De optredens waren fantastisch. Het overleg en omgang met de artiesten was een hele fijne ervaring en de medewerkers van StudentEvent waren super behulpzaam. Ik heb met veel bedrijven samen mogen werken tijdens de organisatie van dit evenement. Maar StudentEvent was het bedrijf waarvan ik de minste zorgen had. Top!

Ad heeft me goed geholpen bij het samenstellen van de line-up voor Beach Event. We zijn al weer in gesprek voor volgend jaar.

goed meegedacht, lekker makkelijk. geen gedoe. eigenlijk wat ik aan de telefoon al zei

Namens de Utrechtse Introductie Tijd wil ik zeggen dat wij ontzettend blij zijn om weer de keuze te hebben gemaakt om met StudentEvent samen te werken. Friso is altijd bereikbaar voor vragen en denkt vanaf begin tot eind van het proces met je mee. Tijdens de week hoef je nergens naar om te kijken. StudentEvent zorgt ervoor dat alles goed loopt. Wij raden StudentEvent zeker aan!

Fijne en snelle communicatie en er wordt met je meegedacht

Zeer klantgericht. Heeft het beste voor met de organisatie en dat werkt prettig samen. Oplossingsgericht en behulpzaam. Zeker een aanrader. Wij gaan zeker vaker samenwerken met StudentEvent. De Kruijff

Wij, als La Copa, zijn zeer te spreken over StudentEvent. Er werd top met ons meegedacht over de invulling van ons evenement. Ook werd er snel en zeer flexibel gereageerd. Daarnaast was er een duidelijke communicatie.

Mede dankzij de hulp van StudentEvent hebben wij een geweldige week kunnen needzetten met mooie artiesten! StudentEvent denkt mee in je budget en helpt je van daaruit de beste artiesten te boeken! Ook de hulp tijdens het even zelf was perfect!

Fijne samenwerking en alles verliep soepeltjes. Zeer goed en zeker aan te raden!

Het HeartBeat Festival was mede door het uitstekende advies van Student Event voor de line up weer een groot succes. Een fantastisch muziekfeest met als knallende afsluiter de Partysquad. Dank Friso!

StudentEvent heeft ons fantastisch geholpen met zowel de voorbereidingen (het kiezen van artiesten die aansluiten op de doelgroep, advies in opbouw van de avond etc) als tijdens het evenement zelf. Zeer tevreden!

Fijne spar partner om tot een gewenst resultaat te komen

Afgelopen vrijdag met Hitjeskanon was zeer geslaagd. Onze leden hebben een leuke avond gehad en ik geloof dat dit ook wel geldt voor Hitjeskanon!

Wij hebben echt een onvergetelijke avond gehad! Hartstikke bedankt voor het goede contact en de flexibele woordenwisseling. Ik zal jullie gegevens doorgeven aan de commissie van volgend jaar!

Wij willen jullie via deze weg nogmaals bedanken voor de fijne service. Freddy Moreira en Hitjeskanon waren echt te gek!

Erg fijne samenwerking met StudentEvent. Heel helder en open advies vooral! Volgend jaar weet ik wie ik moet bellen.

Afgelopen weekend een knalfeest gehad! Goed advies van Friso die echt kennis van de markt heeft. TOP!

Tijdens het Lustrum van Amphitryon onwijs goed contact gehad met Friso van StudentEvent. Geen slechte woorden! Goede artiesten en je kan erop vertrouwen en garanderen dat het een feestje zal worden. Nogmaals, namens 1700 man, bedankt!

Door studentevent was een spraakmakend jaarfeest georganiseerd, met artiesten die uitstekend bij de doelgroep passen. Ons feest was een groot succes.

In één woord; Top!

Goed advies en een duidelijke communicatie. Line up was echt te gek, volgende keer weer Studentevent!

Geweldig feest gehad in delft! Vooral het advies was top om de juiste artiesten te selecteren. thnx

Goede service omtrent optreden Brainpower

Voor onze intro echt de perfecte line up geregeld! Super veel complimenten gekregen en de het contact was erg goed. Thnx!

Erg fijne contactwisseling met StudentEvent. Transparant en duidelijk! Fijne mensen om mee te werken!

Over StudentEvent

Filter op Taal