3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Wassen, knippen en kleurspoeling, die 3 weken blijft zitten, 91,- Prettige sfeer, aardige kapster, maar heel erg prijzig.

• Nazorg

Dag Mevr. Wiersma Dank voor de mooie lijst van 5 x 8 en 1 x 7..... Helaas zien we ook een onvoldoende, nu is dit niet het forum om door te spreken, maar, bewust 3 weken gewacht op het vervagende resultaat - de kleur is niet na 3 weken weg maar verdwijnt geleidelijk. Onze prijzen zijn gebaseerd op volledig professionele kleur producten en standaard een eveneens professionele Color Power Dose afsluiter die alle residu verwijderd van hoofdhuid en haar. De prijs is opgebouwd uit 2 delen, het knippen en fohnen € 42,00 en het kleuren halflang (boven één tube). De behandeling vind plaats in een omgeving waar tijd zal worden genomen om hetgeen te doen voor een zorgvuldig eindresultaat door een ervaren kapster en niet door stagaires of yougsters. Ik weet dat ik je gevoel niet kan wegnemen, maar neem gerust contact op voor verdere vragen met Cees! Een weloverwogen prijs / kwaliteit verhouding is waar wij naar streven en samen met de klant te komen tot een heerlijk ontspannen goed geknipt en gekleurd eindresultaat. Tot snel en vriendelijke groet Cees en het Schiffer team.

• Nazorg

Ik leg het graag persoonlijk uit...

• Nazorg

De dames luisteren altijd goed naar de wensen, denken fijn mee en doen precies wat je vraagt. De sunkiss en hoofdmassage zijn leuke bijkomstigheden alhoewel de ene kapster het beter en langer doet dan de andere :-) Ben erg blij met de hete schaar en de service.

• Nazorg N.v.t.

Een echte kapperzaak met kwaliteit. En veel aandacht voor de klant en het kapsel!

• Nazorg

prima kennismaking. 'Haarbeleving' snap ik niet zo goed qua inhoud. Maar prima verf en kapsel. Lekker vlot.

• Haarbeleving N.v.t.

• Nazorg N.v.t.

Ik vond het geweldig, heb ervan genoten, mijn haar zat prachtig, het gesprek was prettig, de rust was ook fijn. En de muziek en de koffie waren top. Kortom een beleving!

• Nazorg N.v.t.

Dag Caroline Dank voor de mooie lijst en woorden. Tot snel en vriendelijke groet Cees en het Schiffer team.

Perfect geholpen door de eigenaar. Haarbeleving zegt mij niet zoveel, maar deze knipbeurt was een beleving op zich :)

• Nazorg

Leuke sfeer en prettige beleving! Goed geknipt, echter stevig aan de prijs tov andere kapsalons.

• Nazorg

Dag Jorian Dank voor de mooie woorden en lijst van 2 keer een acht en drie negens........ maar ook een vijf. Natuurlijk reageer ik hierop, ook al weet ik dat we het idee NIET kunnen wegnemen. Maar in je beoordeling ligt het antwoord voor "de vijf". Om het niveau te garanderen in combinatie met de nieuwste bewerkelijke knip/snij technieken van het haar, is de prijs deels gebaseerd op de tijd. Voor een heren behandeling: wassen, knippen, hoofd en gezicht massages, hot towel etc. uitgevoerd door ervaren kapsters en niet door stagaires of yougsters tijdens de knipbehandeling, nemen we 45 minuten de tijd! De (v.a.) € 39,50 voor een 45 minuten behandeling maakt dat we inderdaad niet moeten / willen concurreren met de enorme prijzenslag die in kappersland gaande is. Een weloverwogen prijs / kwaliteit verhouding is waar wij naar streven en samen met de klant te komen tot een heerlijk ontspannen goed geknipt eindresultaat. Tot snel en vriendelijke groet Cees en het Schiffer team.

