Erg blij met het advies

Heb net een heel prettige middag gehad met Winnie. Ze luisterd echt naar wat je wilt of juist niet wilt. Was super fijn om haar te zien werken ideeën te over. Mega blij met het plan waar we op uitgekomen zijn.

• Ervaring met: Interieuradvies

Erg leuk om samen te sparren over de mogelijkheden voor jullie woonkeuken in landelijk romantische stijl. Heel benieuwd of jullie ook de vloer in de woonkamer gaan aanpassen naar aanleiding van mijn advies! Door dezelfde vloer volledig door te laten lopen op de hele begane grond zal er veel meer rust en eenheid ontstaan. Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Inrichten is een metier, Winnie kan dat.

Behoorlijk gespannen ontving ik enkele weken geleden Winnie, niet wetende hoe dit zou uitpakken. De levensloop van Winnie heeft haar gevormd tot iemand die alle facetten van dit vak beheerst. Naast een goed inrichtingsconcept schud Winnie moeiteloos een briljante kleurschakering uit de mouw, waardoor er een waar kunstwerk ontstaat. Nee geen fancy computer graphic, maar een goed doordachte tekening annex kleuradvies. Ik ga haar plan dit voorjaar uitvoeren. Een droom wordt waar.

• Ervaring met: Interieuradvies

Hartelijk dank voor de geweldige beoordeling. Fijn om te horen dat mijn interieurontwerp en kleurenplan goed in de smaak zijn gevallen. Veel succes om komend voorjaar je nieuwe droominterieur stap voor stap volledig naar wens te realiseren! Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

goed idee om advies aan Winnie te vragen

Winnie voelde goed aan wat onze smaak is en maakte daarbij mooie en ook verrassende aanbevelingen. Zo hadden wij het zelf niet kunnen bedenken.

• Ervaring met: Kleuradvies

Dank voor je mooie beoordeling! Fijn dat ik binnen jullie bestaande landelijk klassieke inrichting een heel nieuw kleurenplan heb mogen uitwerken voor jullie keuken, werkkamer, woonkamer en eethoek. Na alle veranderingen qua herstoffering van jullie meubelen, schilderwerk en styling van accessoires verwacht ik dat het straks veel meer een warm en sfeervol geheel zal zijn! Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Inspirerend

Een waardevol advies qua indeling, kleur en aankleding.

• Ervaring met: Interieuradvies

Dank voor je goede beoordeling. Fijn dat ik je nieuwe inspiratie heb kunnen geven voor wat betreft de indeling, kleurcombinaties en aankleding van je nieuwe keuken! Heel benieuwd naar het eindresultaat! Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Deskundig.

Winnie komt snel ter zake. Weet waar ze het over heeft en laat zien dat ze veel ervaring heeft.

• Ervaring met: Kleuradvies

Veel dank voor je mooie beoordeling. Goed om te horen dat je dankzij mijn kleuradvies nu meteen de juiste kleurcombinaties qua verf, vloeren, gordijnen en inrichting kan toepassen in je interieur. Veel succes met de volgende stappen! Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Inspiratie en hernieuwde energie door een prettig adviesgesprek.

Wij hebben Winnie ingeschakeld omdat we vast zaten in onze ideeën voor de woonkamer van onze nieuwe huis. We hadden wel ideeën over de meubels maar hoe de kamer in te delen, er eenheid in te brengen en kleur was voor ons een probleem. Maar Winnie had binnen korte tijd duidelijk waar onze wensen lagen en een schitterende indeling gemaakt. En met alle duidelijke kleuradviezen kunnen we nu weer zelf op pad. En omdat er tijd over was heeft ze ons ook nog geholpen met lichtadvies waar we heel blij mee zijn. We gaan het vanaf hier verder oppakken en zijn benieuwd naar het eindresultaat. We kunnen zeker iedereen Stijladvies aanraden.

• Ervaring met: Stylingadvies

Bedankt voor het achterlaten van jullie positieve review en bericht. Blij te horen dat jullie tevreden zijn met mijn interieuradvies over indeling van de meubelen, kleuren en verlichting. Ik hoop jullie in de toekomst nog vaker van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Nieuwe inspiratie door goed advies met veel enthousiasme

Wij hebben Winnie ingeschakeld om te komen tot goed advies en nieuwe ideeën voor het restylen van de woonkamer met open keuken. Met veel enthousiasme en met het gebruik van meegenomen staaltjes op het gebied van vloeren, raambekleding en verfkleuren heeft zij ons goed kunnen adviseren en de nodige tips kunnen geven. Wij hebben zeker nog een weg te gaan met wat er allemaal aangepakt moet worden, maar we hebben inmiddels een start gemaakt met de planning en het uitzoeken van diverse nieuwe meubels, een vloer en een keuken. Wij zijn heel benieuwd naar het uiteindelijke resultaat, maar daarvoor is nog even geduld nodig tot zeker volgend jaar maart.

• Ervaring met: N.v.t.

Bedankt voor het achterlaten van jullie positieve review en bericht. Blij te horen dat jullie tevreden zijn met het gegeven stylingadvies voor jullie woonkamer en open keuken. Goed te horen dat ik de interieurideeën kon leveren die jullie nodig hadden. Ik hoop jullie in de toekomst nog vaker van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

klantgericht en gelijk toe te passen advies

Ze geeft duidelijk haar mening en advies.

• Ervaring met: Kleuradvies

Veel dank voor de mooie review! Fijn dat inmiddels de slaapkamer is geschilderd met de geadviseerde kleuren en dat het fotobehang met het berglandschap door de toevoeging van de hemelsblauwe kleur nu veel meer warmte en sfeer heeft gekregen. Ook leuk dat er met horizontale kleurbanen in verschillende kleuren is gewerkt waardoor de ruimte veel groter lijkt. Nu lekker genieten van je nieuwe interieur! Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Kunst!

We hebben Winnie ingeschakeld om plannen te maken voor onze woonkamer, keuken en hal. Wat zij kan is werkelijk kunst! Ze is creatief, ontzettend ervaren en professioneel, vriendelijk en weet van aanpakken. Zelf kregen we het niet voor elkaar om met de spullen die we al hadden en onze smaak iets gezelligs en een eenheid van ons huis te maken, en Winnie heeft in een paar uur een fantastisch plan gemaakt die volledig aan onze smaak, wensen en eisen voldoet! Ik kan het iedereen aanraden om Winnie langs te laten komen, mocht je iets anders met je huis willen. Het is het echt meer dan waard!

• Ervaring met: Interieuradvies

Wauw! Wat een geweldig mooie review hebben jullie geschreven, heel erg bedankt! Fijn dat we een verrassend nieuwe indeling met jullie huidige meubelen hebben kunnen maken. Ook goed dat we extra opbergruimte en stijlvolle kleurcombinaties hebben toegevoegd. Het gaat vast prachtig worden met het gladde stuukwerk in de nieuwe kleuren, de nieuwe donkere vloer en het nieuwe schiereiland met bar en de wijnklimaatkast in de keuken! Ik kom graag kijken als het af is! Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Superblij met concreet stijladvies en kleurenplan

We hadden Winnie eerder ingeschakeld voor de verbouwing van ons huis en haar deskundigheid, creativiteit en gevoel voor kleur waren al bekend. Nu hadden wij haar nodig bij het restylen van ons nieuwe appartement met overal schuine wanden. Winnie heeft ons fantastisch geholpen met een inspirerend kleurenplan, originele ideeën over de inrichting (waar we zelf nooit opgekomen waren) en tips voor raamdecoratie (een uitdaging in ons appartement). Het was super fijn om een concreet stijladvies en kleurenplan te hebben, zowel voor ons als de aannemer. Vooral ook omdat de verbouwing tijdens de lockdown plaatsvond en alles online uitgezocht en gekocht moest worden. Het eindresultaat is prachtig geworden, iedereen die binnenkomt is verrast over de rustgevende en accentuerende kleurcombinaties en wij voelen ons helemaal thuis!

