Prettig en heel mooi resultaat

Mooi gekleurd en geknipt en hele fijne manier van omgang.

Dag Kariene Dank voor de mooie woorden en dito lijst. Groet van Cees & het Schiffer Team

Fijne sfeer, uitstekend geknipt.

Helemaal top!

Dag Fred Dank voor de TOP lijst.... Groet van Cees & het Schiffer Team

Zalig

Hartelijk, gezellig, zeer vakbekwaam, inspirerend.

Dag Ellis Dank voor de mooie lijst. Cees & het Schiffer Team

So professional, wonderful service!

I didn't have an appointment but they kindly fitted me in! Beautiful salon and great customer service!

• Would you recommend us? Yes

Uitstekend salon!

Geeft je de juiste ontspanning met ook een goed resultaat! Ik kom er al jaren

Dag Karlijn Dank voor de mooie woorden en dito lijst!! Tot snel Vriendelijke groet Cees en het Schiffer team

Precies geknipt zoals ik me had voorgesteld

Dag Leon Exact de klant zoals wij ons voorstellen............ Tot snel Vriendelijke groet Cees en het Schiffer team

Zeer aangenaam

Een kapper die voor mijn eigen budget wat aan de hoge kant zit, maar zeker levert waarvoor je betaald. Geweldige service, klantvriendelijk en in goed overleg een fijne, nette, mooie nieuwe coupe gekregen. Ik kan deze kapsalon alleen maar aanraden.

Dag Rob Dank voor je mooie woorden en lijst, mooi te zien dat je onze inzet waardeer..... Tot snel Vriendelijke groet Cees en het Schiffer team

Goed, afhankelijk van de kapper (m/v)

Schiffer is flink aan de prijs, maar zet daar in het algemeen kwaliteit en comfort tegenover: een ruime zaak, prettige sfeer, goede (zachte) muziek, goede koffie, prettige telefooncontacten, vlotte bediening en deskundig advies. En bovenal hele goede kappers - en daar kom je voor. Ik ben zo'n negen jaar met veel plezier klant geweest van Schiffer, maar heb besloten de relatie te beëindigen. De een overleed, de ander stopte en ik vond helaas geen ander waar ik echt tevreden mee was.

Dag Henk................... Natuurlijk reageer ik op de review, en schrik! Je begint met een mooi verhaal - zakt langzaam naar een dieptriest verhaal - maar komt dan bij een punt waar wij samen bij stil zouden moeten staan. Een vervanger van Mamie en/of Sophia is zeker NIET onmogelijk in ons rijke kappersbestand, en natuurlijk wil ik weten welke fout erin is geslopen...... Maar ik hoop dat er contact komt tussen ons beide en zullen dit ene negatief ervaren voorval moeten oplossen.... En dat na die mooie jaren jaren nog vele mooie jaren zullen volgen!!!!! Hopelijk snel: tot horens/tot ziens.... Vriendelijke groet Cees

👍🏽

• Nazorg N.v.t.

Al meer dan 15 jaar en nu verhuisd, mis ze enorm!!

• Nazorg

Dag Heidi Dank voor je mooie lijst en het begrijpen van ons "Schiffer concept"! Het gemis is natuurlijk wederzijds..... Dank en tot snel.... Vriendelijke groet Cees en het Schiffer team.

'Naar de kapper .., 't moet weer.' Zo was het vroeger. Maar nu kom ik hier al 15 jaar, iedere twee maanden. De massages voor hoofd en gezicht vond ik eerst niet echt nodig maar nu geniet ik ervan, alle stress verdampt erdoor. Contact met Kees en de meisjes die de massage doen zijn heel prettig, persoonlijk en ontspannend. En als ik buiten kom ziet niemand 'kijk, die komt net van de kapper', maar ze zien (hoop ik) iemand die er goed uitziet, niet keurig, wel leuk.

• Nazorg N.v.t.

Dag Frits Dank voor je mooie lijst en woorden, en natuurlijk bewonderen we jou (omschreven) omslagpunt.... Dank en vriendelijke groet Cees en het Schiffer team.

Allemaal helemaal super, ben erg blij met mn kapsel. Een ding schoot me in het verkeerde keelgat: per se een piggy account aanmaken voor de studenten korting vond ik geen goeie ervaring. Ik heb een hekel aan dit soort acties. Dus kapper, en organisatie top, piggy niet top! Zeker niet top. Ook deze dienst wil erg veel informatie van mij hebben (ip address?? Waarom??) Als ik 1 mailtje ontvang van schiffer of piggy, of dit platform dan kom ik nooit meer terug.

• Nazorg

Dag Xander Dank voor je mooie lijst en woorden...... Ja we worden allemaal wat kritischer wat betreft de info die we achterlaten, duidelijke stelling!! De keuze blijft bij zowel de organisatie als de participerende student voor de 25% kortingsregeling. Maar - je kritiek zal zeker meewegen in ons eventuele besluit het anders in te vullen. p.s. we zijn overeengekomen dat zowel WIJ als ZIJ geen mails en reclame-uitingen versturen....... Geniet van je kapsel en tot snel Vriendelijke groet Cees en het Schiffer Team

In een woord geweldig!

• Nazorg

Dag Bianca/Miss Twist Een lijst die leest als een TWISTIN' PARTY!!!!! THX Cees en het Schiffer team

• Nazorg

Ik kwam enkel voor het knippen van de nekpartij maar kreeg de volledige luxe behandeling, van ongeveer € 35,- (het totaalbedrag van de rekening was hoger omdat ik ook wenkbrauwpoeder kocht) maar ik heb ervan genoten. Waar ik bij een vorig bezoek elders voor het knippen van dezelfde nekpartij met de plantenspuit werd beneveld, geknipt en gekapt voor € 5,-. Het prijsverschil was dus enorm tov mijn verwachtingen maar zoals gezegd, ik ging met een tevreden gevoel weg. De kapster die mij hielp gaf goed advies dat recht uit haar hart kwam. Ik kom zeker nog eens terug bij haar!

• Nazorg N.v.t.

Dag Monique Dank voor je mooie lijst en ik bewonder je schakelmoment! Vriendelijke groet Cees en het Schiffer team

Een kapper die écht de tijd neemt voor al haar klanten

• Nazorg

Dag Rianne Dank voor je prachtige lijst, een "10" voor jezelf - voor het begrijpen en waarderen van het Schiffer concept!!! Vriendelijke groet Cees en het Schiffer team

• Nazorg

Dag Saskia Dank voor de prachtige lijst, ik geef je voor het invullen en het begrijpen van ons concept een dikke 10!!! Vriendelijke groet Cees en het Schiffer team.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Gezellig wel en erg lekker ook die handdoek en massage! Maar voor mij zijn die extraatjes de prijs niet waard, daarnaast is ook m'n pony net wat gek geknipt merk ik nu. Maar geen slechte ervaring gehad hoor!

• Nazorg

Dag Tessel Dank voor je lijst van 2x een 8, 3x een 9 en één 10..... helaas zie ik op prijs/kwaliteit een 4 (?). Om op de overige punten bovengemiddeld te scoren hebben we tijd en professionals nodig, iedere knipbehandeling is gebaseerd op 45 minuten voor jou haarbeleving. Tot snel en de vriendelijke groet van Cees & het Schiffer Team.

• Nazorg

Dag Camiel Dank voor je mooie lijst! Vriendelijke groet Cees en het Schiffer Team