Fantastische Band die de zaal direct in 1 swingend geheel brengt.

Geen feest zonder goede muziek en wat een mooi feest hebben wij gehad afgelopen weekend. De avond begon met DJ Daniel G die het publiek goed aanvoelde en met de juiste muziek keuze iedereen op de dansvloer wist te krijgen. Om 23:00 kwamen de dames van Female Fusion het podium op en wat een power en energie hebben we gevoeld echt ongelofelijk ! Eenmaal op de dansvloer was er geen ontkomen meer aan en zo heb ik echt alleen maar blije en vrolijke mensen gezien, prachtig en daarmee voor ons een zeer geslaagde avond. Een prachtige ervaring waarover nog lang gesproken zal worden. Nogmaals dank aan DJ Daniel G en de meiden van Female Fusion en uiteraard aan de heren technici van Groovesum fantastisch 👌

Wij hebben Groovesum ingeschakeld voor ons bruiloftsfeest. Met DJ Friso en Q on Trumpet werd dit een feest om nooit te vergeten. Sfeer werd fantastisch neergezet en aangevoeld en de trompet voegde ook echt iets toe (en deze vent speelt ook nagenoeg alles op dat ding!). Genoeg ruimte voor input vanuit ons als bruidspaar voor soms bijzondere combi's (boybands + hiphop) wat zonder moeite of gekkigheid geintegreerd/gecombineerd werd met andere dansbare hits en vermaak. Van begin tot eind een spetterend feest en van tevoren kraakheldere communicatie en meerdere contactmomenten. Kortom, alles helemaal top!

Snelle communicatie via Skype met de DJ (we wonen in het buitenland), een korting doet het altijd goed, fijn dat de techniek voor licht en geluid door de DJ meegebracht kon worden, onze voorkeursnummers werden gemixt met het repertoire van de DJ zelf en hij nam de tijd om achteraf ook even na te praten. Halverwege was er even een 'dip' met nummers die wat minder leken aan te sluiten op het publiek, maar het feest knalde vanaf het begin en was ook super enthousiasmerend tot aan het einde. Communicatie met Groovesum verliep ook snel en bondig, zeker een aanrader voor vrienden met feestplannen!

Fijne deuntjes, sfeervolle achtergrond met heel veel herkenning. Erg leuk!! DJ representatief en meedenkend. Opdrachtgever vroeg adhoc om tromgeroffel en dat had hij binnen 15 sec voor elkaar! Super

Op 15 september hebben wij een groot tuinfeest gegeven, voor dit feest hebben wij Female Fusion geboekt. Deze dames had ik al een keer eerder gezien en leken mij ook perfect voor ons feest. Er was een heel gevarieerd publiek en toch wisten ze iedereen op de dansvloer te krijgen. Echt een fantastische avond gehad! Zeker een aanrader.

Wij kijken terug op een geweldig feest!! We hebben enorm genoten! Daniel G heeft fantastisch gedraaid en Thomas heeft waanzinnig goed gespeeld!! We zijn ze enorm dankbaar!!

Voor onze bruiloft een DJ geboekt voor het feest in de avond. Het contact met Friso van Groovesum verliep direct prettig, met duidelijke vraag naar de wens van het bruidspaar. Door onvoorziene omstandigheden bleek de geboekte/toegewezen DJ 3 weken voor de bruiloft niet beschikbaar, waarbij direct een andere DJ toegewezen werd. DJ Wouter inventariseerde de wensen, en heeft er werkelijk een onvergetelijke avond van gemaakt! Wat een topfeest! Een hele mooie set, goede mix, voelde de sfeer goed aan en zorgde ervoor dat de dansvloer de gehele avond gevuld was met swingende en dansende mensen! Onze dank is groot!

Hele prettige ervaring in het voortraject, met name in het contact met Joost Bisschop. Hele prettige en snelle manier van communiceren! Ook heel erg flexibel met onze aanvullende wensen omgegaan op het eind m.b.t. openingsdans/mix en verlichting. Ook de avond zelf is goed verlopen; iedereen was op tijd, alles stond er netjes bij en er waren weinig bijzonderheden. Jammer was dat de locatie binnen erg warm was, waardoor veel mensen ook buiten waren. Dame die bij het Singles feestje stond was dus wel overbodig... Tip voor de dj; die kan wel ietsje klantvriendelijker zijn. Hoe verder de avond vorderde, hoe minder vriendelijk hij werd. De avond zou om 01:00 eindigen, waarna er voor de gasten buiten friet zou worden geserveerd. Doordat de frietfiets te laat was vroegen we om een kleine verlengingen, maar toen om 01:15 nog een nummer werd aangevraagd (door de bruidegom!!) liep de dj gewoon weg! Erg onbeleefd wat mij betreft, ook al moet je nog 2,5 uur naar huis rijden....

Fijne samenwerking. Kort overleg behaalt de juiste resultaten. Uitvraag wordt altijd ingevuld

Deze DJ's weten wat ze doen, zijn gastvrij en weten in te spelen op het publiek! Naar onze mening DE ingredienten om professioneel artiest te zijn!

Weer een fijne samenwerking gehad met Groovesum. Snel, helder en fijn contact. Tot de volgende!

Betrouwbaar, service gericht en hou goed aan de afspraken. DJ (Ron Knuiman) was zeer professioneel, vriendelijk en las en voelde het publiek (Engelsen, Nederlanders, ieren enz) erg goed. Feest was een geweldige succes met name ook dankzij zijn muziek keuze. Verhouding tussen kwaliteit en kosten was zeer goed.

Fijne samenwerking, zowel met Joost als met Friso. Spelen op de situatie in en denken echt mee om het event zo goed mogelijk te laten verlopen. Friso voelt het publiek aan en past zich aan aan de sfeer die er op dat moment is.

Altijd heel fijn om met Groovesum samen te werken. Ze denken graag mee, leveren kwalitatief hoogstaande artiesten en regelen alles tot in de puntjes. Al met al een aanrader.

We hebben het prima naar ons zin gehad en vooral geen zorgen gehad voor de opbouw etc, en dus zorgenloos aan het feest begonnen. Super! Hartelijk dank!

Altijd fijn samenwerken met Joost en zijn team. Female Fusion is een prachtige act op diverse evenementen en er wordt altijd snel en goed gereageerd op mails.

Fijne samenwerking, stipt op tijd en geen verrassingen.

Breed aanbod en denken met je mee.

Enorm veel support vanuit StudentEvent gehad op de voorbereiding met een fijn advies of line-up en wat wel en niet te doen. Daarnaast is er goed voor de opvulling van de avond gezorgd middels het support van onze director bij zijn presentatie door Friso, prettige ondersteuning tijdens de avond waardoor wij zelf van het feest hebben kunnen genieten. De Stage effects waren een top aanvulling! We hebben van alle kanten positieve reacties ontvangen en zullen StudentEvent de volgende keer zeker weer inhuren.

Super leuke combinatie van goede DJ en top saxofonist. Veel positieve reacties van onze gasten gehad.

Een geweldig kerstfeest gehad dankzij DJ Luxor en de enthousiaste band "The Guilty Pleasures".

Optreden Female Fusion was helemaal volgens verwachting. Ook techniek volgens vooraf afgesproken tijdschema netjes uitgevoerd.

Prettige mensen, strakke planning, goede uitstraling. Wederom een succesvolle samenwerking!

Alles top geregeld, de Dj en de saxofonist waren een heerlijke opening van het feest, daarna knallen met Female Fusion, een feest om naar te kijken en te luisteren! Ongekend goed. Geweldige sfeer en een onvergetelijke feest!