Snelle reparatie goede service en erg klantvriendelijk. Mvg Luc Janssen Enexis

Super service!!!

Vandaag werd mijn zakelijk toestel door Terello gerepareerd. De medewerker was al op weg naar mijn kantoor locatie, echter was ik thuis aan het werk. Geen probleem! Dan kom ik wel naar u thuis. Wat een geweldige service. Even later kwam Bilal en heeft snel en vakkundig mijn toestel gerepareerd. Zeer klantvriendelijk! Mijn complimenten. Een voorbeeld voor alle dienstverleners.

Na Via mail geen reactie gehad na 3 dagen. Na belcontact echter wel snel een monteur.

We hebben Bilal als monteur gehad. Goede uitleg gekregen en erg vriendelijk. We hopen nu maar dat de telefoon het voorlopig weer zal doen.

Rampzalig!

Eind vorig jaar via de site een reparatieverzoek ingediend, daarbij ook aangegeven dat ik niet telefonisch bereikbaar ben vanwege mijn defecte apparaat (enige apparaat waar ik mee kon bellen) & dat ik wel gemaild kon worden i.v.m vragen. Ik had vervolgens een mail gekregen nadat men mij niet kon bereiken met het verzoek contact met ze op te nemen, wat ik deed via e-mail. Helaas werd er maar steeds van mij verwacht dat ik zou bellen. Tot op heden zit ik dus met een apparaat die gerepareerd moet worden & heb ik geen afspraak kunnen maken, omdat men maar bleef claimen dat ik maar moet bellen voor meer informatie terwijl ik meerdere malen tijdig had aangegeven dit niet te kunnen? Ongelofelijk gewoon, je zal maar een spraak stoornis hebben/stom etc. zijn in zo'n geval is hulp ver te zoeken bij dit bedrijf. Er wordt totaal geen rekening gehouden met je omstandigheden & het is net alsof je tegen een muur & antwoordapparaat zit te communiceren. Ik kan dit moeilijk als professioneel beschrijven binnen 24h reparatie aan huis? Niet voor mij dus....

Display telefoon vervangen

Super snelle service en vriendelijke monteur.

Uitmuntend

Mooie snelle service, top dat ze op mijn mobile werkplek komen en binnen een half uur mijn telefoon gerepareerd, echt netjes werk geleverd en gewoon in 1 woord TOP.

In 5 minuten werkt de ipad!

Na een telefoontje met Terello werd ik heel vriendelijk geholpen. De WIFI gaf een fout melding. Na enige trouble shooting via de telefoon is het probleem goed opgelost! Top service!

Geweldig!!!

Wat een super bedrijf. Snel, duidelijk, vakkundig, netjes en bijzonder vriendelijk. Compliment voor "monteur" Remy! Ik kan dit bedrijf ten zeerste aanbevelen!

Telefoon aangeboden ter reparatie, nooit terug ontvangen

Inmiddels ruim een jaar verder; telefoon opgestuurd, tussendoor steeds contact gehad. Het duurde langer omdat er onderdelen uit het buitenland moesten komen ... Uiteindelijk stelt Terello voor om een vervangende telefoon toe te sturen omdat het wel erg lang gaat duren. Deze heb ik, 4 weken later, nog steeds niet ontvangen. Nu geeft Terello geen gehoor meer. Ik ga er vanuit dat ze de telefoon kwijt geraakt zijn maar dit niet toegeven. Ze krijgen nu de rekening ter vervanging van mijn telefoon. Ik ben benieuwd of ze deze gaan betalen. Zo niet, dan schakel ik het incassobureau in. Ze zijn niet eerlijk!!

Aangenaam professioneel!

Professioneel iemand die mijn telefoon heeft gerepareerd. Prettig om mee te communiceren.

Vriendelijke man en snelle reparatie

de heer Remy Klaassens heeft uitstekend werk vericht. Vervangen van voor en achterkant van mijn telefoon. Vriendelijke man . Uitstekende service

uitstekend

door monteur Remy Kl. werd ik getipt om de energiestand van mijn iphone in te schakelen. dit, nadat hij mijn iphone weer had gereset! hij was op de afgesproken tijd, is vakkundig en bovenal een aardige en vriendelijke man.

Na contact te hebben gehad, kon de reparatie meteen ingepland worden. Wij stonden op de camping en zelfs daar kon de reparatie plaatsvinden. Al met al een top service!!!!

Top! Snelle en goede service.

Top service! Op de werkplek gerepareerd binnen korte tijd helemaal top!

Goed en snel geregeld

Zeer snel en vakkundig gerepareerd, top!!!

Goede service!!

Telefoon was gevallen en glasplaatje kapot. Snel en goed geholpen!

ben uitstekend geholpen nadat mijn camera stuk was en nu weer duidelijke foto's

foto's zijn in mijn werk erg belangrijk voor mij en mijn collega's ,zo kunnen we snel schakelen met onze technische en administratieve afdelingen. snelle en goeie service

Na een jaar geleden al een keer geweldig geholpen te zijn, ben ik nu nog voor het repareren opgebeld met een 'gratis tip' - een die alle problemen heeft verholpen. Efficiënt, effectief, vriendelijk, goedkoper dan de concurrentie: geef deze mensen een prijs.

Woensdag melding gemaakt, donderdag al meteen geholpen Perfecte service Dank je wel Samir

Ideaal

Komen afspraak na binnen 15 min mobiel gerepareerd terwijl je niet uit huis hoeft. Pin deed het niet waardoor factuur later is verstuurd. Goede service

Goed en snel gerepareerd

De monteur was er snel en heeft wat moeite moeten om de iPad te repareren

perfect zoals altijd

Ik heb "helaas" al meerdere keren gebruik moeten maken van de service van Terello. Ze komen altijd netjes op tijd, ze zijn beleefd en binnen een half uur heb je je telefoon of tablet weer als nieuw terug. Zeer tevreden en bij een volgende keer zal ik ze zeker weer bellen. mvg, Ulla

Snel, klantvriendelijk en goede service

Zo fijn dat zij aan huid komen. Makkelijk geregeld via Centraal Beheer.

Eindelijk een bedrijf die zijn beweringen en afspraken nakomt. Snel een monteur op locatie die mijn telefoon heeft gerepareerd. Een vakkundige monteur zeer beleefd en professioneel. Top dus !!

Geweldige service

Snelle service. Jammer dat de monteur vergeten was een stekkertje aan te sluiten. Daarna is Gijsbert zelf langs gekomen om dat te doen. Geweldig. Anders was het absoluut 5 sterren geweest!