Professioneel, vriendelijk en betrouwbaar

Schouder en bovenbeen spier klachten. Lees: een zweepslag in mijn knie probleem Ik had 10 x eerder moeten gaan. Mijn schouder protesteerde na een sporblessure en een aanrijding waarbij ik met de fiets op een motorkap van een auto terecht kwam al jaren. Maar eerst moest mijn knie protesteren om uiteindelijk via de huisarts bij jou te komen. Emmy bedankt voor de goede zorgen. Je luistert goed en hebt het probleem met 5 x dry needling opgelost. Terwijl je behandelt heb je een gezellig er toe doende praatje. Ik sport weer vuil buiten en nu nog lekkerder. Kanoën, hardlopen, bootcamp, fietsen, snowboarden. Bedankt!

Mijn ervaring is goed

Ik ben goed geholpen door Emmy Glas, duidelijke uitleg en een terdege behandeling, ook hangt er een goede sfeer en voel ik me welkom op de accommodatie aan de oude gracht.

Binnen 3 sessie van mijn klacht af!

Emmy heeft meteen de oorsprong van mijn neck ongemak opgespoord. Met massages en oefeningen voor thuis heeft ze binnen 3 sessies mijn neck klachtenvrij gemaakt! Emmy luistert aandachtig en geeft helder uitleg, wat een fijne ervaring!

Goede en deskundige behandelingen en adviezen.

Prettige omgang en goede behandelingen en goede adviezen.

De behandeling is heel goed gedaan. De uitleg wat er aan de hand is en wat Emmy er aan gaat doen was zeer duidelijk.

Accuraat en kundig

Ik kwam bij de fysiotherapeut met een vervelende rugpijn.. Na ongeveer 8 behandelingen waarin mijn rug werd gemasseerd en doelgerichte oefeningen (netjes op een A-4tje) voor thuis, ging het een stuk beter. Ook kreeg ik advies m.b.t. houding en leefstijl zodat ik in de toekomst wellicht minder snel last van mijn rug zal krijgen. Al met al nam ik als een tevreden klant afscheid.

Mijn ervaring met emmy is uitstekend

Emmy haar behandelingen zijn altijd goed.

Was heel gezellig en goed

Mijn ervaring met Emmy was geweldig zal haar nog missen

Alle behandelingen in fijn overleg.

Fijne samenwerking met Emmy! Ook fijn dat ze het aangeeft wanneer een behandeling niet (voldoende) aanslaat en er verder gekeken moet worden!!

In het begin wel, maar later niet meer.

Later werd er naar mijn gevoel had probleem wat ik heb niet meer begrepen.

Kundig

Er werd snel een diagnose gesteld en gestart met een passende behandeling

Slecht

Slecht

Goede behandeling

Na een aantal behandelingen merkt ik verbetering.

Heel goed en vriendelijk geholpen door Emmy

Pijn op de wreef van mijn voet. Emmy heeft uitgelegd dat de oorzaak een spier in mijn kuit was die onder de voet dooloopt (had ik zelf nooit bedacht). Ze heeft me een aantal keren gemasseerd, oefeningen voorgeschreven en me doorverwezen naar een podoloog. Het geheel heeft me van de pijn afgeholpen. Hartelijk dank hiervoor.

mijn klachten zijn op een zeer professionele manier verholpen!

De therapeute is betrokken, kan goed luisteren, stelt de juiste diagnose en dankzij de behandeling ben ik van mijn klachten af. Heeft oefeningen opgegeven die hebben bijgedragen aan het herstel. Zeer tevreden!

Fijne en laagdrempelige praktijk

Kom al lange tijd zo nu en dan voor een aantal behandelingen. Altijd fijn contact en goed advies.

Goede intake, met duidelijke uitleg wat het behandelplan gaat worden. Behandeling is doelgericht en adequaat.

Gezellig en helpt goed!

Ik vind het altijd erg gezellig bij de fysio en de behandelingen werken altijd heel goed.

Had behoorlijk wat klachten, maar dankzij fysiotherapeute Emma ben ik nu klachtenvij en kan ik weer genieten van mijn wandelingen! Dus, goede ervaring!

Oedeem-therapie met zeer snel resultaat!

Het aanmeten van het drukvest in combinatie met de lymfe-drainage heeft ervoor gezorgd dat het herstel, fysiek en emotioneel, heel voorspoedig is gegaan. Dank aan Edine die dit mij heeft aangereikt!

Prettig en goed geholpen door Edine met goede adviezen. Kan weer een stuk pijnlozer verder: dank!

Goede begeleiding

Goede begeleiding na een operatie vanwege sleutelbeenbreuk gehad. Rustig opbouwen niets forceren. Herstel ging voorspoedig.

Iedereen is erg aardig en kundig