hele professionele oplossing geboden

Snel gehandeld en daardoor een snel resultaat Geert & Joost, mijn dank is groot!!

altijd goed geregeld

Bij ons komt Eric Smit al jaren over de vloer dat is heel fijn alles wordt geregeld zonder dat wij er iets aan hoeven doen Perfecte service en altijd vriendelijk

Mijn ervaring was zeer goed met Rentokil.

Wij erg tevreden over Rentokil over de muizenbestrijding in huis.Wij hebben Robert gehad was erg fijn in de omgang en hij dacht mee. Heeft alle gaten gevuld en vallen en gif neergezet. Is 3x langs geweest bij ons. Hebben alle vertrouwen in dat bij ons de muizen zijn verdwenen.

Marcel Hommen Aardig en professioneel en goed advies

Vlotte afhandeling en goed antwoord op mijn vragen.

telefonisch gaat het zeer vlot, een lang en goed gesprek gehad met dhr. Henri Lenferink over onze dakcontructie waarna onze aannemer hem kon terugbellen voor instructie (monument).

Slechte service

Rentokil ingeschakeld voor mierenbestrijding. Accountmananger schrok van het aantal mieren om ons huis heen. Daar zouden heel wat tubes dure gel voor nodig zijn, die werken namelijk beter dan de veel goedkopere poeder. Behandelplan gemaakt en ondertekend, maar het bleef wachten op de eerste behandeling. Na zelf contact opgenomen te hebben kwam er iemand langs, aardige man met verstand van zaken en met eigen initiatief. Gaf aan dat gel echt geen zin had bij zoveel mieren, dat zou veel te duur worden. Hij heeft alle nest met poeder bewerkt en dat heeft in eerste instantie ook erg goed geholpen. Voor de tweede behandeling weer zelf contact op moeten nemen. Toen kwam er iemand die ik zelf rond moest leiden om de nesten te laten zien. Werkte slordig en onzorgvuldig. Maar ook met poeder, want gel had geen zin, te duur. Derde behandeling weer om moeten bellen. Nu 1 tube gel gebruikt om te kijken wat het doet. De rest met poeder en weer op mijn aanwijzen. Beloofde 4 bezoek is niet geweest, na herhaaldelijk verzoek, werd ik in november gebeld of hij langs kon komen... ehh nee er zijn nu geen mieren vanwege de temperatuur. Maar dus wel die hele dikke rekening gehad, want ja daar teken je voor. Na herhaaldelijke verzoeken om overleg geen enkele reactie behalve : u heeft getekend. Na mijn laatste vraag met onderstaande voorbeeld helemaal niets meer gehoord... Je bestelt een keuken met vaatwasser, bij levering komt de monteur en zegt: "vaatwasser, nee hoor niet nodig, veel te duur. Hier heeft u een fles afwasmiddel dat werkt ook. U heeft wel getekend voor de vaatwasser dus die moet u toch betalen." Dat er gekozen is voor de poeder, dat vind ik helemaal prima, maar verwerk dat dan ook in de prijs! Dit is heel makkelijk geld verdienen.

denkt altijd klantgericht en in oplossingen ten behoeve van de bestrijding. Met dank aan medewerker bestrijding Falco

Goede en professionele service

Wij zijn zeer tevreden over de services van Rentokil. Wij werken al jaren samen en zij houden zich altijd aan de gemaakte afspraken. Zeer vakkundig.

Klant van rentokil! Maar ex klant in potentie

Rentokil neemt het niet zo nauw met zijn behandelingen. Zit geen logica in werkwijze Willekeurige controle punten waardoor vaak vergeten controlepunten. Schrijven onzin op om eigen werk te laten bestaan. Vandaag een bezoek van medewerker zonder behandelkoffer, “ik denk dat het niet lekker uit komt vandaag, zei hij al tegen ze collega, maar dacht ben er toch rij even voorbij”. Voor beeldvorming ik heb een bakkerij en het is daags voor kerst dus nee dat komt niet uit, nee. En een paar minuten daarna heb je een bezoekrapport in je mailbox. Alle bezoekjes voor het jaar op papier weer gedaan voor rentokil en de opdrachtgever mag betalen. Precies daarom schijt ik rentokil eruit per eerstvolgende mogelijkheid. Ze spelen de wedstrijd een beetje vals en daar hou ik niet van. Al gemeld bij supervisor, maar het interesseert ze geen bal.

