Filters

10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

👍🏽

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Sfeer
  • Haarbeleving
  • Betrouwbaarheid
  • Personeel
  • Nazorg
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Sfeer
  • Haarbeleving
  • Betrouwbaarheid
  • Personeel
  • Nazorg N.v.t.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Sfeer
  • Haarbeleving
  • Betrouwbaarheid
  • Personeel
  • Nazorg N.v.t.
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Al meer dan 15 jaar en nu verhuisd, mis ze enorm!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Sfeer
  • Haarbeleving
  • Betrouwbaarheid
  • Personeel
  • Nazorg

Reactie van het bedrijf

Dag Heidi Dank voor je mooie lijst en het begrijpen van ons "Schiffer concept"! Het gemis is natuurlijk wederzijds..... Dank en tot snel.... Vriendelijke groet Cees en het Schiffer team.

9

4 sterren: goede service, goed behandeld

'Naar de kapper .., 't moet weer.' Zo was het vroeger. Maar nu kom ik hier al 15 jaar, iedere twee maanden. De massages voor hoofd en gezicht vond ik eerst niet echt nodig maar nu geniet ik ervan, alle stress verdampt erdoor. Contact met Kees en de meisjes die de massage doen zijn heel prettig, persoonlijk en ontspannend. En als ik buiten kom ziet niemand 'kijk, die komt net van de kapper', maar ze zien (hoop ik) iemand die er goed uitziet, niet keurig, wel leuk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Sfeer
  • Haarbeleving
  • Betrouwbaarheid
  • Personeel
  • Nazorg N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Dag Frits Dank voor je mooie lijst en woorden, en natuurlijk bewonderen we jou (omschreven) omslagpunt.... Dank en vriendelijke groet Cees en het Schiffer team.

9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Allemaal helemaal super, ben erg blij met mn kapsel. Een ding schoot me in het verkeerde keelgat: per se een piggy account aanmaken voor de studenten korting vond ik geen goeie ervaring. Ik heb een hekel aan dit soort acties. Dus kapper, en organisatie top, piggy niet top! Zeker niet top. Ook deze dienst wil erg veel informatie van mij hebben (ip address?? Waarom??) Als ik 1 mailtje ontvang van schiffer of piggy, of dit platform dan kom ik nooit meer terug.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Sfeer
  • Haarbeleving
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Personeel
  • Nazorg

Reactie van het bedrijf

Dag Xander Dank voor je mooie lijst en woorden...... Ja we worden allemaal wat kritischer wat betreft de info die we achterlaten, duidelijke stelling!! De keuze blijft bij zowel de organisatie als de participerende student voor de 25% kortingsregeling. Maar - je kritiek zal zeker meewegen in ons eventuele besluit het anders in te vullen. p.s. we zijn overeengekomen dat zowel WIJ als ZIJ geen mails en reclame-uitingen versturen....... Geniet van je kapsel en tot snel Vriendelijke groet Cees en het Schiffer Team

10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

In een woord geweldig!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Sfeer
  • Haarbeleving
  • Betrouwbaarheid
  • Personeel
  • Nazorg

Reactie van het bedrijf

Dag Bianca/Miss Twist Een lijst die leest als een TWISTIN' PARTY!!!!! THX Cees en het Schiffer team

9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Sfeer
  • Haarbeleving
  • Betrouwbaarheid
  • Personeel
  • Nazorg
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Ik kwam enkel voor het knippen van de nekpartij maar kreeg de volledige luxe behandeling, van ongeveer € 35,- (het totaalbedrag van de rekening was hoger omdat ik ook wenkbrauwpoeder kocht) maar ik heb ervan genoten. Waar ik bij een vorig bezoek elders voor het knippen van dezelfde nekpartij met de plantenspuit werd beneveld, geknipt en gekapt voor € 5,-. Het prijsverschil was dus enorm tov mijn verwachtingen maar zoals gezegd, ik ging met een tevreden gevoel weg. De kapster die mij hielp gaf goed advies dat recht uit haar hart kwam. Ik kom zeker nog eens terug bij haar!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Sfeer
  • Haarbeleving
  • Betrouwbaarheid
  • Personeel
  • Nazorg N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Dag Monique Dank voor je mooie lijst en ik bewonder je schakelmoment! Vriendelijke groet Cees en het Schiffer team

