk dank voor je beoordeling. Wat leuk om te horen dat na mijn advies jullie woning nu compleet verbouwd en gestyled is zoals geadviseerd! Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Ik ben heel blij met het advies. En de kleuren die geadviseerd zijn pakken heel mooi uit. Bedankt Winnie.
  • Ervaring met: STIJLIDEE Interieuradvies

Fijn om te horen dat je blij bent met STIJLIDEE's Interieuradvies. Fijne dag! Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Kordate aanpak. Interieur advies, kleur advies, lichtadvies in 3 uur. Nieuwe ideeen waar wij nog niet opgekomen waren. Als ik nu, na een week eraan terug denk, vind ik het jammmer dat mijn groen kleur die duidelijk op mijn moodboard staat, niet in het advies zit. Misschien te donker🤔?
  • Ervaring met: STIJLIDEE Interieurontwerp

Bedankt voor je beoordeling. Indien de verbouwing met de nieuwe ramen straks voor voldoende daglicht zorgt dan is een accentkleur groen uiteraard geen probleem maar in de huidige situatie lijkt het me inderdaad wat donker. Wellicht een idee om dat later te bepalen als de ramen geplaatst zijn? Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Deskundig kleuradvies ter plaatse uitgewerkt in zeer korte tijd. Het was een goede lijdraad voor de basiskleuren van ons huis.
  • Ervaring met: STIJLIDEE Kleuradvies

Super bedankt voor de mooie beoordeling! Ik hoop dat mijn geadviseerde kleur- en materiaalcombinaties goed bevallen in jullie nieuwe huis! Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Een echte review kan ik pas geven nadat we zelf met de kleuren aan de slag zijn gegaan.
  • Ervaring met: STIJLIDEE Interieuradvies

Hartelijk dank voor je review en veel succes met alle interieur veranderingen en het schilderwerk! Heel benieuwd hoe de nieuwe kleuren jullie straks bevallen! Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Over STIJLIDEE

STIJLIDEE is een onafhankelijk en professioneel interieuradvies bureau uit Utrecht en geeft interieuradvies, kleuradvies, styling, lichtadvies, gordijnadvies en shoppingadvies aan particulieren en bedrijven. Stylist en Interieurontwerper Winnie heeft met haar bedrijf ruim 10 jaar ervaring en helpt je graag met een interieuradvies op maat op samen van je huis een stijlvol thuis te maken. STIJLIDEE geeft advies in alle woonstijlen: van modern tot landelijk. Zelf woont Winnie in een jaren 30 huis in Utrecht en combineert ze graag design met vintage. Maak nu een afspraak via info@stijlidee.nl voor een interieuradvies op maat.