Verschrikkelijke ervaring

Bedreigd in eigen huis door een van de accountmanagers. We lieten vallen dat we de bestrijding toch wel erg prijzig vonden, direct werd er een heel verhaal opgetrommeld over een deurwaarder etc. we hadden toen nog niet eens een handtekening op papier gezet .. hij zette ons zo onder druk dat we uiteindelijk toch getekend hadden, met enorme spijt achteraf.

Maffia contracten

Zeer slechte service, stilzwijgend verlengde jaarcontracten voor teveel geld. En een opzegtermijn van 3 maanden. Laf via de mail proberen af te handelen wanneer je ze meerdere malen hebt gebeld. Schandalig dat dit mag zn bedrijfsvoering in Nederland. Mijn advies echt nooit maar dan ook nooit zaken doen met deze oplichters!

Half werk, toch betalen

Rentokil zou ongedierte komen bestrijden. Dat zou 2 behandelingen nodig hebben, probleem opgelost. Iedereen blij (behalve het ongedierte denk ik)... of toch niet. De eerste behandeling heeft plaats gevonden. Een enorm aardige jongeman heeft de eerste behandeling keurig uitgevoerd, niets van te zeggen. De 2e behandeling heeft echt niet plaatsgevonden, nooit meer wat van Rentokil gehoord. Dus hebben wij zelf de bestrijding voortgezet, gelukkig met succes. Tot we 7 maanden later dan toch nog een factuur ontvingen van Rentokil, of we even wilde betalen. Wel alleen voor de eerste behandeling (dat is aardig van ze ;-)) Maar half werk hebben we niets aan natuurlijk, bizar! Ik heb zelf nog na moeten behandelen omdat het beest niet helemaal bestreden bleek na de eerste behandeling. Na diverse aanmaningen (ondanks mijn klacht bleven ze aanmanen, goede interne communicatie) heeft de "service-manager" besloten dat ik toch maar moest betalen. Bizar! En dan mag zo'n arme "service medewerker" dan even vertellen. Echt niet te geloven wat een armoedige customer service. Ik stel een paar klanttevredenheidscursussen voor. Wel afmaken, anders lever je dus maar halve service en daar worden de klanten dan weer niet blij van. Ik zeg een koude douche voor Rentokil.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ik heb Rentokil ingeschakeld voor muizen die ik in mijn woning had gesignaleerd. Voor een bedrag van bijna 600 euro komen zij een aantal keren langs. De eerste keer werden er een aantal bakjes muizengif geplaatst die niks kosten. De andere malen werd er gekeken of er nog keutels zichtbaar waren en of er van het gif was gegeten. Dit bleek allemaal niet het geval. Klaar voor hun bijna 600 euro binnen gehaald. Vervolgens ga ik op vakantie en ik kom terug na een week en zie wederom muizenkeutels in mijn woning. Contact opgenomen met Rentokil en deze geven aan voor weer een nieuw bedrag te kunnen langs komen. Service 0.0 en totaal geen waar voor je geld. Ik zou iedereen zelf willen adviseren de muizen te bestrijden want zelf doe je niet iets anders dan hen maar kost je een stuk minder.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Zwakke communicatie, Slecht advies, Boeven als het gaat om contracten en geld.

• Van welk ongedierte heeft u last gehad? Knaagdieren

Goede service, geen last meer van ongedierte!

• Van welk ongedierte heeft u last gehad? Knaagdieren

snel geholpen en kwamen met goede oplossingen en gaven extra tips en adviezen.

• Van welk ongedierte heeft u last gehad? Houtaantasters

Goed geholpen!

• Van welk ongedierte heeft u last gehad? Vliegende insecten

De bestrijders waren snel ter plaatse en het probleem was gelijk verholpen.

Gyroscoopweg 116 1042 AX Amsterdam