Prima service en bij problemen oplossingsgericht.

Een eerdere boeking een week eerder moest worden verplaatst wegens sneeuwval en gesloten golfbaan. Vrijwel direct een nieuwe boeking geregeld.

• Nazorg

Beste Hans, Hartelijk bedankt voor uw review. Fijn dat de omboeking zo snel is verzorgd. Graag staan we u in de toekomst weer een keer te woord. Met sportieve groet, Léonie van Golftime

TOP

Super service, zelfs voor compensatie gezorgd bij wijziging data

• Nazorg

Beste Christel, Hartelijk bedankt voor je review. Fijn om te horen dat alles naar wens is gegaan. We helpen u graag weer een keer met het organiseren van een mooie golfreis. Met sportieve groet, Jur - Golftime

Altijd geweldig

Zeer professioneel, altijd vriendelijk en zeer behulpzaam

• Nazorg

Beste Hetty, Hartelijk dank voor uw bericht. We staan u in de toekomst graag weer te woord en helpen u graag weer bij het verzorgen van een golfreis. Met sportieve groet, Marjolein van Golftime

prima, ook na een beetje zeuren van mijn zijde altijd behulpzaam

Dit is mijn zoveelste golfreis via Golftime. Deze verliep wat anders dan normaal vanwege medisch malheur in de reisgroep. Dit resulteerde in het vlak voor vertrek alles moeten omboeken naar een andere groep. Golftime regelede dit prima voor ons. Chapeau. Volgende reis, Ierland, weer met Golftime.

• Nazorg

Beste Reind, Hartelijk bedankt voor uw mooie review. Fijn om te horen dat alles goed is verlopen tijdens de reis. Graag helpen we u in de toekomst weer een keer met een mooie golfreis. Met sportieve groet, Mariska - Golftime

Alles klopte en de geleverde service was prima!

Hotel en kamers waren heel netjes en schoon. Reisomschrijving klopt als een bus.

• Nazorg N.v.t.

Beste Ernesto, Hartelijk bedankt voor je bericht. Leuk om te lezen dat alles naar wens was. We helpen u graag weer een keer bij het verzorgen van een mooie golfreis. Met sportieve groet, Léonie - Golftime

Na de lange coronapauze eindelijk weer een fijne golfvakantie.

Anticiperend op een einde van de corona restricties een vlucht geboekt naar Malaga met Vueling met 'vriendelijke' vertrektijden rond het middaguur. Golfsets gereserveerd bij ClubstoHire voor pick-up op de airport. Tijd genomen voor de selectie van hotel en golfcourses en gekozen voor Golftime met een passende aanbieding In Melia Marbella Banus en golf op 5 banen in de omgeving. Voor vervoer stond een vrijwel nieuwe auto gereed via Sunny Cars. Mede dankzij het goede weer een zorgeloze golfvakantie gehad. Voor herhaling vatbaar.

• Nazorg

Beste heer Kolthof, Bedankt voor uw beoordeling. Erg fijn dat het naar wens is geweest! We helpen u graag bij het plannen van uw volgende golfreis. Met sportieve groet, Marjolein van Golftime

Snel en vriendelijk geholpen

De kleinschaligheid van het bureau van Golftime, vinden we plezierig. De Persoonlijke benadering is prettig.

• Reisaanbod N.v.t.

Goed geregeld.

Hotel en de banen zijn prima. 3 lussen waarvan lus Verviers de moeilijkste is.

Goede ervaring met golftime

Snelle reactie op mijn vragen, ik zou golftime zeker aanraden

• Nazorg

Beste Elke, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Fijn om te lezen dat u onze service als prettig heeft ervaren. We staan in de toekomst graag weer voor u klaar. Met sportieve groet, Marjolein van Golftime

Fantastico!

