Dag Isabel Dank voor de moeite die je hebt genomen om de lijst in te vullen. We hebben bewust een week gewacht i.v.m. de 5 op nazorg - in de veronderstelling dat er contact kwam... Wij stellen het zeer op prijs om te weten waardoor dit cijfer is gekozen: ontevredenheid, niet voldaan aan de wens of een foutje in de invulling van de lijst..... Ik zie dat de 25% studentenkorting is doorgevoerd en ben alleen tevreden als jij dat ook bent! Ik kan geen telefonisch contact opnemen, neem zelf gerust contact op en vraag even naar Cees. Vriendelijke groet Cees en het Schiffer team
Dag Sjef Dank voor de prachtige lijst en woorden. Meer dan 40 jaar tevredenheid - YES!! daar doen we het voor..... Vriendelijke groet en tot snel Cees en het Schiffer team
Dank voor de mooie lijst en woorden, op naar nog 15 tevreden en technisch uitdagende jaren! Vriendelijke groet en tot snel Cees en het Schiffer team
Dag Adrie Dank voor de mooie lijst en woorden, fijn dat je de Haarbeleving waardeert.... Vriendelijke groet en tot snel, Cees en het Schiffer team.
Dag Anita Dank voor de twee achten....... helaas moet ik op deze manier lezen dat er ontevredenheid heerst rond de prijs van de behandeling. Nu is dit niet het forum om te twisten, maar zoals onze insteek is - je hebt altijd gelijk als je het op deze manier ervaar. Helaas is het voor ons niet mogelijk om af te wijken van ons prijsbeleid die gebaseerd is op € 42,00 basic en € 53,00 wellness, beide behandelingen o.b.v. 45 minuten door een professional (geen leerling). Ik zie dat de sfeer en de kapster een 8 scoren en dat je het als prettig hebt ervaren, heel jammer dat deze eerste ervaring een niet compleet positief gevoel geeft. Fijn vinden wij het als je ons de kans geeft om de complete behandeling uit te voeren en tot die hopelijk tweede ronde ga ik je zeker contacten via de telefoon. Wij stellen het zeer op prijs als je een blik werp op de 341 reviews op dit forum, met maar 1 negatieve aanbeveling...... Vriendelijke groet Cees en het Schiffer team.
Dag Quirine Dank voor de mooie lijst met twee maal een 10, heerlijk om te zien hoe onze ladies worden gewaardeerd.... Vriendelijke groet en tot snel Cees en het Schiffer team.
Dag Mevr. Wiersma Dank voor de mooie lijst van 5 x 8 en 1 x 7..... Helaas zien we ook een onvoldoende, nu is dit niet het forum om door te spreken, maar, bewust 3 weken gewacht op het vervagende resultaat - de kleur is niet na 3 weken weg maar verdwijnt geleidelijk. Onze prijzen zijn gebaseerd op volledig professionele kleur producten en standaard een eveneens professionele Color Power Dose afsluiter die alle residu verwijderd van hoofdhuid en haar. De prijs is opgebouwd uit 2 delen, het knippen en fohnen € 42,00 en het kleuren halflang (boven één tube). De behandeling vind plaats in een omgeving waar tijd zal worden genomen om hetgeen te doen voor een zorgvuldig eindresultaat door een ervaren kapster en niet door stagaires of yougsters. Ik weet dat ik je gevoel niet kan wegnemen, maar neem gerust contact op voor verdere vragen met Cees! Een weloverwogen prijs / kwaliteit verhouding is waar wij naar streven en samen met de klant te komen tot een heerlijk ontspannen goed geknipt en gekleurd eindresultaat. Tot snel en vriendelijke groet Cees en het Schiffer team.
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd