Zeer voortvarende start; trage afwikkeling

Ondanks mijn volledige medewerking in een zaak over mijn verkeersongeval, ontstond er ernstige vertraging door een naar mijn gevoel buitengewoon moeizame relatie met de verzekeraar van de veroorzaker van het ongeval. Ik kan niet beoordelen bij wie de halsstarrigheid gelegd moet worden.

Zeer tevreden!

Voor een civiele zaak ben je bij Tanger zeker op het juiste adres. Ik ben uitstekend goed geholpen en zij weten precies hoe te handelen.

Gewoon goed!

Mijn zaak duurde lang en was complex maar altijd vertrouwen gehad in Tanger advocaten en dat heeft geresulteerd in een prima afhandeling. Nogmaals dank aan een ieder van Tanger advocaten die mij bij hebben gestaan! Waarom geen 10? >Er moet altijd een drijfveer blijven om het nog beter te doen.

Ik ben ontzettend geholpen met mijn letselschade zaak door Tanger Boddaert Advocaten. Dankzij de expertise en menselijkheid waarmee ik persoonlijk geholpen ben, voelt het ook echt als afgesloten. Fysiek en mentaal heb ik mijzelf afgesloten van de zaak. Daarvoor heel veel dank.

Goede adviseren

Ik heb mevr Degenaar als een prettige advocaat ervaren. Zij nam de tijd om met mij te overleggen, ook hebben wij regelmatig telefonisch contact gehad. Er viel een last van mijn schouders omdat ik er niet meer alleen voor stond. Door mevr Degenaar is het contact met de tegenpartij netjes gebleven maar wel adrem. Uiteindelijk heb ik gekregen van de tegenpartij wat ik wilde. Ik ben dan ook erg tevreden en kan eindelijk een lang lopende questie afsluiten.

Zeer prettig contact via de mail en huisbezoek, prima afhandeling.

Iris Degenaar, mijn advocate heeft mij van de start van het contact uitstekend bijgestaan. Na mijn busongeluk met de snel vastgestelde aansprakelijkheid door Qbuzz (busmaatschappij) en de verzekering Dekra verliep goed. Mijn revalidatie verliep niet vlot, ondanks dat ik diverse fysio therapeuten heb bezocht, pijn bleef houden en lopen minimaal bleef. In die tijd regelmatig mail contact en twee maal een huisbezoek gehad, een maal samen met een dame, die voor de verzekering Dekra werkte. Mijn voorschot op gemaakte kosten ontving ik vlot. De mooie schadevergoeding ontving ik drie jaar na het ongeluk. Zo kan ik mijn leven aangenaam voortzetten met ondersteuning van taxi vervoer, schoonmaakster en tuin onderhoud. Veel dank aan Iris Degenaar en de ondersteuning van het advocaten bureau.

Uitstekend geholpen door zeer kundige advocate

Uitstekende, gedreven en strijdlustig advocate die bovendien snel en duidelijk communiceert, mee denkt en zorg voor de client geeft. Ik ben meer dan uitstekend geholpen in een letsel schade zaak en kan hen zeer sterk aanbevelen.

Goed, duidelijk en transparant

Ik ben goed en netjes geholpen, en altijd duidelijk geïnformeerd. Het heeft wel 4,5 jaar geduurd maar dat komt door mijn letsel (en tegenpartij), en met de afronding erg content. Kortom tevreden.

Betrokken, deskundig, volhoudend, betrouwbaar.

Met veel vertrouwen heb ik mijn zaak uit handen gegeven. Vanaf het eerste moment heb ik veel vertrouwen gehad en terecht bleek later. Het was een slepende zaak, maar de advocaat heeft niet opgegeven en was volhardend. Zijn had veel kennis van zaken. Alles werd zorgvuldig bekeken en besproken. Ik werd overal bij betrokken. Ook heeft de advocaat veel geduld gehad, aangezien ik door het trauma niet altijd op tijd kon reageren op haar mail. Het uiteindelijke resultaat is uitstekend, waarvoor mijn hartelijke dank!

In één woord fantastisch

C.Sesver was mijn advocaat waar wij enorm tevreden over zijn. Een aanrader voor iedereen.

Verwachtingen zijn uitgekomen.

Op een professionele wijze mijn zaak afgehandeld.

Prima bereikbaar, erg empathisch en to the point.

