Héél veel geduld hebben en super leuke, lieve creatieve therapeute!

Ondanks mijn drukke schema en persoonlijke problemen hebben zij altijd tijd weten te maken voor mijn en mijn dochter. Ook al vergat ik de afspraken soms, alsnog bleven ze altijd vriendelijk en hebben zij mijn nooit een naar gevoel gegeven hierom. Ze hebben juist begrip getoond en deden waar ze goed in waren en dat waren de spieren van mijn dochter sterker maken en mijn nek klachten verhelpen.

deskundig en gelijkwaardig

Mijn ervaringen zijn positief. Met gelijkwaardig bedoel ik de onderlinge omgang/houding tussen fysiotherapeut en ''patient''. De hulp is deskundig. En open. Met ruimte om ook vragen te stellen over de voortgang. En bij een terugval wordt goed gereageerd. En frequenter behandeld. Kortom, ik heb goede ervaringen met fysiotherapieoudegracht. Waarbij ik door Frans behandeld wordt.

Enthousiasme en oprechte betrokkenheid.

Enthousiasme en oprechte betrokkenheid.

Uitstekend, professioneel en vriendelijk

Melvin is een bijzonder vriendelijke en professionele therapeut!

Prima.

Prettige omgeving . Vriendelijke therapeuten. Ik ben heel goed behandeld met veel beleid.klein puntje niet altijd precies op tijd voor de behandeling. Maar de behandelingen waren vakkundig.

Erg prettige sfeer en omgeving. Altijd vriendelijk en luisteren goed naar je klachten.

Top service!

Snelle reactie bij acute problemen

Frans is een expert!

Uitstekende behandeling met beoogde resultaten

Niet altijd ben van de pijn af. Maar wel hierin verlichting. Ik heb jullie al een eeuwigheid van edine tot Frans.

Uitstekend van mijn kwaal afgekomen door toedoen van de fysio

Vriendelijk en adequaat geholpen en snel van mijn "blessure" afgekomen.

De aanleiding om fysiotherapie te krijgen was niet leuk, maar Melvin heeft er echt een feestje van gemaakt. Hij weet de juiste balans te vinden tussen trainen, uitleg geven en humor gebruiken. Ik zal jullie praktijk zeker aanraden in mijn omgeving.

Heel goed, ben zeer tevreden

Wordt goed geluisterd naar de klachten die ik heb, klachten worden goed behandeld, advies en thuis oefeningen zijn duidelijk

geen wachtlijst en vakkundig personeel

snel aan de beurt en niet onnodige behandelingen dus als het goed is is het goed

Vanaf dag 1 positief!

Vanaf het eerste moment is mijn ervaring positief, zowel met de receptie/administratie als met de fysiotherapeut zelf. Zowel telefonisch als per mail altijd snelle reactie en oplossing, ben erg blij dat ik bij deze praktijk terecht ben gekomen en uiteraard erg blij met de behandeling.

Prettig en professioneel.

Prettig en professioneel.

Efficiënt

Prettige behandelaars en snelle vooruitgang. Ook dankzij goede tips en oefeningen.

Aandacht, deskundigheid en flexibiliteit

Prettige, vakkundige begeleiding

Goed geholpen door Melvin Dekker

Ik was blij met de uitleg die ik kreeg over wat er in mijn rug was gebeurd en hoe ik deze blessure (misschien ) in de toekomst zou kunnen voorkomen door regelmatig wat oefeningen te doen. Dit gaf mij ook zelfvertrouwen.

Edine Beukers is een geweldige fysiotherapeut

Heb alleen ervaring met Edine Beukers als fysiotherapeut, zij is geweldig.

Zeer snelle doeltreffende behandelingen gehad. professionele en zeer vriendelijke therapeuten.

Tevreden

Zeer deskundig personeel en ook persoonlijk betrokken

Behandeld geweest voor o.a. rugklachten, knie en schouder, altijd deskundig behandeld en vriendelijk en met goede resultaten.

Zeer kundig!

Jij krijgt uitleg over je blessure met behulp van een voorbeeld of tekening. Dat werkt erg goed bij mij. Om te begrijpen wat ik heb, hoe er mee om te gaan. Vervolgens krijg je oefening om er zelf mee aan de slag te gaan. Erg prettig dat je zelf kan meedoen aan je herstel.

Super goede service,uiterst vakkundig en snel geholpen TOP

Ontzettend vriendelijk en vakkunig personeel die altijd snel voor je klaar staan bij acute pijn ben zelf bekend bij de meeste therapeuten maar in het bijzonder bij Frans Ursem echt een TOP manuele therapeut evens als zijn collega’s ik kom hier al jaren na veel ervaring bij andere therapeuten van alkmaar tot heerhugowaard,zou geen andere meer willen dan fysio Oudegracht,kan het iedereen aanbevelen! En een dikke pluim voor de receptie! Gr Jerry