Gewoon goed

Ook wij een vreselijke ervaring!

Ze hebben 2 kranen en een (gebrekkige) doucheset geïnstalleerd, zijn in totaal ongeveer een uur bezig geweest en sturen vervolgens een factuur van €1100! Op de factuur werden er tot onze grote verbazing maar liefst 4 rij-arbeidsuren in rekening gebracht! Dit klopt niet. Tevens zijn de materiaalkosten van kranen en doucheset veel te hoog, sommige zijn zelfs het dubbele van actuele marktwaarde! Dit klopt natuurlijk al helemaal niet. Wij hebben aangegeven niet eens te zijn met de factuur en om een verklaring/ bewijs gevraagd van de materiaalkosten. Tevens hebben wij gevraagd waar de monteur helemaal naartoe was gereden om de wastafelkraan “even” op te halen, hij bleef ruim een uur weg! Achteraf werd dit grofweg gefactureerd zonder enige melding vooraf) Als iemand zegt “even”, ga je uit van een paar minuten. Velo vd bij weigerde dit allemaal te verklaren, waren niet oplossingsgericht, waardoor er nu genoodzaakt een geschil loopt bij de geschillencommissie. De communicatie en verplicht informeren van klanten, betreft de prijzen/ kosten en gevolg van “even” iets ophalen is niet-bestaand. Je gaat uit als klant van actuele marktconforme bedragen, de uurtarieven en materiaalkosten van velo vd bij zijn echter exceptioneel hoog. Velo vd bij is lid van Techniek Nederland, dus je zou enige professionaliteit en fatsoen mogen verwachten als klant, dit alles ontbreekt volledig. Velo vd bij kan erg goed dreigen met incassobureau, gunnen je geen klachtrecht waar je als consument wel recht op hebt en respecteren de (ongeschreven) regels niet van de geschillencommissie. (Waar ze zich als lid wél aan zouden moeten houden!) Wij hebben de factuur in de eerste instantie voor een groot deel betaald (wat redelijk, volgens afspraak en marktconform is), vervolgens zou het restbedrag in depot worden gestort bij de geschillencommissie tot de uitspraak van de commissie. Maar dit negeert Velo vd bij compleet en ging opzettelijk door met dreigen (incassobureau en nóg meer extra kosten).

Vlotte service

Na opsturen van vraag met foto van de situatie, duidelijk antwoord terug gekregen. Binnen twee dagen opdracht ( lamp demonteren en nieuwe monteren ) uitgevoerd. Prima gedaan!

Goed bedrijf vakkundig en meedenkend vriendelijk personeel

Dit bedrijf werkt snel en vakkundig met professioneel personeel en materieel, dat vertaald zich in goed uitgevoerde werkzaamheden.

Snel en betrouwbaar

Duidelijke afspraken. Prijsopgave vooraf. Snelle hulp bij storingen.

prettige en snelle hulp

Van het eerste tot het laatste contact is heel vriendelijk. Probleem wordt serieus genomen en fijn meegedacht in de juiste oplossing. En vervolgens ook een snelle afhandeling.

Snel geholpen

Via website een afspraakverzoek aangemaakt. Werd gelijk ingepland. Alles goed verlopen.

Prima service en personeel

Na afspraak gekomen en gecontroleerd, Bleek boiler te zijn , en hierna nieuwe geinstalleerd

Vriendelijke monteurs , bereid een oplossing te vinden.

Gebeld en snel geholpen , monteurs waren vriendelijk en bereid een oplossing te vinden. Enige minpunt is dat je moet betalen omdat er iets moet worden opgehaald wat best lang duurt. Volgende keer zal ik jullie zeker weer bellen

Medewerker vriendelijk maar totaal niet ervaren.

Probleem opgelost door vriend. Ontdekte door slim nadenken waar het probleem kon zitten. Maakte bypass zodat we met Kerst warm zaten op drie slaapkamers na. Daarna heeft hij leidingen vervangen. Dit alles had uw medewerker moeten zien en doen. De hulp, die ook in rekening werd gebracht, heeft alleen maar tijd gekost. Zeer ontevreden. Bijna een lekdokter op jullie advies ingehuurd voor €480,00 excl. terwijl dit simpelweg niet nodig was. Ik leg (als leek) uw medewerker graag uit wat híj had moeten constateren en had kunnen doen. Uw rekening té gepeperd voor 0,0% resultaat. Ik heb betaald maar hoop alsnog op een gedeeltelijke restitutie van het factuurbedrag, mijn gegevens zijn bekend. Graag geef ik een mondelinge toelichting.Ben aan het overwegen een zeer slechte review te plaatsen.

Jarenlang vast bedrijf voor hulp en ondersteuning en reparatie in nood. Begripvol en professioneel:)

Netjes en verzorgd en snel

Meneer was zeer correct naar mij en ging grondig te werk hij heeft alles netjes achter gelaten heb zelfs ff geassisteerd met de buis door het dak

Gewoon prima allemaal

Heldere communicatie, keurig installatiewerk, vriendelijke medewerkers

Goed werk, vriendelijke mensen

Invoelend. Kwamen snel.

Kon snel een afspraak maken. Deskundig en aardige vakman

Conform verwachting

Primair: men heeft datgene verricht wat noodzakelijk en gewenst was. Secundair: plezierige medewerkers, uurtarief en deelkosten met elkaar aan de hoge kant, equipment niet hoogstaand, geen vastlegging van verbeterpunten m.b.t. deel van de problematiek, m.i. had 1 persoon het werk in vrijwel dezelfde tijd kunnen uitvoeren waar er nu 2 voor kwamen, maar goed, veiligheid is ook een dingetje.

Na een storing aan CV ketel kwam, zonder dat ik een abonnement heb en in een drukke tijd, dezelfde dag nog iemand het probleem verhelpen. Vervolgens is een volledige beurt uitgevoerd. Zeer tevreden over snelheid, service en vriendelijkheid

Goede service ondanks grote drukte

Prima geadviseerd en (ondanks in eerste instantie lange wachttijd) toch nog vlot geholpen;

Prima adequaat geholpen

In deze drukke tijd, heeft Velo mij prima geholpen. Het euvel snel verholpen en meegedacht met mij, betreffende het gebruikersgemak en aanpassingen daarop gedaan. Dikke pluim !!

Duidelijk en goed

Afspraak maken ging makkelijk. Duidelijke prijsopgave van te voren, rekening viel zelfs mee. Nette en ervaren monteur.

Goed uitgevoerd en uitgelegd

Goed uitgevoerd

Goed werk geleverd en prettige communicatie!

CV, warmtepomp, vloerverwarming en zonnepanelen door Velo van der Bij geïnstalleerd en/of geregeld. Alles is netjes en strak geïnstalleerd door kundige monteurs.

Goede communicatie en ze werken goed ik ben heel tevreden

Snel geholpen na een lekkage vanuit de badkamer.

Ondanks dat ik geen ervaring had met dit bedrijf snel geholpen en de oorzaak verholpen. Super

Top service, goede communicatie ten zeerste aanbevolen

De Reulver 26

7544RT Enschede