Uitstekende service en communicatie!

Een PS4 met leesproblemen weggebracht ter controle/reparatie. Na snelle diagnose werd het probleem vastgesteld en in overleg vakkundig verholpen! Top service geleverd en prima gecommuniceerd met de klant! Kom hier zeker terug!

snel, vriendelijk en effectief

Ben bijzonder vriendelijk en effectief geholpen bij het vastlopen van mijn Apple watch. Het enige wat ik er nog mee kon was de noodknoppen indrukken en de watch uit laten gaan. Bij het aandoen bleef het Apple logo in beeld. Voordat het horloge ingenomen werd probeerde men eerst de voor hen logische handelingen. En ja, ze kregen er weer "leven" in. Dit allemaal direct en zonder afspraak. Na 10 minuten stond ik weer buiten met een werkend horloge. Helemaal top. Ondanks de tijd die er aan besteed was, werd dit gezien als service. Hier maak je vrienden mee en vertel ik het graag door.

Top!!

Wat een service! Daar mogen de andere telecom shops in Oud Beijerland een voorbeeld aan nemen.

Prima geholpen

Prima geholpen na telefonische afspraak. Prettig personeel.

Geweldig geholpen

Ze zijn alle afspraken nagekomen en daarbij was de service enorm goed. Goede informatie en heel klantvriendelijk .

Wat een fantastisch bedrijf, ik ben er gewoon stil van...

En ik ben niet snel stil te krijgen.

Ik zou ze aan iedereen aanbevelen

Goede service afspraken nakomen topzaak

Geweldige service en sympathiek personeel!

Probleem met mijn smartphone werd snel en accuraat opgelost. Zeer bijzonder is dat dit ook nog eens gratis gebeurde. TadaTel zal ik bij iedereen die een telefoonprobleem heeft aanbevelen.

Zeer klantvriendelijk

Mijn laptop was defect , Ik werd goed op de hoogte gehouden van de voortgang van de reparatie, helaas was het onderdeel niet meer verkrijgbaar. Voor onderzoek werd niets berekend. Waar vind je nog zo’n bedrijf.. Geweldig !,

Klant is koning

Wat bij ik super klantvriendelijk geholpen zeg. Eerst door Natalie en vervolgens door Jaco de directeur himself. Dat is helaas niet overal het geval. Nogmaals hartelijk dank

fantastisch geholpen

super snelle en goede service

Goed geholpen

Goede service en vriendelijk geholpen!

Telefoon was gevallen en er was alleen een blauwe streep zichtbaar. Ik was bang dat hij afgeschreven was. Kort, vriendelijk en duidelijk werd verteld wat er gedaan zou worden. Als het anders werd, zouden we gebeld worden, maar een uur later waren we weer in de winkel en een nieuw scherm was de oplossing. Fantastisch geholpen! Blij mee!

Zeer behulpzaam

Ik heb een aantal keren hulp nodig gehad met mijn smartphone en ik ben super goed geholpen zonder kosten, geweldig.

Uitstekend en vriendelijk geholpen.

Vriendelijk en deskundig.

Supergoed

Heel netjes ontvangen in het pand. Snel en duidelijk te woord gestaan. Uitleg gekregen en mijn Iphone was na korte tijd heel netjes gemaakt.

Al meerdere malen bij deze fijne hersteller langs geweest. Iedere keer tot volle tevredenheid geholpen. Dit keer omdat er "iets" in de koptelefoon aansluiting zat. Zelf niet al te veel aan willen verprutsen, maar zonder al te veel moeite door de monteur weten te verwijderen, en echt " klaar terwijl je wacht".

• Plaatsnaam: Oud-Beijerland

Snelle afspraak kunnen maken en snel en vakkundig gemaakt. Fijne service!

• Plaatsnaam: Ridderkerk

Fantastische service en klantvriendelijkheid. Ik heb gisteren mijn camera ergens anders laten maken, waarna mijn touchscreen er gisteravond volledige mee stopte. Gelukkig wilde TadaTel me vandaag (gelijk) helpen en stapte ik een kwartiertje later weer naar buiten met een werkende telefoon. Voortaan dus gelijk naar TadaTel. Bedankt TadaTel, mijn dag kan niet meer stuk!!!

• Plaatsnaam: Rotterdam

supersnelle afhandeling van een probleempje van een niet handige Ipad gebruikster!

• Kwaliteit
  • Snelheid / reparatietijd N.v.t.
  • Plaatsnaam: Mijnsheerenland

Correct geholpen,personeel met veel geduld en begrip

• Plaatsnaam: Oud-Beijerland

Samsung Galaxy S7 was in geblokkeerd door AntiVirus programma en ontgrendel code onbekend. Apparaat was niet uit te schakelen. Probleem duurde al 2 dagen. Medew. Tadatel wist het toestel in veiligemodus te krijgen en de antivirussoftware te verwijderen, waarna ik weer normale toegang tot het apparaat had, en dat binnen na 10 minuten! Chapeau!!

• Plaatsnaam: Oud-Beijerland

Mijn tablet ( Point of View ) gebruik ik uitsluitend ter vervanging van bladmuziek ( Ik speel klarinet in een harmonieorkest ) Omdat het tablet een paar kuren vertoonde ( bluetooth aansluiting weigert soms, het bladmuziek-programma laadt zeer langzaam op en valt soms geheel weg), heb ik mij tot Tadatel gewend. Helaas/gelukkig mankeerde het apparaat niks, maar is e.e.a.het gevolg van de leeftijd. Onderdelen zijn niet meer verkrijgbaar. Zonder dat de problemen konden worden opgelost, ben ik zeer tevreden over de behandeling en service van Tadadel en dus van de medewerkers die mij n.b. gratis van dienst waren!!

• Snelheid / reparatietijd
  • Kennis / vakmanschap N.v.t.
  • Plaatsnaam: Oud-Beijerland

Bij Tadatel, WETEN ZE HET WEL. Problemen met mijn ipad werden hier in een paar minuten opgelost en ik hoefde niets te betalen. Wat een service, waar kom je dat nog tegen. Fantastisch!!! Bedankt

• Plaatsnaam: Mijnsheerenland

Ik kon met mijn kapotte Iphone meteen terecht. Ze hebben dezelfde ochtend gekeken wat het probleem was. Er was een mogelijkheid om de telefoon te repareren. Helaas konden ze dat niet zelf, maar zij zouden reparatie buiten de deur regelen. Uiteindelijk heb ik gekozen voor een nieuw toestel, omdat mijn telefoon al wat ouder was.

• Plaatsnaam: Westmaas