Na de eerste ervaring met de rechtsbijstandsverzekering is de overstap naar de letseladvokaat ( Mona de Vries-Meijer) van Boddaert mij uitstekend bevallen. De totale afwikkeling heeft wel erg lang geduurd, wat met name het gevolg is geweest van de handelwijze van de tegenpartij. Wat me wel duidelijk is geworden is het feit dat het uiterst belangrijk is om ook als cliënt pro actief met de dossiervorming bezig te zijn ( en blijven) , zodat de letseladvokaat naast haar eigen kennis, inbreng en ervaring ook van de cliënt voldoende materiaal in handen krijgt om de zaak tot een goed einde te brengen, hetgeen in dit geval zeker gelukt is.

Professioneel, Persoonlijk, Punctueel, Betrokken.

Van 2014 tot 2021 zijn mijn belangen behartigd, altijd snelle, inhoudelijke communicatie. Persoonlijk betrokken in mijn situatie. Scherp, correct en uitmuntend goed geïnformeerd in communicatie met de tegenpartij. Of het ging om een klein geschil of een geschil waarmee we naar de rechter moesten, alles was altijd 100% geregeld. Ik ben zeer tevreden en het eindresultaat is ver boven alle verwachtingen. Een absolute aanrader! Kees.

goed en correct advies met een van tevoren verwachte uitkomst

prettige gesprekken met een correct advies. Voldoende ruimte voor eigen inbreng in een niet al te complex arbeidsrechtelijk conflict

Mona de Vries- Meijer is een top advocaat voor letselschade

Advocaat Mona de Vries-Meijer luistert aandachtig naar je verhaal en geeft passend advies. Een advocaat dat echt aan haar cliënten denkt! Zodra advocaat de Vries- Meijer aan je zaak begint dan heb je geen zorgen meer.

Iris is een erg goede advocaat!

Nadat Iris mijn zaak overnam kwam er direct schot in na een stilstand van een aantal jaar. Ze heeft het contact met de tegenpartij hersteld en was heel duidelijk tegen mij over wat mijn opties waren. Al met heel duidelijk en prettig als advocaat. Ik had echt het idee dat ze er goed aandacht aan besteedde en het niet zag als de zoveelste zaak. Dat is weleens anders geweest. Iris gaat er echt voor om een goed eindresultaat te bereiken en pakt het contact snel op met zowel mij als de tegenpartij. Ik ben heel tevreden en zou een volgende keer zeker weer naar Boddaert gaan. Bedankt Iris!

Echt geweldig!

Fijne gesprekken, luisterend oor, lage drempel voor contact, begrip.... Ga zo maar door! Enorm goed geholpen met een top afsluiting en resultaat.

Na een langslepende zaak 10,5 jaar ben ik blij dat Boddaert Advocaten mij heeft bijgestaan en de zaak positief af heeft kunnen sluiten wat bij mij voor heel veel rust gaat zorgen. Daarvoor mijn dank.

het clientbelang staat altijd voorop

na een zwaar bedrijfsongeval in maart 2014 met een zeer lang revalidatietraject heeft de hr klungers van boddaert advocaten ons vanaf juni 2015 bijgestaan. op zowel de financiele als de menselijke kant is alles in het werk gesteld om ons schadeloos te stellen. een heel fijn persoon om contact mee te hebben en zelfs buiten kantoortijden om soms nog contact gehad. engelengeduld als de verzekering weer eens weken of zelfs maanden op zich liet wachten. hr klungers, bedankt.

Accurate, terzake kundige hulp van de advocaten

Halverwege het proces was een wissel van advocaten,wat ik in eerste instantie erg jammer vond. Doch mevr. Degenaar heeft daarna heel goed mijn zaak behartigd en alles tot een voor mij bevredigend resultaat gebracht, waarvoor ik haar,samen met mevr. Coppini, erg dankbaar ben.

Stipte en professionele begeleiding tijdens een langdurig proces.

Goede benaderbare advocaat met veel kennis van zaken. Prettige ervaring van begin tot eind.

Professioneel Advocaten

Na het vastlopen bij een andere advocaten kantoor ben ik op advies overgestapt naar Boddaert Advocaten, de gewenste doel werd bereikt binnen afzienbare tijd, erg deskundig op hun vakgebied.

Uitstekend geholpen

Na een ongeval, geholpen door meneer Klungers. Na een lang traject tevreden met de uitkomst. Dankzij de goede hulp.

Top Advocaat

Ed heeft mij ruim 3 jaar bijgestaan hij weet precies wat hij moet doen en en we hebben ons doel bereikt. Als ik weer een zaak zou hebben dan zaal ik zeker terug gaan naar Ed Ed je ben de beste

Advocaat Klungers is zeer goed in zijn werk

Mijn ervaring is zeer prettig! Advocaat Klungers is erg goed in zijn werk maar wat ik extra fijn vindt is dat hij zeer snel reageert en acties oppakt/doorpakt. Heeft ons als cliënt altijd goed geadviseerd.