• Ervaring met: Interieuradvies

Superbedankt voor jullie mooie review! Heel leuk om voor jullie nieuwe appartement advies te mogen geven. Het was best een uitdaging die schuine wanden qua inrichting, kleur, styling en raamdecoratie. Fijn dat het zo mooi is geworden en dat we veel tijdens de lockdown hebben kunnen uitwerken en bestellen! Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Winnie is een inspirerende, enthousiaste expert in interieuradvies

In 2009 hebben we Winnie om advies gevraagd bij het indelen van onze woonkamer en het toepassen van de juiste kleurcombinaties. Het advies van Winnie heeft ons toentertijd erg geholpen. Winnie kwam met praktische suggesties waar we zelf niet aan gedacht hadden. Inmiddels zijn we 12 jaar verder en is het tijd voor een nieuwe inrichting. We hebben Winnie vorige week opnieuw uitgenodigd om ons te inspireren en houvast te geven bij het maken van de juiste keuzes. Na drie uur intensief bespreken lag er een concreet plan waar we mee aan de slag kunnen. Winnie heeft ons vooral kunnen helpen bij het maken van de juiste kleurkeuzes voor op de muren en van de accessoires. De bal ligt nu bij ons om het plan te gaan uitvoeren. We hebben er zin. Het eerste muurtje heeft inmiddels een andere kleur.

• Ervaring met: Interieuradvies

Heel fijn om jullie weer te mogen helpen met een nieuw plan voor indeling en kleur in jullie interieur. Leuk om te lezen dat jullie al direct aan de slag zijn gegaan met het schilderen en dat de geadviseerde kleuren goed bevallen! Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Kleurrijke, creatieve tips & tricks

Onze plannen gaan pas eind september uitgevoerd worden. Omdat wij smoor waren op een vloer maar daarbij geen passende wandbekleding/keukenkleur enz. konden vinden, en de tijd ging tikken om te bestellen, hebben we Winnie ingeschakeld. Superfijn dat we in een avond een heel plan op papier hebben gekregen. We moeten natuurlijk nog afwachten hoe het uit gaat pakken :) maar vooralsnog ziet het er geweldig uit!

• Prijs/Kwaliteitsverhouding N.v.t.
  • Ervaring met: N.v.t.

Heel leuk om jullie nieuwe zwart-witte vloertegels in vintage stijl als vertrekpunt te nemen voor het interieurontwerp en kleurenplan voor jullie nieuwe woonkeuken! De kleuren en materialen die we hier samen bij selecteerden zullen vast en zeker een prachtig geheel vormen! Foto's van jullie nieuwe woonkeuken in Landelijke Bohemian stijl zijn t.z.t. van harte welkom! Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Prettige en kundig styliste, met veel kennis.

We hebben Winnie ingeschakeld, omdat we een gedateerd huis hebben gekocht. En hoopten dat zij ons kon helpen met het moderniseren hiervan. Dat is zeker gelukt! Ze kwam meteen ter zake, gelukkig maar, want ze had veel te doen. Nu hebben we een prachtig advies, m.b.t. kleur, stijl en lichtplan. En kunnen er gericht mee aan de slag. Hartelijk dank!

• Ervaring met: Stylingadvies

Heel leuk om nieuwe plannen te mogen maken voor jullie gedateerde woning! Zo fijn om mijn creativiteit toe te mogen passen waardoor jullie huis zal worden voorzien van een stijlvolle en moderne inrichting met nieuwe meubelen en kleuren! Veel succes met de volgende stappen! Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Praktisch en goed afgestemd op persoonlijke wensen.

Winnie heeft ons geholpen met advies over de inrichting/stijl van de woonkamer. Binnen no time lag er een op maat gemaakt plan klaar waarmee we straks uit de voeten kunnen. Super fijn.

• Ervaring met: Interieuradvies

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. Heel leuk om jullie te hebben mogen helpen met een interieurontwerp en kleurenplan voor jullie nieuwe huis in Maarssen. Heel benieuwd hoe het wonen vlakbij de mooie Vecht jullie straks zal bevallen! Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Deskundig advies met prachtig resultaat

Samen met Winnie maakten wij een plan dat echt heel goed is uitgepakt. Iedere dag weer genieten wij van onze prachtige woonkamer. Echt heerlijk om in te zitten.

• Ervaring met: Interieuradvies

Bedankt voor de mooie review. Wat leuk om te horen dat jullie zo genieten van jullie nieuwe woonkamer. Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Direct en daadkrachtig

Winnie is een adviseur die direct to the point komt. Fijn om bij een nog te bouwen nieuwe woning met zoveel keuzes even de basis te kunnen leggen. Vanaf hier kunnen we verder bouwen en ons nieuwe huis inrichten.

