Zeer tevreden en echt vakmanschap geleverd. We zijn heel blij met onze nieuwe vloer. Een echte aanrader.

• Website

Wij hebben Vinylwood gevraagd om onze 1e en 2e verdieping van een nieuwe vloer te voorzien. In de winkel is een breed assortiment om uit te kiezen en de communicatie+ afspraken verloopt erg prettig en Maarten heeft zijn uiterste best gedaan om een prachtige vloer neer te leggen. Wij zijn zeer tevreden.

• Website

Ik belde Vinylwood om onze marmoleum vloer te repareren. De kleur was niet standaard in huis, maar Maarten ging op zoek naar de kleur, zodat hij ons toch kon helpen. De communicatie verliep soepel en het was snel gemaakt. Zeer tevreden!

• Website

Ga gerust in zee met Maarten, plezierig en vakbekwaam, ruimt ook alles netjes weer op!

• Website

Goed advies, neemt de tijd. Snelle actie i.v.m. oplevering van ons kantoorpand. Goede communicatie. Kortom: uitstekend!

• Website N.v.t.

Zeer goede service, kwaliteit vloeren, prijs-kwaliteit, hoge mate van prsessionaliteit.

• Website

Prettige ervaring in de showroom, veel en duidelijke uitleg, persoonlijk en vriendelijk. Denkt met je mee en geeft goed advies. Het leggen gaat snel en het eind resultaat is mooi.

• Website N.v.t.

Maarten is kundig, komt met een eerlijke prijs en is flexibel. (Zo kon de planning nog voor ons worden aangepast maar ook toen we enkele weken van te voren voor een 100cmx100cm pvc-tegel kozen ipv een 50cmx50cm pvc-tegel was dat geen probleem. Toen er vanwege een te vochtige vloer niet ge-egaliseerd kon worden kon er gelukkig in de planning een oplossing gevonden worden. En dan ook nog eens een top eindresultaat. Kortom vinylwood is zeker aan te bevelen!

• Website

We zijn bijzonder tevreden over het geleverde werk. Maarten komt altijd zijn afspraken na en is zeer flexibel. Mooie kwaliteit materialen en de vloer is met vakmanschap gelegd. Absolute aanrader!

• Website

Vakwerk en daarbij erg klantvriendelijk. Zeker aan te raden.

• Website

Wij hebben in september 2017 een nieuwe vloer laten plaatsen door Maarten van Vinylwood. Onze ervaring met Maarten kon niet beter vanaf het moment dat wij voor het eerst zijn nieuwe showroom binnen liepen. Maarten neemt iedere klant serieus en luistert aandachtig naar zijn/haar wensen. Vervolgens heeft hij alle ervaring en vakkennis in huis om goed te kunnen adviseren. In zijn nieuwe showroom heeft hij tal van materialen en voorbeelden waardoor wij snel een goed beeld kregen van het hele scala aan mogelijkheden. En er is nogal wat mogelijk! Wij zijn meerdere keren in de showroom geweest omdat wij twijfelden tussen de verschillende opties. Maarten nam daar de tijd voor en wij konden het zeer waarderen dat wij de tijd konden nemen voor onze keuze! Bovendien mochten we stalen in goed vertrouwen mee naar huis nemen om te zien hoe het thuis zou uitpakken. Wij zijn zelf niet aanwezig geweest toen maarten de vloer legde, maar toen we thuiskwamen was de vloer helemaal af en was alles netjes achtergelaten. Je ziet en voelt direct het vakmanschap en de kwaliteit van de gebruikte materialen, wij zijn heel tevreden met onze nieuwe vloer en verwachten hier zonder problemen jaren mee vooruit te kunnen! Conclusie: Maarten is een echte vakman en bovendien en heel prettig persoon in de omgang. Hij begrijpt dat een nieuwe vloer een hele investering is, en hij geeft je de tijd en advies waar nodig. Hij is altijd bereikbaar en laat je niet zitten als er iets anders loopt dan verwacht. Na afloop kregen wij zelfs een bloemetje! Het tekent maarten en de ervaring die wij met hem hadden. Kortom; ben je op zoek naar een pvc vloer, dan kunnen wij Vinylwood alleen maar van harte aanraden!

• Website

zeer tevreden over onze pvc visgraad vloer. helemaal precies zoals we hem wilde hebben

• Assortiment N.v.t.
  • Website N.v.t.

Snelle, deskundige, klantgerichte houding van de verkoper. Uitgebreide keuzemogelijkheden!

• Website

goede prijs kwaliteit verhouding netjes en schoon werk afgeleverd prettige samenwerking zeer tevreden

• Website

Ontzettend blij met mijn nieuwe pvc vloer. Vooral de trap ziet er schitterend uit. Ondanks de best wel grote afstand van het bedrijf Vinylwood. Toch in fases kunnen leveren. Top!!!

• Website

Maarten kwam bij ons aan huis met het door ons van tevoren uitgekozen assortiment. Gaf goede adviezen en kwam vakbekwaam over. Ook recenties van andere klanten waren goed. Afspraken werden goed nagekomen. We zijn zeer te spreken over het eindresultaat en bevelen Vinylwood van harte aan. Als de showroom klaar is gaan we zeker een kijkje nemen.

• Website

Snelle levering en keurig gelegd volgens afspraak.

• Website

Het werk werd met grote nauwkeurigheid en verantwoordelijkheid, volt verricht.

• Totaal oordeel N.v.t.
  • Assortiment N.v.t.
  • Website N.v.t.

Een fijne, klantvriendelijke vakman die snel en volgens afspraak een prachtige vloer neerlegt. Samengevat: SUPER!!!!!

• Website

Tijdens een interne verhuizing op ons bebrijf moest in het weekend een nieuwe vloer gelegd worden in de productieruimte. Vinylwood heeft dit perfect voor ons opgelost; flexibele planning, uitstekende kwaliteit, zeer deskundig en super klantvriendelijk. Fantastisch werk geleverd en zeker onze keus voor een volgende klus !!

• Website

Deskundig advies, echt vakwerk en prijs / kwaliteit vind ik goed.

• Website

Hij leverde alles keurig volgens afspraak, heel nette werker, vriendelijke man, heel fijn dat je tijd had om de pvc "planken" bij daglicht, s avonds ed goed te beoordelen. Aanrader!

• Website

snelle levering en het ziet er uitstekend uit.

• Website N.v.t.

De site is al profesioneel en duidelijk. Het eerste telefoongesprek gaf al veel vertrouwen. De verdere afspraken en afhandeling van het geheel was heel prettig en communicatief. Ik vond de samenwerking met Maarten heel prettig en vertrouwd. De vloer is erg mooi geworden, wij zijn er heel blij mee. De prijs kwaliteit was ook prima! Heel erg bedankt voor deze samenwerking maar vooral voor het resultaat.

Op alle fronten top!

Gascognehof 31