iPhone 8 laten repareren bij Terello. Snel gerepareerd op locatie en prima service

top reparatie, wel veel te laat. Planning was 10.00/12.00, uiteindelijk om 15.00 hier

NIet de schuld van de reparateur, maar van de planner.

Top! Klantvriendelijk, deskundig, afspraken nakomend.

Bij ons bedrijf hebben we tientallen mobiele telefoons in gebruik. Reparaties kostten altijd veel tijd en ongemak. Telefoon opsturen, leentoestel regelen etc. etc. Nu bekijk ik van tevoren of ik het de reparatiekosten waard vind en plannen we een afspraak op de zaak. Heel efficiënt en naar ieders tevredenheid! Ik beveel Terello van harte aan iedereen aan!

Snelle en goede service

Niet de goedkoopste maar wel de makkelijkste. Binnen 10 minuten mijn telefoon gerepareerd terwijl ik rustig door kon werken. Ideaal!

Tarik, je bent TOP

Nadat het glas van mijn toestel gebroken was heb ik een nieuw besteld. Tarik vroeg hierom, en heeft mij perfect geholpen. Na 30 min was mijn toestel weer als nieuw en werkte weer zoals het hoort. Toestel: RedMi note 5

Top service aan huis.

Alles snel en met kwaliteit gerepareerd. Afspraak kon op korte termijn worden gemaakt. Top.

uitstekend

keurig netjes geregeld.

Klasse

Zeer deskundige jongeman heeft mijn gsm Samsung S8 in no time en perfect gerepareerd. Het scherm was gescheurd na een val op een betonnen rand. Hij heeft alle onderdelen stuk voor stuk gecontroleerd en het gebogen glazen scherm deskundig vervangen. Het optreden van deze jongeman was buitengewoon plezierig. Nogmaals dank!

Mijn smartphone is snel en vakkundig gerepareerd

Eenvoudig online een afspraak gepland. Kort daarop werd de afspraak keurig telefonisch en per e-mail bevestigd. Ik vind het erg prettig dat Terello op locatie mijn smartphone heeft gerepareerd. Makkelijk, want op die manier kan dat gewoon onder werktijd. Mijn toestel is weer zo goed als nieuw. Ik ben erg te spreken over de service die Terello biedt. Aanrader!

Fantastisch ... snel ... service

De vorige keer was mijn mobiel al perfect gerepareerd. Helaas viel hij al heel snel en opnieuw … perfect

Hele goede servies alleen maar lof!

Ik heb alleen maar lof voor de firma Terello!

Slechte bedrijf die er bestaat

Toestel lag 7 weken bij hun. Uiteindelijk na 100x bellen hebben ze hem teruggestuurd naar de verkeerde adres. En heeft iemand anders het toestel aangenomen. Iedere x word een belofte gemaakt dat ik terug gebeld word. Tot de dag vandaag is er zeker 10x beloofd dat ik word teruggebeld. En ben ik niet 1x teruggebeld. Slechte bedrijf ik ga nu een zaak tegen hun beginnen

Heel erg slecht er wordt van alles beloof en eindstand wordt je genegeerd!

Op het begin liep alles vlot en nu wordt ik al een week genegeerd en ben ik al anderhalve maand mijn telefoon kwijt!

Vakkundig en vriendelijk

Keurig op tijd. Tarik is een vakkundig , net en vriendelijk mens. Mocht mee kijken tijdens de reparatie in zijn bus.

Fantastisch!!!!!

Wat een service en wat een geweldige medewerker die Tarik!!!! Beleefd...stipt..professioneel..aardig. Was iedereen maar zo. Top bedrijf.

Ik had de ervaring bij mijn zoon in Boskoop maar heb nu ook een goede ervaring in Zutphen

Supergoede service

Supergoede en supersnelle service, erg tevreden, zeer vriendelijk en behulpzaam! Dankjewel Tarik!

Mijn ervaring met Terello is op alle denkbare punten positief.

Uw bedrijf doet echt wat het beloofd met een vriendelijke toon en goed vakmanschap.

Perfect. Snel.

Gewoon conform afspraak. Heerlijk dat het ter plaatse kan, gewoon voor de deur. Vriendelijke medewerker.

Geweldige service sympathieke reparateur! Goed mee denkend en zeer mee gaand!!! Echt een vriendelijke man

Super aardige werknemer

• Kwaliteit van reparatie

Goede en snelle service. Vriendelijke monteur.

• Kwaliteit van reparatie

Serviceverlening zeer goed. Reparateur was uitermate vriendelijk en oplossingsgericht.

• Kwaliteit van reparatie

op werk telefoon laten vallen. 's morgen gemeld en smiddags al gerepareerd. Top service.

• Kwaliteit van reparatie

Op maandag morgen om 9:00 uur gebeld, maandag middag om 13:00 nieuw scherm er op en alles werkt weer perfect. Kortom super service.