• Ervaring met: Interieuradvies

Fijn dat ik mee mocht denken over de inrichting van jullie nieuwe woning. In een vervolgtraject kan ik desgewenst ook advies geven over de inkoop en styling van meubelen, gordijnen, verlichting en accessoires om zo het gewenste eindresultaat te bereiken dat past bij jullie persoonlijke woonwensen. Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Verrassend en deskundig interieuradvies, een aanrader !

In 2009 kwamen we voor het eerst in contact met Winnie, we vroegen haar om meer sfeer in ons huis te creëren. Aan de hand van ons moodboard wist zij precies onze smaak om te zetten naar ons interieur. Toen wij in 2020 ons nieuwe huis kochten, waren we het er dan ook snel over eens dat we weer de hulp van Winnie wilden. Ze heeft ons goed geholpen met kleuren in huis en de inrichting om zo van ons nieuwe huis een thuis te maken. Nu hebben we voor de derde keer Winnie ingeschakeld om de puntjes op de i te zetten in ons huis. Ook deze keer heeft ze onze smaak vertaald in ons interieur. Het is fijn dat ze naar ons luistert en geeft tips en advies, maar blijft wel dicht bij onze wensen. Wanneer we weer advies nodig hebben, zullen we Winnie zeker weer inschakelen.

• Ervaring met: Interieuradvies

Veel dank voor jullie enthousiaste beoordeling. Erg leuk om jullie weer stylingadvies te mogen geven voor jullie nieuwe huis. Fijn om te lezen dat jullie vinden dat ik goed rekening houd met jullie wensen en dat jullie me weer zullen vragen voor een volgend advies! Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Een advies passend bij al onze wensen

Winnie was een paar uur bij ons. Ze keek goed rond bekeek ons moodboard en wist met goeie tips zowel de mooie kleuren voor onze kamer te bedenken en een nieuwe indeling te maken en suggesties voor de aanschaf van onze nieuwe bank. Tenslotte kregen we ook nog het lichtplan. Een vakvrouw aan het werk. Heel blij met ons advies. Nu aan de slag. Benieuwd naar het resultaat straks!

• Ervaring met: Stylingadvies

Fijn om te horen dat jullie zo blij zijn met mijn interieuradvies over nieuwe kleuren, indeling, meubelen en verlichting voor jullie woonkamer! Nu stap voor stap aan de slag, ik blijf graag op de hoogte van de nieuwste veranderingen in jullie interieur! Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

in no time een compleet plan klaar

Een frisse blik en praktische adviezen waar we mee aan de slag kunnen Een plan dat houvast geeft.

Efficiënt en goed advies

We vonden het heel prettig om met Winnie te werken. Ze was heel goed bereikbaar, heeft snel een goed idee gekregen van onze voorkeuren en een duidelijk advies gegeven voor de inrichting en kleurkeuze. Heel fijn als basis voor inrichting van ons nieuwe huis.

• Ervaring met: Kleuradvies

Veel dank voor jullie mooie review en heel fijn dat het STIJLIDEE Basisadvies over de nieuwe inrichting en kleurkeus al goed in de smaak is gevallen. Wellicht een goed idee om in een later stadium een vervolgafspraak te maken voor de styling van o.a. accessoires, verlichting en/of gordijnen en raamdecoratie om daarmee de puntjes op de i te zetten. Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Heel leuk om mee te maken.

Winnie heeft met hele goede ideeen een mooi kleuren plan neergelegd.

• Ervaring met: Kleuradvies

Wat fijn om te horen dat het nieuwe kleurenplan voor jullie keuken met eethoek en woonkamer goed in de smaak is gevallen! Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Ervaren styliste die keuzes duidelijk toelicht

Advies gevraagd voor indeling nieuwbouwwoning. Had zelf al over veel opties nagedacht om woning in te richten en de optie om de keuken in midden woning als startpunt te nemen is verder uitgewerkt. Was ook veruit mijn favoriet en andere opties hebben we daarom nauwelijks besproken. Had ik ook meer input op moeten vragen. Meest waardevolle voor mijzelf vind ik de maatvoering/gebruik van de beschikbare ruimte. Wat is een prettige ruimte tussen meubels, keukens etc en wat is een goede maatvoering van de meubels. Bijvoorbeeld welke ruimte voelt prettig voor een eettafel en is er dan nog voldoende ruimte voor een kast achter de stoelen of wat is een prettige ruimte voor een doorloop of tussen kookeiland en kastenwand. Ook zeer prettig om een schema te krijgen met welke kleuren passend zijn bij de moodboards en de sfeer die je wil creëren evenals de te kiezen materialen (geluidsabsorberende). Niets moet uiteindelijk, maar je hebt snel een prima basis om mee te werken en zeker omdat ik nog maanden heb voordat het huist staat zal er vast nog wat wijzigen.

