Keurig netjes geholpen

Keurig netjes geholpen

Goede en snelle service, klantvriendelijk!

Na mijn tel.contact werd er snel een bezoek gebracht door een monteur en kon er ook op korte termijn een afspraak worden geregeld. De week erop is het werk ook naar volle tevredenheid gedaan.

Klantgericht

Goede en snelle service. Komen afspraken na. vriendelijk in de omgang.

Correct en netjes

Alles netjes geinstalleerd Nadat bleek dat er verkeerd materieel was ingepland snel 2e afspraak om af te ronden

Zoals ook eerder, vlot en correct afgewerkt.

Zie boven.

Volgens afspraak/offerte zijn de werkzaamheden uitgevoerd, zeer vriendelijke en bekwame werknemer. Kortom alles werkt top en de service is uitstekend.

Perfect service

Correct en goede service

Goed advies en snel geholpen.

Nadat in December een afspraak geen doorgang kon vinden en mijn vertrouwen een deuk kreeg omdat ik niets meer hoorde is dat nadat ik na maanden zelf heb gebeld totaal veranderd. Alles kwam toen in een versnelling en werden de werkzaamheden vakkundig en netjes afgehandeld door vriendelijk personeel. Ook de samenwerking die ze hebben met andere bedrijven heeft er voor gezorgd dat alles perfect voor elkaar is gekomen.

Altijd goed

Perfect werk geleverd

Het lange wachten werd beloond met een fantastisch resultaat

In oktober 22 een intake gehad en alle plannen en deadlines besproken. Na twee extra intakes en gesprekken over de planning ben ik uiteindelijk in juni 23 geholpen. Velo vd Bij heeft mijn meterkast verzwaard, mechanische ventilatie vervangen en mijn rookgaskanaal vervangen. De prijs kwaliteit was goed. De monteurs die over de vloer kwamen waren allemaal professionals en overleggen over de opties en mogelijkheden tijdens de uitvoering. Ik ben erg tevreden over het eindresultaat, alleen niet tevreden over het stuk verwachtingsmanagement vooraf. Ik hoor liever in oktober dat ik pas in juni aan de beurt ben en wordt niet graag aan het lijntje gehouden. We hebben dit uitgepraat en zal daarom de volgende keer weer met mijn installatie techniek opdrachten naar Velo vd Bij gaan

Goede snelle service, klantvriendelijk

Vakkundig. Snelle adequate dienstverlening.

Zeer snel en vakkundig

Zeer snel gehandeld. En goed.

Via de 24 uurs service telefoon kreeg ik zondagavond geen reactie ! De volgende morgen was de service prima!

Netjes werk geleverd maar net niet wat ik precies wilde. Reden onduidelijk. Meterkast aangepast voor aansluiting elektrische auto (geschikt gemaakt) maar deel elektrische auto wilde men niet voorbereiden.

Snel en correct geholpen

Deskundig, snel en professioneel geholpen voor mijn airco.

Vragen veel geld zonder het probleem op te lossen

Monteur moest tot 3 x terug komen om uiteindelijk te vertellen dat we maar een draadloze cv elders moesten aanschaffen. Hij kon het probleem niet verhelpen. Uiteindelijk vonden we zelf de oorzaak, bleek om een los snoertje te gaan. Ook worden er uren in rekening gebracht voor het ophalen van een schroefje waarvan hij de dag ervoor al wist deze nodig te hebben. Waardeloze en blijkbaar ondeskundige Monteurs in dienst. Maar wel een rekening sturen van ruim 600 euro. Zo kan ik ook geld verdienen!

Top werk

Hele fijne boiler laten plaatsen. Hebben dit super afgewerkt en werkt ook goed!

Kundig bedrijf

Snel, correct en bekwaam personeel.

Snel geholpen

Snel geholpen

monteurs gaven onzinnig advies

Na reparatie van de waterleiding in de kruipruimte werd mij geadviseerd de gehele waterleiding te laten vervangen. Uit een second opinion door een ander installatiebedrijf bleek vervanging niet nodig!

Goed.

Verdeelkast met componenten vernieuwd. Is wat gepruts om in oudere, bestaande installaties alles op zijn plek te krijgen, maar het is goed gelukt.

Goed werk maar geen snelle reactie

Het installeren van Hybride warmte pomp en Warmte boiler, is netjes geinstalleerd. Alleen vragen over thermostaat laat nog op zich wachten. Dat is jammer

Nette en ervaren monteur

Goed afgeleverd werk

prima vakmensen

prima monteur die vakkundig werkt levert. extra groep aangelegd en in overleg met monteur beste route voor de stroomkabel bepaalt. kabel netjes weggewerkt in kabelgoot

De Reulver 26

7544RT Enschede