geweldige vakantie

we hebben een heerlijke vakantie gehad naar Spanje. Alles was perfect geregeld door jullie,auto,hotels, greenfee/starttijden. hartelijk dank hiervoor.

• Nazorg

Beste mevrouw van der Meer, We vinden het erg leuk om te horen dat u een heerlijke vakantie heeft gehad in Spanje! In de toekomst staan we weer graag voor u klaar. Met sportieve groet, Jur

Freetime golftime

Prima verzorgt door Golftime, ze hebben alles onder controle van gebonden tot eind.

• Nazorg

Beste Lia, Goed om te horen dat alles goed is verzorgd en bedankt voor uw prachtige cijfer! Met sportieve groet, Jur - Golftime

We hebben genoten.

Mooie golfbanen en een prima accommodatie. Alles was goed geregeld.

• Nazorg

Beste Arie, Fijn dat u heeft genoten tijdens uw golfreis en dat alles goed geregeld was! Ook in de toekomst helpen wij u graag bij het organiseren van een heerlijke golfreis. Met sportieve groet, Jur - Golftime

Heerlijk

Met golftime zijn we er heerlijk een weekje tussenuit geweest. Alles was goed geregeld , heerlijk.

• Nazorg

Beste Wim, We zijn erg blij om te horen dat u heeft genoten van uw golfreis! Fijn dat u het proces als zeer positief heeft ervaren. Ook in de toekomst staan wij ook graag voor u klaar! Met sportieve groet, Jur - Golftime

Alles verlopen volgens plan

Deze groepsreis is goed begeleid door Golftime en alle aangegeven afspraken zijn volledige uitgekomen. Voor een groep zeer van belang dat er geen verrassingen zijn onderweg. Het diner op donderdag in het hotel was kwalitatief matig. De vriendelijkheid van het personeel in het hotel was buitengewoon goed en dienstverlenend. Ze hebben ons zelf bij de lunch op vrijdag getrakteerd op bubbels. Op vrijdagavond hebben we gedineerd bij Cyrano, een Italiaans restaurant in Luxemburg stad. Aanbevelingswaardig.

Toppers

Van begin tot eind in de puntjes geregeld.

• Nazorg N.v.t.

Beste Hans, hartelijk dank voor uw mooie review! We vinden het leuk om te horen dat uw zo heeft genoten van de golfreis. In het vervolg staan we weer graag voor u klaar! Met sportieve groet, Jur

Alles prima geregeld.

Duidelijk, snel, zeer vriendelijk geholpen

• Nazorg

Beste Ingrid, Bedankt voor uw mooie woorden! We vinden het leuk om te horen dat uw onze service waardeert. In de toekomst staan we u weer graag van dienst! Met sportieve groet, Merijn

prima, hotel wat verouderd

Alles naar wens verlopen, van Rotterdam gevlogen en auto gehuurd. Heerlijk gegolfd, hotel was ok, maar mag wel wat aan het onderhoud doen, zeker het sanitair bij het zwembad doet je aan een '70 jaren zwembad denken. In het begin veel engelse golfers, ook veel oude mensen, maar laatste dagen kwamen er toch ook nog veel vrouwelijke golfsters bij, deze waren ook zeker niet de jongste. Wat golftime betreft, prima prijs/kwaliteit verhouding. Het dorpje Alvor is leuk en gezellig, en je kan daar heerlijk eten.

• Nazorg

Beste Baptiste, Bedankt voor uw feedback! Wat fijn dat u heerlijk heeft kunnen golfen. In de toekomst staan we weer graag klaar voor u om een heerlijke golfvakantie te verzorgen! Met sportieve groet, Jur

Goed hotel maar problemen bij de terugvlucht

Bij de terugvlucht bleek dat mijn golftas niet goed in het systeem was vermeldt. Dit leverde extra irritatie en extra inchecktijd op

• Nazorg N.v.t.

zeer goed georganiseerd , perfect volgens afspraken !

Het resort in Italië is zeer mooi , groot met tal van mogelijkheden . De kamer zonder balkon of terras was een minpunt . Een koffie bij het ontbijt kost 2€ , wat toch raar is als je ontbijt inclusief hebt . Jammer dat we geen kamer met balkon hadden met zicht op de driving range en de heuvels erachter . Als golfers was dit wel een meerwaarde geweest. Het verblijf in Luxemburg was dik in orde. De kamers zijn wat gedateerd maar dat maakt de locatie meer dan goed. Groeten , Filip

• Nazorg

Geachte heer De Waele, Hartelijk bedankt voor uw reactie en uw feedback omtrent de kamer en het ontbijt. Mede door uw hulp kunnen wij de service van de accommodatie verbeteren. Graag staan we in de toekomst weer voor u klaar voor het organiseren van een mooie golfreis. Met sportieve groet, Mariska Golftime

Zalige golfvakantie

Prima reis. Tivoli is een mooi hotel dichtbij het centrum van Lagos, veel goede restaurants , de banen bij dit arrangement waren super mooi.

• Nazorg

Beste Marcel, Leuk om te lezen dat het een zalige golfvakantie was. Fijn dat de banen super mooi waren. Graag helpen we u weer een keer met een mooie golfreis. Met sportieve groet, Léonie - Golftime

Alles prima geregeld

• Nazorg

Geachte heer Karbaat, Hartelijk dank voor uw reactie. Graag helpen wij u in de toekomst weer een keer met een mooie golfreis. Met sportieve groet, Jordy - Golftime

Alhoewel er in eerste instantie in de papieren een en ander niet juist was is het keurig opgelost voor vertrek en bleek alles ter plaatse prima geregeld. Hotel en golfbaan zijn echte aanraders. Komen zeker terug voor een volgende golftrip!

• Nazorg

Beste Arjan, Wat fijn om te lezen dat alles in orde is gekomen en dat u het hotel en golfbanen aanraad. We helpen u in de toekomst graag weer een keer met een mooie golfreis. Met sportieve groet, Mariska Golftime

Een hele fijne ervaring en alles tot in de puntjes verzorgd!!

• Nazorg

Beste Maikel, Hartelijk dank voor uw bericht. Leuk om te horen dat het een fijne ervaring was en dat alles tot in de puntjes is verzorgd. We helpen u graag weer een keer met een mooie golfreis. Met sportieve groet, Marjolein Golftime

Sella Golf is een prachtige golflocatie waar we graag nog eens terug komen

Het appartement was ruim en luxe en de service van het hotel als er iets gedaan moest worden uitstekend. ook het personeel van de golfbaan was zeer vriendelijk en behulpzaam. Alleen de buggy's waren wat oud en versleten. Er waren nieuwe besteld, maar door de corona perikelen nog niet vervangen. Prima restaurants en supermarkten in de directe omgeving en het klimaat was daar in april heerlijk. We hebben gedurende de 4 weken maar 1 dag gehad dat we door de regen niet hebben kunnen golfen. De banen zijn prima, de fairwways breed en je verspeelt daardoor nauwelijks ballen.

• Nazorg

Geachte heer van Knijff, Hartelijk dank voor uw mooie en uitgebreide review. Fijn om te horen dat u een goede reis heeft gehad. Graag helpen wij u in de toekomst weer een keer met een mooie golfreis. Met sportieve groet, Léonie - Golftime

Alles goed geregeld

Alles goed geregeld

• Nazorg

Beste Otto, Wat leuk om te lezen dat alles goed is geregeld. Graag staan we in de toekomst weer een keer voor je klaar. Met sportieve groet, Jur - Golftime

Goed georganiseerde golfreis met dank aan flexibel opstellen na last minute extra wensen

Dat staat hier boven

• Nazorg

Beste Paul, Wat fijn om te lezen dat alles goed is geregeld last minute. We wensen u nog veel naplezier van de reis toe. In de toekomst helpen we u graag weer een keer met een mooie golfreis. Met sportieve groet, Mariska Golftime

Alles ademt golf

Fijne gezellige accommodatie. Alles prima geregeld. Golfbaan tegenover het hotel, hotel ademt golfplezier uit. Mooie , best lastige baan, fijn om te lopen. Lekker gegeten in het restaurant. Wij eten vegetarisch en hadden dat van tevoren doorgegeven. In het restaurant gaf men aan een speciaal menu voor ons te hebben gemaakt. Heerlijk gegeten! Verder wel wat uit de buurt van het dorpje en het strand, daar heb je de auto of een fiets voor nodig om er te komen.

• Nazorg

Beste Bianca, Wat leuk om te lezen dat u bent ondergedompeld in golfplezier. Fijn om te lezen dat alles goed is gegaan met het vegetarische menu. We helpen u in de toekomst graag weer een keer met een mooie golfreis. Met sportieve groet, Marjolein - Golftime

Prima reis, alles klopte

Goede en prettige bediening bij het regelen van de reis en alles wat daar bij komt kijken

• Nazorg

Geachte heer Claassen, Hartelijk dank voor uw bericht. Leuk om te horen dat alles goed en prettig is verlopen. We staan in de toekomst graag weer een keer voor u klaar. Met sportieve groet, Jordy - Golftime

prima service en goede accomodatie

Ahaus land und golfhotel is een aanrader reserveren via de site was makkelijk en snelle reactie met factuur en reisbescheiden

• Nazorg N.v.t.

