Ik ben super goed geholpen

na mijn ongeluk ben ik terecht gekomen via mij zoon bij Mona de Vries-Meijer advocaat Een woord fantastisch geholpen Ik raad u ook aan zeker aan Heb u letselschade dan moet u haar hebben Bedankt Mona de Vries-Meijer

Mijn letselschadezaak is tot volle tevredenheid afgehandeld

Ik heb contact opgenomen met Mr. I.D. Degenaar-Kuijpers, nadat ik op 30 juli 2018 na een black-out een auto-ongeluk heb gehad. Ik heb haar gevraagd om als mijn woordvoerster op te treden met de verzekeringsmaatschappij. Door het hersenletsel wat ik al had na een fietsongeval op jeugdige leeftijd en het gevolg van mijn recente auto-ongeval ben ik in de ziektewet terecht gekomen en werd het al snel duidelijk, dat het lastig zou worden om een nieuwe passende functie bij mijn werkgever te vinden. Ik heb haar gevraagd of zij mij ook kon bijstaan in het traject met mijn werkgever dat uiteindelijk zou uitmonden in een versneld afkeuringstraject bij het UWV. Zij heeft mij tevens in contact gebracht met mr. D. Maats, gespecialiseerd in arbeidsrecht en de UWV. Mr. I.D. Degenaar heeft namens mij in de afgelopen twee jaar het overleg gevoerd met de contactpersonen van mijn casus bij de verzekeringsmaatschappij om op een pragmatische manier mijn letselschade claim op te stellen. Daar versta ik ook onder het contacten met een onafhankelijk medisch adviseur die was ingeschakeld voor een second opinion en haar aanwezigheid tijdens het gesprek bij mij thuis wat ik heb gehad met de letselschaderegelaar. Het hele proces vanaf het begin tot aan de overeenstemming met de verzekerings-maatschappij heeft zij op een prettige, voortvarende en vooral duidelijke manier aangepakt. Ik zou haar dan ook aanbevelen op het moment dat je een letselschadezaak hebt, waarbij je ondersteuning nodig hebt.

Geweldig werk verricht!

Letselschade zaak. Heb een zeer passende vergoeding via verzekering tegenpartij ontvangen, door inzet Letselschade advocaat mr Copini. Omdat ik met been in het gips thuis was, heeft advocaat mij meerdere malen thuis bezocht. Zeer deskundig laten testen door onafhankelijke arts. Zeer tevreden. Ik raad dit kantoor ten zeerste aan,

Heel zakelijk,betroubaar weet waar over ze praat.

Bij de behandeling van mijn zaak heb ik veel van haar kunnen opsteken.Jammer dat ik vanwege omstandigheden en fouten mijnerzeid niet vroeg tydig de juiste stukken kon laten zien. Zoals het tekenen van het cotract achteraf pas gebeurde terwij de mondelinge toezegging reeds bestond.En dat zijn de dingen waarvan je heel veel leert.

Aanbevolen door mijn buurman kwam ik bij Dhr. Klungers na een letselschade te hebben opgelopen terecht. Ik was net als zelfstandige begonnen en was vervolgens voor een goed half jaar uit de running. De zaak was niet al te spannend omdat het al snel duidelijk werd dat de gemeente aansprakelijk was voor mijn ongeval, en dit kon door een paar getuigen worden aangetoond. Desalniettemin heb ik heel erg veel aan de vakkundigheid van Dhr. Klungers gehad. Dhr. Klungers is een keer bij mij langs geweest, toen hebben wij heel nauwlettend de zaak doorgenomen, en daarna is hij voor mij aan de slag gegaan. Ik had botten gebroken zowel links als rechts in mijn armen, maar dankzij mijn goede advocaat, hoefde ik mij in ieder geval geen enkele zorgen te maken over de financiën. De verzekeringsmaatschappij van de gemeente, was om het zacht uit te drukken niet altijd even vlot. Maar mijn advocaat bleef hen altijd doortastend op hun huid zitten. Ook de soepelheid en snelheid in de communicatie tussen Dhr. Klungers en mij , was voor mij erg verfrissend. Al met al Krijgt Dhr. Klungers van mij een 10 met een griffel, aan raad ik iedereen aan hem als advocaat te nemen.