10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Een kapper die écht de tijd neemt voor al haar klanten

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Sfeer
  • Haarbeleving
  • Betrouwbaarheid
  • Personeel
  • Nazorg

Reactie van het bedrijf

Dag Rianne Dank voor je prachtige lijst, een "10" voor jezelf - voor het begrijpen en waarderen van het Schiffer concept!!! Vriendelijke groet Cees en het Schiffer team

10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Sfeer
  • Haarbeleving
  • Betrouwbaarheid
  • Personeel
  • Nazorg

Reactie van het bedrijf

Dag Saskia Dank voor de prachtige lijst, ik geef je voor het invullen en het begrijpen van ons concept een dikke 10!!! Vriendelijke groet Cees en het Schiffer team.

7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Gezellig wel en erg lekker ook die handdoek en massage! Maar voor mij zijn die extraatjes de prijs niet waard, daarnaast is ook m'n pony net wat gek geknipt merk ik nu. Maar geen slechte ervaring gehad hoor!

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Sfeer
  • Haarbeleving
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Personeel
  • Nazorg
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Sfeer
  • Haarbeleving
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Personeel
  • Nazorg N.v.t.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Sfeer
  • Haarbeleving
  • Betrouwbaarheid
  • Personeel
  • Nazorg
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Sfeer
  • Haarbeleving
  • Betrouwbaarheid
  • Personeel
  • Nazorg

Reactie van het bedrijf

Dag Tessel Dank voor je lijst van 2x een 8, 3x een 9 en één 10..... helaas zie ik op prijs/kwaliteit een 4 (?). Om op de overige punten bovengemiddeld te scoren hebben we tijd en professionals nodig, iedere knipbehandeling is gebaseerd op 45 minuten voor jou haarbeleving. Tot snel en de vriendelijke groet van Cees & het Schiffer Team.

9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Sfeer
  • Haarbeleving
  • Betrouwbaarheid
  • Personeel
  • Nazorg

Reactie van het bedrijf

Dag Camiel Dank voor je mooie lijst! Vriendelijke groet Cees en het Schiffer Team

8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Sfeer
  • Haarbeleving
  • Betrouwbaarheid
  • Personeel
  • Nazorg N.v.t.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Top ervaring! Duurde wel erg lang voordat ik geholpen werd. Maar daarna hebben ze dat helemaal goedgemaakt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Sfeer
  • Haarbeleving
  • Betrouwbaarheid
  • Personeel
  • Nazorg
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Sfeer
  • Haarbeleving
  • Betrouwbaarheid
  • Personeel
  • Nazorg
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Sfeer
  • Haarbeleving
  • Betrouwbaarheid
  • Personeel
  • Nazorg
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Sfeer
  • Haarbeleving
  • Betrouwbaarheid
  • Personeel
  • Nazorg N.v.t.
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Heerlijke wellness behandeling, was voor mij de eerste keer maar zeker niet de laatste

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Sfeer
  • Haarbeleving
  • Betrouwbaarheid
  • Personeel
  • Nazorg

Reactie van het bedrijf

Dag Jeanette Dank voor de mooie woorden en lijst, fijn dat je de prijs/kwaliteit verhouding op waarde schat! Tot snel Cees en het Schiffer Team

9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Sfeer
  • Haarbeleving
  • Betrouwbaarheid
  • Personeel
  • Nazorg
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Sfeer
  • Haarbeleving
  • Betrouwbaarheid
  • Personeel
  • Nazorg
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Fijne plek, goede koffie (erg belangrijk), erg prettige kapster, duidelijk deskundig. mijn haar is in principe goed geknipt maar ik vind het jammer dat het toch ergens te kort is geknipt. Ik had verzocht om het volledig in een staart nog te kunnen doen, dat is nu niet het geval. Verder werd er goed geluisterd

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs/kwaliteit
  • Sfeer
  • Haarbeleving
  • Betrouwbaarheid
  • Personeel
  • Nazorg

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd