Groovesum heeft voor een fantastische vibe gezorgd op mijn Dance Event

Groovesum heeft in de persoon van DJ Friso mijn Dance Event met zo'n 80 gasten in de leeftijd van 20 tot 70 jaar tot een fantastische beleving gemaakt. De dansvloer is geen seconde leeg geweest. Iedereen en niet in de laatste plaats ikzelf -het feestvarken- genieten nog steeds na. Zowel voorafgaand aan als tijdens het feest is er steeds afstemming geweest tussen welke muziek het meest passend was. Ook de locatie was perfect; De Sterrenwacht in Utrecht.

Top! aanrader!

Voor ons NYE feest hebben wij via Groovesum saxofonist "Saxsymbol" toegevoegd aan onze line-up. Dit was echt een feestelijke toevoeging aan de avond. Contact verliep goed en artiest was op tijd en goed gekleed aanwezig. Enige aanmerking: De rider van de artiest kwam niet overeen met de werkelijkheid. Waardoor wij materialen extern hadden ingehuurd terwijl deze op de avond niet gebruikt zijn omdat de artiest deze zelf mee had.

FEEST

Friso was geweldig op ons huwelijk! Hij heeft perfect aangevoeld wat bij ons past en heeft er een GROOT feest van gemaakt!!

Snel, goed, duidelijk en sympathiek!

Vanwege 10-jarig jubileum van onze vereniging podium, geluid, geluidstechnicus en jazztrio via Groovesum gehuurd. Alles verliep zeer vlot, goede service, goed geluid, etc.. Keurig opgebouwd en afgebouwd. Aanrader!

Fantastische samenwerking!

Groovesum heeft vanaf het moment dat we elkaar voor het eerst spraken tot aan het evenement zelf fantastisch meegedacht om het evenement tot een groot succes te maken. Zeker een aanrader!

De samenwerking met groovesum was hebben we als positief ervaren.

fijne samenwerking.

De gasten hebben genoten!

Vanuit onze opdrachtgever hebben wij complimenten ontvangen voor de juiste muziek en sfeermakers. De combinatie van een Dj en een saxofonist viel goed in de smaak. Zij vulden elkaars repertoire goed aan.

Top geregeld!

Keurig op tijd Mooie nette apparatuur Perfecte uitvoering

Super service en gevoel voor wat je wenst aan entertainment

Altijd super service bij Groovesum en super entertainment passend bij de feestgangers.

Professioneel en gedreven

HEDKandy gezien op een evenement en onder de indruk. Via Joost van Groovesum kunnen boeken voor een kleinschalig feestje en dat was een groot succes. Topmuziek en een topact maakte de avond compleet. Goed management van Joost Bisschoff zonder verrassingen... Daar hou ik van...

Super muziek, flexibel en super vriendelijk en professioneel

Wij hadden het erg naar ons zin op ons feest.

Groovesum is duidelijk, ontzorgt en levert..

Voor een evenement welke gehouden hebben wij 1 gesprek met Groovesum gehad en hieruit kwam direct het vertrouwen dat het wel goed zou komen. Dit is dus ook uitgekomen. De locatie, maar ook staff van een vreemde omgeving voor Groovesum waren erg verrast van zoveel professionalisme en het feit ze bijna niet zichtbaar waren tijdens het op- en afbreken. Wij hebben de samenwerking als zeer prettig ervaren, tot de volgende boeking,

Bruisend en opzwepend, een denderende trein die je feest op stoom brengtt!

Fantastische slotact op ons besloten feest met aandeelhouders. De opzwepende muziek, goede energie en mooie stem met dito muzikanten maakten er een knalfeest van. Top! Genoten! Ook van onze gasten niets anders dan lovende kritieken gehoord. Bedankt dames!

Geweldig feest

Op Koningsdag FemaleFusion zien optreden in Almere. Echt fantastisch hoe ze zo'n groot publiek mee krijgen! Ik en mijn vriend hebben continu gedanst :). Hopelijk zijn ze er volgend jaar weer.

Erg goede en professionele samenwerking

Alles was top geregeld!

Goed geholpen met invulling entertainmentvraag. Fijn samengewerkt, artiesten waren top!

Een hele fijn en prettige samenwerking

goed geregeld, en in mijn beleving fijn dat Joost op locatie is geweest. hartelijk dank!

De heren en dame maken er een knallend feest van!

Voor een besloten bedrijfsevenement hadden wij Single Sounds geboekt. Leuke act. Goede uitstraling. Netjes verzorgd en duidelijk voortraject. DJ en hostess waren op tijd aanwezig en hebben er een mooi feest van gemaakt!

Fantastische Band die de zaal direct in 1 swingend geheel brengt.

Geen feest zonder goede muziek en wat een mooi feest hebben wij gehad afgelopen weekend. De avond begon met DJ Daniel G die het publiek goed aanvoelde en met de juiste muziek keuze iedereen op de dansvloer wist te krijgen. Om 23:00 kwamen de dames van Female Fusion het podium op en wat een power en energie hebben we gevoeld echt ongelofelijk ! Eenmaal op de dansvloer was er geen ontkomen meer aan en zo heb ik echt alleen maar blije en vrolijke mensen gezien, prachtig en daarmee voor ons een zeer geslaagde avond. Een prachtige ervaring waarover nog lang gesproken zal worden. Nogmaals dank aan DJ Daniel G en de meiden van Female Fusion en uiteraard aan de heren technici van Groovesum fantastisch ­čĹî

Wij hebben Groovesum ingeschakeld voor ons bruiloftsfeest. Met DJ Friso en Q on Trumpet werd dit een feest om nooit te vergeten. Sfeer werd fantastisch neergezet en aangevoeld en de trompet voegde ook echt iets toe (en deze vent speelt ook nagenoeg alles op dat ding!). Genoeg ruimte voor input vanuit ons als bruidspaar voor soms bijzondere combi's (boybands + hiphop) wat zonder moeite of gekkigheid geintegreerd/gecombineerd werd met andere dansbare hits en vermaak. Van begin tot eind een spetterend feest en van tevoren kraakheldere communicatie en meerdere contactmomenten. Kortom, alles helemaal top!

Snelle communicatie via Skype met de DJ (we wonen in het buitenland), een korting doet het altijd goed, fijn dat de techniek voor licht en geluid door de DJ meegebracht kon worden, onze voorkeursnummers werden gemixt met het repertoire van de DJ zelf en hij nam de tijd om achteraf ook even na te praten. Halverwege was er even een 'dip' met nummers die wat minder leken aan te sluiten op het publiek, maar het feest knalde vanaf het begin en was ook super enthousiasmerend tot aan het einde. Communicatie met Groovesum verliep ook snel en bondig, zeker een aanrader voor vrienden met feestplannen!