Prima tijd gehad.

Verblijf, golfbaan en omgeving waren prettig en zeer goed verzorgd. Tip: vraag in de winter een huis aan de “zonzijde” Wij hadden alleen zon bij de voordeur. Aan de andere kant hadden ze zon in tuin en balkon.

• Nazorg

Beste Marja, Fijn om te horen dat alles goed verzorgd was! Daarnaast zullen we uw tip toepassen in de toekomst. Met sportieve groet, Golftime

Top service!

Boeken via Golftime kan ik van harte aanbevelen. Nononsens en leveren wat beloofd is.

• Nazorg

Beste Peter, Wat een super review, waarvoor dank! We vinden het heel leuk om te horen dat onze service zo goed is bevallen bij jullie. Voor een volgende golfreis bieden wij jullie weer graag onze service aan! Met sportieve groet, Jur

Top bestemming

Goed hotel. Vriendelijk personeel, geweldig ontbijt. Makkelijk bereikbaar, een goed beveiligde parkeergarage bij de hand. Om de hoek het gezellige centrum van Murcia. Wezen Golfen op Altorreal, El Valle en Hacienda Riquelme. Overal even vriendelijk ontvangen. De laatste baan heeft wel wat achterstallig onderhoud maar daar wordt aan gewerkt. Altorreal was de mooiste baan. Een mooie vakantie met een mix van stad en Golf. Uitstapjes naar Cartagena en Jumilla zijn aan te bevelen.

• Nazorg N.v.t.

Beste Petronella, Bedankt voor uw mooie feedback en wat fijn dat jullie genoten hebben van zowel de hotelfaciliteiten als de golfbanen! En bedankt dat u aangeeft dat de laatst gespeelde golfbaan toe was aan extra onderhoud! Dat is zeer waardevol voor ons. Voor een volgende keer staan we weer graag voor u klaar. Met sportieve groet, Jur

mooi locatie

Goed hotel, mooie golfbaan.

• Nazorg

Beste Kees, Bedankt voor uw mooie reactie! Fijn om te horen dat u het hotel & de golfbaan als positief heeft ervaren! Voor een volgende keer helpen wij u weer graag. Met sportieve groet, Jur

Alles super geregeld, erg genoten!

We hebben enorm hebben genoten in Portugal. Alles was goed geregeld, vervoer, mooi hotel op loopafstand van het oude centrum van Lagos, mooie golfbanen, goed weer, lieve mensen, lekker eten en borrelen, kortom top! Maken graag een volgende keer weer gebruik van de kennis en kunde van Golftime (Jordy) op het gebied van golfreizen. Hartelijke groet, Sigrid Moerbeek

• Nazorg

Beste Sigrid, Hartelijk dank voor deze fantastische review! We zijn erg blij om te horen dat jullie zo genoten hebben in Portugal! Voor een volgende golfreis helpen wij jullie weer graag. Met vriendelijke groeten, Jordy

Duidelijke en fijne communicatie

De reis hoe ik hem graag wilde werd volledig geregeld

• Nazorg

Beste Ina, Bedankt voor deze mooie review! We zijn blij om te horen dat alles is gelopen zoals gewenst was. We staan ook zeker graag de volgende keer weer klaar! Met vriendelijke groet, Ruby

Alles was super geregeld

• Nazorg

Beste Elvir, Wat een mooie review! Hier worden wij blij van. Wij hebben jouw golfvakantie met plezier verzorgd. Graag tot een volgende keer. Vriendelijke groet, Ruby

Alles klopte.

De geboekte golfbanen waren helemaal prima en de vouchers waren accuraat en werkten ter plekke. Geldt ook voor de huurauto.

• Nazorg

Beste Herman, Hartelijk dank voor deze prachtige review! We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn met een prachtige golfreis. Met vriendelijke groet, Merijn

Prima service!

Golfweekend was prima georganiseerd!