• Nazorg

uitstekende koffie, goede muziek en tijdschriften, prima kapper waar je een goed gesprek mee kan hebben

• Haarbeleving N.v.t.
  • Nazorg N.v.t.

Dhr. Martens Dank voor de mooie lijst en woorden. Heel fijn om te constateren dat er nog "oog voor detail" is. Tot snel... Vriendelijke groet Cees en het Schiffer team.

Ik kom hier al ruim 30 jaar om mijn haar te laten doen en dat is niet voor niets!

• Nazorg

JA.... 30 maal dank, en dat is niet voor niets!!! Vriendelijke groet Cees en het Schiffer team.

heel blij word ik van een bezoek . Mijn haar wordt ook steeds sterker dankzij hun advies

• Nazorg

Dag Heidi Dank voor de mooie lijst en woorden. En natuurlijk worden wij weer blij van je bezoek en haar dat almaar sterker aan het worden is! Vriendelijke groet Cees en het Schiffer team.

Op afspraak met vaste kapper, goede muziek en koffie Wisselende kunst expositie

• Nazorg N.v.t.

Kan vaak terecht bij vaste medewerkers Merve of Robin, dat is prettig, want zij weten hoe ik het geknipt wil hebben en zijn altijd leuk in de omgang. Er is meer kennis en aandacht voor zowel het haar zelf als de service er omheen dan bij een gemiddelde kapsalon. Extra's zoals hoofdmassage kan ik zeker waarderen. Of bijvoorbeeld een elektrische schaar extra resultaat biedt weet ik niet, maar ik heb me maar overgegeven aan de marketingskills van de dames ;-) Tot slot de prijs kwaliteit verhouding. Persoonlijk heb ik voor de extra persoonlijke aandacht, de sfeer en de kwaliteit extra geld over, ik raad jullie alleen aan bij mensen die ook geld over hebben voor extra kwaliteit maar niet iedereen die ik ken heeft dat in die mate. Conclusie: voor mij een prettige plek om mijn haar te laten verzorgen.

• Nazorg N.v.t.

Dag Gert-Jan Dank voor de lijst en woorden / tip. Fijn dat je ons uitgebreide service pakket kan waarderen - ook namens Robin en Merve.... Wat betreft je bezorgdheid over de prijs / kwaliteit verhouding van de knipbeurt voor anderen, iedereen kan en mag zijn wensen uitspreken over de aankleding van de knipbehandeling. Wij zijn er om via een advies tot een zo goed mogelijk eindresultaat te komen! Daarom zijn de tarieven (al drie jaar ongewijzigd) HEREN KNIP BASIC € 39,50 tot aan HEREN KNIP WELLNESS € 49,00 >>> beide behandelingen o.b.v. 45 minuten **aandacht**service**techniek** en de behandeling zal NIET worden uitgevoerd door een leerling/stagiaire. Nogmaals dank en tot snel. Vriendelijke groet Cees en het Schiffer team.

• Nazorg N.v.t.

Ben eind jaren '70 van de vorige eeuw op aanraden van een vriend bij Schiffer terechtgekomen, toen gerund door Peter Schiffer zelf. De huidige eigenaar heb ik bij wijze van spreken in zijn korte broek als leerling zien starten in de inmiddels fors uitgebouwde accommodatie. De bezoeken aan Schiffer Haarbeleving zijn al die jaren een echte beleving met muziek, kunst en altijd vriendelijk en deskundig personeel. En je komt er perfect gekapt vandaan!

• Nazorg

Dag Leo Dank voor de mooie lijst en woorden. Het is altijd fijn om te horen/lezen dat de tevredenheid na al die jaren diep heeft kunnen intrekken!! Ik hoop alleen dat je me niet kwalijk neem dat ik tegenwoordig een lange broek aan trek naar de zaak............ Vriendelijke groet Cees en het Schiffer team

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Prima, maar wel aan de dure kant.

• Betrouwbaarheid N.v.t.

• Betrouwbaarheid N.v.t.