• Ervaring met: Interieuradvies

Hartelijk dank voor de mooie review! Fijn dat ik mee mocht denken over kleur- en materiaalgebruik, akoestische oplossingen, maatvoering en het gebruik van de beschikbare ruimte. Goed dat plaatsing van de keuken in het midden van je nieuwe woning je voorkeur heeft. Zo kun je de eettafel naast je raampartij bij het daglicht plaatsen. Bovendien heb je zo meer mogelijkheden voor de plaatsing van een royaal keukeneiland, daarvoor heb je net wat minder ruimte aan de voorkant van je woning. Veel succes met de volgende stappen! Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

concreet advies en prachtig resultaat!

Niet de eerste keer dat we gebruik hebben gemaakt van de diensten van Winnie. Elke keer weet ze onze ideeën tot een uitvoerbaar plan om te zetten. Super concrete adviezen, zodat we daarna alleen de uitvoering nog maar hoeven te doen en het resultaat is altijd prachtig!

• Ervaring met: Interieuradvies

Heel leuk dat ik nu voor jullie nieuwe woning weer advies heb mogen geven! Fijn dat jullie zo blij zijn met mijn werkwijze en het eindresultaat na uitvoering van de plannen. Veel succes met klussen en verhuizen de komende maanden! Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Een nieuwe blik op inrichten

Winnie kijkt met een nieuwe blik naar je woning en mogelijkheden. Ze brengt ideeen aan voor inrichting en kleuren. Daarnaast zorgt ze ervoor dat je eigen inbreng zeker ook wordt meegenomen. Heel blij met het ontwerp dat we samen hebben opgesteld. Ik kijk ernaar uit om binnenkort in mijn nieuwe woning hiermee aan de slag te gaan.

• Ervaring met: Interieuradvies

Hartelijk bedankt voor de mooie beoordeling! Fijn dat we een mooi indelingsontwerp en kleurenplan hebben kunnen maken voor de inrichting en kleuren van je nieuwe woning. Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Superblij!

Dit is de 5e keer dat wij advies hebben ingewonnen van Winnie. We blijven bij haar terugkomen, omdat ze gewoonweg erg goede en creatieve ideeen heeft, waar we zelf nooit op gekomen waren. Wat helemaal fijn is, is dat ze het ook concreet maakt met website, zodat we alleen nog maar hoeven te bestellen. Winnie is ook prettig in de omgaan. Dit alles maakt dat wij alweer uitkijken naar onze 6e sessie volgende week!

• Ervaring met: Interieuradvies

Heel erg bedankt voor jullie geweldige beoordeling! Zo fijn om te zien dat mijn advies ook weer in jullie nieuwste huis stap voor stap gerealiseerd gaat worden! Het is erg leuk om met jullie mee te mogen denken en samen te gaan voor het mooiste en best haalbare eindresultaat binnen jullie budget en woonstijl! Tot volgende week! Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Over STIJLIDEE

STIJLIDEE is een onafhankelijk en professioneel interieuradvies bureau uit Utrecht en geeft interieuradvies, kleuradvies, styling, lichtadvies, gordijnadvies en shoppingadvies aan particulieren en bedrijven. Stylist en Interieurontwerper Winnie Helmes-Ham (1970) heeft met haar bedrijf ruim 15 jaar ervaring en helpt je graag met een interieuradvies op maat op samen van je huis een stijlvol thuis te maken. STIJLIDEE geeft advies in alle woonstijlen: van modern tot landelijk. Zelf woont Winnie in een jaren 30 huis in Utrecht en combineert ze graag design met vintage. Bekijk hier STIJLIDEE's Woonstijlen 2022 >> https://www.stijlidee.nl/woonstijlen/ Bekijk hier recente projecten uit STIJLIDEE's portfolio >> https://www.stijlidee.nl/projecten/ Maak nu een afspraak via [email protected] voor een interieuradvies op maat.