Voldoet aan mijn behoefte

De behandelaar luistert goed naar mij en zoekt een juiste oplossing

zeer goed

Fijne praktijk met professionele therapeuten. Ik ben zeer tevreden.

Super veel kennis en altijd goed geholpen!

Ik kom er al jaren en altijd super goed geholpen, ze denken altijd mee en hebben heel veel specialisten onder één dak waar ook echt gebruik van wordt gemaakt.

Vakkundig en vertrouwd

Al jaren een vertrouwd adres.

Deskundig en professioneel

Vanwege eerdere blessures en een knieoperatie ben ik door de professionals van Fysiotherapie Oudegracht behandeld. Zorgvuldig, onafhankelijk deskundige diagnose en behandeling. Daarbij de eigen inzet stimulerend.

Alleen maar positief

Edine is heel goed in het begeleiden na de diagnose kanker.

Professionele omgeving

De fysiotherapeute Edine ( specialisatie oncologie) had alle aandacht en veel deskundige inbreng. Tevens heel empatisch

Ik ben daar uitstekend behandeld.

Ik werd behandeld door een super aardige en vooral zeer professionele therapeute. Geen lange wachttijden, kortom alles verloopt daar op rolletjes. Als ik ooit weer behandeld moet worden, dan ga ik zeker naar hetzelfde adres.

uitstekend

vriendelijke, behulpzame mensen bij de receptie. Kundige, alerte en vriendelijke fysiotherapeute (Edine Beukers).

Deskundig geholpen en goed advies

Als er klachten zijn bij voorbeeld arm nek of schouder, krijg ik goed advies.

Ik heb mijn behandeling bij de fysiotherapeut Yara van der Vlies als zeer positief ervaren. Ze luisterde goed en heeft adequaat haar behandeling ingezet op mijn pijnklachten. Dry needling heeft goed geholpen. Ook geadviseerd om een foto van de nek te laten maken, om duidelijkheid te krijgen over de oorzaak. Een punt van aandacht vind ik de stoelen in de wachtkamer, slechte zit. Geen goed vb voor een fysiotherapie.

Positief en motiverend

Een postieve motiverende ervaring. Mijn probleem is grotendeels opgelost, en ben daar blij mee.

Vakkundig en goed geholpen

Mijn fysiotherapeut was Emmy op de locatie op de Oudegracht. Ik vind dat ze heel erg fijn werkt. Mijn rug/schouders zijn snel los gekomen en voelen nu flexibeler aan.

Je wordt erg warm ontvangen en serieus genomen. En erg professioneel behandeld. Al met al TOP

Prima geholpen, aardige therapeut

Snel aan de beurt

Mijn ervaring is goed

Kundig en nog gezellig ook.

Prima op weg geholpen door Emmy

Na een operatie voor een gebroken elleboog heeft Emmy me geholpen de elleboog weer zo goed mogelijk te kunnen gebruiken waarbij ze naast behandelingen ook veel bewegings adviezen heeft gegeven. Een verbeterpunt zou een reserveringssysteem zijn, dat heb ik gemist.

Heel tevreden

Ben zeer tevreden over de behandeling en begeleiding die heb ondervonden tijdens mijn fisiotherapie.Ook het proces waar ik in verkeerde was heel veel begrip en aandacht voor,waar soms ook heel veel emotie los kwam.Ik heb het dan ook als zeer prettig ondervonden.Mijn dank hiervoor. Groetjes : Ciska Wijmans-Koster

Zeer goede en deskundige begeleiding

Veel kennis en kunde over ons bewegingsapparaat

Veel kennis en kunde over het menselijk lichaam en dysfuncties die kunnen optreden

Kan altijd snel terecht bij de altijd vriendelijke Edine.

Edine is een heel goede fysiotherapeut.

Ik was al eerder bij haar en kom steeds terug bij haar zo nodig.

Allemaal heel goed

De vakkennis is uitstekend. De hulp is heel doelgericht en heeft altijd een goede werking. Er wordt goed ingegaan op mijn vragen. Het advies en de oefeningen zijn precies afgestemd op de klacht en hebben altijd een goede werking (als je ze elke dag doet). Dus cijfer 10 in alle punten. Alleen toveren kunnen ze niet bij de Fysiotherapie Oudegracht :-)

Goede, adviezen gekregen en deskundige behandelingen.

Bezoeken Edine zorgden ervoor dat ik, van mijn klachten ben afgeholpen door adequate behandelingen en daarbij zonodig bruikbare en helpende oefeningen meekreeg om thuis te doen.

ervaren en vriendelijk personeel

top