De medewerkers van Golftime hebben mijn vrouw en ik een fantastische vakantie bezorgd in Islantilla, Andalusia, Spanje. Alles was tot in de puntjes verzorgd en daarnaast ook nog erg flexibel met het maken van aanpassingen. Het appartement in Islantilla was perfect en zeker voor ons tweeën zeer ruim (90m2) en voorzien van alle gemakken. Om maar even te noemen: vaatwasmachine, wasmachine, koelkast, diepvriezer, kookplaat, föhn, ruime douche, ruim balkon, goede receptie 24/7, televisies (ja, 2). Uitstekende schoonmaak. Voldoende handdoeken. Nou ja, ik kan wel janken, zó goed als alles geregeld! Golftime kan rekenen op een nieuwe vaste klant. Autohuur ook voortreffelijk en zelfs een ondergrondse garage bij het appartement .

• Nazorg

Beste Peter, Hartelijk dank voor uw review. Wat fijn om te horen dat wij u mogen verwelkomen als nieuwe vaste klant. Leuk dat u een fantastische reis heeft gehad en dat het appartement van Islantilla zo goed is bevallen. Graag helpen wij u een volgende keer weer met een mooie golfreis. Met sportieve groet, Mariska van Golftime

Heerlijk, prima hotel met prachtige 18-holes golfbaan

Verzorgde, schone kamer. Prima douche, goede bedden. Ontbijt a la carte was achteraf beter dan buffet. Goedkoper dan normaal ontbijt, heerlijk verse gerechten, heerlijke koffie met verse jus. Golfbaan lag er prachtig bij, mooie greens. Eten in restaurant op de golfbaan prima. Maar het meest bijzondere was toch de 1,1 KM oprijlaan. Geeft toch een apart gevoel ;-)) Eten in de buurt: Verjer de la Frontera, prima restaurant, stadje is zeker aanrader om te bezoeken.

• Nazorg

Beste Marcel, Hartelijk dank voor uw review. Wat fijn om te horen dat u een heerlijke reis heeft gehad. Zeker bijzonder een oprijlaan van 1.1 km. Bedankt voor de tips voor de restaurants! Graag helpen wij u in de toekomst weer een keer met een mooie golfreis. Met sportieve groet, Léonie van Golftime

Prima geregeld

Prima, ietwat gedateerd, hotel. Erg goed verzorgd ontbijt! Veel restaurants op loopafstand. Afwisselende golfbanen met sterk geonduleerde greens en vergevingsgezinde fairways. Leuk om te lopen.

• Nazorg

Beste Jos, Bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat de afwisselende golfbanen leuk voor u waren om te lopen. Graag helpen wij u in de toekomst weer een keer met een golfreis. Met sportieve groet, Léonie - Golftime

Wederom een goed verzorgde reis naar Portugal.

Snelle reactie, goed aanbod/offerte, verzorgde documenten en over het algemeen fijn en persoonlijk geholpen. Volgende keer zeker weer via Golftime!

• Nazorg

Beste Mark, Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te horen dat het wederom een goede reis was. Leuk dat u een vaste klant bent. We helpen u graag weer een keer in de toekomst om een mooie reis te organiseren. Met sportieve groet, Marjolein van Golftime

zeer goed

Hotel , gastvrijheid en zorg personeel zeer goed , banen quinta da ria en cima zeer goed , aanrader monte rei in deze omstandigheden (droog en minder goed onderhouden) zijn geld niet waard

• Nazorg

Beste Peter, Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat het een zeer goede reis was. Hartelijk bedankt voor uw aanraders omtrent de golfbanen. Graag helpen wij u in de toekomst weer een keer met een mooie golfreis! Met sportieve groet, Mariska - Golftime

Prima service zeer snel bericht

Wij zijn verschillende keren via golftime op vakantie geweest en ik kan alleen maar zeggen alles altijd prima geregeld

• Nazorg

Beste Elbert, Wat leuk om te horen dat alles weer goed geregeld was! In het vervolg zijn we u weer graag van dienst voor een mooie golfreis! Met sportieve groet, Marjolein

