Ik word al meer dan 10 jaar geknipt bij Schiffer door (blonde) Monique, tot volle tevredenheid. Partner en kind inmiddels ook:-)

• Nazorg

Dag Chantal Dank voor de mooie lijst en woorden. En natuurlijk voor de 10 trouwe jaren en het aanbrengen van partner en nieuwe generatie, wij danken de ware ambassadeur !! Vriendelijke groet Cees en het Schiffer team.

Ik word altijd vriendelijk onthaald, de wachttijd is vaak kort en Schiffer is altijd op de korte termijn beschikbaar. Daarnaast is de behandeling altijd super, de kapster luistert altijd goed naar wat ik wil en samen vinden we altijd een top kapsel.

• Nazorg

Dag Job Dank voor de prachtige cijferlijst en woorden. Wij hopen nog lang naar je wensen te mogen luisteren!! Vriendelijke groet Cees en het Schiffer team.

• Nazorg

Warme, vriendelijke sfeer, met aandacht voor kunst en muziek! Bovenal natuurlijk prima kapsters! En de eerste kapsalon, waar ik kwam (inmiddels al jaren geleden), waar de stoel meekantelt als je haar gewassen wordt, zodat je nek gesteund wordt: dat is nu eens aandacht voor de kleine dingen, die het doen.

• Haarbeleving N.v.t.

• Nazorg N.v.t.

Prettige sfeer, klantvriendelijk, daarnaast heeft de vaste kapster die mijn haar verzorgd een deskundige kijk op haarmode en is deskundig in haar vak.

• Haarbeleving N.v.t.
  • Nazorg N.v.t.

Al 23 jaar bij Schiffer. Waar ik ook woonde. Dat zegt genoeg. Dat er geen verloop is in medewerkers betekent een compliment voor management, team en sfeer.

• Nazorg N.v.t.

Dag Edwin Dank voor de mooie lijst en woorden. En dat vanuit Hilversum, na bijna een kwart eeuw...... DANK! Vriendelijke groet Cees en het Schiffer team.

• Nazorg N.v.t.

Ik kom al jaren bij Schiffer, het liefst bij m'n vertrouwde kapster. Ze helpt me heel vakkundig en in een prettige sfeer.

• Nazorg

Kleur is helaas toch iets te donker uitgevallen, maar verder zeer goed geholpen. Helaas wel een rib uit mijn lijf ;)

• Nazorg

Dag Laura Dank voor de lijst en woorden............... maar lees ik het goed? Is de kleur iets te donker uitgevallen - gekozen of niet, gekregen wat je wilde of niet - dit gaat (juist) ook om de nazorg. Neem even contact op, want alleen volledige tevredenheid is ons gezamenlijke doel!! Vriendelijke groet Cees en het Schiffer team.

Maak nooit afspraak, loop zomaar binnen , wordt regelmatig door " beginnende " meisjes geknipt, is in termen van resultaat niet altijd 100%, Laatste keer geholpen door een van de ervaren dames, wereld van verschil, resultaat prima, en volwassen en prettig-professionele bejegening

• Nazorg

Dag Harrie Dank voor de cijferlijst en woorden met een puntje van kritiek ??? Zonder teveel in de verdediging te schieten - maar binnen de muren van Schiffer Haarbeleving knippen geen beginnende meisjes / stagiaires!! Wat wel aan de orde is: de leeftijden verschillen en de individuele karakters van de kapsters zijn uiteenlopend. Om een idee te krijgen: kijk even op onze site onder het kopje "TEAM", zie de verschillen van in dienst treden. Variatie van 3 tot 39 jaar !?!?! Wat ik hiermee wil zeggen Harrie, kies een favoriete kapster en ga voor het uiteindelijke gewenste resultaat. Ons gezamenlijke doel >>> een mooi kapsel gepaard met een heerlijke behandeling! Vriendelijke groet Cees en het Schiffer team.

Als klant van het eerste uur kom ik nu al ruim 40 jaar met veel plezier bij 'mijn' kapper.

• Nazorg N.v.t.

Dag Eveline Dank voor de mooie cijfers en woorden..... En dat vanuit Zeewolde - en al 40 jaar...... DANK daarvoor!!! Vriendelijke groet Cees en het Schiffer team.

Uurtje heerlijk ontspannen, klantgericht en zeer tevreden over hoe ik word geknipt. Complimenten voor de zaak in het algemeen en complimenten voor Patty in het bijzonder!