Beste heer Pennings, Wat leuk om te horen dat u Ahauser aanraad aan andere reizigers. Graag staan we in de toekomst weer voor u klaar voor het organiseren van een mooie golfreis. Met sportieve groet, Léonie - Golftime

Een heerlijke reis

Golftime heeft de reis uitstekend geregeld. De reis liep op rolletjes incl de huurauto en de huurclubs. We hebben op twee verschillende golfbanen gespeeld, beide mooie banen met goede voorzieningen.

• Nazorg N.v.t.

Beste Nicoletta, Wat leuk om te horen dat alles op rolletjes is verlopen en dat de twee verschillende golfbanen mooi waren. We helpen u in de toekomst graag weer met een mooie golfreis. Met sportieve groet, Léonie - Golftime

Prima Golfreis

De golfreis die ik heb geboekt als single was geheel volgens de afspraak. Huurauto gaat via Sunnycars dus ook goed. De starttijden zoals afgesproken klopten. Alles was netjes doorgegeven. De tweede keer in het zelfde hotel kreeg ik dezelfde kamer als dank voor het terugkomen, uitkijkend over de tee van hole 1 richting duinen en de zee. Golfbaan Bellavista in Huelva is echt een aanrader. Mooi en verzorgd aangelegde baan met hoogte verschillen en zeer vriendelijk personeel.

• Nazorg

Beste Peter, Wat leuk om te horen dat u weer een mooie reis heeft gehad. Bedankt voor uw aanrader voor Bellavista Golfbaan. We staan graag weer vaan u klaar bij het organiseren van een mooie golfreis. Met sportieve groet, Léonie - Golftime

De reis was compleet verzorgd.Alles klopte tot in details.Geheel verzorgde reis. De accommodatie in Portugal was buiten verwachting, zowel wat huisvesting als wat golfmogelijkheden betrof. Een buitengewoon ruime en modern uitgeruste hotelkamer op de begane grond.Prachtige,zeer ruime oefenfaciliteiten voor de deur en twee mooie , goed verzorgde 18-holes banen op loopafstand.. Ontbijt en diner met alle denkbare etenswaren waren eveneens perfect. Kortom, wij hebben deze golfweek enorm genoten. Voor herhaling vatbaar. Carola Bolder en Paul Gerlag

• Nazorg N.v.t.

Beste Carola, Wat leuk om te horen dat de reis perfect was. Fijn dat de accommodatie buiten verwachting was en de oefenfaciliteiten goed en de golfbaan goed verzorgd waren. In de toekomst helpen we u graag weer een keer bij het verzorgen van een mooie golfreis. Met sportieve groet, Mariska Golftime

Fantastische Golfvakantie, subliem geregeld door Golftime!

Golftime heeft ons een fantastische, zorgeloze, perfect georganiseerde reis bezorgd. Bedankt voor jullie aandacht, zorg en vooral fleibiliteit. Auto stond klaar op de Airport van Faro, Het hotel had al vroeg in de ochtend onze kamer beschikbaar. Kortom zeker een vakantie om fijn op terug te kijken en voor herhaling vatbaar!

• Nazorg

Goedemiddag Joke, Hartelijk bedankt voor je mooie review. Wat leuk om te lezen dat alles goed is bevallen en het voor herhaling vatbaar is. Graag staan we weer een keer voor je klaar bij het verzorgen van weer een fantastische golfreis. Met sportieve groet, Mariska Golftime

Goed geregeld!

De eerste keer, dat wij via Golftime hebben geboekt, maar beslist geen spijt van. Aan de telefoon werd ik vriendelijk en deskundig geholpen met het samenstellen van onze golf reis naar Tenerife. De communicatie per email was top. Alles was fantastisch geregeld.

• Nazorg

Beste Johanna, Wat fijn om te horen dat alles fantastisch is geregeld. We helpen u graag weer een keer bij het samenstellen van een mooie golfreis. Met sportieve groet, Marjolein van Golftime

Over Golftime

Uw mening vinden wij erg belangrijk. Wij zijn altijd bezig om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. We zijn daarom erg benieuwd naar uw ervaring met ons. Uiteraard willen wij ook graag weten hoe uw golfreis geweest is. Met het delen van uw ervaringen helpt u ook andere golfers met het vinden van die heerlijke golfreis. Als een echte ‘travel caddy’ zijn wij al ruim 21 jaar uw partner in golfreizen. Golftime staat voor deskundig en eerlijk advies op maat. Maak gebruik van onze deskundigheid en samen vinden wij uw ideale golfvakantie. Wij zijn aangesloten bij Stichting Garantiefonds Reisgelden en het Calamiteitenfonds, waardoor u met een gerust hart uw golfreis boekt.