Dag Chantal Dank voor de mooie lijst en woorden. En natuurlijk voor de 10 trouwe jaren en het aanbrengen van partner en nieuwe generatie, wij danken de ware ambassadeur !! Vriendelijke groet Cees en het Schiffer team.
Dag Job Dank voor de prachtige cijferlijst en woorden. Wij hopen nog lang naar je wensen te mogen luisteren!! Vriendelijke groet Cees en het Schiffer team.
Dag Edwin Dank voor de mooie lijst en woorden. En dat vanuit Hilversum, na bijna een kwart eeuw...... DANK! Vriendelijke groet Cees en het Schiffer team.
Dag Laura Dank voor de lijst en woorden............... maar lees ik het goed? Is de kleur iets te donker uitgevallen - gekozen of niet, gekregen wat je wilde of niet - dit gaat (juist) ook om de nazorg. Neem even contact op, want alleen volledige tevredenheid is ons gezamenlijke doel!! Vriendelijke groet Cees en het Schiffer team.
Dag Harrie Dank voor de cijferlijst en woorden met een puntje van kritiek ??? Zonder teveel in de verdediging te schieten - maar binnen de muren van Schiffer Haarbeleving knippen geen beginnende meisjes / stagiaires!! Wat wel aan de orde is: de leeftijden verschillen en de individuele karakters van de kapsters zijn uiteenlopend. Om een idee te krijgen: kijk even op onze site onder het kopje "TEAM", zie de verschillen van in dienst treden. Variatie van 3 tot 39 jaar !?!?! Wat ik hiermee wil zeggen Harrie, kies een favoriete kapster en ga voor het uiteindelijke gewenste resultaat. Ons gezamenlijke doel >>> een mooi kapsel gepaard met een heerlijke behandeling! Vriendelijke groet Cees en het Schiffer team.
Dag Eveline Dank voor de mooie cijfers en woorden..... En dat vanuit Zeewolde - en al 40 jaar...... DANK daarvoor!!! Vriendelijke groet Cees en het Schiffer team.
Dag Jeanette Dank voor de mooie lijst en woorden, en natuurlijk voor je 25 jaar trouw aan de zaak! Wij heten Bussum welkom. Vriendelijke groet Cees en het Schiffer team.
Dag Bert-Jan Dank voor de mooie lijst en woorden. Fijn dat je de prijs/kwaliteit verhouding op waarde weet te schatten..... Wij heten Blaricum welkom!! Vriendelijke groet Cees en het Schiffer team.
Dag Paula ....... met liefde!!! Vriendelijke groet Cees en het Schiffer team.
Dag Mieke Dank voor de mooie lijst en warme woorden. Prettig personeel, ambiance, kunst, (live) muziek en fijne producten >>> dat is Haarbeleving!!! Vriendelijke groet Cees en het Schiffer team.
Dag Neske Dank voor de zeven, vier keer een acht en de negen....... en de moeite die je neem om je vijf toe te lichten. Helaas scoren we een onvoldoende op prijs/kwaliteit, en dit terwijl je al (zoals je zelf schrijf) lang klant bent. Direct antwoord geven op de concrete vraag is: al de prijzen zijn afgestemd op de individuele behandelingen, je betaald voor dat geen is gedaan/gebruikt. Geen all in prijzen, waar je dus ook kan betalen waar je geen behoefte aan hebt. Natuurlijk zal dit antwoord niet bevredigend zijn, maar de rekening is altijd van tevoren op te maken. Vraag het gerust één van de kapsters, en natuurlijk vinden wij het totaal GEEN probleem om het exacte bedrag met je door te nemen. Je bent als het ware wel "in charge'' wat je uitgeef. Achteraf de rekening meenemen zorgt er ook voor dat je thuis de gespecificeerde bon kan nalezen. Maar natuurlijk staan wij de eerstvolgende keer paraat om al de vragen te beantwoorden, want wij zijn alleen gebaat bij een Neske die tegen zichzelf zegt "WAUW"wat ben ik weer lekker gekleurd of geknipt!!! Tot snel. Vriendelijke groet Cees en het Schiffer team.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.