alles top!

• Meedenken

Jerry gevraagd om tekeningen in orde te maken mbt plaatsen van ramen in eind 19e eeuw pand. Voor verlening van vergunning klasse tekeningen gemaakt, waarbij hij zelfs direct de vergunning in orde maakte (zonder dat we daar nadrukkelijk om gevraagd hadden). Zelf geen enkel omkijken gehad naar ook het contact met gemeente Amsterdam. Hij zat er werkelijk bovenop. Super blij - uistekend werk!

• Meedenken

Jerry heeft voor mij een bouwkundige tekening uitgewerkt voor mijn nokverhoging van mij huis. hij heeft hier voor mij alles van A t/m Z geregeld: tekeningen, constructeur en de vergunning. Hij is zeer meedenkend en houd je goed op de hoogte van de gang van zaken. echt een aan beveler voor alle mensen die gaan verbouwen en hiervoor tekeningen nodig hebben. uitstekend werk.!

• Meedenken

Jerry is er meedenkend en erg fijn om mee te werken. Tekeningen zagen er goed uit.

• Meedenken

Jerry heeft geholpen bij het bedenken en uitwerken van een nieuwe badkamer. Omdat de indeling nog niet vast stond heeft Jerry verschillende ontwerpen gemaakt. Doordat alle ontwerpen in 3D waren werden de exacte wensen steeds duidelijker en konden voorafgaand aan het bouwproces de juiste keuzes worden gemaakt. Het eindresultaat is mede dankzij Jerry ontzettend mooi geworden!

• Meedenken

Snelle levering van correcte tekeningen, goed begrip van de problematiek, uitstekende begeleiding tijdens vergunningsprocedure.

• Meedenken

Ja idd ik geef hem 3x een 10 en dat verdient hij ook, hij heeft voor ons de realisatie qua tekenwerk aanvragen en meedenken , in de zomerstar nr 24 te Haarlem prima voor ons verzorg .

• Meedenken

Jerry Zomer heeft voor mij de tekeningen verzorgd voor het bouwen van dakterras. Tevens heeft jij de procedure van aanvraag vergunning met de gemeente gemonitord. Hij kwam op mij over als deskundig en professioneel. Jerry toonde zich behulpzaam en respectvol. De vergunning is inmiddels binnen en wat dakterras betreft zijn we nog niet klaar. Ik zou Jerry aanbevelen als architect en tekenaar.

• Meedenken

Toen wij bouwtekeningen nodig hadden voor onze opbouw hebben wij verschillende offertes aangevraagd. Jerry reageerde meteen dezelfde dag al en kwam in de middag al langs. De week erop waren de bouwtekeningen al ingediend bij de gemeente. Wij zijn erg blij dat alles zo goed en snel is verlopen en dat de vergunning op tijd binnen was. Jerry is erg professioneel en komt keurig zijn afspraken na. Mochten wij nog een keer bouwtekeningen nodig hebben zullen we hem zeker weer contacten.

• Meedenken

Zeer Professioneel en snel ondernemend in het verkrijgen van documenten

• Meedenken

Voor Bureau voor Binnen heeft Jerry ontwerptekeningen uitgewerkt in technische en 3D tekeningen, dit was zowel voor mijn opdrachtgever als voor mij en het bouwteam van groot belang bij de communicatie over het project en het maken van keuzes. Bij het werken met Jerry is echt sprake van samenwerking, hij is betrokken, zeer kundig en denkt mee in creatieve oplossingen. Ik kan zijn bureau van harte aanbevelen!

• Meedenken N.v.t.

Jerry Zomer is een deskundige tekenaar die heeft meegedacht met ons als klant en zelf op een bescheiden manier met goede suggesties kwam. Met Jerry als tekenaar van onze dakopbouw hebben wij de juiste keuzes kunnen maken wat betreft de indeling van de ruimte. De mooie 3D-tekeningen hebben er bovendien voor gezorgd dat het beter voor te stellen was hoe het er uiteindelijk uit zou komen te zien.

• Meedenken N.v.t.

Jerry Zomer heeft naar alle tevredenheid de tekeningen gemaakt voor de aanvraag Omgevingsvergunning-milieu voor de nieuwe base van Total E&P in Den Helder. De tekeningen zijn in goed overleg en in korte termijn tot stand gekomen, snelle uitwisseling van info via Whatsapp en e-mail. Jerry heeft veel nuttige suggesties aangedragen en mooi produkt afgeleverd.

• Meedenken N.v.t.

Jerry Zomer heeft voor mij een verlaagd plafond systeem met lijstwerk en indirecte verlichting ontworpen gedurende een relatief korte tijd, hiermee ben ik in staat geweest om mijn plannen naar o.a. de stucadoors duidelijk te communiceren. Jerry gaat zeer professioneel te werk en houdt zich goed aan de gemaakte afspraken en ik ben heel tevreden over onze samenwerking

• Meedenken N.v.t.

Goed bureau! Wij zijn zeer tevreden met de tekeningen en communicatie. Meedenkend, op de hoogte van de regels en bovenal goede professionele tekeningen. Voor iedereen die van plan is te verbouwen of uit te bouwen is dit een aanrader!