Filters

9

Fantastische training gegeven door ervaren trainer met veel expertise

De training was goed van opzet, prettige sfeer. De trainer heeft veel expertise in huis en is bereidt deze te delen, er is veel ruimte voor vragen en voorbeelden uit de praktijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs-kwaliteitsverhouding
  • Snelheid van handelen
  • Klantgerichtheid
  • Betrouwbaarheid
  • Deskundigheid
  • Transparante communicatie
9

Vakkundig en enthousiast

Vakkundige organisatie met enthousiaste mensen. Goede ervaring met Spril op gebied van opleiding en consultancy.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs-kwaliteitsverhouding
  • Snelheid van handelen
  • Klantgerichtheid
  • Betrouwbaarheid
  • Deskundigheid
  • Transparante communicatie
10

Interessante en leuke online training gehad over de basisprincipes van forecasting!

Tijdens de training heb ik geleerd welke stappen je moet doorlopen voor een goede forecast en welke methoden je kan gebruiken. Wat is belangrijk en welke keuzes moet je maken. Er was aandacht voor de theoretische kant, maar ook voor situaties uit mijn eigen praktijk. De balans tussen theorie en het zelf oefenen was goed, je bent zelf namelijk veel bezig en daardoor vielen voor mij de stukjes sneller in elkaar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs-kwaliteitsverhouding
  • Snelheid van handelen N.v.t.
  • Klantgerichtheid
  • Betrouwbaarheid
  • Deskundigheid
  • Transparante communicatie
10

Aanrader !!

Operationele Leergang WfM gedaan via SPRIL. Lerares was iemand uit de praktijk met een bak aan ervaring. Praktische voorbeelden en duidelijke uitleg met als gevolg; geslaagd!

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs-kwaliteitsverhouding N.v.t.
  • Snelheid van handelen
  • Klantgerichtheid
  • Betrouwbaarheid
  • Deskundigheid
  • Transparante communicatie
10

Herkenbaar maar leerzaam

Er kwamen veel zaken naar voren waar ik dagelijks mee te maken heb maar om nu de berekeningen erachter te kunnen maken en snappen is erg prettig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs-kwaliteitsverhouding
  • Snelheid van handelen
  • Klantgerichtheid
  • Betrouwbaarheid
  • Deskundigheid
  • Transparante communicatie
8

in 1 dag alle basics forecasting

de lesstof wordt goed en begrijpelijk uitgelegd. aan de hand van oefeningen kan je snel het geleerde in praktijk brengen

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs-kwaliteitsverhouding
  • Snelheid van handelen
  • Klantgerichtheid
  • Betrouwbaarheid
  • Deskundigheid
  • Transparante communicatie
8

Zeer nuttige training

Veel geleerd. We staan op dit moment nog redelijk in de kinderschoenen betreffende onderbouwende overzichten maken en hierdoor beter inzicht krijgen en kunnen sturen binnen de bezetting. Door de tools die we nu hebben leren gebruiken zullen we goede stappen gaan maken de komende tijd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs-kwaliteitsverhouding N.v.t.
  • Snelheid van handelen
  • Klantgerichtheid
  • Betrouwbaarheid
  • Deskundigheid
  • Transparante communicatie
9

Leerzame dag

Ik vond het een leerzame dag miste alleen wat extra diepgang. Graag had ik willen leren wat je bij de verschillende inzichten zou kunnen doen en waarom je die keuzes maakt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs-kwaliteitsverhouding
  • Snelheid van handelen
  • Klantgerichtheid
  • Betrouwbaarheid
  • Deskundigheid
  • Transparante communicatie
9

Prettige training.

De training was goed opgebouwd. Wat prettig was, was dat informatie rondom capaciteit direct werd afgewisseld met communicatie informatie. Hierdoor werd de workshop niet te saai. Informatie werd helder gegeven en de trainers namen de tijd om vragen te beantwoorden, waren erg flexibel. Het geleerde is goed toe te passen in de praktijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs-kwaliteitsverhouding
  • Snelheid van handelen
  • Klantgerichtheid
  • Betrouwbaarheid
  • Deskundigheid
  • Transparante communicatie
7

verhelderend en goede uitleg

meedenkend en pro-actief. Erg prettig in de contacten met de organisatie. Goede ervaringen met opleiders.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs-kwaliteitsverhouding N.v.t.
  • Snelheid van handelen
  • Klantgerichtheid
  • Betrouwbaarheid
  • Deskundigheid
  • Transparante communicatie
7

Prima en duidelijke uitleg van training

Voor mij hadden er wat meer praktijkvoorbeelden behandeld mogen worden

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs-kwaliteitsverhouding N.v.t.
  • Snelheid van handelen
  • Klantgerichtheid
  • Betrouwbaarheid
  • Deskundigheid
  • Transparante communicatie
8

Interessante cursus, veel geleerd en kennis opgefrist.

