Aangenaam professioneel!

Professioneel iemand die mijn telefoon heeft gerepareerd. Prettig om mee te communiceren.

Vriendelijke man en snelle reparatie

de heer Remy Klaassens heeft uitstekend werk vericht. Vervangen van voor en achterkant van mijn telefoon. Vriendelijke man . Uitstekende service

uitstekend

door monteur Remy Kl. werd ik getipt om de energiestand van mijn iphone in te schakelen. dit, nadat hij mijn iphone weer had gereset! hij was op de afgesproken tijd, is vakkundig en bovenal een aardige en vriendelijke man.

Top service

Na contact te hebben gehad, kon de reparatie meteen ingepland worden. Wij stonden op de camping en zelfs daar kon de reparatie plaatsvinden. Al met al een top service!!!!

Top! Snelle en goede service.

Top service! Op de werkplek gerepareerd binnen korte tijd helemaal top!

Goed en snel geregeld

Zeer snel en vakkundig gerepareerd, top!!!

Goede service!!

Telefoon was gevallen en glasplaatje kapot. Snel en goed geholpen!

ben uitstekend geholpen nadat mijn camera stuk was en nu weer duidelijke foto's

foto's zijn in mijn werk erg belangrijk voor mij en mijn collega's ,zo kunnen we snel schakelen met onze technische en administratieve afdelingen. snelle en goeie service

Na een jaar geleden al een keer geweldig geholpen te zijn, ben ik nu nog voor het repareren opgebeld met een 'gratis tip' - een die alle problemen heeft verholpen. Efficiënt, effectief, vriendelijk, goedkoper dan de concurrentie: geef deze mensen een prijs.

Woensdag melding gemaakt, donderdag al meteen geholpen Perfecte service Dank je wel Samir

Ideaal

Komen afspraak na binnen 15 min mobiel gerepareerd terwijl je niet uit huis hoeft. Pin deed het niet waardoor factuur later is verstuurd. Goede service

Goed en snel gerepareerd

De monteur was er snel en heeft wat moeite moeten om de iPad te repareren

perfect zoals altijd

Ik heb "helaas" al meerdere keren gebruik moeten maken van de service van Terello. Ze komen altijd netjes op tijd, ze zijn beleefd en binnen een half uur heb je je telefoon of tablet weer als nieuw terug. Zeer tevreden en bij een volgende keer zal ik ze zeker weer bellen. mvg, Ulla

Snel, klantvriendelijk en goede service

Zo fijn dat zij aan huid komen. Makkelijk geregeld via Centraal Beheer.

Eindelijk een bedrijf die zijn beweringen en afspraken nakomt. Snel een monteur op locatie die mijn telefoon heeft gerepareerd. Een vakkundige monteur zeer beleefd en professioneel. Top dus !!

Geweldige service

Snelle service. Jammer dat de monteur vergeten was een stekkertje aan te sluiten. Daarna is Gijsbert zelf langs gekomen om dat te doen. Geweldig. Anders was het absoluut 5 sterren geweest!

iPhone 8 laten repareren bij Terello. Snel gerepareerd op locatie en prima service

top reparatie, wel veel te laat. Planning was 10.00/12.00, uiteindelijk om 15.00 hier

NIet de schuld van de reparateur, maar van de planner.

Top! Klantvriendelijk, deskundig, afspraken nakomend.

Bij ons bedrijf hebben we tientallen mobiele telefoons in gebruik. Reparaties kostten altijd veel tijd en ongemak. Telefoon opsturen, leentoestel regelen etc. etc. Nu bekijk ik van tevoren of ik het de reparatiekosten waard vind en plannen we een afspraak op de zaak. Heel efficiënt en naar ieders tevredenheid! Ik beveel Terello van harte aan iedereen aan!

Snelle en goede service

Niet de goedkoopste maar wel de makkelijkste. Binnen 10 minuten mijn telefoon gerepareerd terwijl ik rustig door kon werken. Ideaal!

Tarik, je bent TOP

Nadat het glas van mijn toestel gebroken was heb ik een nieuw besteld. Tarik vroeg hierom, en heeft mij perfect geholpen. Na 30 min was mijn toestel weer als nieuw en werkte weer zoals het hoort. Toestel: RedMi note 5

Top service aan huis.

Alles snel en met kwaliteit gerepareerd. Afspraak kon op korte termijn worden gemaakt. Top.

uitstekend

keurig netjes geregeld.

Klasse

Zeer deskundige jongeman heeft mijn gsm Samsung S8 in no time en perfect gerepareerd. Het scherm was gescheurd na een val op een betonnen rand. Hij heeft alle onderdelen stuk voor stuk gecontroleerd en het gebogen glazen scherm deskundig vervangen. Het optreden van deze jongeman was buitengewoon plezierig. Nogmaals dank!

Mijn smartphone is snel en vakkundig gerepareerd

Eenvoudig online een afspraak gepland. Kort daarop werd de afspraak keurig telefonisch en per e-mail bevestigd. Ik vind het erg prettig dat Terello op locatie mijn smartphone heeft gerepareerd. Makkelijk, want op die manier kan dat gewoon onder werktijd. Mijn toestel is weer zo goed als nieuw. Ik ben erg te spreken over de service die Terello biedt. Aanrader!