Geweldige vakantie gehad

Alles was perfect, de locatie, de faciliteiten in het appartement, klein gemis misschien een vaatwasser. Vele leuke restaurants in de buurt en in de oude stad. Parkeergelegenheid was ook super

• Nazorg

Beste Peet, Wat fijn dat alles zo goed is bevallen! We helpen u in de toekomst graag weer met het organiseren van een mooie golftrip. Met sportieve groet, Jur

Heerlijk

Fantastische shortbreak gehad op La Cala Golfresort aan de Costa del Sol. Golfbanen waren mooi, weer was mooi. Personeel was ontzettend attent en vriendelijk. Gewoon goed. Golftime heeft alles prima geregeld. Geen info te veel, maar ook zeker niet te weinig. Dank je wel

• Reisaanbod N.v.t.
  • Nazorg

Beste Anke, Goed om te horen dat u het zo naar uw zin heeft gehad! We staan in de toekomst graag weer voor u klaar om een mooie reis te organiseren. Met sportieve groet, Jur Bokkers

uitstekend geregeld en goed hotel

Alles tot in de puntjes geregeld. Goed hotel met goede voorzieningen

• Nazorg

Beste Eugene, Hartelijk bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat de reis uitstekend is bevallen. Graag helpen we u in de toekomst weer met een mooie golfreis! Met sportieve groet, Léonie van Golftime

Alles uitstekend geregeld

Uitstekende persoonlijke begeleiding. Locatie was inderdaad zo goed als op de website beloofd werd. Zowel hotel, als de golfbaan. Kortom: TOP!

• Nazorg

Beste Hans, Bedankt voor je mooie review! Fijn dat alles zo goed beviel. We staan in de toekomst ook weer graag voor je klaar! Met sportieve groet, Marjolein

Een reisbureau wat met je meedenkt!

Al verschillende keren bij Golftime geboekt en we zijn nog nooit teleurgesteld!

• Nazorg

Beste Sandra. Hartelijk bedankt voor het vertrouwen in Golftime iedere keer! We staan je in toekomst ook weer graag van dienst voor een mooie golftrip. Met vriendelijke groet, Jur

Alles wat ze konden organiseren, was prima geregeld!

Prima organisatie, altijd vriendelijk en goed bereikbaar. De reis heeft aan alle verwachtingen voldaan. Zelfs wat ze niet konden regelen was goed, Het weer!

• Nazorg

Beste Albert, Hartelijk bedankt voor uw review en voor het vertrouwen in Golftime! We staan u in toekomst ook weer graag van dienst voor een mooie golftrip. Met sportieve groet, Marjolein van Golftime

uitstekend

weer uitstekend geholpen en de reis was weer tiptop geregeld

• Nazorg

Geachte heer Pot, Hartelijk bedankt voor uw review. Bedankt vertrouwen in Golftime iedere keer! Graag helpen wij u in de toekomst weer een keer met een mooie golfreis. Met sportieve groet, Léonie van Golftime

super goed georganiseerde golfreis in een top accommodatie

Wij hebben begin november een zeer aangename golfvakantie doorgebracht op El Romido Golf resort. Zeer fijn hotel en prachtige golfbanen. Enig minpuntje waren de drukte op de golfbaan in combinatie met zeer grote groepen vanuit Scandinavie waardoor de puttinggreen en afslagplaatsen steeds ingenomen werden door de golfpro's die deze groepen begeleiden. De service van Golftime was tiptop, verwelkoming op Eindhoven Airport, vlotte transfer vanuit Faro naar het hotel en prachtig verblijf. Wij gaan volgende jaar zeker terug!