• Nazorg

Beste Herman, Hartelijk dank voor deze mooie review! We zijn zeer blij om te horen dat het golfweekend goed georganiseerd was! We hopen u weer van dienst te mogen zijn. Vriendelijke groet, Jur

Opnieuw prima service

Opnieuw via Golftime geboekt, servicegericht geregeld en al onze wensen klantvriendelijk en adequaat gehonoreerd

• Nazorg

Perfect geregeld voor een nette prijs

Al verschillende reizen gemaakt met deze organisatie en alles top geregeld. Ook het versturen van de golftassen vooruit zodat je niet hoeft te sjouwen en met alleen handbagage kunt reizen. Dit gaat via “Bagagekoerier” ook een top bedrijf. Volgend jaar weer en naar wederom een leuke bestemming.

• Nazorg

Beste Joop, Wij danken u hartelijk voor deze prachtige review! Mooi om te horen dat u ook zo tevreden bent met de nieuwe bagageservice! Graag tot ziens! Vriendelijke groet, Jur

Goede en snelle service

Prima geholpen door Ruby van Golftime. Na een informatie verzoek belde ze direct en was de boeking snel gemaakt. Heerlijk weekend in België gehad. Dank Ruby.

• Nazorg

Beste Ivo, Hartelijk dank voor deze mooie review! Mooi om te horen dat alles naar wens was en de snelle afhandeling. Wij zijn u in de toekomst weer graag van dienst! Vriendelijke groet, Ruby

Prima hotel en mooie banen

Hotel Stiemerheide wordt gerenoveerd en heeft nu al mooie kamers beschikbaar. Bestaande kamers zijn overigens nog prima te doen. Goede keuken en zeer vriendelijk personeel. Spiegelven lijkt op papier een makkelijke baan, maar niets is minder waar. Precieze is het sleutelwoord op deze baan die mooi ligt in een bosrijke omgeving. Dat geldt ook voor de golfbaan van Hasselt. Minder bosrijk, maar door het geniepige kreekje, loop je al snel strafslagen op.

• Nazorg

Beste Max, Bedankt voor jouw leuke reactie. Daar doen wij het voor. Graag tot de volgende keer! Vriendelijke groet, Ruby

Goed, maar erg massaal!

We verbleven deze keer in de appartementen ipv hotel, daar dit volgeboekt was. Appartementen wel behoorlijk verouderd met het en der wat mankementen……., de zeer massale eetzaal sfeerloos in tegenstelling tot eetzaal hotel! Kwaliteit eten als je v buffet houdt goed! Erg aardig personeel bij balie en hotel! Golfbanen mooi gelegen in prachtig natuurgebied! Wel heel druk!!

We hebben sportief en gastronomisch genoten van Pierpont en Tournette

Primair gericht op golf troffen we bij de combi-reservering een uitstekende golffaciliteit in Chateau de la Tournette (Anglais 18 hl en Americain 18 hl) op 20 km van Hotel Pierpont. Hotel Pierpont kleinschalig/eenvoudig in mooie omgeving maar comfortabel genoeg. Culinair goed restaurant, vriendelijke bejegening het geheel voldeed. Opmerkelijk in ieder geval voor ons was dat de golfbaan bij Pierpont ook een 18 holes kende, terwijl we dachten dat het een 9 holes baan was (via de website). Voor golfers die hotel en baan op een locatie wensen goed om te weten.

• Nazorg

werd meegedacht aan een oplossing

Met nog weinig tijd was ik voor een groep van 6 op zoek naar een gezellig en qua golf uitdagende golfweekend. De meeste arrangementen waren niet meer beschikbaar. Rondgebeld en bij de meeste organisaties leek het of ze geen zin hadden in extra werk. Ruby van Golftime echter wel. En hoe. In no-time had ze een mooi arrangement geregeld. Mooie banen, goed onderkomen met diner en ontbijt. En mooi weer.

Prima geregeld

Goed geregeld en locatie zoals omschreven

• Reisaanbod
  • Persoonlijke aandacht N.v.t.
  • Nazorg N.v.t.

Fantastisch geadviseerd en geboekt door Ruby waarvoor veel dank!!

Heerlijke hotels met goed eten en fijne staff. Prachtige golfbanen!! Nogmaals dank Ruby. Op korte termijn alles in orde gemaakt.

• Nazorg

Dag Petra & Mike, Wat ontzettend leuk dat jullie zo hebben genoten. Ik heb jullie rondreis ook met veel plezier verzorgd. Tot de volgende keer! Sportieve groet, Ruby

Prima geregeld

Prima geregeld allemaal

• Nazorg

Beste Rob, Erg fijn te horen dat de golfreis die wij voor u hebben verzorgd goed is bevallen. We hopen u in de toekomst weer te mogen helpen. Sportieve groet, Ruby

Al tien jaar op rij uitstekende service!

Weer jaarlijks golftrip met zwager. Altijd (nu 10 jr) geregeld via Golftime. Reizen op maat (36H per dag en dan op meerdere banen) aanvragen en binnen 1 of 2 dagen een perfect voorstel in de e-mail bus. En ter plekke kloppen alle reserveringen op de banen/hotel altijd. Ik kan niet beter wensen!

Supersnelle en goede service

Na aanvraag van een golfuitstap werd ik binnen 24 uur door Golftime benaderd om de wensen door te nemen en binnen twee dagen was alles geregeld. Het was dan geen moeilijke aanvraag, maar toch. Na betaling binnen twee dagen de bescheiden in de mailbox. Op de plaats van bestemming klopte ook alles wat er geboekt was. Prima en snel geregeld. Aanbevelenswaardig.

• Nazorg

Beste Rob, Erg fijn te horen dat uw golfreis naar Hotel du Golf Saint Omer goed is bevallen. En wat een leuke reactie naar ons toe. We hopen u in de toekomst weer te mogen helpen. Sportieve groet, Ruby

Een mooi resort, goed onderhouden golfbaan en zwembad een heerlijke afwisseling.

• Nazorg

Beste Corrie, Wat fijn dat jullie golfreis zo goed is bevallen. Daar worden wij ook blij van. In de toekomst staan wij weer graag voor jullie klaar om een fantastische reis te organiseren. Sportieve groet, Ruby

heel goed, alles klopte!

HEERLIJKE WEEK GEHAD IN st ENDREOL ! GOLFTIME HEEFT ALLES TOP GEREGELD.

• Nazorg

Beste Jane, Wij vinden het hartstikke leuk om te horen dat jullie zo'n fijne vakantie hebben gehad! In de toekomst staan we weer graag voor jullie klaar om een fantastische reis te organiseren. Met sportieve groet, Jur -Golftime

Geweldige golfweek gehad in El Rompido

Hotel was prima, eten erg goed en de golfbaan er naast , wij hebben het erg naar ons zin gehad en gaan zeker nog eens terug, het transfer vanaf Farao verliep ook soepel , kortom , erg tevreden dat wij dit bij jullie geregeld hebben.

• Nazorg

Beste Evalien, Hartelijk dank voor de mooie review! Erg fijn om te horen dat uw golfreis bij El Rompido een succes was! We hopen u in de toekomst weer te mogen helpen bij het vinden van een prachtige golfreis. Met vriendelijke groet Merijn

Heerlijk ontspannen, enkel aan golf denken… zalig

Een (h)eerlijke golfvakantie, alles tot in de puntjes geregeld. Zalige klantervaring, ook omdat Golftime eventuele ‘moeilijkheden’ oplost zonder dat je er als klant veel van merkt. Top service! Absoluut een aanrader voor wie zich volledig wil onderdompelen in een overheerlijke golfvakantie! Wij gaan zeker nog eens boeken bij Golftime.

Over Golftime

Uw mening vinden wij erg belangrijk. Wij zijn altijd bezig om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. We zijn daarom erg benieuwd naar uw ervaring met ons. Uiteraard willen wij ook graag weten hoe uw golfreis geweest is. Met het delen van uw ervaringen helpt u ook andere golfers met het vinden van die heerlijke golfreis. Als een echte ‘travel caddy’ zijn wij al ruim 21 jaar uw partner in golfreizen. Golftime staat voor deskundig en eerlijk advies op maat. Maak gebruik van onze deskundigheid en samen vinden wij uw ideale golfvakantie. Wij zijn aangesloten bij Stichting Garantiefonds Reisgelden en het Calamiteitenfonds, waardoor u met een gerust hart uw golfreis boekt.