Prima bereikbaar, erg empathisch en to the point.

Na de eerste ervaring met de rechtsbijstandsverzekering is de overstap naar de letseladvokaat ( Mona de Vries-Meijer) van Boddaert mij uitstekend bevallen. De totale afwikkeling heeft wel erg lang geduurd, wat met name het gevolg is geweest van de handelwijze van de tegenpartij. Wat me wel duidelijk is geworden is het feit dat het uiterst belangrijk is om ook als cliënt pro actief met de dossiervorming bezig te zijn ( en blijven) , zodat de letseladvokaat naast haar eigen kennis, inbreng en ervaring ook van de cliënt voldoende materiaal in handen krijgt om de zaak tot een goed einde te brengen, hetgeen in dit geval zeker gelukt is.

Professioneel, Persoonlijk, Punctueel, Betrokken.

Van 2014 tot 2021 zijn mijn belangen behartigd, altijd snelle, inhoudelijke communicatie. Persoonlijk betrokken in mijn situatie. Scherp, correct en uitmuntend goed geïnformeerd in communicatie met de tegenpartij. Of het ging om een klein geschil of een geschil waarmee we naar de rechter moesten, alles was altijd 100% geregeld. Ik ben zeer tevreden en het eindresultaat is ver boven alle verwachtingen. Een absolute aanrader! Kees.

goed en correct advies met een van tevoren verwachte uitkomst

prettige gesprekken met een correct advies. Voldoende ruimte voor eigen inbreng in een niet al te complex arbeidsrechtelijk conflict

Mona de Vries- Meijer is een top advocaat voor letselschade

Advocaat Mona de Vries-Meijer luistert aandachtig naar je verhaal en geeft passend advies. Een advocaat dat echt aan haar cliënten denkt! Zodra advocaat de Vries- Meijer aan je zaak begint dan heb je geen zorgen meer.

Iris is een erg goede advocaat!

Nadat Iris mijn zaak overnam kwam er direct schot in na een stilstand van een aantal jaar. Ze heeft het contact met de tegenpartij hersteld en was heel duidelijk tegen mij over wat mijn opties waren. Al met heel duidelijk en prettig als advocaat. Ik had echt het idee dat ze er goed aandacht aan besteedde en het niet zag als de zoveelste zaak. Dat is weleens anders geweest. Iris gaat er echt voor om een goed eindresultaat te bereiken en pakt het contact snel op met zowel mij als de tegenpartij. Ik ben heel tevreden en zou een volgende keer zeker weer naar Boddaert gaan. Bedankt Iris!

Echt geweldig!

Fijne gesprekken, luisterend oor, lage drempel voor contact, begrip.... Ga zo maar door! Enorm goed geholpen met een top afsluiting en resultaat.

Na een langslepende zaak 10,5 jaar ben ik blij dat Boddaert Advocaten mij heeft bijgestaan en de zaak positief af heeft kunnen sluiten wat bij mij voor heel veel rust gaat zorgen. Daarvoor mijn dank.

het clientbelang staat altijd voorop

na een zwaar bedrijfsongeval in maart 2014 met een zeer lang revalidatietraject heeft de hr klungers van boddaert advocaten ons vanaf juni 2015 bijgestaan. op zowel de financiele als de menselijke kant is alles in het werk gesteld om ons schadeloos te stellen. een heel fijn persoon om contact mee te hebben en zelfs buiten kantoortijden om soms nog contact gehad. engelengeduld als de verzekering weer eens weken of zelfs maanden op zich liet wachten. hr klungers, bedankt.

Accurate, terzake kundige hulp van de advocaten

Halverwege het proces was een wissel van advocaten,wat ik in eerste instantie erg jammer vond. Doch mevr. Degenaar heeft daarna heel goed mijn zaak behartigd en alles tot een voor mij bevredigend resultaat gebracht, waarvoor ik haar,samen met mevr. Coppini, erg dankbaar ben.

Stipte en professionele begeleiding tijdens een langdurig proces.

Goede benaderbare advocaat met veel kennis van zaken. Prettige ervaring van begin tot eind.

Professioneel Advocaten

Na het vastlopen bij een andere advocaten kantoor ben ik op advies overgestapt naar Boddaert Advocaten, de gewenste doel werd bereikt binnen afzienbare tijd, erg deskundig op hun vakgebied.

Uitstekend geholpen

Na een ongeval, geholpen door meneer Klungers. Na een lang traject tevreden met de uitkomst. Dankzij de goede hulp.

Top Advocaat

Ed heeft mij ruim 3 jaar bijgestaan hij weet precies wat hij moet doen en en we hebben ons doel bereikt. Als ik weer een zaak zou hebben dan zaal ik zeker terug gaan naar Ed Ed je ben de beste

Advocaat Klungers is zeer goed in zijn werk

Mijn ervaring is zeer prettig! Advocaat Klungers is erg goed in zijn werk maar wat ik extra fijn vindt is dat hij zeer snel reageert en acties oppakt/doorpakt. Heeft ons als cliënt altijd goed geadviseerd.