• Nazorg

Beste Nancy, Hartelijk dank voor uw review. Wat fijn om te horen dat u een aangename golfvakantie heeft gehad. Bedankt voor uw feedback omtrent de drukte op de golfbaan. Graag helpen wij u in de toekomst weer een keer met een mooie golfreis. Met sportieve groet, Mariska - Golftime

Accuraat, prima accomodatie en kloppende afspraken

• Nazorg

Beste Gjj, Hartelijk dank voor uw review. Wat fijn dat u een uitstekende reis heeft gehad. Graag helpen wij u in de toekomst weer een keer met een mooie golfreis. Met sportieve groet, Marjolein van Golftime

Goede golfinstructeur, de rest ondermaats, reisaanbod was nochtans veelbelovend.

Onze bedoeling van de boeking bij uw organisatie was een golf-bad te krijgen. We zijn 4 beginnende golfers en hebben totaal nog geen ervaring met golfreizen. Golflessen: de golfpro (Roel Gritter) is een aanrader. We zouden zo terug bij hem boeken. Het was in alle opzichten een heel goede instructeur. Hotel: het hotel was eerder ondermaats en zeker geen 4 sterren waard. Het beantwoordde niet aan onze verwachtingen. Het ontbijt was slecht georganiseerd. Bijv: er waren slechts 3 koffiezetapparaten voor een vrij grote bezetting hotel. Het personeel deed zijn best om alles in goede banen te leiden maar kon de grote toevloed aan mensen helaas niet de baas. Bijgevolg waren ze niet al te vriendelijk. Enkel over het fruit konden we niet klagen. Zelfs de gekookte eitjes hadden weinig tot geen smaak en het spek was geen echt spek (stukken lagere kwaliteit varkensvlees, samengekleefd tot een soort spek en dat gebakken). Totaal niet 4 sterrenwaardig. Afstand tot golfclinic: deze was te ver verwijderd van het hotel waar we verbleven. Er zijn zeker hotels die dichter bij de driving range liggen waar Roel Gritter les gaf. Organisatie golflessen: we arriveerden op vrijdagochtend. Er was enkel een schema wanneer de golflessen zouden starten (volgens onze boeking 4x3u). Het golfmateriaal was gehuurd voor een week. Doch deze werden pas op dag 4, de 1e dag waarop we lessen kregen, ter beschikking gesteld. Da's erg jammer. We hadden al 3 dagen kunnen golfen op eigen houtje. We hadden geen contactgegevens van Roel Gritter. In het hotel konden ze ons niet verder helpen. Er zat bij de boeking geen info waar we ons moesten aanmelden op de 1e lesdag. Het weer: was slecht. We hebben 5 dagen regen gehad en 2 dagen zonnig weer. Daar hebben jullie uiteraard geen inpakt op. Helaas kunnen we geen hoge score toedienen. Het geheel was eerder matig. Jammer.

• Nazorg N.v.t.

Beste Katrien, Hartelijk dank voor uw review. We willen u hartelijk bedanken voor de genomen moeite voor de feedback. Mede dankzij uw feedback kunnen wij onze reizen en service verbeteren. Fijn om te horen dat uw ervaring met Roel goed is bevallen. We nemen uw feedback mee in onze correspondentie naar de accommodatie. Graag helpen wij u in de toekomst weer een keer met een golfreis. Met sportieve groet, Léonie van Golftime

Arnhemseweg 6

3817 CH Amersfoort

Over Golftime

Uw mening vinden wij erg belangrijk. Wij zijn altijd bezig om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. We zijn daarom erg benieuwd naar uw ervaring met ons. Uiteraard willen wij ook graag weten hoe uw golfreis geweest is. Met het delen van uw ervaringen helpt u ook andere golfers met het vinden van die heerlijke golfreis. Als een echte ‘travel caddy’ zijn wij al ruim 21 jaar uw partner in golfreizen. Golftime staat voor deskundig en eerlijk advies op maat. Maak gebruik van onze deskundigheid en samen vinden wij uw ideale golfvakantie. Wij zijn aangesloten bij Stichting Garantiefonds Reisgelden en het Calamiteitenfonds, waardoor u met een gerust hart uw golfreis boekt.