Bijzonder inspirerend!

Nooit eerder een styliste geraadpleegd.. Maar mocht je twijfelen? Het is echt een aanrader! Goed kleur advies gekregen van kleurencombinaties waar ikzelf nooit op gekomen was. Ook het advies over de indeling en gordijnen ga ik toepassen, erg blij dat besloten heb hulpen te roepen, Winnie is een fijn persoon, houd rekening met wensen en heeft veel kennis van zaken! Blij mee!

• Ervaring met: N.v.t.

Meteen aan de slag!

Ons nieuwbouwhuis heeft een opfrisser nodig! Winnie heeft ons enorm geholpen met advies over de indeling, styling, gordijnen en kleuren. Leuk dat we ook meteen aan de slag gingen met meubels verschuiven, daar houd ik van! Een kleine aanpassing, het verplaatsen van het speelhoekje van onze dochter, had al een groot effect. Winnie leefde zich goed in in onze woonstijl: minimalistisch, Scandinavisch en industrieel. Ze kwam met leuke ideeën van bijv. Pinterest en wist precies te vertellen bij welke winkels bepaalde producten te koop zijn. We gaan ermee aan de slag en sturen t.z.t. zeker foto's van het resultaat. Hartstikke bedankt, Winnie!

• Ervaring met: Interieuradvies

Veel dank voor je mooie beoordeling! Geweldig om te zien dat de nieuwe plek van de speelhoek voor je dochter al direct na onze meubelschuif-actie door haar in gebruik werd genomen! Bovendien komt zo jullie kast veel mooier uit op de nieuwe kleur muur! Foto's van het eindresultaat zijn uiteraard meer dan welkom tzt! Hartelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Fijn dat we eindelijk verder kunnen nadat we er zelf niet meer uitkwamen....

Na al een half jaar over kleuren (muur, stoelen, kozijnen etc.) nagedacht te hebben en daarin geen keuzes hebben kunnen maken, liepen we eigenlijk een beetje vast en gebeurde er dus niets meer. Des te onrustiger werd ik... Gelukkig vonden we Winnie en zij kon al snel bij ons thuis komen. Dat vond ik vooral belangrijk, aangezien ik ook vragen had over de akoestiek, lichtinval en de indeling. Mijn partner was in eerste instantie "tegen" een stylist ("Is dat wel nodig..., kunnen we toch wel zelf?") Gelukkig was hij, toen ze eenmaal gearriveerd was en al wat leuke tips gegeven had, snel om en vond hij het ook een hele leerzame ochtend. Ze heeft goed geluisterd naar onze wensen en daar is uiteindelijk een heldere tekening uit gekomen. We weten nu waar we aan toe zijn en zijn de volgende dag ook meteen stoelen gaan uitzoeken. Nu kunnen we eindelijk verder met onze inrichting!! Bedankt Winnie!

• Ervaring met: N.v.t.

Hartelijk bedankt voor je mooie beoordeling! Leuk om te lezen dat je partner in eerste instantie dacht dat een stylist niet nodig was maar al zo snel overtuigd raakte van de meerwaarde en dat ik jullie zoveel tips heb kunnen geven! Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Heel persoonlijke en vriendelijke service

We zijn heel blij dat we de hulp van Winnie hebben ingeroepen. Zij heeft ons prachtige ideeen gegeven waar we zelf nooit opgekomen zouden zijn. Het is goed gelukt om onze verschillende smaken in een stijl te krijgen.

• Ervaring met: Stylingadvies

Wat fijn dat jullie zo blij zijn met het interieuradvies en de stylingtips die ik gaf voor jullie nieuwe huis. Goed om te horen dat de verschillende elementen uit jullie interieur nu veel beter met elkaar matchen qua smaak en woonstijl. Succes met de verhuizing deze zomer! Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Enthousiast, eerlijk en perfect stijladvies.

Afgelopen week kennisgemaakt met Winnie i.v.m. een kleur- en indelingsadvies. De samenwerking was prettig. Winnie dacht goed mee over mogelijkheden en gaf goede en eerlijke adviezen. Helemaal blij met deze geslaagde metamorfose!

• Ervaring met: Kleuradvies

Heel erg bedankt voor de TOP beoordeling! Fijn om te lezen dat jullie mijn advies zo waarderen en kunnen gaan genieten van een geslaagde interieur metamorfose! Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Geweldig, dit hadden we zelf nooit zo kunnen verzinnen

Precies goed, onze voorkeursstijlen passen nu eindelijk bij elkaar. Ook het kleuradvies past goed bij onze smaak. Winnie is een vakvrouw met jarenlange ervaring en dat merk je meteen. Ze geeft heel veel tips waar je meteen wat mee kunt doen. Handige shoppinglijst kregen we erbij, plus plattegrond met kleurplan en nieuwe en bestaande meubels erop. Wij zijn blij!