Ik ben super goed geholpen

na mijn ongeluk ben ik terecht gekomen via mij zoon bij Mona de Vries-Meijer advocaat Een woord fantastisch geholpen Ik raad u ook aan zeker aan Heb u letselschade dan moet u haar hebben Bedankt Mona de Vries-Meijer

Mijn letselschadezaak is tot volle tevredenheid afgehandeld

Ik heb contact opgenomen met Mr. I.D. Degenaar-Kuijpers, nadat ik op 30 juli 2018 na een black-out een auto-ongeluk heb gehad. Ik heb haar gevraagd om als mijn woordvoerster op te treden met de verzekeringsmaatschappij. Door het hersenletsel wat ik al had na een fietsongeval op jeugdige leeftijd en het gevolg van mijn recente auto-ongeval ben ik in de ziektewet terecht gekomen en werd het al snel duidelijk, dat het lastig zou worden om een nieuwe passende functie bij mijn werkgever te vinden. Ik heb haar gevraagd of zij mij ook kon bijstaan in het traject met mijn werkgever dat uiteindelijk zou uitmonden in een versneld afkeuringstraject bij het UWV. Zij heeft mij tevens in contact gebracht met mr. D. Maats, gespecialiseerd in arbeidsrecht en de UWV. Mr. I.D. Degenaar heeft namens mij in de afgelopen twee jaar het overleg gevoerd met de contactpersonen van mijn casus bij de verzekeringsmaatschappij om op een pragmatische manier mijn letselschade claim op te stellen. Daar versta ik ook onder het contacten met een onafhankelijk medisch adviseur die was ingeschakeld voor een second opinion en haar aanwezigheid tijdens het gesprek bij mij thuis wat ik heb gehad met de letselschaderegelaar. Het hele proces vanaf het begin tot aan de overeenstemming met de verzekerings-maatschappij heeft zij op een prettige, voortvarende en vooral duidelijke manier aangepakt. Ik zou haar dan ook aanbevelen op het moment dat je een letselschadezaak hebt, waarbij je ondersteuning nodig hebt.

Geweldig werk verricht!

Letselschade zaak. Heb een zeer passende vergoeding via verzekering tegenpartij ontvangen, door inzet Letselschade advocaat mr Copini. Omdat ik met been in het gips thuis was, heeft advocaat mij meerdere malen thuis bezocht. Zeer deskundig laten testen door onafhankelijke arts. Zeer tevreden. Ik raad dit kantoor ten zeerste aan,

Heel zakelijk,betroubaar weet waar over ze praat.

Bij de behandeling van mijn zaak heb ik veel van haar kunnen opsteken.Jammer dat ik vanwege omstandigheden en fouten mijnerzeid niet vroeg tydig de juiste stukken kon laten zien. Zoals het tekenen van het cotract achteraf pas gebeurde terwij de mondelinge toezegging reeds bestond.En dat zijn de dingen waarvan je heel veel leert.

Geweldig!

Aanbevolen door mijn buurman kwam ik bij Dhr. Klungers na een letselschade te hebben opgelopen terecht. Ik was net als zelfstandige begonnen en was vervolgens voor een goed half jaar uit de running. De zaak was niet al te spannend omdat het al snel duidelijk werd dat de gemeente aansprakelijk was voor mijn ongeval, en dit kon door een paar getuigen worden aangetoond. Desalniettemin heb ik heel erg veel aan de vakkundigheid van Dhr. Klungers gehad. Dhr. Klungers is een keer bij mij langs geweest, toen hebben wij heel nauwlettend de zaak doorgenomen, en daarna is hij voor mij aan de slag gegaan. Ik had botten gebroken zowel links als rechts in mijn armen, maar dankzij mijn goede advocaat, hoefde ik mij in ieder geval geen enkele zorgen te maken over de financiën. De verzekeringsmaatschappij van de gemeente, was om het zacht uit te drukken niet altijd even vlot. Maar mijn advocaat bleef hen altijd doortastend op hun huid zitten. Ook de soepelheid en snelheid in de communicatie tussen Dhr. Klungers en mij , was voor mij erg verfrissend. Al met al Krijgt Dhr. Klungers van mij een 10 met een griffel, aan raad ik iedereen aan hem als advocaat te nemen.

Prettige samenwerking.

Ik heb nog niet lang ervaring met Boddaert omdat mijn advocaat net naar jullie is overgegaan. Maar het contact was/is goed. Had 2 zaken lopen en een daarvan is positief afgerond. De andere loopt nog.

Zeer goed geholpen

Er wordt duidelijk heel goed naar je geluisterd en objectief advies gegeven en uiteindelijk daar ook naar gehandeld in het belang van ons als opdrachtgever.

Mevrouw Server heeft ons geweldig geholpen.

We hadden een juridische probleem. Ze heeft veel aandacht aan onze zaak besteed!! Ik raad iedereen haar als advocaat te nemen. Ze is een persoon die echt met je mee leeft. Nogmaals bedankt voor alles.

Zeer kundig en begripvol geholpen

Ondanks dat het niet een alledaagse casus was durfde mr. Klungers het aan om mij te helpen. Hij heeft dit samen met zijn medisch adviseur ontzettend goed gedaan. Mede hierdoor heb ik het volgehouden. Ik ben hem dankbaar voor zijn kundige en begripvolle hulp.

Zeer goede communicatie en uitstekend resultaat

Vanaf dag 1 had ik veel vertrouwen in mijn advocaat, de heer Klungers. Prima bereikbaar en heldere en duidelijke communicatie. Ik kan werkelijk geen negatieve punten bedenken.

Had niet beter kunnen gaan het proces goeie hulp staan altijd klaar voor je .