Ik heb de cursus tactische opleiding personeelsplanner gevolgd in Utrecht. Een leerzame cursus met casussen uit de praktijk. Wat mij betreft had het communicatie gedeelte langer mogen zijn en wat meer uitgediept en evt. een acteur erbij ipv zelf oefenen. Verder ben ik blij met de kennis die ik heb opgedaan en wil deze graag in de praktijk toe gaan passen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs-kwaliteitsverhouding
  • Snelheid van handelen
  • Klantgerichtheid
  • Betrouwbaarheid
  • Deskundigheid
  • Transparante communicatie
7

Samen tot een goed eindresultaat gekomen

In het begin was het even zoeken naar wat wij precies wilden leren en wat Spril voor ons kon betekenen, maar uiteindelijk zijn we daar snel uitgekomen en hebben we samen naar het uiteindelijke doel gewerkt met een goed eindresultaat.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs-kwaliteitsverhouding N.v.t.
  • Snelheid van handelen
  • Klantgerichtheid
  • Betrouwbaarheid
  • Deskundigheid
  • Transparante communicatie
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

op een prettige manier de workshop ervaren

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Transparante communicatie
  • Deskundigheid
  • Betrouwbaarheid
  • Klantgerichtheid
  • Snelheid van handelen
  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Bedrijf: De Waerden
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Prettige en makkelijke omgang/communicatie met Pepijn. Leuke locatie. Goed naslagwerk meegekregen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Transparante communicatie
  • Deskundigheid
  • Betrouwbaarheid
  • Klantgerichtheid
  • Snelheid van handelen
  • Prijs-kwaliteitverhouding N.v.t.
  • Bedrijf: Holland Casino
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

WFM training (basis) was erg goed om inzicht te krijgen in wat WFM allemaal inhoudt. Je kennis over WFM krijgt een enorme boost binnen één dag, erg bruikbaar!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Transparante communicatie
  • Deskundigheid
  • Betrouwbaarheid
  • Klantgerichtheid
  • Snelheid van handelen
  • Prijs-kwaliteitverhouding N.v.t.
  • Bedrijf: SUSA
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Afgelopen week hebben wij een WFM training gehad van Barbara Baarslag. Vooraf hebben wij onze wensen doorgegeven en hier is de presentatie op aangepast. De training was erg leuk om te volgen. Er was veel interactie en alle informatie werd gestructureerd en duidelijk uitgelegd door Barbara. We hebben een leerzame middag gehad. Nogmaals bedankt!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Transparante communicatie
  • Deskundigheid
  • Betrouwbaarheid
  • Klantgerichtheid
  • Snelheid van handelen
  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Bedrijf: Korento
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Goede training, goede trainer. Voor een volgende keer zou ik de training 2 dagdelen inplannen in plaats van 09:30 - 15:30 uur gezien de inhoud/aard van de training. Deze is best pittig en vereist constante concentratie. Maar dat lijkt me goed in te regelen dus fijne training en mogelijkheden!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Transparante communicatie
  • Deskundigheid
  • Betrouwbaarheid
  • Klantgerichtheid
  • Snelheid van handelen
  • Prijs-kwaliteitverhouding N.v.t.
  • Bedrijf: SUSA
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Transparante communicatie
  • Deskundigheid
  • Betrouwbaarheid
  • Klantgerichtheid
  • Snelheid van handelen
  • Prijs-kwaliteitverhouding N.v.t.
  • Bedrijf: Benu Direct
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Prima ervaring met Spril . Mijn vraag wordt altijd snel en zorgvuldig ingevuld. Zowel voor adhoc flex inzet als ook voor de werving van een vaste WFM collega.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Transparante communicatie
  • Deskundigheid
  • Betrouwbaarheid
  • Klantgerichtheid
  • Snelheid van handelen
  • Prijs-kwaliteitverhouding N.v.t.
  • Bedrijf: Waternet
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Duidelijke workshop over Privacy. Dank je Pepijn!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Transparante communicatie
  • Deskundigheid
  • Betrouwbaarheid
  • Klantgerichtheid
  • Snelheid van handelen
  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Bedrijf: KWZO
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prima training met bekwame trainer en uitstekende faciliteiten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Transparante communicatie
  • Deskundigheid
  • Betrouwbaarheid
  • Klantgerichtheid
  • Snelheid van handelen
  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Bedrijf: PCS
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik vond de training leuk en zeer leerzaam. De overgang van theorie naar oefeningen maakte de stof ook direct duidelijk. Vanwege de kleine groep had de trainer ook meer tijd en aandacht om in te zoomen op knelpunten waar de trainees tegen aanliepen en dat was zeker fijn!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Transparante communicatie
  • Deskundigheid
  • Betrouwbaarheid
  • Klantgerichtheid
  • Snelheid van handelen
  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Bedrijf: ABN AMRO Bank
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Het aanmelden ging niet heel soepel in de zin dat, hoewel het last minute was, er toch nog een keer extra gevraagd moest worden voor bevestiging. Verder lag het tempo heel hoog. Op zich niet heel erg maar dan helpt het niet dat het niveau (en dan vooral excel) erg verschilde onder de deelnemers. Hier zou denk ik wat meer rekening mee gehouden moeten worden of duidelijk aangeven welke onderdelen van excel (bijv. grafieken maken of bepaalde formules) er veel gebruikt gaan worden zodat hier door een (mogelijke) deelnemer een betere inschatting van gedaan kan worden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Transparante communicatie
  • Deskundigheid
  • Betrouwbaarheid
  • Klantgerichtheid
  • Snelheid van handelen
  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Bedrijf: Eurocross
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Een goed georganiseerde training! Voor mij persoonlijk kon het meer de diepte in, maar het was dan ook een basistraining. Verder was de persoonlijke aandacht, deskundigheid en communicatie helemaal goed. Bedankt!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Transparante communicatie
  • Deskundigheid
  • Betrouwbaarheid
  • Klantgerichtheid
  • Snelheid van handelen
  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Bedrijf: Eneco

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.