• Ervaring met: Interieuradvies

Super bedankt voor de geweldige beoordeling! Ook leuk om een nieuw interieurplan te mogen bedenken waar ook de bestaande meubelen weer in worden hergebruikt. Door de nieuwe kleuren en styling zal het er vast prachtig worden. Foto's zijn t.z.t. van harte welkom! Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Accuraat, attent, snel, sluit goed aan.

Winnie heeft zelfs in korte tijd advies kunnen geven!

• Creativiteit

Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

• Ervaring met: STIJLIDEE Styling

Veel dank voor je beoordeling. Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Wij hebben een interieur-, kleur- en lichtadvies gekregen van Winnie. Winnie heeft veel kennis en brengt dit enthousiast over. Wij gaan zeker gebruik maken van haar adviezen.
  • Prijs-/ kwaliteitsverhouding N.v.t.
  • Ervaring met: STIJLIDEE Interieuradvies

Hartelijk bedankt voor jullie beoordeling. Ook al duurt het nog ruim een jaar voordat jullie de sleutel krijgen van jullie nieuwe huis, toch was het een goed idee om nu al een interieuradvies in te plannen. Zo konden we belangrijke wijzigingen nog op tijd doorgeven zoals de aansluitingen voor verlichting, electra en water. Bovendien kunnen jullie nu met de shoppinglijst aan de slag om meubelen en accessoires in jullie woonstijl te gaan shoppen volgens ons interieurplan. Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Tijdens de afspraak met Winnie heeft zij goed naar mijn wensen geluisterd en samen met mij bekeken hoe dit te realiseren.De adviezen en tips die ik van Winnie kreeg zijn verrassend en zeer waardevol. Prettig mede door haar enthousiasme en creativiteit. Ik ga er mee aan de slag!
  • Ervaring met: STIJLIDEE Interieuradvies

Veel dank voor de mooie beoordeling. Wat leuk dat je met alle nieuwe ideeën en tips aan de slag gaat! Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Volgens een vaste procedure van start om te laten aangeven wat precies aanspreekt. Daarna indeling, kleuren op papier. Heel gestructureerd maar in onze 3 uur nog niet volledig (bekleding ramen, verlichting nog niet aan bod gehad).
  • Ervaring met: STIJLIDEE Interieuradvies

Bedankt voor de beoordeling. In het STIJLIDEE Basisadvies van 3 uur starten we met indeling en kleuradvies. Uiteraard is het interieuradvies dan nog niet volledig. We kunnen desgewenst wel op basis van uurtarief een vervolgafspraak maken voor verlichtingsadvies en gordijnadvies. Ik hoor via email graag naar welke datum en tijd jullie voorkeur uitgaat. Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Heel prettig om Winnie als adviseur te hebben. Het moment als ze binnen komt lijkt het alsof ze al gaat werken (in haar hoofd). Ze luistert goed naar de wensen en reageert daar heel erg snel en trefzeker op. Ik was erg onder de indruk van haar professionaliteit. Het contact is heel natuurlijk en prettig. Kortom niks dan lof. Top !
  • Ervaring met: STIJLIDEE Kleuradvies

Hartelijk bedankt voor de mooie review. Fijn om te horen dat het kleuradvies zo goed is bevallen!  Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Door vrienden geattendeerd op StijlIdee. Super goed advies gehad en nu is het tijd om alles in de praktijk uit te voeren.
  • Ervaring met: STIJLIDEE Kleuradvies

Wat fijn om te horen dat mijn advies jullie zo goed is bevallen! Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

We hebben het bezoek van Winnie als heel prettig ervaren. Ze geeft structureel en overzichtelijk advies. Dat krijg je uitgewerkt in een mapje met kleuren en maten van meubels en dat was voor ons een belangrijk houvast. Dat ging ook steeds mee naar de betreffende winkels.
  • Ervaring met: STIJLIDEE Interieuradvies