Prettige samenwerking.

Ik heb nog niet lang ervaring met Boddaert omdat mijn advocaat net naar jullie is overgegaan. Maar het contact was/is goed. Had 2 zaken lopen en een daarvan is positief afgerond. De andere loopt nog.

Zeer goed geholpen

Er wordt duidelijk heel goed naar je geluisterd en objectief advies gegeven en uiteindelijk daar ook naar gehandeld in het belang van ons als opdrachtgever.

Mevrouw Server heeft ons geweldig geholpen.

We hadden een juridische probleem. Ze heeft veel aandacht aan onze zaak besteed!! Ik raad iedereen haar als advocaat te nemen. Ze is een persoon die echt met je mee leeft. Nogmaals bedankt voor alles.

Zeer kundig en begripvol geholpen

Ondanks dat het niet een alledaagse casus was durfde mr. Klungers het aan om mij te helpen. Hij heeft dit samen met zijn medisch adviseur ontzettend goed gedaan. Mede hierdoor heb ik het volgehouden. Ik ben hem dankbaar voor zijn kundige en begripvolle hulp.

Zeer goede communicatie en uitstekend resultaat

Vanaf dag 1 had ik veel vertrouwen in mijn advocaat, de heer Klungers. Prima bereikbaar en heldere en duidelijke communicatie. Ik kan werkelijk geen negatieve punten bedenken.

Had niet beter kunnen gaan het proces goeie hulp staan altijd klaar voor je .

Doen ongelooflijk hun best voor je.

Geweldig bijgestaan in letselschade zaak. Op tijd op de hoogte gehouden. Heel fijne ervaring.

Altijd heel goed invoelend m.b.t. mijn ervaringen en doorstastend qua handelen

Gedurende de lange periode van de zaak heeft Ellen Copini altijd een positieve invalshoek weten te handhaven. Bovendien is heel adequaat het dossier bijgehouden waardoor aan het einde duidelijk was welke ontwikkeling de zaak heeft doorgemaakt. Nadat mijn toestand min om meer onveranderlijk was geworden kwamen we daarom ook snel overeen hoe we wilden afsluiten. Dit heeft geleid tot een goed onderbouwd afsluitingsverzoek aan de verzekeraar ASR. ASR is gelijk akkoord gegaan zodat de zaak snel kon worden beëindigd. Groot compliment van mij en mijn vrouw Trudy van Engelen Moerkerk aan Boddaert advocaten en Ellen Copini in het bijzonder.

Fantastisch contact en prima samenwerking!

Mijn ervaring met Boddaert Advocaten was in 1 woord fantastisch. In 2014 heb ik gezocht naar een Advocaat. Via internet en recensies heb ik eindelijk een advocaat gevonden. Mijn advocaat is meneer Klungers. Zeer sympathieke, meelevende en uitstekende man. De samenwerking tussen mij en mijn advocaat was op het begin tot het eind zeer goed. Ik had het niet verwacht dat het zo goed zou gaan. Want ik ben buitenlands en kom uit Polen. Het was zeer stressvolle en een moeilijke zaak, want wij wisten niet of wij kans hebben om de zaak te winnen. Het heeft heel lang geduurd maar wij hebben eindelijk in 2019 gelijk gekregen en de zaak gewonnen. Wij raden Boddaert Advocaten zeker aan!!

Altijd gezorgd dat ik vertrouwen moest hebben .