• Nazorg

Na 25 jaar kom ik nog steeds heel graag naar jullie toe. Prettig om in een persoonlijke sfeer geholpen te worden. En ook de ligging in deze winkelstraat is leuk.

• Nazorg

Dag Jeanette Dank voor de mooie lijst en woorden, en natuurlijk voor je 25 jaar trouw aan de zaak! Wij heten Bussum welkom. Vriendelijke groet Cees en het Schiffer team.

altijd gezellig

• Nazorg

De aandacht is erg persoonlijk, de kunde van de medewerkers heel goed waardoor de kwaliteit van het werk prima is, tevens is de sfeer heel erg prettig en dat levert ontspannen klanten op. Ik geniet ervan om even aandacht te hebben voor het haar en het hoofd. Ik ben het personeel zeer dankbaar daarvoor. De prijs is redelijk hoog, maar voor wat je krijgt is het in goede verhouding.

• Nazorg N.v.t.

Dag Bert-Jan Dank voor de mooie lijst en woorden. Fijn dat je de prijs/kwaliteit verhouding op waarde weet te schatten..... Wij heten Blaricum welkom!! Vriendelijke groet Cees en het Schiffer team.

• Nazorg N.v.t.

Je wordt echt even in de watten gelegd!

• Nazorg N.v.t.

Dag Paula ....... met liefde!!! Vriendelijke groet Cees en het Schiffer team.

• Nazorg N.v.t.

Prettig personeel Prachtige ruime salon; met mooie aankleding mede door wisselende kunst. Fijne produkten. Fijne muziek en op zaterdag live muziek is geweldig

• Nazorg

Dag Mieke Dank voor de mooie lijst en warme woorden. Prettig personeel, ambiance, kunst, (live) muziek en fijne producten >>> dat is Haarbeleving!!! Vriendelijke groet Cees en het Schiffer team.

Al jaren ben ik een tevreden klant: ik kan bij dit kappersbedrijf erop vertrouwen dat mijn haar in goede handen is - wie er ook kleurt of knipt-. Dat is echt een heel groot goed en de reden dat ik hier al zo lang klant ben. Ook vind ik het knap van Kees dat hij als ondernemer zo lang deze kapsalon runt. Wat ik minder fijn vind, is dat je niet op de hoogte bent van de prijzen. Toefje schuim kost geld, olie in je haar kost geld, maar dat staat nergens en het is ook niet duidelijk. De kapsters brengen het alsof het bij de knipbeurt hoort. Kortom: je bent als klant niet ''in charge'' van hoeveel geld je uitgeeft. Altijd afwachten hoeveel bij de kassa hoeveel het is. Dat vind ik erg vervelend. En dan ga ik weg met een gevoel van '' hoe zit het nou? Terwijl je weg moet gaan met een gevoel van ''Wauw, wat ben ik weer lekker gekleurd of geknipt! Ik kan het nergens even vooraf het rustig inkijken - bij mijn weten althans, maar misschien heb ik het mis? Dan nog een puntje: sommige kapsters zijn wel heel enthousiast in het willen verkopen van shampoos, maskers e.d. Niet altijd relaxed.. Dan nog een positief puntje: fijn dat ik thuis ook kan kleuren met verf van de kapper. Heel tof! Dat was het. Hele hartelijke groeten!

• Nazorg

Dag Neske Dank voor de zeven, vier keer een acht en de negen....... en de moeite die je neem om je vijf toe te lichten. Helaas scoren we een onvoldoende op prijs/kwaliteit, en dit terwijl je al (zoals je zelf schrijf) lang klant bent. Direct antwoord geven op de concrete vraag is: al de prijzen zijn afgestemd op de individuele behandelingen, je betaald voor dat geen is gedaan/gebruikt. Geen all in prijzen, waar je dus ook kan betalen waar je geen behoefte aan hebt. Natuurlijk zal dit antwoord niet bevredigend zijn, maar de rekening is altijd van tevoren op te maken. Vraag het gerust één van de kapsters, en natuurlijk vinden wij het totaal GEEN probleem om het exacte bedrag met je door te nemen. Je bent als het ware wel "in charge'' wat je uitgeef. Achteraf de rekening meenemen zorgt er ook voor dat je thuis de gespecificeerde bon kan nalezen. Maar natuurlijk staan wij de eerstvolgende keer paraat om al de vragen te beantwoorden, want wij zijn alleen gebaat bij een Neske die tegen zichzelf zegt "WAUW"wat ben ik weer lekker gekleurd of geknipt!!! Tot snel. Vriendelijke groet Cees en het Schiffer team.

Nachtegaalstraat 57

3581AD Utrecht