Superbedankt voor de goede review! Goed om te horen dat jullie STIJLIDEE's Shoppinglijst en Kleurenplan goed konden gebruiken tijdens het kopen van de meubelen en accessoires in de betreffende woonwinkels. Zojuist de foto's van jullie nieuwe interieur ontvangen, het ziet er geweldig mooi uit! Fijn dat jullie je nu helemaal thuis voelen in jullie nieuwe huis. Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Winnie ingeschakeld voor kleuradvies, daarmee heeft ze ook meteen een interieuradvies gegeven. Leuke ideeën opgedaan en de meeste adviezen zullen we overnemen. Ben benieuwd straks naar het eindresultaat. Op kleine vlakjes is het moeilijk om je voor te stellen hoe de kleuren op een groot vlak uitpakken. Haar adviezen zullen zich bewijzen in het eindresultaat.
  • Ervaring met: STIJLIDEE Kleuradvies

Dank voor je mooie review. Fijn dat ik je leuke ideeën heb kunnen geven en dat jullie de meeste adviezen zullen gaan overnemen. Een handige tip om te zien hoe de nieuwe kleur uitpakt is om een groot stuk karton van 1 x 1 meter alvast in de juiste kleur te schilderen en zowel bij daglicht als bij kunstlicht te bekijken hoe deze nieuwe kleur combineert met de rest van je interieur. Veel succes! Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Deskundig advies wat ons veel ideeën heeft gegeven voor de inrichting van onze woonkamer. We zijn dan ook direct aan de gang gegaan!
  • Ervaring met: STIJLIDEE Interieuradvies

Dank voor jullie review. Wat leuk om te horen dat jullie direct met STIJLIDEE's ideeën aan de slag zijn gegaan! Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Zeer nuttig en efficient adviesgesprek waarin wij onze ideeën konden toetsen en ook nieuwe ideeën hebben opgedaan. Klantgerichte en vriendelijke benadering.
  • Ervaring met: STIJLIDEE Interieuradvies

Bedankt voor de beoordeling. Fijn om te lezen dat mijn werkwijze als klantgericht en vriendelijk wordt ervaren. Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Leuk om eens buiten de gebaande paden interieur tips en kleuradvies te krijgen! Op deze manier doe je andere en in ons geval meer gedurfde ideeen op zowel qua indeling als kleur. Natuurlijk luistert Winnie ook naar onze eigen inbreng. Nu is het aan ons om hiermee aan de slag te gaan. En dat doen we!
  • Ervaring met: STIJLIDEE Interieuradvies

Hartelijk dank voor je enthousiaste recatie. Heel benieuwd hoe ver jullie uiteindelijk buiten de gebaande paden zullen gaan uitkomen met jullie indeling en kleurgebruik. Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Mijn huiskamer totaal opnieuw ingericht en kon maar niet de gezelligheid creëren. Zat compleet op een dood spoor. Ten einde raad op internet naar een stylist gezocht en gezien de goede reviews, Winnie uitgekozen. Het resultaat is, dat ze me totaal weer nieuwe energie en inzicht heeft gegeven. Ze heeft zelfs een heel kleurenplan opgezet waar ik veel aan heb en deze ook helemaal heb geraadpleegd. Kortom, ben heel blij met haar komst geweest.
  • Ervaring met: STIJLIDEE Styling

Heel erg bedankt voor de mooie review. Wat fijn dat je ook mijn kleurenplan helemaal hebt geraadpleegd. Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Leuke ochtend gehad met heel veel tips en ideeën die Winnie aandroeg over kleur, licht en inrichting. Haar enthousiasme werkt aanstekelijk en bijna alle ideeën gaan tot uitvoering komen. Sommige winkeladviezen zijn ons te prijzig, maar de richting waarin we kunnen zoeken is wel veel duidelijker geworden in 3 uur tijd. Dank je wel! De verbouwing is in volle gang, dus het resultaat is er nog niet, maar is veelbelovend!
  • Ervaring met: STIJLIDEE Interieuradvies

Veel dank voor de mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Ik ga verhuizen naar een andere woning en wil daarin graag een frisse start maken en direct de juiste kleur en inrichting toepassen. Ik blokkeerde echter volledig en kon geen besluit nemen over de juiste inrichting, kleur etc. Uiteindelijk heb ik samen met Winnie gezeten en zij heeft mij heel erg geïnspireerd en een geweldig advies gegeven. Met veel passie en energie heeft zij alles geschetst. De drie uurtjes voelden als een rollercoaster van informatie en vlogen om. Ik heb nu veel zin om aan de slag te gaan en heb er alle vertrouwen in dat mijn nieuwe huis mijn gedroomde paleisje gaat worden.
  • Ervaring met: STIJLIDEE Interieuradvies

