Snel geholpen

Wordt na telefoontje snel op gereageerd.

uitstekend

Vriendelijke en zorgvuldige medewerkers die goed uitleg geven over de werkzaamheden.

Snel en vakkundig!

Binnen een week is de groepenkast vervangen. Monteur was vakkundig en werkte netjes.

Beperkt tevreden onderhoud CV Remeha Caleneta 28c jaar 2010

Goedemiddag Hierbij stuur ik reactie op beperkt onderhoud welke is uitgevoerd aan onze CV Ketel Orde werkbon: 20232696. Normaal wordt bij 2 jaarlijks onderhoud bij deze ketel de warmtewisselaar gereinigd en schoon gezogen. Deze keer is dat niet uitgevoerd. i.v.m. rendement verlies bij in gebruik zijn van de ketel.

Fantastische service en billijk tarief

De storing aan de ketel en een lekkage onder het huis werden zeer vakkundig en snel opgelost.

Netjes van begin tot eind.

Ik ben keurig te woord gestaan gestaan van begin tot eind. Monteur was vakkundig.

Snel geholpen

Ze zijn zeer behulpzaam en hebben ons goed en snel geholpen.

Snelle en bekwame service

Goede bereikbaarheid, goede klantenservice en zeer bekwaam personeel.

Extra betalen voor extra monteur (in opleiding)

Bij mij thuis moesten vier draden in de meterkast worden vervangen. Velo van der Bij was gelukkig in staat om snel te komen. Tot mijn verrassing kwamen ze met zijn tweeën en bleek een een monteur in opleiding. Die deed het werk en de oudere monteur de controle achteraf. Uiteraard werkt zo’n monteur in opleiding veelal langzamer en betaal je meer voor de klus. Maar daar is daaraan toe. Later meer. Ik bood beide monteurs een kopje koffie aan dat zij niet afsloegen. Ze hadden die dag verder geen klussen meer. Toen ik later de rekening kreeg stond daar tot mijn verbazing ook de monteur in opleiding voor twee uur op. Wel een half uurtarief (35 €/uur) maar per saldo 100 euro extra. Totale rekening voor het vervangen van vier draadjes: 300 euro. Verder besefte ik dat ik het aangeboden kopje koffie mij waarschijnlijk zo’n 50 euro had gekost want de koffietijd was gewoon meegerekend bij de in rekening gebrachte arbeidstijd. Ik vond dat dermate schandalig dat ik heb gebeld. Ik zei dat ik deze rekening niet ging betalen. Na overleg werd ‘uit coulance’ ?? de hulpmonteur van de rekening gehaald. Toen bedroeg de rekening ‘nog maar’ 200 euro.

Vakmanschap en klantvriendelijk

Super fijne ervaring, vakmensen en erg vriendelijk!

Voel me tekort gedaan!

Moeilijk contact via telefoon, e-mail onpersoonlijk contact. Alles duurt lang tussen opdracht en uitvoering. Afkomende materialen niet bij de klant gelaten! Uurloon ontzettend hoog. Persoonlijk onderhoud niet flexibel. Wij komen niet weer terug bij Velo-vandeBij!

uitstekende

zeer goed

Nette installateur, die professioneel aan de slag gaat

Installateur stelt zich netjes voor en gaat in overleg aan de slag. Beetje bij beetje wordt de storing opgelost. Er wordt goed gecommuniceerd.

Prima installatie, betrouwbaar, kundig

Goede communicatie, afspraken nagekomen , Netjes gewerkt .

uitstekende service

Afspraken kunnen steeds op korte termijn gemaakt worden, vriendelijke, correcte en vlotte monteurs, redelijke prijzen.

Snel en betrouwbaar

'

helemaal top !!

Van adviesgesprek tot uiteindelijke installatie van onze airco installatie was alles helemaal goed geregeld.

Perfect gemaakt

Aardige monteur en er is goed werk geleverd

Keurige afspraak. Vriendelijke en begripvolle installateur.

Goede service. Installateur heeft alles doorgemeten, contactdoos vervangen, raad gegeven ivm verwarmingsketel. Wat op de factuur kwam met ons doorgenomen. Rekening was ook volgens afspraak van geleverde dienst. Zeer tevreden!

Keurig netjes geholpen

Keurig netjes geholpen

Goede en snelle service, klantvriendelijk!

Na mijn tel.contact werd er snel een bezoek gebracht door een monteur en kon er ook op korte termijn een afspraak worden geregeld. De week erop is het werk ook naar volle tevredenheid gedaan.

Klantgericht

Goede en snelle service. Komen afspraken na. vriendelijk in de omgang.

Correct en netjes

Alles netjes geinstalleerd Nadat bleek dat er verkeerd materieel was ingepland snel 2e afspraak om af te ronden

Zoals ook eerder, vlot en correct afgewerkt.

Zie boven.

De Reulver 26 7544RT Enschede