Mijn ervaring is vanaf dag 1 vertouwd geweest. Ik was erg onzeker en bang van alle consequences. Dhr. Klungers heeft er altijd voor gezorgd dat ik positief bleef en alles goed zou komen. Het kon niet anders. Ik stond in mijn recht en de tegenpartij niet. Dat wist ik maar bewijzen...... Chapeau voor zijn kennis in zijn vak om deze zaak zo goed te kunnen afsluiten en ik weer met mijn hoofd omhoog te kunnen lopen.

Uitstekend bedrijf met oren voor de client

Vanaf het moment dat ik overstapte van standaard vertegenwoordiging vanuit de verzekering naar Boddaert advocaten ging er een wereld voor mij open. Veel professioneler en met veel meer hart voor de zaak.

Uitmuntend

Enkele weken na mijn ongeval had ik een advocaat in de arm genomen. Deze advocaat en haar kantoormedewerkers maakten er letterlijk een chaos van mijn dossier. Mijn vertrouwen was volledig weg en jad geen andere keuze dan weer op zoek te gaan naar een advocaat. De eerste afspraak bij dit kantoor was een verademing. De heer Klungert was mijn toegewezen advocaat. 5 jaar lang heb ik mogen aanschouwen hoe hij zijn vakkundige tanden in de zaak zetten. Zijn duidelijke wijze van communicatie naar mij als relatie en naar tegenpartij/ verzekeraar is uitmuntend te noemen. Gestoeld op kennis en kunde staan zijn mails als een huis. Door zijn expertise heb ik de zaak positief kunnen afsluiten. Toch hoop ik zijn expertise niet meer nodig te hebben.......... maar dit ligt niet aan dit/deze geweldige kantoor, mens en advocaat. Ben u in de ongelukkige positie een letsel advocaat nodig te hebben? Dat is al vervelend genoeg. Ik kan u dit kantoor met een gerust hart aanbevelen.

Professionele, meedenkende advocaat

Na een verkeersongeval in 2016 heeft de heer Klungers van Boddaert Advocaten de afgelopen drie jaar mijn belangen als letselschadeadvocaat behartigd. Dit tot mijn volle tevredenheid. De professioneel kritische en meedenkende houding zijn in het oog springende kwaliteiten van deze advocaat. Ook waardeer ik de snelle en korte communicatielijnen.

Prima contact gehad.

Gelukkig heb ik geen vergelijkingsmateriaal om de kunnen beoordelen of dit kantoor beter is dan een ander kantoor. Via via kwam ik hier terecht. Tot nu toe prima geholpen. Het is alleen even slikken bijde facturen, uurprijzen van een advocaat.

Doelbewust en doortastend

Zoals ik er tegen aankijk wist Mona, gebruikmakend van kleine grens overschrijdingen, de rechtbank meer informatie te geven dan er reeds was toegezonden. Dit zette de 2 raadslieden van de tegenpartij regelmatig op het verkeerde been. Fijn was (zeker in de aanloop naar de zitting) de goede communicatie. Wij hebben dan ook ervaren dat de vele informatie uit het vijfjarig voortraject adequaat is gefilterd.

Goed luisterend, begripvol, warm personeel en goede service.

Ikzelf heb een goede ervaring met Boddaert Advocaten. We werden goed ontvangen en op weg geholpen.

Een hele fijne ervaring, heb mij gehoord en gesteund gevoeld.

Ik vond het een hele fijne ervaring, ik heb mij gehoord, begrepen en gesteund gevoeld.

Prettig en professioneel

Wij hebben het contact met het personeel van uw kantoor als prettig en professioneel ervaren. Correct, kordaat, inlevend en vriendelijk.

Zeer goede service

Mijn zaak was snel en correct behandeld, Mw E.H.Copini is een zeer kundig advocaat zij begreep mij volledig. Goede en fijne service.

Dhr. Klungers was mijn advocaat, waar wij heel tevreden over zijn. Reageert snel en staat altijd open voor vragen .

Robijnstraat 36 1812RB Alkmaar