Super bedankt voor de goede beoordeling! Heel fijn dat ik je voldoende heb kunnen inspireren en dat je zo blij bent met mijn interieuradvies. Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Wij hebben Winnie leren kennen via vrienden; zij hebben een prachtig ingericht huis en vertelden dat ze geadviseerd waren door Winnie. Dat wilden wij ook! Met een nieuw huis in het vooruitzicht en als twee gezinnen komend uit twee huizen met eigen meubels en allemaal eigen smaken wilden wij ook wel wat advies. Winnie gaat vervolgens heel kordaat aan de slag: na een kijkje te nemen in ons nieuwe huis, zijn we aan de slag gaan met stylingkaarten, hielp ze te bepalen wat echt belangrijk voor ons was, kregen we advies over de inrichting, kleuren en een lichtplan. Een mooi 'bouwplan' lag binnen een aantal uren klaar en we kregen praktische tips over verkooppunten. Wij gaan met een goed gevoel aan de slag!! Zeker aan aanrader! Prima prijs-kwaliteit verhouding.
  • Ervaring met: STIJLIDEE Interieuradvies

Veel dank voor de mooie beoordeling! Wat fijn om te horen dat de prijs-kwaliteit verhouding zo goed is. Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Wij hebben Winnie van Stijlidee ingeschakeld voor advies voor een make over van onze woonkamer. Een totaaladvies met een kleurplan , interieur-en meubeladvies en een lichtplan. Het heeft ons de handvatten gegeven om met dit plan zelf aan de slag te gaan met de nieuwe kleuren, meubels en de bijbehorende accessoires. Wij zouden Stijlidee willen omschrijven als, enthousiast, professioneel, creatief. Een aanrader voor iedereen die advies wil over kleur, interieur en licht in zijn woning.
  • Ervaring met: STIJLIDEE Interieuradvies

Hartelijk dank voor jullie mooie beoordeling! Wat leuk om te lezen dat jullie mij zo goed beoordelen op mijn enthousiasme, professionaliteit en creativiteit, dat maakt mijn werk nog leuker. Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Winnie heeft een goed gevoel voor kleur en meubels en heeft ons goed en snel geholpen met een interieuradvies.
  • Ervaring met: STIJLIDEE Interieuradvies

Veel dank voor de mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Ik kreeg een nieuw huis en wil daar een nieuwe start maken en van niks iets gaan maken. Aangezien ik geen enkele ervaring heb met het inrichten van een huis zocht ik op internet naar iemand die mij kon helpen. En zo kwam ik bij Stylist en Interieurontwerper Winnie Helmes-Ham van Stijlidee terecht. Ik kan de juiste stropdas bij het juiste overhemd niet vinden en dit geld ook voor het opnieuw inrichten van een huis. Winnie heeft in 3 uur waar ik bij zat een compleet plan getekend inclusief de kleuren die erbij horen. Ik weet nu waar de meubelen moeten staan, in welke kleur ik ze moet bestellen, wat voor soort en kleur gordijnen er in de huiskamer en slaapkamer moeten komen, waar de lampjes in de keuken, slaap en huiskamer moeten komen. Kortom aan elke detail denkt ze. Ik ben er waanzinnig blij mee en ze heeft een lijst met betrouwbare winkels en leveranciers waar je wel of niet gebruik van kan maken. Kortom alles wat met jouw huis inrichting te maken heeft, kleuradviezen bedenk het maar en ze heeft goede ideeën om jou te helpen. En heel betaalbaar.
  • Ervaring met: STIJLIDEE Styling

Wat leuk om te horen dat je zo blij bent met mijn stylingadvies over je nieuwe huis! Ook goed om te weten dat de lijst met geadviseerde woonwinkels en leveranciers zo goed bevalt. Succes met de verhuizing binnenkort. Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Over STIJLIDEE

STIJLIDEE is een onafhankelijk en professioneel interieuradvies bureau uit Utrecht en geeft interieuradvies, kleuradvies, styling, lichtadvies, gordijnadvies en shoppingadvies aan particulieren en bedrijven. Stylist en Interieurontwerper Winnie heeft met haar bedrijf ruim 10 jaar ervaring en helpt je graag met een interieuradvies op maat op samen van je huis een stijlvol thuis te maken. STIJLIDEE geeft advies in alle woonstijlen: van modern tot landelijk. Zelf woont Winnie in een jaren 30 huis in Utrecht en combineert ze graag design met vintage. Maak nu een afspraak via info@stijlidee.nl voor een interieuradvies op maat.