Een idee omdat ik slecht namen kan onthouden ( en ik denk dat ik niet de enige ben) is het misschien een idee om het personeel een eigen kaartje te geven, zodat ze die kunnen afgeven. Waardoor ik later nog weet door wie ik ben geholpen. PS. Kees als je besluit dit te doen met een foto er op maak je het nog persoonlijke..

• Nazorg

Dag Nico Dank voor de mooie lijst en tip....... Ons visite kaartje >>> daar zijn we trots op zoals die recent is gestyled. Maar een tip om direct te gebruiken: op onze site staat onder het kopje TEAM een presentatie met foto"s. Tevens te zien hoe lang deze toppers al binnen de Schiffer muren actief zijn!!! En naast de site hebben we natuurlijk een actieve FACEBOOK, waar je natuurlijk welkom bent. Vriendelijke groet Cees en het Schiffer team.

Prima kapper. Ik weet slechts niet wat ik moet verstaan onder 'haarbeleving'.

• Haarbeleving N.v.t.

• Nazorg

goede ambiance, supervriendelijke staf, lekkere massages, oog voor detail

• Nazorg

de kapsalon mag wel een opknapt beurt hebben plafonds zijn oud en de wanden mogen wel een een verfje hebben

• Nazorg

Dag Sonja Dank voor de lijst en het puntje van kritiek.... Inderdaad mag de salon regelmatig een opknapbeurtje krijgen, zo is het moment aangebroken dat de verfrollers weer in begin januari ter hand worden genomen. Ik moet je attenderen dat dit regelmatig gebeurd - rond de 3 maanden is de salon toe aan een retoucheer beurt (i.v.b. met de wisselende kunst expo). En wat betreft de brandvertragende plafondplaten: het complete midden stuk is net een paar jaar geleden vervangen i.v.m. waterschade. Zo zie je dat we continue in beweging blijven en vind ik het niet erg dat de complete schilder werkzaamheden niet zijn opgevallen, waarschijnlijk omdat het dezelfde kleur is gebleven en tijdens sluitingstijd is uitgevoerd. Dank - en inderdaad staat een complete opknapbeurt / verbouwing op het programma.......... Vriendelijke groet Cees en het Schiffer team.

• Nazorg N.v.t.

25 jaar al fan van deze prettige zaak, waarbij de mens en zijn/haar haarwens voorop staat. Vanaf babytijd zijn ook mijn twee kinderen klant en zij willen - verwend als zij zijn - als jong-volwassenen voor geen goud naar de 10-euro kapper van om de hoek!

• Nazorg N.v.t.

Dag Elly Dank voor de mooie lijst, woorden en 25 jaar trouw. En natuurlijk niet te vergeten - de kritische nieuwe generatie!!! Vriendelijke groet Cees en het Schiffer team.

Ik kom al zo lang bij Schiffer...en ben al op zo veel "Schifferlocaties" geknipt,, dat ik me het niet kan voorstellen dat ik door een andere kapper kan worden geknipt! Met echte Kunst aan de wanden, op zaterdagmiddag "levende" muziek...het is een echte "haar" beleving.

• Nazorg

Dag Elsje Dank voor de prachtige lijst en mooie woorden. Fijn dat de Haarbeleving zo binnen kan komen - mercy! Vriendelijke groet Cees en het Schiffer team.

Bij Schiffer ga je niet naar de kapper, maar kom je om je te laten verwennen. En uiteindelijk ben je nog geknipt ook!

• Nazorg

Wat is in vredesnaam "haarbeleving"??? Kapsters allemaal goed, maar kapster Robin is super. "Baasje" Kees was niet echt aardig toen hij mij 2 tissues gaf om mijzelf af te drogen toen ik drijfnat geregend was. En dat terwijl er bij iedere stoel stapels handdoeken liggen. Wat zijn de beste klanten, Kees? Juist, de vaste klanten!

• Haarbeleving N.v.t.
  • Nazorg

Dag Elly Dank voor de lijst en puntje van kritiek........ We zijn inderdaad allemaal blij dat Robin de jonge moeder weer terug is! En die twee tissues die ik direct voor je pakte om het gezicht te deppen, volgende keer even galant 3 tissues of een gastendoekje..... Vriendelijke groet Cees en het Schiffer team.

ik laat me al jaren, misschien intussen wel tien jaar , zo niet langer,knippen door Helma.Elke keer weer ben ik hartstikke blij met haar want zij knipt geweldig. Mijn haar is er helemaal van gaan krullen , wat ik altijd al wilde. Ik kan voor honderd procent van haar op aan. mijn haar blijft zes soms acht weken in model. ik hoef er verder niet naar om te kijken. ik beveel haar graag aan.

• Nazorg N.v.t.

Van harte aanbevolen! Ik ken geen vriendelijker medewerkers dan de mensen bij Schiffer. Complimenten voor Helma, Monique, Mami, Angela en alle andere collega's die niet genoemd zijn. Onlangs nog door Helma geknipt en het regende comlimentjes thuis en op het werk :-)

• Nazorg N.v.t.

Dag Miryam Dank voor de mooie lijst en woorden. Dat lijkt me een heerlijke regenbui...... Vriendelijke groet Cees en het Schiffer team.

Altijd weer een moment compleet aandacht voor mij. Een oppepper voor mijn haar en mijn mens-zijn.

• Nazorg

Ik vind de prijs aan de erg hoge kant. Voor mij een reden om ook andere kappers te bezoeken.

• Nazorg

Dag Sandra Dank voor de mooie lijst en je puntje van kritiek.... Wij aan onze kant zullen er alles aan doen om de Haarbeleving in brede zin zo toegankelijk mogelijk te houden. Vriendelijke groet Cees en het Schiffer team.

• Nazorg

Dag Sylvia Dank voor de prachtige lijst! Vriendelijke groet Cees en het Schiffer team.

Fijn personeel, prima sfeer, erg collegiale medewerkers, secundaire voorwaarden ook prima, soms originele leuke verrassingen

• Nazorg

Dag Mevr. van Embden Dank voor de mooie lijst en woorden. Onze doel op zich: primaire en secundaire voorwaarden geniet onze prioriteit!! Vriendelijke groet Cees en het Schiffer team.

Je kan er altijd geholpen worden ook zonder afspraak, het personeel is altijd vriendelijk de sfeer het kopje koffie en het krantje dat maakt het naar de kapper als een beleving.

• Nazorg

Gedurende al ongeveer 35 jaar een tevreden klant.

• Nazorg N.v.t.

Dhr. Uytenbogaardt ......... 35x D A N K ! Vriendelijke groet Cees en het Schiffer team.

uitstekend werk in goede en persoonlijke sfeer

• Nazorg

Dag Britt W O W - dank voor deze prachtige lijst en woorden >>> what else ?? Vriendelijke groet Cees en het Schiffer team.

Goede sfeer, fijne mensen. Mijn persoonlijke ongemak, masseren, gezichtsverzorging e.d: óf langer, óf niet.

• Nazorg

Dag Roel Dank voor de mooie lijst en woorden, en het ongemakje is direct te tackelen: iedere massage o.b.v. etherische oliën á 15 minuten is te reserveren. Tevens zijn er verschillende mogelijkheden voor de gezicht massages!! Geef het even door bij de volgende knipafspraak - wij maken graag tijd voor je...... Vriendelijke groet Cees en het Schiffer team.

Nachtegaalstraat 57 3581AD Utrecht